Hali historyfun!
Rajtszámos nevezési listád nincs esetleg az ominózus Taurusról? Mert az öregem anno gyűjtött pár autogramot, mellette vannak a rajtszámok is, így be tudnám azonosítani őket. Frequelin, Colsoul, Wolff, és persze Ferjáncz már azonosítva, de még van egy pár amit nem tudok. Előre is köszi!
Nyerni kéne a lottón, az összes legendás darabot fel kéne vásárolni és felújítva kiállítani... (persze úgy hogy néha meg kéne hajtani amolyan házi versenyeken, hiszen mégiscsak versenyautóók :-) )
Ha már Kiss Feri, a Suzukija merre lehet? Tud arról valaki valamit?
Tudod ebben az a szomorú hogy sok lehet olyan amelyik minimális gondozás nélkül áll csak és így lassan az enyészeté lesz.Gondolom amit Historyfan megvásárolt A110-t szintén avétos állapotban volt.Szerencsére megmentették.
Igen. És ha már emlékként elteszik a gazdájuk, ami érthető valahol, akkor legalább kiállításokon, vagy bemutatókon részt vehetnének velük, megmutatni a népnek őket.
Ráadásul Fehér Pisti autója egy bajnok autó.Kiss Feri nyert vele Rallye 2-t.Vajon mennyi "letámasztott" versenyautó lehet az országban?Gyanítom nem kevés,és lehet köztük egy két sport történelmi darab is.Valóban nagy kár értük.
Olyan kár az ilyen ki nem használt autókért, nem? Ott a Budai VFTS-e, akkor a Wiesztnek is az udvaron állt hosszú évekig (nem tudom, megvan-e még neki) vagy a Fehér Pista 2105-ösével mi lehet vajon?
Ez így igaz,én is jobban szeretem a papír képeket.Ha sikerül összefutnom Csángó Ferivel Veszprémben vagy Füreden megkérdem tőle.A sárga fehér A-s kocka még mindig meg van,a műhely mellett letakarva várja sorsát.
Én itt arra gondoltam, hogy manapság akár a konyhában ülve letöltöd az eredményeket, rajtlistákat...mented, nyomtatod magadnak tetszés szerint. Többet tudsz azonnal mintha ott lennél a hegyoldalban a pálya mellett.
Azért a '70-es években egy átlag komálósnak még akkor sem mindig jutott a teljes végeredményből, ha a versenyirodán kivárta a végét. Ha pedig otthon a konyhában töltötte a verseny hétvégéjét, akkor jutott neki az absz.10 az Autó-Motorból.
De abban teljesen igazad van, hogy a papír sok mindent túlél, akár egy atomvillanást is, ha elég távol van tőle. Ellentétben a hard drive-al
Én pl. a mai napig rengeteg fotót nyomtatok, fényes fotópapírra, sokat A4 méretben. Nekem teljesen más kézbe fogva bámulni, mint a monitoron.
Ez így jól hangzik, de lehet nem volt ennyire egyszerű.
Neveztek Salgóra R.I-be, ezt gondolom akkor teszed ha van R.I. licenced. Aztán? Valaki utólag 'kiszúrta' őket, és 'visszaparancsolta' R.II-be ?
De igen, ÁFOR-magazin hátlap, anno Varga Tamás barátom diára 'reprózta', én pedig megkaptam tőle a diákat szkennelni.
Csak kb. hatszori minőségvesztés az eredeti fotóhoz képest: 1.hívás > nyomdai előkészítés diáról vagy negatívról vagy papírképről > nyomtatás > reprófotózás > dia-hívás > szkennelés etc...
Az Érdi 99-es meg 201-es rajtszámához annyit tudok hozzáfűzni, hogy az lehetett a háttérben, hogy 82-ben hagyta abba a versenyzést és 87-ben kezdte újra és szerintem a 4 év kihagyás miatt visszaparancsolták a rali2-be.
A papír tovább marad fent mint egy átlag honlap az eredmény listával kép anyaggal ;)
A legboszantóbb mikor egy honlap( nem csak nagy rallys lapok hanem versenyzők sitejai is) megújul és törlik az addig felrakott képket adatokat :S