SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
Kiabálni kell vele
Farnadi Ágnes
2010-06-15
interjú • Etele
h i r d e t é s
Összes oldal:
773738810
Napi oldal:
11521
Jelenleg:
1015
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Osváth Petivel és Farnadi Ágival szerettem volna beszélgetni, de a páros férfi tagja eléggé elfoglalt a 7végi verseny miatt.

Így Ági válaszolt a kérdéseimre, aminek így utólag már örülök is. :)

Kiabalni_kell_vele_5

Három aszfaltos verseny után holtversenyben a Botka – Szenner  párossal az abszolút értékelésben a 7. helyen álltok. Volt nullás versenyetek is, hogy értékelnéd az eddigieket?
Nagyon nehéz versenyeken vagyunk túl, és úgy tűnik, a szerencse idén nem akar mellénk állni. A nullás verseny különösen rosszul érintett mindenkit, még nem nagyon kellett versenyt feladnunk.
Az idei évben amúgy is nagyon erős a mezőny, a legkisebb hiba után csomagolhatsz is haza. Úgy gondoljuk, az abszolút 5. helyért is komoly harcokat kell majd vívni, és aki az első 10-ben zárja az évet, egyáltalán nem panaszkodhat.

thumb_Kiabalni_kell_vele_1Mesélj kérlek kicsit az eddigi történésekről.
Egerben mindjárt az elején elment a hajtásunk, szorult a váltónk. Második nap megpróbáltunk kicsit sietni, ennek meg is lett az eredménye, megjártuk az erdőt, de szerencsére nagyobb baj nélkül megúsztuk. Sikerült az abszolút 6. helyen beérni.

thumb_Kiabalni_kell_vele_2Miskolcon még a futam kezdete előtt el akartunk végezni néhány apróbb beállítást, de egy poros kanyarban sikerült felborulni, ami miatt egész éjjel szereltünk. Az első gyorson vettük észre, hogy kirúgtuk a hangosítást, amikor kimásztunk a kocsiból. A második gyorson kaptunk mindjárt a rajtot követő egyenesben (?!) egy defektet. Sajnos ezzel még mennünk kellett egy jó darabig mire találtunk egy félreeső helyet, ahol lecserélhettük. A terep lejtett, a kocsi egyfolytában leesett az emelőről…rengeteg időt bennhagytunk…hazajöttünk, mert nem láttunk esélyt a pontszerzésre.

A Salgó rally 2 pontját sem kaptuk ingyen: megint jött a hajtásprobléma, amit sikerült ugyan orvosolni, de jött helyébe más: elkezdett forrni a vizünk. Csodával határos módon sikerült célba érni az autóval, amit defekt, jégeső, szárnytörés és a körgyorson még egy kétkerekes autó utolérése is nehezített.

Annak ellenére, hogy az autótok nem annyira „színes” a szponzor matricáktól, ennek ellenére is ott tudtok autózni az élmezőnyben. Sokan látják bennetek a lehetőséget akár futamgyőzelemre is. Mivel kompenzáltok?
Idén úgy tűnik a kompenzációt még nem nagyon találtuk meg. :( Igyekszünk mindent megtenni, de ennyi kudarc után hamar elfáradsz. Úgy gondolom a pályabejárást mindig becsülettel végigcsináltuk, ez biztos sokat számít. A tavalyi év elég volt arra is, hogy összeszokjunk; nagyon fontosnak tartom, hogy jól tudunk együttműködni. A csapat továbbra is nagyon jó, de tény, hogy a szponzorok számát illetően rengeteg a lemaradásunk a többiekkel szemben. Van viszont egy kiváló pilótánk, aki nem csak vezeti, de érti is az autót. Bátran állíthatom, a mezőny nagy része, a salgói problémánkkal a nap végéig sem jutott volna. Kis csapat vagyunk, igyekszünk beosztani, megbecsülni, amink van…szerintem ennyi a titok…és ha egyszer végre kipihenten, közel hasonló háttérrel mehetnénk a rajtba, mint a nagy többség, szerintem tudnánk javulni.

kiabalni_kell_vele_2

Murvás versenyek jönnek, mit vártok? Mivel készültök?
Egyfelől kíváncsian várjuk, hogy a Super 2000-es autók hogyan viselkednek majd ezeken a pályákon. Másfelől örülünk, hogy végre itthon mehetünk. A murvát mindketten jobban szeretjük, bár az autót egyáltalán nem kíméli. Ugyanúgy készülünk, mint eddig, és az év eddigi történései után, csak bízni tudunk benne, hogy a hazai pályákon van valahol elrejtve a mi a szerencsénk.

Mesélj kérlek arról hogy mivel tudod kivenni a részed a csapatmunkából, a pályák felírásán és visszadiktálásán túl?
Igyekszek minden olyan dolgot megoldani, amihez kell az angol. Eddig az itthoni kínálatra volt kénytelen hagyatkozni a csapat beszerzés szempontjából, most amihez kell a nyelvtudás, az az én saram... :D

Ami az autót illeti, idén volt alkalmam  jobban beletanulni a technikai háttérbe. Még azért hengerfejezni nem állnék neki, de ha így megy tovább az év, lehet még arra is sort kerítünk. :) Csiszolás, matricázás...amit rámosztanak, azt szívesen megcsinálom. Ha tehetném, egész nap az autó körül lennék, nagyon érdekel mi, miért van.

Petivel ti a magánéletben is egy pár vagytok, mivel és hogy vívtad ki, hogy te diktálhatsz neki?
Jó a kérdés, szó szerint ki kellett vívni. Emlékeim szerint jó 4-5 évembe került. Eleinte még azt sem szerette, ha kimentem utána a versenyekre, aztán 2007-ben kisírtam magamnak egy Mikulás rally-t, de továbbra is azt tartották a csapatban, hogy ki kell járni a szamárlétrát, aztán majd eldől, mire vagyok képes. 2008-ban "besoroztak" Marits Jani mellé harmad osztályba, 2009-ben pedig Eger előtt pár héttel a csapat megszavazta a bizalmat. Nem tudom másnál hogyan működik, de itt inkább volt hátrány a pilóta párjának lenni, mint előny, de ez így van jól. Ha nem végzem jól a munkám, jön jobb, el fogom tudni viselni, ha lecserélnek, de bízok benne, hogy erre nem kerül sor. ;)



Törékeny és csendes nő létedre elég határozottan mondod az információkat, ez mennyire elvárás?
Igen, ezt már elég sokszor megkaptam...bár csendesnek még senki sem titulált. :D Volt, aki azt hitte félelmemben "üvöltök", és volt, aki azt, hogy folyton rossz az átbeszélőnk. Az igazság az, hogy kaptam belső kamerás felvételeket a Nemes Csabiról és Gács Gáborról. Akkor Peti azt mondta, majd ha úgy tudok ordítani én is, neki az lesz a jó navigálás. Hogy pontosan idézzem:" ...mert ez olyan hatással van rám, mint egy jó kocsmai verekedés..." Lévén "kicsit" más a hangfekvésem a fiúkénál, ez  kívülről elég viccesen hat, - bevallom számomra is- de állítólag belül teljesen más.

Volt már úgy, hogy elgondolkoztál, hogy beülsz-e még a versenyautóba? Vagyis féltél már úgy igazán?
Félelem miatt még nem akartam kiszállni, de amikor egy verseny alatt több a műszaki problémád, mint egy egész mezőnynek, akkor van, hogy összecsomagolnál.
Petiben maximálisan megbízok, nem is lehetne ezt másként csinálni. Nyílván így is benne van a pakliban, hogy baj lesz, de ha már ezen gondolkodsz, akkor választani kell egy másik sportot.

kiabalni_kell_vele_1

Te mivel lennél elégedett a következő versenyen, versenyeken?
Nem is tudom, jó lenne feljebb kerülni, mert tudom hogy képesek vagyunk rá. Első ötben benne lenni...azt mindenképpen szeretnénk.

Ez a hír most jelenik meg 7971. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
KARPACKIE - Groupama Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k