és még tegnap a drogos üvöltözik össze-vissza, hogy Magyar nyerte a prologot :D de azt elfelejtette mondani, sehova nem számít bele, azért.... nah mind1 :D
itt ehhez értenek... a csaláshoz, meg a mindent megmagyarázáshoz!
Azt is meg fogják magyarázni miért kapnak az IRC elejétõl annyit, és el is fogják nekik hinni!
Viszont egy biztos, hogy most nem találhatják ki, azért kapunk, mert az egyenesekben megvernek az N-es autók...Kapnak Asitól a nagyjaink, csak hát már lassan Õ is másfél percet bezsebel........ ég is a pofám, hogy azt mertem írni, a verseny végére 1.5-2 percet fog kapni a legjobb magyar....mert a jelen állás szerint 2.5-3-at!!!!
Most már vágjátok hogy Asi miért veri el az S2000 es pilótákat??????? Voltak azért itt nagy álmok, és bár még nincsen vége, de ki rajzolódik az erõviszony. Dobogóón több magyar is, meg egyéb álmok......
Turánék hatalmasat estek az 5. GY. végén. Egy várok dobta meg õket, aztán egy fának repültek, kocsi TK. A fiuk jól vannak.
Lesz video róla , valaki felvette.
Azért nyafognak, mert technikás pályákhoz vannak szokva, nem sima jobb sima balokhoz! Ezek nem Rallypályák, de legalább bebizonyítják a sok külföldi futamot csak TV-ben látott én "énvagyokarallys"nak, hogy mitsubishivel esélye se lehet senkinek S2000-et verni!
Amúgy meg Bufi nyilatkozta a tutit... ki kell szedni a lassítókat, és úgy engedni õket! ez nem egy amatõr sprint, ahol ha van egy kanyar hamar lassító kell elé, nehogy kicsússzanak!
A kigumizás és a lassítók nem kizáró ok a jövõre nézve és orvosolható hibák, az eleje nagyon gyors és Friciék is. De hogy az orfûi gyors után nyafogtak egy pára hogy kegyetlen gyors a szakasz azon picit csodálkozom-mondjuk tényleg az de irc elejétõl nem vártam ilyen nyilatkozatokat...