h i r d e t é s
Összes oldal:
737084165
Napi oldal:
22487
Jelenleg:
772
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

43. Allianz Rallye
2010-10-15
43. Allianz Rallye • rally ob
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
658. • 2011-09-15 20:19:55
Két nagyon összeszedettt,és tárgyilagos véleményt olvastam a fórumon.530d és dictus magister,nagyon jól megfogalmaztátok a véleményeteket,ami a normális ezt a sportot igazán szeretõ,és nem a focimeccsek szintjére lezüllesztõ,brahis,piás rallyongók számára vállalható is.Néhány gondolattal nem értettem egyet de ez nem baj,mert ez így természetes.Choco hozzászólásához pedig csak annyit,hogy egy,ezen a pályán kellett menni,mert ez volt kijelölve.Ha pedig a mezõny zöme eltalált a rönkök között,még akkor is,ha nem tetszett sokaknak,akkor valószínû nem a rönk a hibás,ha valaki beleakadt.Lehet,hogy a kisebb arc,és a nagyobb alázat még jó helyezéssel is párosulhatott volna.És nem bántó szándékkal mondom,mert nem vagyok sem ellensége,sem prókátora senkinek sem.Pusztán a 30 pályák mellett eltöltött év mondatja ezt velem.Mielõtt még bárki is elkezdene szétszedni,elõtte gondolja jól át ezeknek a mondatoknak az értelmét!Talán sikerülni is fog!:) Bocs:)
657. • 2011-09-15 18:11:35
Gratulálok a hozzászólásodhoz!!!!! Száguldj te is rönkök között!!
656. • 2011-09-15 15:03:06
javaslat: Kõváryt nem kell többet mikrofon közelébe engedni, alkalmatlan a feladatra, komoly önkritikai problémák lehetnek nála, el van kicsit szállva magától, és sértõ módon beszél, emellett folyamatosan süket szöveget nyom, sokakat irritálva ezzel, és szégyent hozva a rendezvényre.
655. • 2011-09-15 15:00:32
A Fricirõl mondott véleményed végtelenül igazságtalan, persze mindenki azt gondol, amit akar. Nagyon jó idõket ment, a hibázás meg benne van, és akkor komoly esés is lehet, ez bizony még az IRC sõt a VB élmenõkkel is elõ szokott fordulni. Ki lehet így csemegézni, hogy csak a gyenge pontokat lássa meg valaki a produkcióban, csak épp nem túl stílusos és nem tényszerû.
654. • 2011-09-15 14:35:50
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DKd4DbKcMFU

Tisztelt Jelen Úr

Tessék visszamenni az idõben nyugodtan és kicsit Nyugat felé tekinteni.
Mindig is voltak vannak és lesznek is rendbontók.
Talán szûkebbre kellene számítani a cassa nyereség részét és több rally hoz értõ pályabíró és biztonsági szakembert alkalmazni.Nem pedig szabadnapos Tesco-s vagyonõröket akik azt nézik mikor lesz már vége.
És igen Jelen Úr külföldön,ha már egy adott pálya átlagsebessége magas,legalább nem teszik még veszélyesebbé idióta módon hogy fa rönkökkel védjék egy kanyar belsõ ívének az állapotát.Nem harckocsi verseny fut hanem autó.Ki kell verseny után küldeni a lapátoló brigádot és rakják rendbe.
653. • 2011-09-15 13:20:57
R007!
Köszönet a hozzászólásért. Én hasonlóan vélekedem szinte mindenben. Örülni kell hogy itt volt (lesz?) ez a futam, a hibákból pedig tanulni kell.
652. • 2011-09-15 13:18:10
Most olvasom a Zsiros Gábor sirámait hogy a pálya meg a rönkök. Ez a pálya ezen köll menni és nem kell magyarázkodni. Az Amsterdam rallyn például egy kamion volt leparkolva egy balos kanyar után ami elfoglalta az ut felét és? Mindenki ment és nem panaszkodtak. annyit kellett volna mondani. El***tuk. Ennyi. Más is hibázik.
651. • 2011-09-15 11:28:10
Sziasztok! Nekem nagyon tetszett a verseny, és köszönet érte a rendezõnek, hogy ezt össze hozta nekünk. De igen is hibázott és nem kicsit. Szerintem a verseny legnagyobb hibája a pécsváradi nézõk elõl elzárt gyorsasági volt ráadásul 3.-nak berakva. A rendezõnek számítania kellett a sok nézõre ezért nem lett volna szabad ezt a gyorsot beiktatnia. Nézzétek meg az idõtervet az 1. és 2. gyorsot végignézve is még órák voltak, h odaérjünk a 3. 4. gyorsra, de a 3. ra nem lehetett bemenni, tehát maradt a 4. A rendezõnek ezt tudnia kellett volna elõre, és ennek megfelelõen intézkedni.

A másik amiért nem lett volna szabad egy ilyen versenyen nézõk elöl elzárt, ráadásul kirönközött gyorsaságit rendezni az a versenyzõk biztonsága. Értem én a padkavédelmet meg minden. (tudom, h a mi lett volna, ha mondatoknak nincs értelme) DE gonoljunk csak bele ha a Frici balesete azon a gyorson történik. A Frirci ezt elb....a ezt õ is beismerte ez így ok, de nézzétek meg a balesetet még 1-szer hol végezte a rönk. Mi lett volna ha ott épp nincs nézõ v pályabíró? Az utána jövõ versenyzõre is azt mondanánk, h ezt elb.....a? Vagy azzal vígasztalnánk, h ez benne van?

Ha nincs az a gyors és mondjuk a másik hármat háromszor tartják meg nem lett volna sem értelme, sem ideje a nézõknek szaladgálni a szakaszok közt, és nem utolsó sorban még csak több pénzbe sem került volna.
650. • 2011-09-15 10:12:05
Sziasztok!
Egy kis eredti hangos videó tõlem! kacsintok Canon 45. Mecsek Rally
649. • 2011-09-15 09:10:55
Sziasztok!
Lassan a Rally is olyan lesz, mint a Magyar foci, mindenki ért hozzá, mindenki véleményt nyilvánít, ki jót, ki rosszat. De ez így van jól, azt bizonyítja, hogy a Rally érdekli az embereket, foglakoznak vele. Bár a vélemények között kevés az építõ jellegû kritika, és akad egy pár hajmeresztõ is, például ha valaki az IRC mezõnye elé emeli színvonalban az RTE-t, az forduljon orvoshoz.

Azért, hogy ez a verseny létrejöhessen, több éve nagyon sokan dolgoztak, és köszönet illeti Jelen Istvánt és mindenkit, aki ezért tett vagy nem tett keresztbe.
Most utólag azon polemizálni hetekig, hónapokig, hogy kell e és ha igen mibõl lassító és mennyi, hogyan „védjük” a padkákat, mekkora legyen a sportbírók és biztonságiak létszáma, ki legyen a szpíker és hogyan viselkedjen, a protokoll elõírásoknak, szokásoknak megfelelt e célceremónia, a VIP vendégek kezelése, lehet még kavargatnia szószt de sok értelem nincs. Ez a rendezvény lezajlót, voltak problémák ezeket ki kell elemezni, csak az hibázik, aki dolgozik, a hibák felismerésébõl lehet építkezni.

Rengeteg a prókátor, de legyünk már tárgyilagosak:

Az a vélemény, hogy nem gond mit mond K.B. mert úgy sem értik botorság, azon a 15millió itthon és külföldön élõ magyaron kívül van még pár százezer, aki valamilyen kósza ötlettõl vezérelve megtanulta szép, bár nehéz nyelvünket. Csak az én barátaim közül ott volt a versenyen egy-egy belga, német és olasz nemzetiségû, akik kiválóan beszélnek magyarul. De nemcsak ez a gond, hogy esetleg visszajut a fülükbe, az IRC mezõnye elõször versenyzett, jószerivel elõször járt Magyarországon, ez a híres „Magyar vendégszeretett”, erre nem lehetünk büszkék!

A másik egy rendezvénnyel kapcsolatban, hogy ki, kit bíz meg mint alvállalkozó, az másodlagos, az a két fél üzleti megállapodása, de a rendezvény szempontjából nem jelenti azt, hogy ezzel a felelõsséget is átadja. A rendezvénnyel kapcsolatban a teljes felelõsség annak rendezõjére hárul (egyesület, Kft és annak vezetõje), ez általában minden a rendezvény kivitelezésére irányuló megbízási szerzõdésben, de a rendezõi szerzõdésben is külön ki van emelve!

Az is badarság, hogy a himnusz beszerzéséért a hangosítást végzõ vállalkozó a felelõs. A rajt és célceremónia a verseny kiemelt fontosságú része, erre kell egy személy, aki ezt összefogja, elõre elkészíti a forgatókönyvet, ki kinek ad díjat, mikor mit játszik be a hangtechnikus, beszerzi a himnuszokat stb., megszervezi, mint egy önálló eseményt. Évek óta probléma ez nemcsak Pécset. A célceremóniával, díjátadásának ünnepélyességével ismerjük el a versenyzõk teljesítményét, köszöntjük az eseményen résztvevõ sportolókat minden sportágban, a rally-ban is több figyelmet, ráfordítást érdemelnének.

Valószínûleg pár héten belül megérkezik az IRC sorozat rendezõjének értékelése, az RSB-nek is el kell készíteni a verseny összegzését 30 napon belül, a Médiából
megtudhatjuk az IRC és az ORB mezõnyének véleményét, összegezni kell a felvetett problémákat,és le kell vonni a konzekvenciákat.
Ha igaz, és bár igaz lenne, 2012 májusában esély mutatkozik a jövõ évi futam megrendezésére, akkor pedig van mit csinálni. Elsõként létre kellene hozni egy szervezõ team-et, olyan szakmai tapasztalatokkal rendelkezõ személyekbõl, akik a rendezvény egyes egységeit önállóan fel tudják vállalni (sportszakmai, sportbírói, biztonsági, média, marketing, protokoll, rendezvényszervezés, kísérõ rendezvények). Meghatározni a feladatokat személyre lebontva.

Minden tiszteletem Jelen Istváné, óriási munkát végezett, kis csapatával, de ez már nem egykezes feladat, sokhelyût látszott, hogy már nem maradt lendület, elég idõ a korrekt megoldásra.

Továbbá ez egy kiemelt jelentõségû nemzetközi verseny, a rendezés szorosabb együttmûködést igényelne a szövetséggel, valamint nagyobb szövetségi anyagi, erkölcsi támogatást érdemelne. Képzeljétek el mi lett volna, ha olyan kiemelkedõ felvezetést, promót kap a mecseki IRC futam is, mint a WTCC. De lehet, hogy jobb is így, mert tényleg bedugult volna a Mecsek, a helyszíni nézetség így is Formula1 szintû volt. De a nagyobb, hatékonyabb promó segít a támogatók kiszolgálásában, a jövõ építésében. Majd jövõre! A szövetség részérõl rendezni kellene a kapcsolatot a médiával, tragikus hogy csak haláleset, botrány esetén kerülünk be a hírmûsorokba, de még akkor sem említik meg mellékesen az eredményeket. Esetleg az elnökség tagjai közbenjárhatnának, hogy ne csak a Forma 1 kapja meg a kiemelt sportesemény besorolást az új szabályzók szerint.

A Rally Rádióról kevés szó eset, pedig nagy szerepük volt a külföldi és hazai nézõk tájékoztatásában, folyamatosan több nyelven közöltek információkat a versenyrõl, szerintem köszönet érte.

Elnézést a hosszú eszmefuttatásért, de lenne egy javaslatom:

A továbbiakban, ha valakinek még van negatív véleménye az eddig leírtakon felül, akkor azt csak úgy tegye, hogy mindjárt írjon javaslatot a megoldásra.
Legyen már egyszer összefogás a Rallysport háza táján.

Üdv
Herczeg Áron „Roni”

.
648. • 2011-09-15 08:43:05

Aludtunk már néhányat a Mecsek Rallye óta, olvashattunk sok véleményt, kommentet itt is, ott is ezzel kapcsolatban.
Ahogy múlik az idõ, úgy lesznek egyre árnyaltabbak,
józanabbak a megszólalások. Eddig azoké volt a terep, akik
számítanak. Én a "nemszámítók" sorát szeretném megnyitni.

Sibera és Joci:
Igazatok van! – de mielõtt kitelepülnétek: "...áldjon, vagy
verjen sors keze...".

Rendezés:
Úgy gondolom, hogy nagyon nagy köszönettel tartozunk a
verseny rendezõjének azért, mert erõt meghaladó módon
idehozta nekünk az IRC-t.
Hogy voltak hibák? Valószínûleg a tizedik alkalommal is
lesznek. Ekkora méretû rendezvényt egyszerûen lehetetlen
hiba nélkül, mindenki megelégedésére megrendezni.
Akár tetszik egyeseknek, akár nem, az az álláspont, hogy
inkább a versenyzõknek tetsszen, mint a nézõknek,
helyénvaló. Ha nem így lenne akkor a versenyzõk csak
bohócok lehetnének ebben a cirkuszban, lásd: F1 (Ha tetszik
a versenyzõknek, a nézõknek is tetszeni fog!)

Számomra érthetetlen, hogy vannak emberek, akik
nézõként elvárják a rendezõtõl, hogy "terelgessék" õket,
mint a birkákat, és megsértõdnek a rendezõ azon
kijelentésén, hogy fel kellene nõni, európai módon kellene a
nézõknek viselkedni. Ha az "európai" jelzõvel nem is értek
teljesen egyet, a lényeggel igen. Ez lenne a megoldás, még
akkor is, ha ez sok összetevõs.
A versenyzõk, nézõk, rendezõ közös érdeke (lenne), hogy a
gyorson a biztonságiak látótávolságban helyezkedjenek el.
Ez szolgálná leginkább a biztonságot. Ezt nyilván minden
rendezõ tudja, de az anyagi lehetõségeik behatárolják a
segítõk számát. Az más kérdés, hogy a biztonságon kell-e
spórolni?

Nagyon furcsán gondolkodnak azok, akik azt mondják, hogy
a büfé mûködése, árai szolgáltatásai nem tartoznak a
rendezvény megítéléséhez. Nagyon is hozzátartoznak, a
rendezõnek igenis meg kellene határoznia itt is a keret
feltételeket, leginkább a jó híre érdekében. Mint tudjuk a
piac nem szabályoz, fõleg, ha az egyrésztvevõs.

Azokra az emberekre meg kikerekedett szemekkel nézek,
akiknek Kõváry produkciója tetszett, vagy mentegetik.
Szerintem nem csak magát, de a rendezõt is lejáratta, mert
az nem vette ki a kezébõl a mikrofont a második percben.
Ha valaki azt hiszi, hogy a közönség többsége azon az
értelmi színvonalon van, amit Barna képviselt, az remélem,
hogy téved! Ez a stílus egyszerûen kultúrálatlan,
közönséges, alpári és bunkó. Aki ezt védi, az maga is az, és
mielõtt közösségi funkciót vállal, iratkozzon be valamilyen
iskolába, mert van mit pótolnia.

Rönkök, gumizás:
Az biztos, hogy a rönkök félelmetesek. Az is, hogy a gumit
félre lehet lökni, és félre is lökik. (No meg a kedvencünk
elõl el is lehet húzkodni, majd utána visszatenni, akár egy
kicsit beljebb is, az ellenfeleknek.)
Az is igaz, hogy fel lehet (kell!) írni, ha másért nem, hát
azért, hogy ne menjünk neki. Aki azon a véleményen van,
hogy a rallye rögtönzés, annak bele kell férnie a rönköknek,
gumiknak még akkor is, ha nincsenek a helyükön. Akik
szerint a mai rallye már nem elsõsorban a rögtönzésrõl szól,
annak sem nagyon lehet ellenvéleménye, mert a pilótával
a span közli az akadályt. Aki hibázik, az vesztett, ugyan úgy
mint aki a szakadékba esik, vagy fának ütközik (Jobbulást a
hondás párosnak!)
Szép lenne, ha a célnak akár egy szalag is megfelelhetne,
de a versenyzõk (rossz)emberbõl vannak, akik nem riadnak
vissza egy kis jogtalan elõnyszerzéstõl a szalag leszakítása
árán. A rönkön nehezebb átmenni, mint a szalagon. Az a
véleményem, hogy a rönköket, vizes hordókat, teherautó
gumikat a versenyzõtársadalom magának köszönheti.
Régen ez mûanyag bójákkal kezdõdött!

Asi:
Nagy gratulát érdemel! A csalózóknak ezt az eredményt
már tényleg el kellene ismerniük. Ilyen kiélezett
bajnokságban nyerni az nem a véletlen mûve volt. Õ volt az
aki a legösszeszedettebb volt, fejben Õ volt ott leginkább, a
technikát Õ gereblyézte össze a legjobban. Õ tudott lépést
tartani az elittel. Akinek ez nem elég, az csinálja utána.
Mindezt egy Mitsuval.

Bútor Robi:
Dicséretes a nyolcadik hely. Én elõrébbre vártam, de nála
még nem állt össze a nyerõ csapat.

Janika:
Sajnálom! De az élet könyörtelen. A jó eredményhez ezen a
szinten mindennek klappolnia kell. Neki ez most nem adatott
meg. Szorítok, hogy jövõre sikerüljön neki.

Frici:
Hogy a vb-s km-ektõl, pályaismerettõl, vagy a gyári (gyár
közeli) autótól volt e annyira gyors, amennyire?
Nehéz lenne eldönteni, nyilván mindhárom körülmény közre
játszott. Az a vélemény elég egyértelmûen lejött a verseny
után, hogy a gyári autók technikailag kiemelkednek a
mezõnybõl. Tartok tõle, hogy Frici azért tudott a magyar
mezõny fölé nõni, mert az autója top autó (volt).
Lehet, hogy az elsõ négy gyorson jó idõket ment, de ez a
teljesítmény egy libakergetõ sprinten sem lett volna elég a
jó eredményhez, mert sokszor ott öt szakaszt kell
teljesíteni.Ez neki most nem jött össze, ismét nagyot
hibázott. Ennyit tud, reálisan ennyi várható tõle.

Az elsõ magyar IRC után azt várom, hogy a következõ még jobban sikerül rendezõnek, nézõknek és fõleg az
élmezõnyünknek.

647. • 2011-09-15 08:02:04
Aki nem érzett semmi problémát a kettõvelboruló bajnokkal kapcsolatban ,azzal szerintem nincs mirõl vitatkozni.

Ilyenkor kell azt mondani,hogy "igazad van,viszlát".
646. • 2011-09-15 07:22:17
Szerintem itt egyértelmûen a sörös, boros nézõkrõl van szó! Nem azokra gondol mint pl. Robi_21074, akik nem inni mentek a pálya szélére! Itt a fórumon is többen az ilyen viselkedést kritizálták, teljesen jogosan!
645. • 2011-09-15 03:15:07
Célceremónia képekben: http://www.hajoka.hu
644. • 2011-09-14 23:42:02
Légyszi linkelje be valaki a célceremónia felvételét.
643. • 2011-09-14 23:09:12
Tessék a Link: http://www.youtube.com/watch?v=DKd4DbKcMFU&feature=player_embedded


Azt meg ne mondd, hogy a szervezõk nem készültek ennyi emberre, mert már 2hete azt fújja mindenki, TV, Rádió, Internet stb stb hogy 100.000 embert várnak!
642. • 2011-09-14 22:39:51
Hajrá Peti! Ha belefér, ugorj le Miskolcra is a top Maxival! helyeslek
641. • 2011-09-14 20:46:35
Mégis ki mondatná? Ezt mindenki így látja aki a verseny közelében volt, és már jó páran fórumos társaink közül is!
Megnéznék egy linket ahol a rendezõ a nézõket hibáztatja bármiért is! Szerintem senki nem volt felkészülve ekkora tömegre! Ez pedig azért lehet mert mióta a hárombetûs autókat nem értékelik abszolútban ki vagyunk éhezve a jó versenyekre! És most sok éhes ember eljött!
640. • 2011-09-14 20:32:19
Sajnos van vezetõ TV és vezetõ hírmûsor. Mégpedig azért mert azt nézik a legtöbben. Ahogy hazaérve a rokonok és a munkahelyre beérve a munkatársak mind azzal fogadnak: hogy, na hallom meghalt valaki, hallom verekedés volt, hallom bukás volt és a népek az úton szaladgáltak.

Érdekes én csütörtök reggel 7 órakor a gépátvételtõl a vasárnap délutáni utolsó gyorsig ott voltam, és már régen éreztem ilyen jól magam. Láttam 9x(prológgal együtt, shakedownt nem számítva) az IRC mezõnyt. Láttam megforgást, szedtünk ki autót az árokból(nem Orfûn), mértük az idõket ki mennyit kapott stb...

Nem verekedtünk, nem hánytunk, nem fetrengtünk egyszerûen élveztük a hétvégét.

De aki otthon ül a fotelbõl csak azt látja amit az RTL és társai leadnak. És ez a többség. Ezért vezetõ hírmûsor sajnos.
639. • 2011-09-14 20:08:08
Az igazság az, hogy 1 nyilvános bocsánat kérõ levelet kellene megfogalmaznia Barnának ahhoz, hogy legalább mi ne szapuljuk tovább õt!!! Bár ezzel nem teszi jóvá teljesen ezt a viselkedését, legfeljebb csak nyalogatja a sebeket!!! Remélem, hogy a RB legközelebb rátermettebb embert talál ehhez a minõségi futamhoz!!! Nem lesz nehéz válogatni! Sibera barátunk már ajánlott is egyet!!! kacsintok
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k