2010-09-20 17:33:32
Utolsó módosítás : 2019-05-22 20:02:36
h i r d e t é s
Összes oldal:
483162162
Napi oldal:
1439
Jelenleg:
347
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
E-maki webáruház
AutoDekor

World Rally Championship 2019
a hatodik futam,
a Rally Chile után
1. Sebastian Ogier
Citroen C3 WRC
122
2. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
112
3.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
110
4. Kris Meeke
Toyota Yaris WRC
56
5. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
55
6. Sebastian Loeb
Hyundai i20 Coupe WRC
39
7. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
36
8. Esapekka Lappi
Citroen C3 WRC
34
9. J.M. Latvala
Toyota Yaris WRC
32
teljes táblázat
European Rally Championship
a második futam,
a Rallye Islas Canarias után
1.
Lukasz Habaj
SKODA Fabia R5
58
2. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
50
3. J.M. Lopez
Citroen C3 R5
35
4. Ricardo Moura
Skoda Fabia R5
28
5.
Bruno Magalhaes
Hyundai i20 R5
18
6. Marijan Griebel
Volkswagen Polo GTi R5
18
7. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
17
7. Ricardo Teodósio
Skoda Fabia R5
17
9.
P-L. Loubet
Skoda Fabia R5
15
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a harmadik futam,
Belgium után
1. Kevin Hansen
Peugeot 208
69
2. Timmy Hansen
Peugeot 208
58
3. T.Timerzyanov
Hyundai i20
53
4. Janis Baumanis
Ford Fiesta
52
5. A. Bakkerud
Audi S1
51
6. Niclas Grönholm
Hyundai i20
48
7. Liam Doran
Audi S1
43
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
37
9. Szabó Krisztián
Audi S1
35
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2019
a második futam,
a Miskolc Rallye után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
72
2.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
55
3.
Balogh János
Skoda Fabia R5
37
4. Velenczei Ádám
Citroen C3 R5
28
5. Német Lackó
Skoda Fabia R5
18
6.
Bodolai László
Ford Fiesta R5
14
7. Trencsényi József
Skoda Fabia R5
11
8.
Osváth Péter
Skoda Fabia R5
9
9.
Botka Dávid
Skoda Fabia R5
8
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2019
a második futam,
a Miskolc Rallye után
1.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
56
2. Dudás Gergő
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
41
 
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
41
4.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
39
5. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
19
6. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
17
7. Csík Zoltán
Subaru Impreza WRC
15
8. Tajmel Tibor
BMW M3
14
9.
Molnár István
Mitsubishi Lancer Evo VI
11
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a második futam,
a Miskolc Rallye után
1.
Csomós Miklós
Peugeot 208 R2
33
2.
Szauer Gergő
Peugeot 208 R2
22
3.
Norbert Maior
Peugeot 208 R2
12
4.
Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
9
5. Riskó Dani
Peugeot 208 R2
8
6.
Márta János
Peugeot 208 R2
8
7.
Hibján József
Peugeot 208 R2
8
8.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
1
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
a második futam,
a Miskolc Rallye után
1. Lendvai István
Citroen C2 R2
35
2. Tim Gábor
Opel Adam R2
30
3. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
29
4. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
26
5. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
22
6. Trencsényi Vince
Skoda Felicia
19
7. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
18
8.
Baksai László
Lada 2107
14
9. Csikó Péter
Lada 2107
12
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
a második futam,
a Miskolc Rallye után
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
32
2. Spindler Jenő
Opel Corsa
22
3.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
13
4. Gyenes András
Lada 2101
14
5. Orosházi Szabolcs
Suzuki Swift GTi
9,5
6.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
9
7.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
8
8. Komjáti Ákos
Lada 2105
4
9. Rácz Tibor
Lada 21011
2
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
a második futam,
a 19.DragRacing Kupa után
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
49
2.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
44
3.
Söjtöri András
Toyota MR2
41
4.
Simon István
Fiat X1/9
39
5.
Ifj.Hefler Róbert
Honda Civic VTI 1.8
27
6.
Pintér Máté
BMW
18
7.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
16
8.
Pintér László
BMW
14
9.
Czang György
Lada 21074
11
teljes táblázat
oldalanként | növekvő
összesen: 9 hozzászólás • 1 oldal
9. • 2010-09-25 13:44:34
Figyelmesen olvasom a sorokat...
Szem és fül tanúja voltam,ennek az egész vitának...Megis lepődtem eléggé...
Engem elküldtek onnan,tény nem vagyok fotós,csak saját magunknak fotózom...Nemértettem az egész vita okát,meg hogy miért tiltott hely....egyenesben,nem közvetlen az út mellett egy Fa mögött(Én itt álltam)
A másik,egy trabantos csapatba tartozom,két versenyen egymás után nem kaptuk meg azt,amiért fizettünk,ez már kezd nagyon unalmas lenni,elmegyünk 100 km-t,fizetünk,és nem megyünk,ha megyünk is 3-4 óra csúszással....elgondolkodtató...
7. • 2010-09-23 19:36:49
Hát igen elég rosszul sült el Zamárdi,de számolni kellet a rumlival egy ilyen városi versenyen(NEM AKAROK VÉDENI EZZEL SENKIT)!!!-igazából amiről én írni szeretnék az a VII.Fész kupa Porrogszentkirály,mindenkit megnyugtathatok NEM városi,amihez tudnám hasonlítani az Hőgyész-Gyönk ami nagyon is jó pálya!Amit a TME oldalán láttok pálya ajánlót,messze nem adja vissza azt,ami igazából ott van!AZÉRT MÉG IS CSAK I.OSZTÁLYÚ PÁLYA VOLT!!!!NAGYON REMÉLEM,HOGY A SZERVEZÉS EGY !!!KICSIT!!!JOBBAN SIKERÜL,MERT ITT ESZMÉLETLEN JÓ VERSENYT LEHETNE RENDEZNI!!!
6. • 2010-09-22 10:17:04
Hőgyész-Gyönk egy gyorssal kevesebb, Zamárdiban csak fél versenyt mehettek a résztvevők. Ezek után bevállalni még egy versenyt, ami településeken megy keresztül eléggé rizikós...
5. • 2010-09-22 08:20:18
Reggel félálomba olvastam a TMS hírlevelet, és írták hogy a következő verseny is városi lesz…
3településen keresztül! király
4. • 2010-09-21 15:04:23
Ez a 32 helyett 15 km nagyon kemény. Aki még szponzor futamra is készült az meg ment 40 helyett 15-öt. Ez a méreg nem a cián...

Zoli!
Úgy látszik ez nem a Te éved! Nem tudsz sehol egy jót autózni nemértem
3. • 2010-09-21 14:08:24
Hát én sem így terveztem a dolgot, de tényleg néha kell ilyen is, hogy értékelje a jót.

A szervezők is szenvedő alanyok voltak, a sok bonyodalom miatt, de azért nagy volt ez a falat.
Szűk utcák, veszélyes helyek, úgy hogy nem volt hova félre tenni a mozgásképtelen kocsikat...
Sok volt a jönni-menni akaró helyi, amit azért lehet is érteni.
Szóval azért volt pár tényezőm ami a verseny ellen dolgozott.

De ettől független nem gondolom hogy a 4 x 8km (+1 szponzori futam) meghirdetett gyorsból megtartottak 3 x 5 km-t, és ez normális lenne.
A szponzor futam nélkül is kevesebb mint a felét teljesíthették a versenyzők, 32 km-ből 15-km-t
Ez azért bosszantó mindnekinek, nem csak annak aki fizetett is mind a 32 km-ért.
2. • 2010-09-21 10:18:07
Néha a rosszat is meg kell tapasztalnunk-bármennyire nem szeretnénk, hogy a jót tudjuk értékelni!
de Respect, sajnálom , hogy így jártál.
1. • 2010-09-20 21:51:15
Ezek a sorok is igazolják, milyen "kaotikus volt" a rendezvény. Voltam már egy-két olyan rallyn , hogy az eljövetel kerülgetett. Ez az érzés itt is meg volt. Reggel 7h-tól kb délután 14h-ig csak néztünk ki a fejünkből, és mászkáltunk föl-alá az unalom miatt. 7h-t várni arra, hogy mehessünk 5 percet a pályán, majd újabb 2-3h-t várni 5 perc autókázásért.
A "városi kocsikázás magában nem rossz sem néző sem versenyző részéről, de a hatalmas nevezői létszám , és a rossz időjárás megpecsételte sok ember hétvégi szórakozását! Azért örülünk, hogy eljött a vasárnap 20h-ra, és végre jöhettünk haza.
oldalanként | növekvő
összesen: 9 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
Blog címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
13 14 15 16 171819
20 21 22 23 242526
27 28 29 30310102
03 04 05 06 070809
10 11 12 13141516

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2019
European Rally Championship 2019
Mitropa Rally Cup 2019
Országos Rallye Bajnokság 2019
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2019
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k