UNIX - AUTÓ, MOTOR ÉS TUNING SHOW 2024. március 22-24. Budapest, Hungexpo
Nyerő páros!
Tripla tíz pontos a Magyar Miklós - Budai Annamária duó
2010-06-04
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
679470417
Napi oldal:
69745
Jelenleg:
1529
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat
Salgó - Gemer Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 182 hozzászólás • 10 oldal
182. • 2010-06-06 20:28:53
Egy pár gondolat a salgó rallyhoz:
A régi versenyek minden egyes napja Salgótarjánban zajlott, itt szálltak meg a versenyzők, szerelők, szurkolók.
Ráadásul a legújabb Salgókat nem a Salgótarjániak rendezik, ez azért is érdekes, mert 1993-ban a város PRO-URBE díjjal jutalmazta a rendezőket.
Ez most olyan dolog, minha a te lakásodba a szomszéd rendezne házibulit.
A város ebben a lepukkant állapotában nem is tudja magáévá tenni a versenyt. A rendezőknek van képük belépőt szedni a körversenyre, ha hiszitek ha nem a helybelieknek összesen ennyi pénzük jut egy hétvégére.
Én tökéletesen belátom, hogy nagyon sok pénzt kell belefektetni egy versenybe , a régi idők hangulata véglegesen elveszni látszik. Ahogy a nóta is mondja, ami elmult nem jön vissza soha már.
Sajnos el lehet mondani, hogy az rte. nagyobb népszerűségnek örvend, mint a rallye I. ill. II-osztály.
Évekkel előtte az akkori versenyzők, már elmondták probléma lesz abból, ha csak homológ autókkal lehet majd versenyezni, pld. a másod osztályban.
Nem is lehet csodálkozni, hogy ilyen kevés az induló.
Azon is el lehet gondolkodni, amit egy versenyző barátom mondott évekkel ezelőtt: " az olcsó bajnokok ideje lejárt " .
Valamikor annyi ember járt ki egy Salgóra , hogy a körversenyen lévő Sulyom-hegy nem látszott az emberektől.
Egy rallye versenyen azért magasak a nevezési díjak, mert ennek elvileg fedeznie kellene a versenyköltségét, plusz még ehhez jön a szponzorok által befizetett pénz.
Kérdém én, ha nincs elég pénz megrendezni a versenyt, akkor minek kell erőltetni.
181. • 2010-06-05 20:24:09
Gratula Mikiéknek. Kár hogy ez az A6 már nem a tavalyi amikor a kategóriában 4 vagy 5 (már nem emlékszem pontosan) magyar bajnok ment. Biztos Ők is jobban élveznék a küzdelmet, mert idén már unalomba fulladt a kategória. Hozzáteszem ez nem von le semmit Mikiék tudásából.
180. • 2010-06-04 23:11:26
Jajj, ne.
Már megint?!
bizonytalan

Ez valahol nagyon az elején lehetett, mert én azt az autót Szlovákiában sem láttam menni. Gondolom GY1 vagy 2 lehet...

Szegény WRC. szontyoli
179. • 2010-06-04 18:45:35
...
178. • 2010-06-04 18:42:23
Carkiller
177. • 2010-06-04 13:47:01
Egy szóval sem írtam, hogy szüksége van rá!

A hangnemem nem Robiéknak szólt hanem a fórumokon Robit anyázó és lejáratni akaró személyeknek!
176. • 2010-06-04 13:03:10

blackjoe!
Nem tudom, hogy Bútor Robit ismered-e személyesen? Esetleg, ha nem ismered, akkor nem érdekes! Abban az esetben, hogy ha ismered, akkor tudnod kellene, hogy neki nincs szüksége az ilyen stílusban gondolkodó és írogató szurkoló véleményére! Akár a hazai bajnokságban, akár a nemzetközi versenyeken nem csak a sporteredményeivel emelkedik ki, hanem a magatartásával is. Ez vonatkozik a navigátoraira és a csapatát alkotó tagokra is. Miután ebben a stílusban megírtad a hozzászólásod és a visszaolvasás után még mindig nem gondolkoztál el azon, hogy mégsem küldöd el, ezt Te így jónak találtad. Ez rendben is van a Te oldaladról tekintve, de a Bútor Rallye Teamnek nincs szüksége rá.
175. • 2010-06-04 12:08:34
Légyszíves fejezzétek be ezt a "számlázgatós megélhetési k*****" beszólásokat. Nem kell ez ide. Nem lehet mindenki olyan jó versenyző, mint a TOP 3. Az is igaz, hogy sok tehetséges embernek nincs megfelelő háttere úgy versenyezni ahogy járna neki de ez ilyen.

Robit meg pláne nem lehet ilyenért bántani. Megnézném ki milyen fejet vág amikor tönkre megy valami az utcai autóján egy kátyú miatt. Fel lenne háborodva, pedig ott semmi elvárás nincs a tempóra.

Hajrá! mosolygok
174. • 2010-06-04 10:53:22
Bocsánat Bútor Robitól de az evo4 miatt nem működött normálisan a bejelentkezés a duenen.

Leírtam volna hogy Bútor Robi milyen fas...a gyerek, úgy megy mint egy megszállott, nagyon jó precíz versenyző! Leírtam volna, hogy ő nem kívánja összetörni a kocsiját egy szégyenül megépített pályán. Lehet azért mert őneki számít az autó nem csak a számlák, hogy mennyit lehet majd ezért felvenni. És most elmegyek személyeskedésbe és nem is kérek bocsánatot.

Az hogy Robi lejön egy olyan aszfalt gyorsról ahol a murvás rész szétverte az autóját és a célban elkezd anyázni, az nekem rendben van! Ha a sok suttyó kapna egy baszon nagy fülest ő sem azt mondaná, hogy ezt nem igazán kellett volna hanem hogy a kur... anyád. Nem?

Robi meg hogy elkényeztetett lenne ilyen alapon irhatnám hogy a tesco meg egy segélyszervezet. Merthogy hülyeség meg fogalmam sincs róla.

A sok kis k***** meg megbaszhatja magát a fotelben mert kevés olyan tehetséges pilóta van ma Magyarországon mint ő.
szidják a sok ezer f***kezű sofőrt a garmada micukkal akik hárommal fordulnak be egy buzi kis kanyarban is, de egy Bútor egri drift után meg Isteneznek.Aztán ugyanaz az ember meg már nyavalyog, hogy nem tud vezetni! Mi van veletek baszom? Vegyétek már észre magatokat!
Ki megy IRC-zni és az elejében megy? Hányan csinálták már ezt meg? Az akkori teljesítmény már nem számít? Buták, hülyék kis buzik vagytok. Akik az iróasztalnál írják ki magukból a bánatukat pont Robit megtalálva. Öcsém pont ő az a pilóta aki figyel a nézőkre is.
És azért megkövezni mert őszínte. Olyan mintha a saját anyádat szúrnád szíven majom!

Jobban örülnék ha menne 40 Bútor Robi a mezőnyben mint az a sok állítólag ralipilóta aki 1millióért 10 millás számlát visz!

Sorvadt f***ok vagytok gondolkodjatok rajta. Szégyeljétek magatokat! persze csak akiknek szól!

személyszerint én köszönöm neked Robi hogy mentél szépen mentél örömöt okoztál nekem! ne hagyd abba, ne változz! Nagyobb érték vagy így ! Őszinteség !
173. • 2010-06-04 10:22:43
Sziasztok!
Nem szoktam beirkálni fórumokba csak olvasgatom a sok "okos" hozzászólást, de valahogy most nem bírtam megállni, hogy írjak.

Először is a rendezésről.
Ti próbáltatok már versenyt rendezni?
Vagy láttatok már bele egy verseny rendezésének folyamatába?
Szerintem nem a hozzászólásokból ítélve.
Manapság mikor olyan egyszerű versenyt rendezni, hiszen könnyen meg lehet szerezni pályákat, területeket. Mikor a környezetvédők állandóan próbálnak ellenállni a szemetelés miatt, vagy az erdész társaságok vagy az önkormányzat vagy a közútkezelő vagy a rendőrség és még sorolhatnám és nem utolsó sorban azok az emberek, akik a magánterületüket nem adják oda.
Pedig nyugodtan odaadhatnák, mert a sok "igazi" rally szurkoló vigyáz a területre úgy hogy megiszik egy zsugor sört meg ami még hozzá kell és szétdobálja az egészet, majd ordítva még szétver valamit ami az útjába akad. Vagy rosszabb esetben elészédeleg egy kocsinak és elütik...sajnos ilyet is láttam már és meg is halt. Természetesen, ha rá szól a rendező akkor ő a bunkó,mert miért szól rá szegény nézőre, hiszen ő a rally fan és ő érte van a rally. Ha elütik akkor meg megint csak a rendező, mert hogy milyen rendezés...
Ez biztosítja azt, hogy legközelebb is szívesen oda adják a területet. Pénz is van bőven, mert nincs már olyan cég aki szponzor legyen, mert csődbe megy vagy ha van pénze nem akar belefolyni az egészbe, mert az ilyen "igazi" rallysoknak úgy sem jó semmi.

Én gyerekkorom óta járok versenyekre és szoktam is versenyezni, örülök ha eljutok egy-egy rally versenyre. És láttam már rossz rendezést, de ez a verseny nem tartozott a rosszak közé.
Valóban vannak jobb és rosszabb verseny rendezések, de annak is örülni kell ami van. Gondolom direkt a rendező kérte hogy legyen rossz a kör gyors minősége és azt is, hogy legyen olyan idő, hogy a katasztrófavédelem riasztást adjon ki. Erre is van egy szabály, mikor ilyen van akkor a szabadtéri rendezvényeket be kell szüntetni.

A körversenynél abban valóban hibáztak a rendezők, hogy egyszerre túl sok autót engedtek fel és utol érték egymást.
Engem is idegesítene ha egy esetlegesen gyengébb versenyző miatt tudnék rosszabb időt menni. Arra ott a rallycross, ezért hagytam abba.

Azokkal meg főleg nem értek egyet aki köpködi az olyan versenyzőket aki elveszi, mert s*** a pálya és esetleg ennek hangot is ad. Legközelebb menjetek oda a versenyzőhöz és mondjátok meg neki hogy a kedvetekért tolja át padlón az ilyen helyeken is, mert ti majd szponzoráljátok és adtok sok-sok milliót.
És még van aki a VB-hez hasonlítja ezeket a csapatokat... ott áttolják mindenhol...kicsit más a költségvetés egy gyári csapatnál...

Főleg Bútor Robit nem kellene köpködni, már felmutatott ezt-azt....
Jelen pillanatban ilyen Magyarországon a rally, ezt így van aki szereti van aki nem. Örüljünk, hogy van ez is.

Tulajdonképpen nem is tudom mit vártok ezektől a versenyektől... legyen mindenhol egy fotel, hogy abból nézzétek a versenyt? Mindenki menjen lapjával és borítsa be az autót az árokba, hogy lássunk nagy bukásokat?? Az látványos valóban, de TE aki reklamálsz megtennéd ezt?? Vagy meg teheted anyagilag??

Mert akkor hajrá, mutasd meg hogy kell ezt csinálni!!!!

Ennyi...

172. • 2010-06-01 09:10:27
Ez is jó videó bz től és a pajtásaitól...

Jöhetne már esztergom videója...
171. • 2010-06-01 06:41:19
Nem kicsit meleg a videó, Bútor nagyon közel volt a korláthoz, majdnem mint Hercig, legalább ezt is láttuk. Most már jöjjön a Egom vidi :D
170. • 2010-05-29 06:43:16
Grat Martinnak !!
169. • 2010-05-27 18:20:41
szemem a pályán mosolygok
168. • 2010-05-27 13:20:36
És "skorpio" is gmail-es címről volt regelve. Hát nem érdekes?
De biztos csak véletlen. vigyorgok
167. • 2010-05-27 10:37:57
A versenyről meg annyit, nekem tetszett és ez a lényeg! vigyorgok
voltak hiányosságok meg negatívumok, de olyan nincs hogy mindenkinek tetszen!
166. • 2010-05-27 10:35:12
Érdekes a rally.hu fórumon is találtál véletlenül egy videót!
vigyorgok
kezd "skorpio" szaga lenni.
165. • 2010-05-27 10:28:24
Szia rallysjoCZ-i !
Nos igazam lett a pénz lenyúlásával kapcsoltaban ! A kisterenyei körgyorsra mentem el haverokkal, és lám csak a verseny felét láttuk mert etap, kitaláltak valami vihart meg riasztást !!!! Áteresz ne mvolt építve !!!!!!!!!! És a parkolásért szedtek 1000 forintot??!!??!! Barnát idézve : Rinyált az eleje nemértem.
164. • 2010-05-26 20:38:09
Nem igazán értem, mi volt a terenyei gyors célja. Pénzszerzés? Több elment az útépítésre és a rendőri biztosításra, mint a bevétel lehetett. Egy régi legendás szakasz felélesztése? Én emlékszem, hogy köpködtek a versenyzők 20 éve, mert utólérték egymást, mert gyorsulási verseny volt egy 5km-es szakaszon kb 5 kanyarral. Azt is ideje lenne tudomásul venni, hogy változtak az idők, nem trabantok és ladák adják a mezőny nagy részét, hatalmasakat változtak az igyények és nem véletlenül szüntették meg a vegyes talajú versenyeket, mert aki azt állítja, hogy mély talajú salakra és új aszfaltra is jó egy beállítás, az valamit jobban tud, mint a gyári mérnökök.
A "pálya" minőségéról annyit, hogy az első kör végén az S csoportos mitsuk már túrták maguk előtt a salakot. 3 kör után!
És ezen menjél még hatot! Nevetséges. Leglább annyira, mint pénzt szedni egy gyakorlatilag nézők elől elzárt szakaszért. Aki ott volt Ózdon, láthatta, hogy már azt a salakot is szétásta még a másodosztály. Miből gondolták, hogy a két napja, sárba szétszórt salak majd háromszor annyit kibír?
163. • 2010-05-26 17:57:46
Találtam egy jó kis videót a Salgó rally prológjáról Ha valaki tud még az léci irja be! nemértem
Salgó - Gemer Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 182 hozzászólás • 10 oldal
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
04050607 080910
1112 13 14 151617
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
2024.03.15-19.

részletes infóink

2024.03.16.

részletes infóink

2024.03.16-17.

részletes infóink

2024.03.17.

részletes infóink

2024.03.22-24.

részletes infóink

2024.03.23-24.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k