h i r d e t é s
Összes oldal:
737076402
Napi oldal:
14724
Jelenleg:
922
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

43. Allianz Rallye
2010-10-15
43. Allianz Rallye • rally ob
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
698. • 2011-09-22 22:14:19
Azt olvastátok , hogy Botka Dávidot eltiltották??
Miiivaaan?
Miért is ?
697. • 2011-09-22 09:29:06
Egy kis videó az Orfûi táblánal történt balesetekrõl:
http://www.youtube.com/watch?v=sRekREf0WYM
696. • 2011-09-19 22:51:46
Gratula ASI-nak és a csapatának a kitartó munkáért. király
695. • 2011-09-19 22:26:32
Pár képem a versenyrõl..

www.stomfoto.blogspot.com
694. • 2011-09-19 20:50:23
Nem erre voltam kíváncsi, hanem a GY1 beíróban történõ nyilatkozatokra, idõket böngészõ pillantásokra, és a gyõzelmet váró fanok nyilatkozatára.
de mindegy
693. • 2011-09-18 23:32:21
Õszintén...... most mit mondtak volna?? Egyértelmü, hogy a gyári csapatokkal és pilótákkal nem tudják felvenni a versenyt, még akkor sem ha hazai pálya. Turánék sem nagyon tudták, pedig ök versenyben vannak, bennük van a kilométer, de ez is kevés. A többi hazai pilótánk meg kb azt érte el, amit nagyjából várni lehetett. Én kb a gyáriak mögé soroltam öket, sajnos Janinak problémája volt, így nagyon nem lehet viszonyítani sem.

Ez kb olyan, mintha te kapnál egy utcai Subaru-t, havi 1 hétvégét mehetnél vele 6 útszakaszon mondjuk. azaz, kb mondjuk 2 nap alatt olyan 150km-t. Míg más megkapná ugyanúgy a Subaru-t, és 2hetente menne vele 300 kilométert, meg közbe tesztelné heti 2 alkalommal 100-100 kilométert. És a teljes Subaru gyár is mögötte állna!

Remélem így érzékelhetõ a különbség, hazai pálya ide vagy oda. Sajnos messze vannak a mi pilótáink a nemzetközi topp szint-töl. Pedig a tehetség sokakban meglenne, de sajnos a lehetöségek nem adottak.

Mire a mi fiaink igazán belejönnének és beleszoknának egy versenyen az autóba, addigra vége a versenynek. A gyáriak meg mivel jól ismerik az autójukat, így az elejétöl kezdve 100% közeli teljesítményt tudnak nyújtani.

Ergo kb azt mondhatták a célban, hogy: jól mentünk, még szokni kell az autót, nem vagyunk még annyira ritmusban, kb ott vagyunk, amire számítottunk.
692. • 2011-09-18 23:22:28
pl. a video.racing.hu -n.
691. • 2011-09-18 19:33:19
Ma beszélgetve a rallyról, egy kérdés felmerült.
Meg is kérdezem, hogy az elsõ gyors céljában állt valaki, aki tudna írni pár sort? Ne a rosszat keressétek írásomban de nagyon kíváncsi lennék, hogy mit nyilatkoztak, mit éreztek azok a pilóták, szurkolók akik úgy érezték fogható lesz az IRC eleje és a beíróban látták, kaptak 10-20 másodpercet. Mit szóltak az idõk láttán, mikor úgy érzed, tök jól jöttél, nem hibáztál semmit, és kapták elég szépen. Feltüzelte Õket, vagy lelombozta....?
690. • 2011-09-18 15:10:40
Valaki nem tudja hogy hol lehet megnézni a Mecsek rallyról készült eurosportos napi összefoglalókat, magyarul??
Elõre is köszi a választ.
689. • 2011-09-18 12:48:30
Biztos, hogy a Botka fõnök volt, és egyszínûek voltak a festések.
688. • 2011-09-18 08:53:00
A szakágvezetö gumit igazított? Biztos vagy benne?

Egyforma szinü volt a gumik felfestése?
687. • 2011-09-17 23:28:49
Az eltûnt gumit nem a Rodolfo tüntette el, nem is volt kirakva. Az elsõ kör elõtt az egy szem gumit a rallye szakágvezetõ úr igazította helyére sk. A nézõk a gumit nem piszkálták, sõt még részegek sem voltak. A sportbíró valóban pályakezdõ volt, de nem Õ túrta ki a kavicsot. Az IRC eleje az elsõ Orfûi gyorson, az elsõ körben két gumira készült, de a második elhaladásra javította a felírást és a tényleges állapotnak megfelelõen a padkán fordult. A rallye az improvizációról is szól, pilótája válogatja, hogy hogyan alkalmazkodik. Szép buli lenne, ha pl. a Veszprém Rallyekon minden kátyú elõtt sportbíró lengetné a zászlót, hogy veszélyes vagy töltögetné két autó között a lyukakat. A kihordás lehetõsége, az út állapotának változása benne van a buliban, fel kell rá készülni. ( sok-sok belsõ felvételen mondja a navigátor, hogy keresd a nyomot) A Doki az ominózus kanyarban a második elmenetelkor csúszott be, tudhatta, hogy ki van hordva. Az elsõ felmenetelkor már lassították a nézõk, egy elõzõ kaland miatt. Egyébként a rendezõk azt mondták, hogy azért volt csak egy gumi kirakva, mert a versenyzõk itinerében is így szerepelt. Csak éppen a festés során két gumit jelöltek. Ezt biztos, hogy a rendezõ rontotta el. Persze ezt a pályabejárás után lehetett volna jelezni a rendezõknek és tisztázni. Mindenesetre nem kell a nézõket és a rendezõket okolni utólag az esések miatt, nem õk vezettek. Egyetlen nézõ sem integetett a kanyar elõtt , hogy gyorsabban menjen bárki is.( pedig a hazai mezõny...elbírta volna) Aki eltalálta a megfelelõ ívet és nyomot az elfért. Volt olyan, volt vb- s pilóta, aki szintén megcsúszott a kavicson, de nem reklamált ( igaz finn, talál még élvezte is), a második körben meg rendesen eltalált az úton.
A délutáni balhéban volt részeg nézõ és meggondolatlan nem versenyzõ versenyzõ is.
A tárgyilagosság sem utolsó egy nyilatkozatban szerintem.
686. • 2011-09-17 10:00:08
Csucsuval készült interjú
685. • 2011-09-16 22:38:04
Ha olvastad az eddigi hozzászólásaimat, akkor rájössz, hogy ironikusan gondoltam. Én sem díjazom ezt a dolgot.
684. • 2011-09-16 22:18:57
Sziasztok!

Reagállva erre az egészre. Én megértem teljes mértékben amit Varga Attila úr leirt részben meg is értem. A másik fele amivel nem tudok egyet érteni. Itt én nem érzem azt hogy a Rendezõ lenne a hibás... Sokkal nagyobb problémának érzem azt hogy ugye a versenyzõk elõtt van egy pár autó akiknek azért vállalták az elõfutást hogy ha jól tudom nem versenytempóban át kell nézni a pályát hogy azon minden rendben van-e és minden a helyén van és ha valami mégsem az itinerben leirt dolgok szerint van (jelen helyzetben nincs) azt kötelesek lejelenteni a gyorsasági szakasz végén. A másik hogy megfogni az autókat. Én is ott álltam és láttam a káoszt ami ott volt. Ez adódik abból hogy kiraktak egy kb 14 éves gyereket (egy olyan kanyarba ahol Túri Tomi is annó elég látványosan két kerékre rakta a WRC-t) és nincs rádióspont. (sajnos be kell azt látnunk hogy a mai emberek ital nélkül nem tudnak versenyt nézni ami nagyon nagy probléma) én is ott álltam a pálya mellett hogy fogjam az autókat hogy el ne üssenek valakit, erre egy (bocsánat a szóhasználatért) idióta 10 méterre tõlem elkezdett nekik integetni hogy tolják neki jó lesz az. És engem lincseltek meg majdnem hogy miért fogom meg õket. Mi is telefonáltunk a vezetõségnek hogy ez igy nagyon nem lesz jó állitsák meg a mezõnyt mert sok probléma lehet még és cseréljék le a pályabiró srácot mert szegény azt se tudja milyen búcsúba látogatott el... Ezzel ellentétben semmi sem történt... És annak az Úrnak (szándékosan nem akarok nevet emliteni) aki ott volt és kiállt a versenyzõk érdekében a második körben teljes mértékben igazat adok mert az olyan "állatoknak" akik az autók elé ugrálnak nem tisztelve sem a saját egészségüket sem pedig más szórakozását nem autóversenyen hanem az idegosztályon lenne a helyük.

u.i.: Elnézést hogy zavarosra és kicsit alpárira sikerült az irásom.
683. • 2011-09-16 21:30:32
Meg is van videón! http://www.youtube.com/watch?v=J4YM6O4Dh2A
682. • 2011-09-16 20:39:10
Meg is lehet nézni, hogy akkoriban hány nézõ halt meg, vagy sérült meg súlyosan...
681. • 2011-09-16 19:38:18
http://video.racing.hu/wrc_classics_rallye_monte_carlo_1993_with_pure_engine_sounds

Ehhez vajon mit szóltak volna a mostani versenyzõk?? Mert it oszt van tömeg...
680. • 2011-09-16 18:08:38
Te láttad közelrõl azt a kocsit? Mert én igen. És én azt láttam, hogy ahogy van az ülés háttámlája, mögötte kb 30 centire van behorpadva a tetõ...ott kapták el a fát...ha nincs az a 30 centi akkor....inkább le sem írom...

Másik dolog meg hogy annyi rendezõ kell, hogy ne lehessen baj...Azért az ilyen csomópontokba, nevezetes kanyarokba ahol mindig rengeteg ember áll, legalább azokba illene rendezõt rakni, ha meg nincs annyi pénzem hogy egy IRC versenyhez elegendõ rendezõt biztosítsak, akkor meg nem kell mások életével és pénzével játszani, és nem kell lejáratni magunkat a fél világ elõtt...Tudod az elsõ benyomás a legfontosabb...
679. • 2011-09-16 17:42:51
Nézõi szemmel:
http://rallyworld.hu/?p=10673

Tényleg nagyon durva volt, nem csodálom, hogy az S-csoportnak kivették a szakaszt.
Sõt...
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k