Sebesség Fesztivál - 2025.04.26-27.
Szabó Gergő kétlaki élete
Nem csak itthon, de már kint is nagyon népszerű
2012-11-23
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
762765917
Napi oldal:
11861
Jelenleg:
948
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. Balassa Balázs
202
2.
Horváth Levente
196
3. Suborits Péter
188
4. Gönczi Dániel
185
5. Osztás Ábel
170
6. Végh Krisz
165
7. Kasza Kristóf
161
8. Bíró-Ambrus Roland
157
9. Martin Márkó
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 3.futam,
a Kenya Rallye után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
88
2. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
52
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
49
4. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
35
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
33
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
33
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Szabo_Gergo_ketlaki_elete_1

Ki ne emlékezne még arra, Szabó Gergő milyen mutatványokkal gyűjtötte idehaza a szurkolókat?! Az utóbbi években viszont új helyszínt talált magának, és most már teljes erővel a román bajnokságra koncentrál, ott gyűjtögetve az újabb szurkolókat. Megnyugtatott, végleg nem távozik Magyarországról, de egyre több minden köti Erdélyhez.

szabo_gergo_ketlaki_elete_1

Hogyan zártátok a 2012-es évet a román bajnokságban, és milyen volt?
Végül a negyedik helyen végeztünk, de elég nehéz évet tudhatunk magunk mögött. Voltunk fenn is, lenn is, és történtek velünk olyan dolgok is, melyek már régóta nem, például estünk egy jó nagyot! Az év elején váltottunk mi is egy Evo X-esre, és bár tavaly év végén már mentünk ezzel, az idei évben elég sok problémánk volt még vele, akadtak problémák az új típussal!

Az első versenyen rögtön ki kellett állnunk, ugyanis a második nap reggelén a parc fermében nem indult be az autónk… A dolgok jobb része az volt, hogy ki tudtam próbálni egy S2000-es Skodát is az idei évben, Puskádi Janiék autójával tudtunk menni két versenyt. A szebeni IRC futamon a saját hülyeségemnek köszönhetően álltunk ki, kaptunk egy defektet és azt hittem, ki tudunk vele menni 10 km-t, de borzalmasan rossz minőségű, sziklás gyorson versenyeztünk, ahol gyakorlatilag megsemmisült az autó hátsó futóműve. Újra nulláztunk, majd Aradon célba értünk, és ha együtt értékelnénk a két ország bajnokságát, akkor nyertünk volna (miután Kazárt kizárták), de mi a magyar bajnokságba nem neveztünk, nekünk a románon volt a hangsúly.
Az év végi negyedik hellyel nem vagyok annyira elégedett, de próbálunk úgy felkészülni a következő szezonra, hogy üzembiztosan működjünk mi is és az autók is, és szeretnénk jövőre a dobogón végezni, ez a minimum!

szabo_gergo_ketlaki_elete_2

A jövőt tekintve pedig továbbra is ezt az irányt tartjuk, már a 2013-as évet tervezgetjük, a Jack Daniel’s Rallye Team számít ránk, továbbra is tudunk együtt versenyezni, jól is érzem magam itt, lassacskán kész lesz kinn a ház is, egyre több minden köt Erdélyhez, Romániához…

szabo_gergo_ketlaki_elete_3

Jobb a román bajnokság?
Azt látom kinn, hogy nincs az a mélyrepülés, ahol most a magyar bajnokság tart. Elég konstans Romániában a helyzet, mert négy évvel ezelőtt, amikor kimentem oda versenyezni, akkor is nagyságrendileg 60 induló volt az első osztályban, és most is ennyi a létszám. A gazdasági válság talán nem érződik úgy, mint itthon, és egyéb más okai is vannak persze, hogy ennyire megfogyatkozott Magyarországon a versenyzők száma. Erősödik kinn a bajnokság, új autókkal jönnek, új pilóták kerülnek elő, de eddig is ott volt 5 ember, aki tud bajnokságot nyerni, idén ráadásul kaptunk egy elég kemény ellenfelet Delacour személyében, aki azért nyeregette sorra a versenyeket…ráadásul 50 évesen! :-) De legalább tudom, hogy van még nekem is időm, lehet ezt a sportot űzni még egy pár évig! Szeretném továbbra is a román bajnokságot erőltetni, mellette pedig úgy néz ki, hogy el tudunk menni a jövőben négy Európa Bajnoki futamra (ex-IRC-re) is.

szabo_gergo_ketlaki_elete_4

Milyen autóval tervezitek a jövőt?
Kipróbáltuk a Skodát is, de a Mitsubishik itt állnak a garázsban, maradunk ezek mellett, hiszen egy bérautóval nem tudnánk elmenni mondjuk négy ERC futamra, esetleg a költségvetésünkből arra futná, hogy a román bajnokságot végig tudjuk csinálni. Jelenleg bérlők sincsenek a kocsikra, de ha esetleg sikerülni kiadni, akkor gondolkoznánk egy R5-ös autóban... egy Peugeot-t ki fogok próbálni Korzikán, ahová meghívást kaptam egy tesztre. Csak a kíváncsiság hajt, úgy gondolom, nekünk marad a Micu!

Említetted a beszélgetésünk elején, hogy lassan elkészül kinn a ház. Ugye nem hagyod el végleg az országunkat?

Nem-nem, erről szó sincs, csak üzleti elfoglaltságok miatt kell egyre többet kinn lennem, ez pedig nem egy családi ház egyébként, hanem egy ún. rendezvényközpont, ahová különféle programokat szeretnénk szervezni cégeknek, partnereknek, társaságoknak, mint például off-road, motoros, quados, hószános túrákat. Nyilván ez azt jelenti, hogy még többet kell kinn legyek, de a család itt van Magyarországon, nem szeretném őket az iskolából kivenni, tudnak ők is kijönni, repülővel akár 2 óra alatt... és én is bármikor haza tudok jönni. Marad ez a kétlaki élet!

szabo_gergo_ketlaki_elete_5

Mivel töltöd a téli szünetet?
Még nem üzemel idén télen a ház, de elég rövid lesz így is a szünet, hiszen február 2-án már versenyzünk. Most még egy Mikulás Rallye-t tervezünk, ahol a navigátorom fog vezetni és én leszek a jobb oldalon a kocsikísérő, de ez csak egy buli! Majd 2 hónapom lesz decemberben, januárban, hogy a kocsikat rendbe tegyük, felkészítsük a szezonra, aztán kezdődik! Ami még be van tervezve, február közepén rendezünk egy Winter Show-t Hargitafürdőn, ami egy úgynevezett síparadicsom, 1300 méter magasan. Itt fogunk egy pályát építeni, ahol szombaton profi versenyzők mérettethetik meg magukat, vasárnap pedig az amatőröké lesz a terep, ahol akár utcai autóval is kocsikázhatnak. Szeretnénk meghívni magyar versenyzőket is, és a román bajnokságból is a versenytársakat. Szerintem jönni fog Delacour is, és akkor beleültetem az egyik Mitsubishimbe, és ő lesz az egyik meghívott sztárvendég. Remélem Magyarországról  is eljönnek páran, akinek van kedve egy kis téli kocsikázáshoz, kiránduláshoz... Lehet síelni,  hószánozni, autózni... mindegy, csak fogyjon a benzin!

Ez a hír most jelenik meg 6657. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k