Pécsen már nem látjuk Ifj.Tóthékat
Janika szerint kuplerájhoz hasonlít a magyar rallye
2010-09-15
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
772890530
Napi oldal:
22973
Jelenleg:
760
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

thumb_pecsen_mar_nem_latjuk_ifjtothekat_1Nem csupán a kazincbarcikai futamon jutott ezüst az ifj. Tóth János - Tagai Róbert párosnak, hanem 6 futamot követően az éves bajnokságban is a második helyet szerezték meg. A versenyről, ill. az eredményekről beszélgettem ifj. Tóth Jánossal.

Milyen volt az első napotok?
Jók voltak az első napi pályák. Az emlékezetünkben azért már kicsit kiestek, mert régen - több mint 5 éve - versenyeztünk ezeken, de ez egyúttal legalább egy kis felüdülést is hozott. Jó volt a szervezés, jól voltak biztosítva a szakaszok, problémamentesen lehetett versenyezni rajtuk, ami éjszaka kiemelten fontos. A nézők is nagyon fegyelmezettek voltak. Nekünk is jól sikerült ezeken autózni, és az első nap végén az abszolút első helyen álltunk.

A szombati folytatás is jól indult…
Jól kezdtünk igen, és amíg versenyben voltunk, addig nagyon szoros volt a küzdelem, másodpercek voltak köztünk és Asiék között. Nagyon kiélezett küzdelem lehetett volna belőle az utolsó gyorsaságikra...

Mi volt a probléma?
A 12. gyorsasági előtt - kb. 3 km-re a rajttól - megálltunk beöltözni, ill. guminyomást állítani, és utána nem indult be rögtön az autó. Volt egy kis kontakthibája az önindítónak, és mire erre rájöttünk, már 5 percet késtünk a rajtból.

pecsen_mar_nem_latjuk_ifjtothekat_2

Ez 50 másodperces büntetést jelentett?
Igen, ezzel 50 másodperccel csúsztunk vissza, de ráadásul a következő gyorsasági szakaszon még kaptunk egy jobb hátsó defektet, és visszaestünk a harmadik helyre.
Az utolsó gyorsaságin viszont sikerült egy jót autóznunk, és ezzel sikerült visszaszereznünk a második helyet. Muszáj is volt gyorsan mennünk, mert nagyon közel volt mögöttünk Hideg Krisztián, ill. előttünk volt pár másodperccel Kakuszi Zsolti. Így tényleg azt mondhatom, hogy végig egy izgalmas verseny volt.

Mennyire vagy elégedett az eredménnyel?
Az eredménnyel nem annyira vagyok elégedett, és tudomásul kell venni, hogy ez az év Asi éve volt, aki meg is érdemli a bajnoki címet, hiszen végig nagyon gyorsan ment, jól versenyzett, hibamentesen.
Szerencséje is volt persze, de ez kell is hozzá! Amivel viszont elégedett vagyok, hogy gyorsabban tudtam most menni a 207-essel, másképp vezettem, tudtam változtatni a vezetési stílusomon.


A bajnokságban másodikak lettetek. Év elején erre számítottál?
Amikor az Eger Rallye előtt 1 héttel az elnökség megengedte az N csoportos autókban a bioetanol használatát, akkor felhívtam a főtámogatómat és azt mondtam neki, hogy át kellene értékelni ezt a magyar bajnokságot, mert úgy gondolom, hogy csupán a harmadik-ötödik helyért fogunk tudni csatázni, annyira gyorsak lesznek az N csoportos autók, és figyelembe véve azt is, hogy a hazai pályák adottsága is inkább azoknak kedvez a magas végsebességek miatt.
Ezekkel együtt, ill. azzal, hogy kihagytam pár évet, és ez mondjuk a visszaszokás éve volt csupán - és azért sikerült futamot is nyernünk - akkor akár még elégedettek is lehetünk... de hát azért nem vagyunk azok.
 
Idei évben láthatnak még a szurkolók?
Pécsett biztosan nem, de hogy máshol láthatnak-e még, az egyelőre képlékeny.

Pecsett_mar_nem_indul_1

Számotokra akkor elérkezett az év vége... hogyan látod a magyar rallye-t?
thumb_Pecsett_mar_nem_indul_2Egy nagy kuplerájhoz hasonlít ez az egész, mert a szabályok - melyeket a versenykiírásokban rögzítenek, ill. a versenyzők tudomására hoznak - semmibe vannak véve.
Gondolok itt a tréning tilalmakra, a tesztekre, de más területein is vannak problémák.
Nagyfokú fegyelmezetlenséget látok, ráadásul a csapatoknak kell bizonyos dolgokat tenni azért, hogy megbizonyosodjanak dolgokról, olyanokkal kell foglalkozniuk, ami nem az ő feladatuk lenne.
Nincs egy kézben ez az egész, szervezetlen a magyar rallye. Nem a rendezvényekre gondolok, hiszen azok azért nem is voltak annyira rosszak, és látszik, hogy a rendezők mindent megtesznek az anyagi lehetőségeikhez mérten.
Az egész bajnokságot viszont jelentősen elkomolytalanította az, hogy az évnyitó előtt egy héttel hoztak egy olyan szabályt, ami jelentősen meghatározta az év végi eredményt.

Ez a hír most jelenik meg 9252. alkalommal
címkék: Janika, Peugeot, 207, S2000
Share |
  
  
  
 
  
  
Rally TV - AutoGrill Klub
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k