ALLSTAR HUNGARY SUPERSPECIAL 2024 ÉS DRIFT VERSENY
Bajnoki interjú Trencsényi Vincével
Egy futammal a vége előtt már bajnokként ünnepelhetettek a Rallye2-ben
2019-09-20
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
691911288
Napi oldal:
59872
Jelenleg:
1653
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Portugal Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
110
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
86
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
79
4. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
71
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
70
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
49
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 2.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
35
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
4. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
5. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
6. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
25
8. Diego Ruiloba
Citroen C3 Rally2
23
9. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
19
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
67
2. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
51,4
4.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
41,5
6. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
7.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
24
8. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
74
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
46
3. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
40,75
4. Hevesi Norbert
BMW E36
35
5. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
6. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
7. Petróczy Péter
LADA VFTS
23
8. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
19
9. Cseri József
LADA VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
24
2.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
15
3.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
10
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
45
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
37,5
3. Baksai László
Lada VFTS
33,5
4. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
5. Görög Péter
Citroen C2 R2
26
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
7. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
8. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
5. Simon György
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
2. Géczi László
Lada 2107
25
3. Kovács Dominik
Opel Astra
24
4. Bíró Gergő
Opel Astra
23
5. Kerekes Bence
Lada VFTS
19
6. Molnár Ferenc
Honda Civic
15
7. Kosztolányi L.
Lada 2101
13
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
11
9. Pete László
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

A Rallye2 bajnokság 2019-es bajnoka a Trencsényi Vince - Pannuska Dávid - Fordt Fiesta R2T trió. A pilótával beszélgettünk:

Gratulálok a bajnoki címetekhez!
Köszönjük szépen !
 
Milyen hosszú út vezet egy Rallye2 bajnoki címhez? Mikor, mivel kezdtél el versenyezni? 
A Rally világába 2013 év végén cseppentem bele úgy igazán. A mikulás rally keretei közt navigáltam apának. Ekkor már egy ideje bontogattam a szárnyaimat a Drift szakágban egy Nissannal. A Mikulás rallytól kezdve azonban fordult a kocka. Tavasszal már MARB-on futottam elő a drift autóval, aztán fokozatosan alakítgattuk a kocsit Rally autó irányban. 2014, 2015-ben MARB mezőnyben versenyeztem a Nissannal, voltak kalandok, de sikerekből is jutott, sokszor összkerekes autókkal is fel tudtuk venni a versenyt. Nagy segítség volt, hogy keresztapámmal, egy tapasztalt navigátorral tudtam kezdeni a pályafutásom.

bajnoki_interju_trencsenyi_vincevel_2

2016-ban már kipróbáltam több R2-es autót is, az első éles bevetésünkön Dáviddal az Ózd rallyn meg is nyertük a kategóriát, valamint absz. harmadikok lettünk.
Jól alakult a tempónk 2017-ben is, de a veszprémi zakó egy kicsit nagyra sikeredett, így sajnos ezt az évet el kellett engednem. Az utolsó versenyeket már a Forddal teljesítettük teszt jelleggel. Ezzel az autóval lettünk abszolút másodikak és kategória bajnokok 2018-ban. Egy kicsit csalódott voltam, mert mind a futam győzelmekről mind az abszolút bajnoki címről nagyon kicsivel maradtunk le.

bajnoki_interju_trencsenyi_vincevel_3

2019-nek is hasonló felállásban vágtunk neki, de sajnos az Eger rallyn a technika ördöge egyből kibabrált velünk. A Miskolc Rallyn pedig egy defekt miatt maradtam le a futamgyőzelemről ismét. A Székesfehérvár Rally után tartottunk egy kupaktanácsot a csapattal, hogy hol lehet az a pici, ami mindig hibádzik a győzelemhez. Változtattunk több területen is, taktikát váltottam. Ezzel egy időben sikerült egyet lépni, és lecseréltük a Fordunkat a 2019-es fejlesztésre. A hátralévő futamokat magabiztosan nyertük, habár a kalandok és izgalmak nem maradtak el még így sem. :D
 
Kemény volt az idei mezőny, talán az utóbbi évek legkeményebb mezőnye... Min múlott a győzelmetek?
Részben a fent említett megbeszélés és taktika újragondolás, de az autó csere is hozzájárult. Az új autó viselkedése jobban fekszik az én vezetési stílusomhoz, valamint a megbeszélt dolgokat jobban meg tudom valósítani. Valóban erős a mezőny, és fontos megemlíteni, hogy változatosan is alakult a szezon. A változatos időjárási viszonyoknak, valamint az ügyes pilótáknak köszönhetően a kisebb kategóriás autókra is nagyon oda kell figyelni, nem lehet lazsálni sosem. 

 bajnoki_interju_trencsenyi_vincevel_4
 
Ez a győzelem igazi csapatmunka volt, talán most értünk meg a feladatra Dáviddal. Fontos szerepe volt a szerelő csapatunknak is, hisz mindig jól felkészített autót kaptunk, valamint hasznos tanácsokkal tudtak szolgálni. Természetesen édesapám, valamint Verba Gabi is sokat tudott nekünk segíteni tanácsokkal. Itt is köszönöm mindenkinek, aki hozzájárult! Az egész csapaté ez a bajnoki cím!

bajnoki_interju_trencsenyi_vincevel_1
 
Autót váltottatok, upgradeltétek a Fiestat. Mennyivel másabb az új?
Teljesen új autó, az emblémán és a 998 köbcentin kívül minden más. Teljesen más a motor karakterisztikája, agresszívabban kell vele autózni. A futóműve is teljesen más, hátulra okosabb lengéscsillapítókat kapott az autó. Más lett a kocsi viselkedése is, agresszívabb lett ilyen téren is. Sokkal izgágább az autó fara. Talán ez az egyik kulcsfontosságú dolog, ami miatt gyorsabb tudok lenni ezzel a Fiestával, fekszik nekem az a stílus, amit a gép igénye. :)
 
A Steam-en latom, hogy sokszor egymás ellen szimulátoroztok Dáviddal... Ezek szerint ez több, mint "munkakapcsolat", ugye?
Igen, a rally-s sporttársi kapcsolat folyamán alakult ki barátság is. Amikor nekünk épp nincs verseny, szoktunk járni nézni a nagyokat, valamint gyakran megy az adok-kapok a Dirt Rallyban is :D Fontos az összhang a kabinban, ehhez pedig ez is hozzájárul.
 
Pécsen már a Rallye1 mezőnyében, a Peugeot Kupások ellen versenyeztek majd. Hova várod Magatokat?
Valóban tervben van a Mecsek Rallye, a licensz kérelmem már jóváhagyásra került. Mivel édesapámmal egy mezőnyben indulnánk, és egymáshoz közel, valamint mivel az ORB jóval több időt igényel, így még a logisztikán kell dolgozni, de mindenképpen ott szeretnénk lenni. Elsősorban teszt jelleggel vágunk neki a futamnak, mert hosszabb futamon még sosem indultam. Ettől függetlenül reálisnak látom a dobogót, ha jól keverjük a lapjainkat! Mindenképpen sietni fogok.

bajnoki_interju_trencsenyi_vincevel_5
 
Rally Hungary és a következő szezon... Mik a tervek?
Nyílt titok, a Mecsek Rally-t elsősorban a Rally Hungary-ra való felkészülésnek szánom. Az ERC mezőnyében fogunk indulni. Remélem el fognak majd jönni az ERC3-as versenyzők, szeretném megmérettetni magam nemzetközi mezőnyben. Szerintem nagy húzó ereje van egy ilyen mezőnynek, sokat lehet tanulni, gyorsulni. Mivel a belvárosi gyorson kívül nem nagyon van még pályaismeretem, így nem igazán lesz előnyöm a külföldi versenyzőkkel szemben, nagyon kíváncsi vagyok mire lesz elég a tempónk ilyen formában! Nagy kihívás lesz a 70km-es futamok után 220 verseny kilométert teljesíteni, de állunk elébe.
 
A 2020-as szezon még nyitott kérdés. A terv a feljebb lépés, de még nem dőlt el, hogy ez milyen formában valósulhat meg.
 

 

Ez a hír most jelenik meg 2604. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
2021 22 23 242526
27 28 29 30310102
03 04 05 06 07 0809
10 11 12 13141516
17 18 19 20 21 2223
2024.05.30-06.02.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink

2024.06.01-02.

részletes infóink

2024.06.01-02.

részletes infóink

2024.06.08.

részletes infóink

2024.06.13-15.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k