"2016 januárjában a Discovery Networks Magyarországon is elindítja új csatornáját, a Discovery Turbo Extrát (DTX).
A DTX január 1-tõl a Telekomnál és a Vidanetnél lesz elérhetõ, a többi szolgáltató folyamatosan 2016 elsõ negyedévében veszi fel kínálatába.
A csatorna elsõdleges célcsoportja a fiatal férfiak, így a mûsorok fõ elemei a sebesség, az adrenalin és az extremitás. A szórakoztató csatorna a Discovery és az Eurosport stílusát elegyíti, és elhozza a nézõknek a motorsport olyan nagy eseményeit, mint a Superbike és a Rally világbajnokság. A DTX nagyszerû szórakozást nyújthat a motorok és autók iránt rajongó férfiaknak."
A sajtó anyagban ez volt. Picit reméltem emiatt, hogy esetleg a Eurosporton mégis lesz valami újra, de se az ES, se a DTX mûsorújságába nem látok semmit.
T-homenál sajnos külön csomagba rakták, (ahova az ES2-t is számûzték :(), bár abból kiindulva miféle mûsorok és szinkronok vannak a Discovery-n, talán jobb is ha csak angolul nézzük inkább.
Legutóbb sikerült az M4-en is belefutni egy Gilette World Sport magazinba, valami Superbike vagy MotoGP összefoglaló volt, de az a szinkron az nagyon sz.r volt(nem az mtva csinálta hanem valami szinkron studió), komolyan mondom a sokat szidott Sportklubbon fényévekkel volt jobb annak a magazinnak a szinkronja....
Üdv. Biztos van olyan,aki már volt az Adac rallyn. Idén szeretnék kimenni elöször. Az lenne a kérdésem,hogy hogyis müködik ez,mi van a 70euros belépõben,vannak e szallaslehetöségek a pályák környékén,és hogy tudok autó nélkül kijutni a pályákra? Elöre is köszönöm az infót
Rendszerint nem szokták kérni a passt, csak azon a jeges körgyorson (kicsit olyan krosszmotorpálya jellege van) ami ott van Norvégiában már. Ha autóval mész, és van passtartó a nyakadban, de mondjuk a kabátodban van bedugva a vége, és nem te vezetsz, többen ültök, szerintem nem fognak vacakolni vele.
Nem tudom milyen az idö, de amikor én ott voltam, akkor reggel lett napsütés meg -34, délben meg kellemes -19 némi szélviharral.
Az a gyors általában a második napon szokott lenni asszem. Majd megnézem hogy hivják.
Amúgy aszt hiszem ha minden kötél szakad szokott lenni gyorsokra is jegy, meg külön a service parkba (ott sanszos hogy elkérik a passt, legalábbis amikor sok a látnivaló, meg bent vannak az autók, de tölem ott se mindig kérték).
Sziasztok, lehet, hogy lesz lehetõségem egy napra lejutni a svéd rallyra. Ahogy a neten nézegettem, van belépõ, amivel a megnyitóra, prológra stb. is be lehet menni, de én oda nem tudok, és nem is akarok menni. Nem az a kb. 20000 Ft, de azért az egy napért nem biztos, hogy kiadnám feleslegesen. Ami érdekelne, hogy van-e valakinek olayn tapasztalata, hogy a szakaszokon a nézõknek kijelölt területekre be lehet-e jutni belépõjegy nélkül, vagy annélkül a pálya közelébe sem lehet jutni?i
Majd"100 éve, hogy kitalálták a rallye alapvetõ szabályait. Ha etap, akkor "tól-ig" ennyi kilóméterre ennyi perc. /érkezés se korábban, se késõbb/. Ha pedig gyorsasági, akkor "tól-ig" a leggyorsabb a legjobb. Lehet, hogy neki esik az esõ, lehet, hogy nekem süt a nap, de percenként rajtolunk és a sorrenden nem változtatunkt.
Szerintem eccerû mint a faék.
A handicap-et hagyjuk meg a vitorlásoknak, lovasoknak, horgászoknak, stb.,.....
Én azt gondolom, hogy az autóverseny arról szól, hogy "A" pontból indulva, ki éri el rövidebb idõ alatt a "B" pontot.
Minden ettõl eltérõ értékelési megoldás csak azok érdekeit szolgálja, akik nem tudják a klasszikus szabályok mentén legyõzni az aktuális legjobbat. Nem mondhatják azt, hogy Õ menjen három keréken.
Amit Te javasolsz, az nem új a sport világában. A végeredmény a helyezési számok összeadása alapján születik. Pld. horgászversenyeken. Itt, így elõfordulhat, hogy nem az nyeri a versenyt, aki a legtöbb halat fogta.
A P1, P2, P3 oszlop, a verseny egyes napjain elért helyezéseket mutatja, a PONT oszlop ezek összegét, a SÚLY oszlop a fogott halak súlyát.
A horgászatban azért jó ez a módszer, mert ott nem mindig igaz, hogy "egyenlõ pályák, egyenlõ esélyek".
A rallye-ra ez általában nem igaz, hacsak nem esik le gyors közben az esõ. De ez az új módszer ezen nem segítene.
Ne bonyolítsuk az életet, elég bonyolult az magától is...
nem tudom korábban volt-e már téma a "szétlövés", amit a vb-n akarnak bevezetni, de kíváncsi lennék, ki mit gondol.
ahogy a csapatvezetõknek, úgy nekem sem túl szimpatikus, hogy az esetleges elsõ helyezettõl, aki a 2 napot végiggyûrte hiba nélkül, a leggyorsabban, attól elveheti a második a gyõzelmet, csak mert egy gyorson jobban ment.
viszont tény, hogy ahhoz, hogy az utolsó pillanatig izgalmas legyen, vagy hogy megoldják azt, hogy a pilóták versenyben maradjanak, tényleg kell változtatni. ennek kapcsán eszembe jutott egy olyan dolog, ami talán megoldás lehet erre, ez pedig az egyes gyorsaságik pontozása.
vagyis kvázi nem idõre mérnék az egész versenyt, hanem az adott gyorsaságikon elfoglalt helyezéseket pontoznák, és ezek a pontok adnák a versenyek végeredményét. így lehet, hogy valaki egy-két szakaszon betlizik, de a többit jól teljesíti, a végeredményben elöl lesz. így megszûnne a taktikázás, a spórolás (persze nem teljesen, de azért jobban tétje lenne minden egyes szakasznak) és minden szakasz egy külön versenyt jelentene a pilóták közt.
Egy kanyar története:
várakozunk, volt még egy óránk rajtig. Jöttek Magyarok, szépen direkt erre a ralira készített egyenpólókban Magyar zászló Tardos felirattal.
Hangulatuk jó volt, de még rátöltöttek... és erõsre itták magukat. Jött egy csapat fehér-kék-piros zászlóval, amit a kollegák Szlovák zászlónak véltek, és egybõl lesüllyedtek a foci dukkerek legaljába. skandálták többször egymás után: ki a f..om az a "ján szlota" óóó egy fa..opó....
Csak gratulálni tudok, fõleg azért mert SZLOVÉNOKNAK kiabáltak!!!
biztos hogy rally vb-re akartak jönni?