Fájó szívvel tudatom,hogy Légi Józsi alias Stanley, aki éveken át Gerencsér Titi hű szerelője , kísérője és mindenese volt és aki később a volán mellett is bizonyította kiváló képességét és a sport iránti feltétlen elkötelezettségét , váratlan hirtelenséggel az égi versenypályákra költözött.
Thank you very much for your effort. Rallye Tatry 1983 took place from 9 to 10 th of September and top overal :
1. Franco Ceccato I Fiat 131 Abarth
2. John Haugland N Skoda 130 RS
3. Svatopluk Kvaizar CS Skoda 130 RS
4. Petter Mattig D Opel Ascona 400
5. Václav Blahna CS Skoda 130 RS
6. Václav Pech CS Skoda 130 RS
7. Stasis Brundza SU Lada 21011
8. Pavel Valoušek CS Skoda 130 RS
9. Zdeněk Pipota CS Skoda 130 RS
10.Georgi Petrov BG Renault 5 Alpine
11. Ondrej Konček CS Skoda 130 RS
12. Sergei Vukovič SU Skoda 130 RS
13. Hristo Vesselinov BG Lada 21011
14., 16. and 20. should be some crews from Hungary
Thanks a lot
Jiri
Maybe Historyfun can help you. He has a lot of entry lists, and I think result lists.
My brother has some Auto-motor magazine from 1983, maybe there is some article in them. I will say him to search for it. When did the Tatry Rallye start in 1983? (Because it unnecessary to search before the date of the rally.)
Could somebody help me? I am from Czech republic and I am looking for results of Rallye tatry 1983 ( Czechoslovakia ). I know that 5 Hungarian crews took part :
Janos Hideg/Zoltan Kecskemeti start number 42
Tibor Gerencsér/Andras Faragó Szabo start number 48
Gyula Dudas/Gabor Doma start number 53
Kelecsenyi/Deme start number 60
Kalman Topor/György Barna start number 63
all crews on Lada 21011 - 1600
I know that overal final position for three crews was 14, 16 and 20. Das somebody knows which crew finish on which position and waht about last two?
thanks Jiri
Meghalt Gyika András, az egykori miskolci Afit SC. egyik emblematikus alakja. Részese volt a rallye- szakosztály megalapításának, kipróbálta magát a kormány mögött is, de legtöbben, mint kiváló navigátort ismerték.
Jó humorú, kedves ember volt.
Azzal a K-AM os autóval, ami talán a CUG lett, a Janika húga ment rallycrossban egy ideig. Oda nem kell rendszám, feltehetöen a rendszámot megörökölte a képen látható piros autó. Èn anno akkor egy fehérrel jártam, a pirosat egy idösebb úr vezette, olyan BBS-jellegü sokküllös felni volt rajta kupak nélkül.