Két nő beszélget a fodrásznál a búra alatt:
- Mit szólt a férjed, amikor megtudta, hogy egy autóversenyzővel csaltad meg?
- Semmit....azt hiszem nem érdekli az autósport
Mint a videón is láthatod, illetve ha felmész a Gál Baba honlapjára akkor ott is huszonakárhány képen a Volán van az orrán és nem a Wynns.
Szerintem az Ferjáncz, ha itthon indul akkor nem kapott volna 10-en felüli rajtszámot. Szóval vagy más megy a kocsival, vagy Ferjáncz de akkor valahol külföldön.
Szerintem Gálbaba lesz,abból gondolom hogy az Autóversenyzők című alkotásban neki van szemüveges navigátora így aztán ez a kép talán Volán Rallye-n készülhetett 79-80 körül.
Nincs meg valakinél a neve ennek az olasz párosnak?
Egyáltalán hogyan keveredtek ide az olaszok '84-ben? Meghívásra?
'Bazsi07' feltöltötte ide a '84 SALGÓ nevezési listáját, azon egy meg nem nevezett NDK Wartburgos páros szerepel 30-as számmal, áthúzva, 'Opel-Ascona' kézzel írva és ennyi...
Martin László - Márton G...? H Kiskőrös ASC Lada-VFTS Gr.B 12-13
Darin János - Nyul L...? H Kiskőrös ASC Lada-VFTS
Papp János - Szabó S...? H ÁFOR SC Budapest Lada-VFTS Gr.B 12-13
Kelemen Tibor - Kocsis P...? H Lapkiadó SE Opel-Manta Gr.A 10-11
Koch Gábor - Horváth K...? H Gázművek MTE Lada-2105 Gr.A9
Csák A...? - Kovács T...? H ÁFÉMSz SE Lada-2105 Gr.A9
Hajdu S...? - Nagy Zs...? H Mikron SC Lada-2105 Gr.A9
Sipos Árpád - Süveges L...? H Fehérvár Áruház SE Lada-2101 Gr.N3
Alt László - Sándor E...? H Hiteka Trabant-601 Gr.A7
Deme Kálmán - Petrikovits L...? H Főtaxi Trabant-601 Gr.A7
Varga A...? - Scheller G...? H Gázművek SE Trabant-601 Gr.A7
A matricázás alapján 1977 vagy később. Lehet Földes vagy Gálbaba?
A rajtszám talán 13 vagy 18 vagy 19(?)
Francia forumon találtam, '77 MüWiBu-ra hivatkoztak, de tudtommal azon a versenyen nem indultak Ferjánczék.
Az EB-n ekkor már jellemzően Porsche, Lancia-Stratos, Ford-Escort RS volt az ellenfél. Jó példa a '77-es Costa-Brava rallye végeredménye >
A gyári csapat R17Gordini-jai üvegszálas műanyag ajtókkal, motorház- csomagtér ajtókkal és plexi oldalablakokkal voltak könnyítve. Vajon Ferjánczé is?
'drzozo'-nak nyújtózkodik otthon egy ilyen vas, nyilván többet tud róla nálam, talán hozzászól majd
Ami még nekem érdekes - a lengyel Krupa már 1975 év elején megkapta, Ferjáncz csak 1976-ban ülhetett bele.
Formára a mai napig nagyon tetszik ez az első Ferjáncz autó amire tisztán emlékszem.Érdekes mert a főni akár milyen autóval is ment,hajtotta a kerekeit elöl,vagy hátul,vagy mind a négyet,lehetett a motor elöl,vagy hátul akár középen,soha nem lehetett azt hallani hogy tanuljuk a kocsit,beült és jól ment vele.
A 17-es tördelte a féltengelyeket, gyenge és nehéz is volt, de ennek ellenére Ferjáncz szép sikereket ért el vele külföldön.
Bulgáriában dobogó 1976 '77-ben, vagy pl. ebben a mezőnyben is a második helyen autóztak a 9.gyorsig, ahol eltört a félttengely:
Azért arra is kíváncsi lennék hogy a R 17-s meg van e még valahol.Meg hogy milyen is volt versenyezni vele.Erről keveset hallani pedig többen is mentek vele idehaza.