Összes oldal:
735017126
Napi oldal:
85257
Jelenleg:
1289
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvõ
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
442. • 2015-04-03 12:20:23
A válasz meg is van. Pétervására rallye lesz...de legalább lesz....
441. • 2015-04-02 15:17:31
Szerintetek az Egerbaktai sok crash+baleset után lesz ott sprint 2 hét múlva???? nemértem
440. • 2015-04-02 14:51:44
Az meg butaság,hogy most emiatt rakjak fel a kis szelepes autómra két fekvõt,mert ezt diktálja a "divat". Eleve nem úgy van a motor felépítve és a költségvetés miatt A-s az autó,abból is a gyengébb fajta sajnos.

Butaság az egész és nem lehet ezt szebben mondani....
439. • 2015-04-02 12:38:52
Jó dolog délen az A-light. Egyrészt csak egykarbi,gyári szívósor,gyári leömlõ és csak E betûs gumi lehet fent a kocsin.

438. • 2015-04-02 12:18:25
Az egész úgy sz.r,ahogy van.

Hozzáteszem nekem sok beleszólásom nincsen a dologba,de akkor is igazságtalan így!

Rolcsi is csak addig vitte a prímet még nem rakták egybe a duplakarbis,nagyszelepes autókkal.

Oké,hogy ez a sport a pénzrõl szól és megváltani sem akarom a világot,de ez annyira ordító pofátlanság amit nem tudok elfogadni!

Rengeteg Lada van,simán lehetne õket csoportosítani igazságosan!
Könnyedén lehetne csinálni egy A katot az egykarbis autóknak, egy H katot a duplakarbis,nagyszelepes kocsiknak amikben nincs típusidegen alkatrész meg 1610be beleférnek. Aki meg minden nyugati nyalánkságot beleszögel a Ladába az menjen extrába és kész. Bár itt is kérdéses,hogy valaki épít 1.6-os motort valaki meg belereszeli a 2000ccm-t. Mindegy ettõl csak jobban lehetne ezt csinálni,mert ez így egy f.s
437. • 2015-04-02 11:14:37
Arról már nem is beszélve, hogy azt a pár Lada Kupás technikai szabályt sem tudják betartatni amit saját maguk hoztak és még anyámnak is kiverné a szemét ha csak rápillantana hogy valai nem F****ó...

Egyesek versenyeket nyernek Micu híddal, mások olyan széles elsõ futómûvel mennek, hogy a Golfív alól is kilóg, de minden tökre okés... :)

De a kérdésedre visszatérve, azért A-s karbival és a hozzávaló betegággyal is verte Malter északon a mezõnyt tavalyig... ;)

De teljesen jogos a felvetés, délen ezért van külön A-light kupa (vagy mi) ahova kevesebb lé is elég az eredményhez. Mondjuk ha 40-es Dell'Orto-ban gondolkodik az ember akkor egy nevezési díj árából megvan az is, aztán mindjárt kisebb a különbség...

Vagyunk elegen Ladások, nyugodtan tovább lehetne bontani a kategóriákat, de akkor komolyabb technikai ellenõrzés kellene...
436. • 2015-04-02 09:58:07
Áááá én ilyeneken már fent sem akadok.

Kezdem megszokni a dilettantizmust. Sajnos.... szontyoli
435. • 2015-04-02 08:51:30
Neked tök jó napod van,hogy csak ezt az 1-et nem érted... :D Biztos valakinek,az ismerõse,nem tudja "A"-ban elverni az álló karbisokat csak 2 fekvõssel... :P Amúgy meg láttam valahol,hogy 2 hét múlva lenne a következõ verseny Egerbaktán??? Versenykiírás??? Ja és most nem szólnak a zöldek,hogy 1 hónapon belül 2X is lessz ott verseny??? Hagyjuk már!
434. • 2015-04-01 17:05:04
Próbáltam,de nem megy. Muszáj írnom. vigyorgok

MARB kategorizálások.
Egy kicsit magam mellett szólok és nem a közjó érdekeit tartom szem elõtt,de nem tudom elfogadni az igazságtalanságot és a sportetikai inkorrektséget sem. Mondhatnám úgyis,hogy azt meg fõleg!

Lada kupa, kizárólag MARB vonatkozásban.

Van egy MARB-s kiírás mely szépen megfogalmazza,hogy az autó fõ egységei kizárólag Lada gyártmányok lehetnek. Kicsit csúnya a megfogalmazásom,de a lényeg érthetõ.

Mit tekintünk fõ egységnek? A tavalyi északi régiós kategorizálásokat figyelembe véve egy kalapsz.r az egész úgy,ahogy van!

Miért a köbcenti a mérvadó?Az az alap irányvonal,de miért? Hol igazságos az,hogy egy egy karbis,hívjük A-s autónak, egy kategóriába raknak egy dupla karburátoros,nagy szelepes autóval? Ezt valaki magyarázza már el nekem,hogy miért jó? Milyen apropóból? Azért mert max. 1610ccm?És nincs alatta micu híd és más egyéb típus idegen alkatrész?

Oké,hogy nekem sok közöm még nincs az egészhez,de így még,ha akarnék sem tudnék eredményt felmutatni,mert alaphangon egy dupla karburátoros és egy szimpla karburátoros autó között minimum 20LE különbség van!

Azt már elfogadtam,hogy az alapvetõ homológ A-s szabályoktól eltérhetünk, mint pl. plexik,szervó,üvegszál,könnyítések,de azt képtelen bevenni az agyam,hogy ilyen téren is a köbcentit veszik figyelembe,mérvadónak!? Miért? Persze jöhetünk azzal,hogy Gr.A-s Ladával is lehet jól menni,de akárhonnan is közelítem meg komoly erõfölénye van egy dupla karburátoros autónak!

Kérném szépem,hogy valaki magyarázza meg ez miért jó. Milyen indíttatás nyomán lett ez így kitalálva? Mert,hogy én nem látom benne az értelmet az is hétszentség..... mérges
433. • 2015-03-20 21:06:22
Akárcsak a közmondás görbített változatában:
aki tudja, csinálja,
aki nem tudja magyarázza,
aki magyarázni sem tudja, az igazgatja. :D
432. • 2015-03-20 20:40:43


Én ezt úgy látom, hogy az aktuális utasok választják a pilótákat...
Kis képzavarral: Ki mint vet, úgy arat! Vagy: Ki mint veti ágyát, úgy alussza álmát!
király

431. • 2015-03-20 20:36:52

Nekem az jutott errõl eszembe, hogy ahhoz, hogy valaki R2-ben elnavigáljon egy zsigulis pilótát, szabályismereti vizsgát kell tennie. Aki(k) az egész szakágat, urambocsá' az egész sportágat vezetik, nemzeti fennhatósággal és nemzetközi képviseleti joggal, azoknak nem kellene vizsgázniuk a szabályok ismeretébõl??

Nem hát!... vigyorgok

430. • 2015-03-20 17:48:19
Beszélhetnénk a pilóta oktatókról is.

Koháry vagy Varga esetleg Zettner....

Õk asszisztálnak ehez, vagy bólintanak.
429. • 2015-03-20 14:45:44
De én így nem akarok utazni. Elég volt már a "zsebkendõs" idõszak, remélem érthetõ az asszociációm:)

Az a baj,hogy mi a cél közönség is elfogadja ezt csak lehessen valahol versenyezni. Okés, valahol érthetõ is,de ez hosszú távon semmi jóra nem vezet.

Akárhonnan is közelítem meg évrõl évre nagyobb a kulimász a hozzá nem értés. Ez egyszer nagyobbat fog csattanni én úgy gondolom.

Amúgy érdekes,hogy egy kicsit örültem annak,hogy új az MNASZ elnöke,de úgy látom,hogy a Rallyeszakág marketingje marad ilyen amilyen...egyszerûen hihetetlen.

428. • 2015-03-20 13:24:56
hu0olb!
Az a baj, hogy rossz volt a beszállási sorrend, arra a bizonyos "repülõre".
Ugyanis elõbb volt tele volt az utastér, és a végén csekkolt a botcsinálta kapitány. Az lett volna az ideális, ha az utasok elõbb megnézik, hol találnak egy megfelelõ pilóta, és annak a gépére szállnak föl. Sajnos senki sem mondta, hogy az Õ képességei, csupán egy egyszemélyes sárkányrepülõre elegendõek, nem egy Boeingre. Odajött, és belült(ették) a botkormányhoz.

Na most utazunk..... sírok
427. • 2015-03-20 12:20:20
Ernõ,

Évek óta dilettantizmusról tesznek tanúbizonyságot. Remélem senki nem veszi a lelkére,nem sértésnek szánom,de hihetetlen számomra,hogy nem tud összeállni egy olyan brigád aki érti is a dolgát és végre A VERSENYZÕK ÉRDEKEIT TARTJÁK SZEM ELÕTT!!! Mert ez itt a lényeg.

Egy szövetség, szakág a versenyzõkért van, nem a sz.ros egójuk ápolásáért, vagy a hatalmi vágyuk enyhítéséért.

Ez megy évek óta, sz.rik mindenki mindenkire csak megy a ez egymás fején való k...a szétkenése.

Én is intézném a hatalmasoknak, hogy nem érdekel ki van fasírtba kivel, kinek ki nem tetszik vagy ki a jó barát. Én kis senki versenyezni akarok normálisan, biztos irányvonal, stratégia mentén.

Milyen RSB az,aki egy verseny elõtt 2-3 nappal megtiltja egyes versenyzõknek azt,hogy induljanak. Nem lehet ilyet csinálni!!! Valahol értem,hogy amatõrbe ne menjenek komoly,komolyabb autók. De ez nem azért van,mindenki tudja. De ettõl nem lesz több versenyzõ felsõbb osztályokban,eddig is meg volt rá a példa,hogy ez egy agylövött gondolat. Ez csak árt a sportnak jelen helyzetben,nem használ!

Én õszintén bízok abban,hogy egyszer jóérzésû és hozzáértõ, kommunikatív emberek fognak olyan pozíciókba kerülni,ahol tenni lehet ezért az egészért.

Szeretném innen is súgni,hogy a versenyzõkért kell ezt csinálni nem másért és persze a sport jobbá tételéért. Abszolút nem vagyok én személy szerint kíváncsi a pökhendiségre meg a sz.rdobálásra attól elõrébb nem lesz semmi!

Hihetetlen az egész...

Ha van megfelelõ nagyságú arcom akár a repülõgépet is elkezdhetek vezetni,nem olyan nagy dolog az,nem kell ahhoz érteni......
426. • 2015-03-19 23:21:58
Az RSB érti a dolgát! (meg ismeri a szabályokat:):))

Az RSB által, Markó Tibi ellen indított hadjáratnak, a magas fokú hozzá nem értésnek a Versenyzõk lesznek a károsultjai.
Kinek szúrja szemét az, hogy Tibi megy elõre, intézi a régiójában a versenyzõk érdekeit? (majd ezt is leírom)
Minden régióban van lehetõség egyedi kategóriák létrehozására. Ezt az adott régióban rendezõknek kell kitalálni, szabályba foglalni és jóváhagyatni az eresbével. Ilyen szabályzat csak a déli régióban készült. Ennek alapján lett létrehozva a Super 2WD és a Super 4WD kategória. Március 11.-én volt egy egyeztetés a szövetségben (Elnök úr, Sporttanács vezetõje, RSB vezetõ, Markó Tibi), megegyeztek 10 nappal a verseny elõtt, heppié volt mindenki. RSB vezír a megbeszélést követõen telefonon jelezte, hogy az RSB elfogadta a kategóriákat.
Az RSB-nek egy ARVSZ módosító határozatot kellett (volna) küldeni a Sporttanácsnak jóváhagyásra. Mert ugye szabálymódosítást csak az ST hagyhat jóvá. Szerintetek ez megtörtént?

Eltelik egy hét és megjelenik a 22/2015 RSB elektronikus határozat, melyben az RSB nem engedélyezi az általuk jóváhagyott kategóriákat.

Ebben a határozatban szerepel ez a mondat is:

22/2015 Rallye Szakági Bizottság elektronikus határozat 2015.03.18. A Rallye Szakági Bizottság, egyetértésben a Sporttanáccsal a MARB kategóriákra vonatkozóan, a következõ változásokat eszközöli: Az L1, és L2 kategóriákban versenyzõk kizárólag MNASZ licenc-cel állhatnak rajthoz, ………

„MARB kategóriákra vonatkozóan…”
HOZZÁÉRTÕ RSB VEZETÕ ÉS T. TAGOK! A FENTIEKKEL ELLENTÉTBEN AZ L1 ÉS L2 KATEGÓRIA NEM MARB KATEGÓRIA! RÉGIÓS KATEGÓRIA.
A MARB NEVÉBEN HORDOZZA, HOGY NEM LEHET RÉSZE A LICENCES KATEGÓRIA!

E csodálatos határozatban késõbb ismét megerõsíti a 6 igennel szavazó a teljes mértékû hozzá nem értést:

A MARB éves értékelésébe az L1 és L2 kategóriában elért eredmények nem számítanak bele, ………
FOGALMUK SINCS A FELÉPÍTMÉNYRÕL! ÕK ÍRTÁK KI AZ IDEI ÉVRE A MARB KATEGÓRIÁKAT 5,4,3,2! HOL VAN EZEK KÖZÖTT L1, L2? IGAZ AZ ARVSZBEN VALAHOL HÁTUL A DÍJAZÁSNÁL EGYSZER CSAK MEGJELENIK AZ 1 KATEGÓRIA IS :):) melyik barom írta be?

Milyen indíttatásból, fóbiából keverik a MARBba a Licenseseket?

Néha az az érzésem, hogy a Bizottságban ülõ emberkéknek fogalmuk sincs a történésékrõl. Egy-két ………. osztja az észt, nem adják át az információkat. Ettõl még Õk is felelõsök.

Ja meg én is felelõs vagyok a Berényi Ákos hazugsága szerint. :):)

ez itt a szakág vezetõ hazugságára írt levelem:


Kedves Ákos!

Többen megkerestek azzal, hogy a Neked feltett kérdésre, hogy miért csak febr. 17.-én jelent meg az SR-ARVSZ, Te azt mondtad, hogy ezt köszönjétek a Büki Ernõnek választ adtad. Nem foglalkoztam a tegnapi napig ezzel a hazugságoddal. Tegnap ugyanezt válaszoltad Ranga Péternek is.
Kérlek, a családom körében ne terjessz hazugságokat rólam! Ne állíts olyant, hogy azért nem jelent meg a szabályzat, mert én nem adtam oda Neked az anyagot! Ne hazudj!
Vállad fel a Versenyzõk elõtt, hogy azért nem jelent meg, mert nem tudtad megcsinálni, fogalmad sincs a szabályokról, alkalmatlan vagy rá, hogy elkészítsd, ill. elkészíttesd!
Miért engem teszel felelõssé a Versenyzõk elõtt? Mit kellett volna nekem odaadni? Nekem semmi közöm sem Hozzád, sem a dolgaidhoz!
Dec. 10.-én megkaptad mélben és kinyomtatva a szabályzatot, (mi kerestünk meg vele) abban maradtunk, hogy majd keresel/kerestek bennünket egyeztetés céljából. Ez a mai napig nem történt meg.

A hazudozások helyett tanuld, olvasd a szabályzatokat. Talán egyszer megérted, mi az a MARB, mi a régió, mi a sprint…………, lehet, hogy egy idõ után sikerül megfelelõ közleményeket, határozatokat írni, kiadni.

A versenyzõknek õszintén kell válaszolni! Miért mondod azt, hogy az Orfûi kiírás nem lett jóváhagyva? Jóváhagyta az RSB! Tudod ez akkor este volt (márc.11.)mikor az MNASZ-ben átbeszéltétek a dolgokat, (Elnök úr, ST vezetõje, Tibi, Te) , megoldás született, mindenki mosolyogva távozott. Távozás után kb. 10-15 perc múlva felhívtad a Tibit, hogy a két régiós kategóriát az eresbé engedélyezi. JJ Tibi, este 20:40-kor küldte jóváhagyásra Te 21:36 küldted ezt a szöveget mélben: a kiírást az RSB jóváhagyja. (gyorsan jóváhagyta a bizottság ezt is)
Ha továbbra is azt állítod, hogy nincs jóváhagyva, akkor felelõsséged tudatában tiltsd le!

Miért mondod a versenyzõknek, hogy a Tibi a nagy autókat értékelni akarja a MARBban? Ilyen soha sem volt. A kiírásban sem így van…………..


Ha majd egyszer kezdesz érteni a sportszakmához, talán nem fog megjelenni olyan határozat, mint a 22/2015 vagy egy ilyen (alábbi) hivatalos levél:

„Budapest, 2015. március 18.
Ikt.sz.: K-118 / 2015

Marco Racing Team Kft
7800 Komló, Tavasz u. 3.

Tisztelt Markó Tibor Úr!
Tájékoztatlak, hogy a Rallye Sport Bizottság vizsgálatot kezdeményez a www.duen.hu internetes portálon általad megjelentetett dokumentumok tekintetében.

Ez úton felhívom a figyelmedet a 2015.03.22.-én megrendezésre kerülõ Orfûi MARB rendezvényeddel kapcsolatosan, hogy amennyiben a rendezvény nem az ARVSZ vonatkozó szabályainak megfelelõen kerül megrendezésre, úgy a rendezvényt utólag törölni leszünk kénytelenek.

Sportbaráti üdvözlettel:
Berényi Ákos
Rallye Szakág Vezetõ”

Egy rendezvényt utólag törölni?
Honnan törlõd?: A földszínérõl? Az étlapról? A könyvtárból? Az emlékezetedbõl?
Netán az értékelésbõl? Ha igen melyikbõl?
Szerinted a Versenyzõk mennyire fognak gratulálni Neked? Elpufogtatnak nem kevés zsét, azt jövöl Te és törlöd? JJ
Neked a bizottságoddal együtt a Versenyzõkért kellene dolgoznod, nem ellenük!

Jó felkészülést az Eger rallyéra!
Nem kellett volna pályainspekciót tartani az eresbének Egerben? Ma már pályabejárás van! (ezt elírtam, jövõ hét csüt. van) Ugye nem a Rendezõ lesz a felelõs, ha valami sportszakmailag nem jól sül el? Ilyenek észrevételére van a pályainspekció. JJ Ez lett volna az elsõ éles felelõsségteljes munkátok, megfutamodtatok!

Lesz még ott gond, a jövõ héttõl.
Mi lesz R2-ben a szekvenciális váltós autókkal? Hol lesznek értékelve? Katalizátor?.........

Olvastam a kiírásban: RSB megfigyelõ Berényi Ákos
Tudod mi az?
Feltételez némi szabály, szabályzat ismeretet…………..

További jó eresbézést, kevesebb maszatolást, felelõsség áthárítást

ernõ


Kedves MARBosok !

Így állunk 2015.0319.-én. Az eresbé elõre fenyegeti a Versenyzõket, hogy törölve lesz a verseny. Szerintetek normálisak? Egy verseny törlése kizárólag a Versenyzõket érinti.
Tiszában vannak azzal, hogy a versenyzõk által mûködtetett egyesületek (Tagok) szavazatai alapján lesz valaki szakágvezetõ?
Ha véletlen Egerben is lesz egy-két balhé, ha valaki felvállalja nem lesz nehéz összeszedni a visszahívókat. :):)

Balesetmentes versenyzést kívánok a hétvégére

ernõ

425. • 2015-03-19 14:56:34
CASCO81!

Kedves Józsi úr!
Isten éltessen névnapodon, erõben egészségben és jó kedélyben.


Üdv:
hillman
424. • 2015-03-19 10:07:16
MG73!
Nem gyõztem, csak leírtam a hivatalos álláspontot.
Egész halkan jegyzem meg, hogy a tavalyi versenyeken is a licencesek a MARB mezõny mögött rajtoltak.
Lyukón, Sajókazán, stb., stb., kacsintok
423. • 2015-03-18 21:57:15
OK te gyõztél kacsintok
De azért ez egy vicc....
Ennyi erõvel mehetnének Egerben a Historicosok elõször, mert õk kevesebben vannak,meg öregebb kocsikkal indulnak... vigyorgok
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvõ
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
070809 10111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
28293031 010203
040506 07 08 0910
2024.10.17-20.

részletes infóink

2024.10.18-20.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k