"Amikor több, mint 700 ember próbál bejutni egy 340 fős előadóba, akkor azt gondolom, hogy nincs értelme azon gondolkodni, hogy megérte-e."
És amikor ez a 700 ember egyszerre felállva tapsolta meg az előadót, szervezőket...
sziasztok!
ha minden jól megy akkor télen meg is épül az autó amivel menni fogunk rali2ben, nem tudtok olyan csövezőt aki jót csinál és persze biztonságosat mert ahogy magamat ismerem tuti hogy törni fog a kocsi valamint lehet-e valamit tudni a jövő évről?!
Gondolom a kérdés, a licenc-szerzés miatt került előtérbe. Valószinű segíteni-támogatni akar valakit, és a a jelenlegi szabályokra kíváncsi. Ugyanis abban az időben amikor Ő versenyzett, nem lehetett "csak úgy" licencet vásárolni. Anno volt egy bizonyos a feljutási rendszer : meghívásos versenyek- túra- rallye 1./jelzem, ma sem lenne hátrány/ Csupán erre utaltam, nem akartam kötözködni.
Na hallod? Nem néztem meg az adatlapját, azonban ha Loeb tette volna fel ugyanezt a kérdést neki is készségesen válaszoltam volna. Egyébként megjegyzem ebben a fórumban sosem volt divat szivatás és kostolgatás. Azért kiváncsi lennék Szuhanyik sporttárs milyen okból tette fel ezeket a kérdéseket. Talán valami gondja van? Vagy kiütközött rajta az írói véna és könyvet akar írni az R2 ről?
Szerintem azért csak kapott egy választ a személyi feltételekről is, benne a ruházati követelményekkel homologizációs szempontból. Gondolom, ha a kérdező naprakész lenne, akkor nem kérdezné meg (függetlenül a múltjától). Ilyetén értelemben lehet zavaró, ha a jóhiszemű válaszoló kap egy "kit akarsz te kioktatni" jellegű beszúrást.
De nem lényeges annyira, csak megjegyeztem.
Nem is vagyok piq.. izé Az volt a kérdés, milyen feltételeknek kell megfelelni most a versenyzőknek? Erre kapott egy kiokosítást a homológ lapról. Ez nekem - tekintve, hogy Szuhanyikról van szó- "kissé" mókás. De ha bántó volt, visszavonom.
A pilótának és a navigátornak minimumvizsga kell. (szabályisemeret) Letölthető RVSZ (rally versenyek szabályai) a Duenről is és az MNASZ honlapról is. A felszerelésük (sisak, overal), elfogadott és minimum a lejárt homologizációjú. A "legbonyolultabb" és kényesebb az autó amivel versenyezni szeretnétek A vagy N csoportos lesz, a homologízációjának megfelelően lett - e vagy lesz elkészítve (az utóbbi nem kérdés). Az MNASZ - nél beszerezhető az autó gyártmány és típusának megfelelő úgynevezett javítói - munkapéldány kb 2500 Ft a teljes CD anyag.
Kuncz Dezsőnek szeretnénk mielőbbi gyógyulást kívánni! Reméljük nem nagyon súlyos a sérülésed és nem fogsz hiányozni a Bükfürdő Rally rajtlistájáról.
Rádóczi-Szemmelroth páros és a kis csapat!
kincsesb!
Szerintem minden Rally2-es versenyző örül, ha népesedik a mezőny, jó lenne ha megint annyian lennénk mint pár évvel ezelőtt. Úgyhogy gyere minél hamarabb!