Sziasztok! Néhány infóval "beszállnék".Joskónak is az angoloktól,NME /Nissan Motorsport Európa /bérelték a kocsit.Kinn
voltunk Kassa Rallyn ment elõször.A rajt elõtt kb 4km-t ment a ko
csival,de nyert.Michal Koci volt a navigátora,aki a báttyjával a
STILEX tulajdonosai.Következõ évben a Depping féle Escorttal mentek amit Hollandiából Van Den Marell-tól béreltek,szintén
bajnok lett.Nevek: Butyka György-Tóth Imi,Domján Lajos-Vaskó
Géza,Szabó Andor-Skrobár István.
A Nissan-al Stig Blomqvist segített "megbarátkozni" KOKÓ-nak. Talán, ha jól emlékszem, Zobákon kergette le az "Öreg" olyan tempóban, hogy mindenkinek tátva maradt a szája.
Brumi86 ! Abban az idõben a "bérlés " még nem volt " divat "! Ahogy ERÕSMESTER barátom mondaná: manapság nem a versenyzõk teljesítménye számít , hanem a könyvelõké...
Ott a pont!
Szezon 1994:
- Együttmûködés a Nissan Motorsport Europe Ltd-vel
- Pilóta: Joseph BERES st.
- Jármû: Nissan Sunny GTi-R
- Abszolút cím Szlovák Bajnokság 1994
- 3 hely az FIA Európai Rallye Bajnokság Barum Rally-n
Kigyuladt vagy kiégett a nissan?
93ba ment vele ugyebár, 92be még bmwzett , viszont 94ben csak valami Nes vagy tréningautóval ment vagy csak elõfutott már nem is tudom.
A Kokóról a BMW-s kép pedig Bakonyoszlop Réde gyorson készült az 1 orex Kisbér Rallyen.Az eleje aszfalt úgy 2 km a többi murva gyönyörû környezetben.A Nissan teljesen gyári autó volt szerintem a mezõnyben akkor talán a legjobb.
Sokak szerint akár abszolutot is lehetett volna nyerni azzal a Nissannal...
De hát nem sok olyan zseni volt(van) ebben az országban, aki beleül az összkerekes nagyautóba és rögtön tud vele gyorsan menni.
Talán pont azon a versenyen gyulladt ki, ahol a fotód készült(?)