Összes oldal:
731865686
Napi oldal:
58939
Jelenleg:
1610
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Játszótér
oldalanként | növekvő
összesen: 62 hozzászólás • 4 oldal
22. • 2010-05-24 22:43:12
Innen le lehet tölteni:
kis gépigény
nagyobb gépekhez
Valaki tudja, hogy lehet pályát betenni? nemértem
21. • 2010-05-24 21:59:07
Richard Burns Rally Zagyvaróna - Cered
videó
Ez kellene még a pluginba! vigyorgok Meg Árpádtető nevetek
20. • 2010-05-24 16:30:49
Aha erre gondoltam én is, hogy jobban tudod kezelni a kisebb autót. Jah ufók:D van egy két hihetetlen eredmény:):)
Nagyon sok idő, több év szerintem mire ufó tud lenni az ember:) beállításokról nem is beszélve, mert aki vágja, hogy mit hova, és sokat gyakorol finomítja, tuti gyorsonként már az 5-10másodperc. Nagyon sok állítási lehetőség van, ehhez érteni kellene, meg persze türelem se ártana...de mikor van egy órám, nincs hozzá türelmem hogy egy gyorson bíbelődjek nézzem hogy jobb a gép...inkább megyek, onlineba játszok, motorteret gyújtok, kerekeket tátráéhoz hasonlóan állítom, meg persze megszüntetem a féket:D majd kilépek, és ez a nap is jól sikerült:D
19. • 2010-05-24 11:06:16
Ha te is napi 4-5 órákat játszanál biztos te is utolérnéd őket :)
Nem vagyok jobb kis kategóriás kocsival,mint naggyal,csak könyebben megtudom ülni,ezáltal nő a megbízhatóság,és a gyorsaságom a kategórián belül.Ha az összes ufo kis kategóriában menne akkor lehet nem érezném hogy kis kocsival jobb vagyok :D
Meg általában az első hibáig megyek,és kilépek :D
18. • 2010-05-24 10:20:30
Jó neked, hogy jobban tudsz menni kisebb autóval:) Lehet másnál nem így van, jobban érzi, de nekem sokkal nehezebb menni kis autóval, jóval többet kell "dolgozni" hogy gyors legyél, mint egy összkerekessel. Ha összejön akkor meg magamhoz mérten megyek olyat aszfalton pl. a 306maxival mint a mitsuval, sőt érzem hogy több van benne, csak sokkal nehezebb nekem vezetni...de szokás kérdése. Sokáig mitsuval mentem a R2 nevezés miatt, de mostanság Fabia S2000-el, és ahogy kezdem megszokni, úgy jobb időket is megyek vele mint mitsuval.
De az őrült elejét, soha nem fogom be:) Nézek is nagyokat, mikor úgy érzem nah most olyat jöttem ezt nem tudom űberelni, és akkor az eredmények alapján meg kapok egy 10-est 20ast a jobbaktól. Ilyenkor is látszik, mennyi lehetőség rejlik a technikában:)
17. • 2010-05-23 13:16:46
Ati nem jól mondod! Az audiból a (ur)quattro már megjelent 81be. Group 4-es volt. Viszont az ennek tovább fejlesztett változatai A1, A2, már Group B-sek voltak. (86ba Ferjáncz Rothmans-es kocsija is A2 volt.) Ez után jött a rövid Sport Quattro, majd az S1.
Részletesebb leírás a linkeken
1rész

2.rész
16. • 2010-05-23 12:11:46
Amúgy én a kiskategóriákat hiányolom :) Lehet cska azért mert csak azokkal tudok menni :D Azért is megyek francián N2-ben, csak kár hogy ilyen modell nagyon kevés van,főleg fizikával.
Viszont talán nemsokára lesz HRC mod is :) Azt is érdemes lesz várni ahogy hallottam :)
15. • 2010-05-23 11:53:03
Nálam nem mindig megy a képfeltöltés nemértem Moskvich 2141-KR
14. • 2010-05-23 11:45:22
Jah! Csak a Lancia márkára értettem, hogy 037 és S4 volt b-s helyeslek
13. • 2010-05-23 11:36:59
Hát nemtom mit olvastál de tuti hülyeség. Itt egy irás amit én szerkesztettem/irtam össze.Nem csak ennyi groupb-s kcsoi volt

A stratos groupe 4-es kocsi volt és később vezették be a b csoportot( konkrétan a b12-re gondolok a legnagyobb kategóriára ugyebár a vfts lada is b10 kocsi), amiben számos kocsi indult, és számos kocsit kifejelsztettek ki de vagy csak teszteken, vagy csak helyi futamokon indultak vb-n nem. Ilyen volt a samara eva amit előbb B-re fejelsztették majd később S csoportba( nem azonos a mai magyar s csoporttal) akarták bevetni, vagy pl a moszkvicsnak is volt B csoportos változata :D

A vb-n rajtolt főbb b csoportos kocsik, audi quatrro( már a rövid, a hosszu még csak group4es volt), quattro s1, lancia 037, lancia s4, peugeot 205 evo1, evo2, mg metro 6r4, renault r4 maxi turbo,citroen bx turbo,ford rs200, toyota twincam,ferrari 288 gto,porscheéből 2 fajta is, valamint a nissan 240 rs, mazda rx7(bár talán ez csak b11es volt),

http://www.rallysimfans.hu/forum/viewtopic.php?f=11&t=728
12. • 2010-05-23 09:52:13
Tényleg nem volt b csoportos (én is annak gondoltam eddig), ahogy olvastam valami prototipus kategóriába tartozott (ha jól értettem). Csak a 037 és a Delta S4 volt b csoport. Nem rossz az az Audi sem! mosolygok
11. • 2010-05-23 08:54:27
A stratos sosem volt group-b kocsi bár sokan annak hiszik....

Egyébként skazi haverom csinált fizikát az audi s1 pike speakhez, ami simán vezethető volt, mondjuk nem rémlik hogy a lenti vidiben "csak" a sima group B-s motor van vagy az 1000 lóerős audi motor....
A vidi nem adja át de nagyon jó hangja volt:)
http://www.youtube.com/watch?v=p2GTicf5FnM&feature=related
10. • 2010-05-23 07:55:20
Sztem a B csoport már nem kell. A Francia pluginban kipróbáltam,de vezethetetlen már.
Na meg a hangja se ugyanolyan :)
9. • 2010-05-22 23:26:18
mosolygok nevetek vigyorgok helyeslek
8. • 2010-05-22 23:22:07
Az jó! mosolygok Szerintem Subaruból és Mitsubishiből sok van. Jó lenne még kis A5 ös autó ahogy Sibera is mondta meg B csoportos is. Nagyon jó dolog, hogy a pluginban benne vannak az autók így nem kell trükközni, hogy kipróbálhass különféle autókat.
7. • 2010-05-22 23:13:34
Ezössze visza rakja a szmájlikat forgatom a szemem
6. • 2010-05-22 23:00:30
Már folynak a tárgyalások a pluginba kerülésről csókollak
5. • 2010-05-22 22:28:47
atiwrc! A pluginban is kipróbálható lesz a VFTS ?
4. • 2010-05-22 10:00:56
nem egyszerű játék... :) egy momo-t is beszereztem miatta... :D na jó... csak én vagyok hozzá béna... :/ megyek is gyakorolni... ;)
3. • 2010-05-22 09:14:05
Én lehet ez miatt fogom telepíteni... elsőre! vigyorgok
Játszótér
oldalanként | növekvő
összesen: 62 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k