2010-09-20 17:33:32
Utolsó módosítás : 2019-08-23 02:49:05
h i r d e t é s
Összes oldal:
491551025
Napi oldal:
40105
Jelenleg:
432
Regisztrált:
4
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
MyActionCam
E-maki webáruház

World Rally Championship 2019
a kilencedik futam,
a Rally Finland után
1. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
180
2. Sebastian Ogier
Citroen C3 WRC
158
3.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
155
4. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
78
5. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
71
6. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC '17
66
7. Kris Meeke
Toyota Yaris WRC
60
8. Esapekka Lappi
Citroen C3 WRC
58
9. J-M. Latvala
Toyota Yaris WRC
56
teljes táblázat
European Rally Championship
az ötödik futam,
a Rally di Roma után
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
105
2.
Lukasz Habaj
SKODA Fabia R5
98
3. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
82
4. Filip Mares
Skoda Fabia R5
46
5. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
39
6. J.M. Lopez
Citroen C3 R5
35
7. G. Basso
Skoda Fabia R5
35
8. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
32
9. Jarri Huttunen
SKODA Fabia R5
30
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a hatodik futam,
Höljes után
1. Kevin Hansen
Peugeot 208
143
2. A. Bakkerud
Audi S1
138
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
129
4. Niclas Grönholm
Hyundai i20
115
5. Janis Baumanis
Ford Fiesta
111
6. T.Timerzyanov
Hyundai i20
102
7. Liam Doran
Audi S1
90
8. Anton Marklund
Renault Megane RS
78
9. Timo Scheider
Seat Ibiza
72
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2019
a negyedik futam,
a Veszprém Rallye után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
111
2.
Balogh János
Skoda Fabia R5
78
3.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
74
4. Velenczei Ádám
Citroen C3 R5
63
5.
Hadik András
Ford Fiesta R5
58
6.
Bútor Róbert
Skoda Fabia R5
34
7. Német Lackó
Skoda Fabia R5
28
8. Trencsényi József
Skoda Fabia R5
25
9.
Osváth Péter
Skoda Fabia R5
20
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2019
a negyedik futam,
a Veszprém Rallye után
1. Dudás Gergő
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
79
2.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
75
3.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
74
4.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
72
5. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
62
6.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
60
7.
Molnár István
Mitsubishi Lancer Evo VI
20
8. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
19
9. Csík Zoltán
Subaru Impreza WRC
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a harmadik futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Peugeot 208 R2
45
2.
Szauer Gergő
Peugeot 208 R2
41
3.
Márta János
Peugeot 208 R2
18
4.. Riskó Dani
Peugeot 208 R2
13
5.
Norbert Maior
Peugeot 208 R2
12
6.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
10
7.
Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
9
8.
Hibján József
Peugeot 208 R2
8
9.
László Martin
Peugeot 208 R2
3
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
a negyedik futam,
a Veszprém Rallye után
1. Lendvai István
Citroen C2 R2
68
2. Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2T
64
3. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
4. Tim Gábor
Opel Adam R2
44
5. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
38
6. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
36
7.
Baksai László
Lada 2107
35
8. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
26
9. Várnai Dávid
Honda Civic Type-R
14
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
a második futam,
a Miskolc Rallye után
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
32
2. Spindler Jenő
Opel Corsa
22
3.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
13
4. Gyenes András
Lada 2101
14
5. Orosházi Szabolcs
Suzuki Swift GTi
9,5
6.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
9
7.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
8
8. Komjáti Ákos
Lada 2105
4
9. Rácz Tibor
Lada 21011
2
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
a negyedik futam,
a 2.Reptér Szlalom Kupa után
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
99
2.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
83
3.
Simon István
Fiat X1/9
83
4.
Söjtöri András
Toyota MR2
78
5.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
47
6.
Pintér Máté
BMW
39
7.
Ifj.Hefler Róbert
Honda Civic VTI 1.8
35
8.
Pintér László
BMW
32
9.
Kajári Ferenc
Renault Clio
18
teljes táblázat
oldalanként | növekvő
összesen: 9 hozzászólás • 1 oldal
9. • 2010-09-25 13:44:34
Figyelmesen olvasom a sorokat...
Szem és fül tanúja voltam,ennek az egész vitának...Megis lepődtem eléggé...
Engem elküldtek onnan,tény nem vagyok fotós,csak saját magunknak fotózom...Nemértettem az egész vita okát,meg hogy miért tiltott hely....egyenesben,nem közvetlen az út mellett egy Fa mögött(Én itt álltam)
A másik,egy trabantos csapatba tartozom,két versenyen egymás után nem kaptuk meg azt,amiért fizettünk,ez már kezd nagyon unalmas lenni,elmegyünk 100 km-t,fizetünk,és nem megyünk,ha megyünk is 3-4 óra csúszással....elgondolkodtató...
8. • 2010-09-24 12:50:55
Sok hűhó semmiért!
mérges
7. • 2010-09-23 19:36:49
Hát igen elég rosszul sült el Zamárdi,de számolni kellet a rumlival egy ilyen városi versenyen(NEM AKAROK VÉDENI EZZEL SENKIT)!!!-igazából amiről én írni szeretnék az a VII.Fész kupa Porrogszentkirály,mindenkit megnyugtathatok NEM városi,amihez tudnám hasonlítani az Hőgyész-Gyönk ami nagyon is jó pálya!Amit a TME oldalán láttok pálya ajánlót,messze nem adja vissza azt,ami igazából ott van!AZÉRT MÉG IS CSAK I.OSZTÁLYÚ PÁLYA VOLT!!!!NAGYON REMÉLEM,HOGY A SZERVEZÉS EGY !!!KICSIT!!!JOBBAN SIKERÜL,MERT ITT ESZMÉLETLEN JÓ VERSENYT LEHETNE RENDEZNI!!!
6. • 2010-09-22 10:17:04
Hőgyész-Gyönk egy gyorssal kevesebb, Zamárdiban csak fél versenyt mehettek a résztvevők. Ezek után bevállalni még egy versenyt, ami településeken megy keresztül eléggé rizikós...
5. • 2010-09-22 08:20:18
Reggel félálomba olvastam a TMS hírlevelet, és írták hogy a következő verseny is városi lesz…
3településen keresztül! király
4. • 2010-09-21 15:04:23
Ez a 32 helyett 15 km nagyon kemény. Aki még szponzor futamra is készült az meg ment 40 helyett 15-öt. Ez a méreg nem a cián...

Zoli!
Úgy látszik ez nem a Te éved! Nem tudsz sehol egy jót autózni nemértem
3. • 2010-09-21 14:08:24
Hát én sem így terveztem a dolgot, de tényleg néha kell ilyen is, hogy értékelje a jót.

A szervezők is szenvedő alanyok voltak, a sok bonyodalom miatt, de azért nagy volt ez a falat.
Szűk utcák, veszélyes helyek, úgy hogy nem volt hova félre tenni a mozgásképtelen kocsikat...
Sok volt a jönni-menni akaró helyi, amit azért lehet is érteni.
Szóval azért volt pár tényezőm ami a verseny ellen dolgozott.

De ettől független nem gondolom hogy a 4 x 8km (+1 szponzori futam) meghirdetett gyorsból megtartottak 3 x 5 km-t, és ez normális lenne.
A szponzor futam nélkül is kevesebb mint a felét teljesíthették a versenyzők, 32 km-ből 15-km-t
Ez azért bosszantó mindnekinek, nem csak annak aki fizetett is mind a 32 km-ért.
2. • 2010-09-21 10:18:07
Néha a rosszat is meg kell tapasztalnunk-bármennyire nem szeretnénk, hogy a jót tudjuk értékelni!
de Respect, sajnálom , hogy így jártál.
1. • 2010-09-20 21:51:15
Ezek a sorok is igazolják, milyen "kaotikus volt" a rendezvény. Voltam már egy-két olyan rallyn , hogy az eljövetel kerülgetett. Ez az érzés itt is meg volt. Reggel 7h-tól kb délután 14h-ig csak néztünk ki a fejünkből, és mászkáltunk föl-alá az unalom miatt. 7h-t várni arra, hogy mehessünk 5 percet a pályán, majd újabb 2-3h-t várni 5 perc autókázásért.
A "városi kocsikázás magában nem rossz sem néző sem versenyző részéről, de a hatalmas nevezői létszám , és a rossz időjárás megpecsételte sok ember hétvégi szórakozását! Azért örülünk, hogy eljött a vasárnap 20h-ra, és végre jöhettünk haza.
oldalanként | növekvő
összesen: 9 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
Blog címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
12 13 14 15 161718
1920 21 22232425
26 27 28 29 30 31 01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12131415
2019.09.14.

részletes információink

2019.08.23-25.

részletes információink

2019.08.23-24.

hivatalos honlap

2019.08.23-25.

facebook esemény

2019.08.22-25.

hivatalos honlap

2019.08.24.

hivatalos honlap


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2019
European Rally Championship 2019
Mitropa Rally Cup 2019
Országos Rallye Bajnokság 2019
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2019
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k