historyfun!
A Déri név tényleg nem volt gyakori, viszont a 127-es tipust többen is kipróbálták. Pl. Nyíregyházáról a Franczel-Törpényi páros ért el nagyon szép eredményeket.'78-ban a túra bajnokságban kb. 5-6 ilyen autó indult.
Mondjuk terepezni, nem éppen a legideálisabb autó
A fotón UK-s, a Gyurié UH-s rendszám volt, vagyis majdnem egykorúak. Ugy látszik abban az idõben ezzel a vezetéknévvel csak ilyen autót engedett a MERKUR.
historyfun!
Nem tudok az egykori pilótám ilyen "akciójáról", úgy emlékszem 1975-ben kezdett versenyezni Trabanttal. Terepen tudtommal sosem indult, és csak 1977-tõl ment Fiattal, rallyban.
(hacsak, a Mama háta mögött nem kötötte el, az akkor még új családi autót )
" volt az Austin Morris korszakom, amivel egyedüli magyar résztvevõként a 13 ezer kilométeres Tour D’Europe-on is részt vettem. Sajnos, bukással végzõdött, mert a maffia dolgozott, méghozzá a magyar maffia… Nem engedték, hogy végig menjek a versenyen. Ralira gyártott speciális modell volt a Mini, Angliából hozták, egyenesen a gyárból, letették, és utána vissza kellett adni. A maga idejében igen komoly autónak számított, s ez nyilván bökte az ellenfelek csõrét.
Az éjszakai parc-fermében kétszer is kicserélték a hátásó kerékanyákat, jobb menetesrõl, balmenetesre, és kiszakadtak. Jugoszláviában közel kétszázzal elrepültünk, bele a szántásba. Felborultunk, de nem sérültünk meg. "