h i r d e t é s
Összes oldal:
735079836
Napi oldal:
1818
Jelenleg:
1975
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

49. Mecsek Rallye
2015-10-16
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
578. • 2011-09-13 14:04:27
Ennyi. Végre egy versenyzö is megmondja, hogy egy nagy szervezetlenség volt az egész. Végülis ha ugy nézzük, ezzel a versenyzöket és a nézöket is veszélybe sodorták.

Legalább akkor egy bemondó autó lett volna, aki a futamok elött megmondja a parasztnak, hogy maradjon a helyén az IRC után stb stb.

Ergo, Jelen István urnak a szakállánál fogva kellene a fejét az asztalba verni!
577. • 2011-09-13 13:47:40
Megy itt szépen a Mecsek Rallye fikázása. Lehet hogy én vagyok a béna de valaki linkeljen már be egy San Remo rallye honlapot ahol térképek nev.lista van. Jövõ hétvégén lesz. Én nem találok semmit
576. • 2011-09-13 12:24:21
ez is egy vélemény, biztos Õ is háttal ül a lovon. itt
575. • 2011-09-13 12:22:44
Duen. kíváncsi lennék a véleményedre... kacsintok
574. • 2011-09-13 12:18:35
Azt hiszem semmi olyat és úgy nem írtam, amivel bárkit is megbánthatnék, így téged sem. A véleményemet írtam le, gondolom azt szabad. Nem értünk egyet a témában, ez látszik, nem akarlak meggyõzni, anniyi van, hogy másképp látom a dolgokat. 6 év ATB-zés és 12 év navigálás után (amiben volt VB, EB, Zóna és mindenféle futam) engedtessék meg nekem, hogy véleményem legyen.
573. • 2011-09-13 12:11:54
Érdekesség:
mennyit számít a hazai pálya számokban mérve.
IRC 2wd: Barum Rally

1 Albertini S. / Scattolin S.
Renault Clio R3 02:29:34.6

13 Krózser M. / Papp György
Citroën DS3 R3T +00:03:31.1

Mecsek Rally:
Albertini Stefano Scattolin Simone Renault Clio R3
02:10:14.7
Krózser Menyhért Papp György Citroen DS3 R3T
+19.1

Barum mindkettejüknek új volt.
572. • 2011-09-13 11:31:03
Korántsem biztos, hogy a versenyzõknek és a rendezõknek ellentétesek az érdekeik. A padka védelme a versenyzõk szempontjából is fontos, de nem mindegy hogy egy gumi van kitéve, vagy egy többmázsás farönk, ami rögtön letépi a komplett futómûvet. Van aki érti hogy mirõl beszélek (Blackhill) és van aki el sem olvassa a kommentet, csak hülyeségeket írogat!

JJ, úgy kezdtem, hogy a rallye igenis kõ, szikla, sár, víz, minden amit akarsz, pont ettõl rallye a rallye, de ebbe a szándékosan odavonszolt farönkök véleményem szerint nem férnek bele. Kár hogy nem látod a különbséget. Fölösleges hungaroringezni, véletlenül sem errõl beszélek! Mondjuk azért húsz év endurózás után furcsa lenne, ha erdõ, fa sár, szikla zavarna.
Egyébként teljesen normális ez a fórum, és azt gondolom, én is teljesen normálisan mondtam el a véleményemet, amivel nyilván nem kell egyetérteni. Éppen ezért nem teljesen értem a stílusodat, de a Te dolgod!
571. • 2011-09-13 11:23:06
Kigyulladt vasárnap. Az eset élõben volt közvetítve.
570. • 2011-09-13 11:07:42
Duen, itt mi történt?
569. • 2011-09-13 11:00:28
Akkor nem sportbírót mondok, hanem biztonsági embert! És mivel mindenki, így a szervezõk is tudják/tudták, hogy sok nézö lesz, és hogy általában milyenek a nézök, ezért szerintem igazán készülhettek volna erre. Ha kell, a tripla mennyiségü biztonsági emberrel. És mint mondták, nem a hét elején kellett volna embereket keresni. Valamint 1-2 tréning is elfért volna nekik. Valamint legalább egy síp a pályabíróknak is, hogy figyelmeztessék a népet. Illetve általában mikor a futam elött eljön az ellenõrzõ autó, ök is meg szoktak állni, és figyelmeztetni, valamint terelni a tömeget.

Én szerintem ez lenne a minimum egy IRC futam rendezésekor! Bõven volt idejük tervezni és szervezni az egészet! Elég szomorú, hogy ennyire futotta nekik. Sajnos ha ezt az FIA látta, valamint sok panasz is érkezett emiatt, akkor nem biztos, hogy lesz a közeljövõben lehetõségünk egy ilyen rendezvényre.
568. • 2011-09-13 10:36:37
Orfûn a körgyorson kb 50 bíró dolgozott. A bírók száma is véges, és valóban, nem kell mindenhova sportbíró. Mert a bírónak alapvetõen nem a nézõk terelése, hanem a versenyzõk figyelése a dolga. A bíró nyomkövetési jegyzõkönyvet vezet, figyeli az általa belátható útszakaszt, hogy a versenyt ne zavarja meg semmi. Sajnos az utóbbi idõben a nézõk viselkedésével több gond van, mint ami még elfogadható lenne... sírok
567. • 2011-09-13 10:25:08
Kellett volna sportbíró is, meg biztonsági ember is. És igenis 200méterenként minimum, mert akkor biztos hogy nem lettek volna problémák a nézökkel, amire ugye a legtöbb panasz érkezett. Egy ilyen rendezvényen szerintem ez lenne az elvárható és kötelezõ!
565. • 2011-09-13 08:20:27
Mikor fogjátok már fel hogy ez nem hegyiverseny hanem rallye. Miért kéne 200 m-ként két sportbíró? Nem sportbíróból volt kevés hanem a kritikus helyeken biztonsági emberekbõl. De ha vennéd a fáradságot és visszaolvasnál 8 hozzászólásnál többet akkor nem irkálnál itt hülyeségeket...
564. • 2011-09-13 08:10:56
Sibera!

Látom értesz hozzá, gyere csináld helyettem!
Szerencsére mindenki tudja, hogy miért vettem ki egy-egy gyorsot, igaz engem még - szó szerint - soha, senki nem kérdezett meg.
563. • 2011-09-13 07:49:54
Sziasztok! Az elõzõekbõl reagálnék néhány dologra.

500.- Ft-os parkolás a vásártéren:
Valóban az lett meghirdetve, hogy ingyenes lesz a parkolás, csak közben a vásártér vezetõsége önjáró lett, és elkezdtek kaszálni... bizonytalan

Beesések miatt etap:
Elõször is botrány, hogy azok hullanak be, akik évek óta itt mennek, és pontosan tudják, milyen állapotban szokott lenni az a forduló. Másrészrõl nyolcan estek be, ettõl öt bent maradt, muszáj volt rendet tenni a fordulóban (autók eltakarítása, aszfalt letisztítása) ehhez pedig idõ kellett, nem is kevés. Nem csúszhatott az idõtervhez képest semmi. Ezen felül ugye a további anyagi károkat és esetleges sérüléseket is el kívánta kerülni a rendezõ.

Alsómocsolád etap:
az IRC pilóták nem voltak hajlandóak berajtolni a nézõk miatt. Azt gondolom, ezzel nem lehet vitatkozni.

Barna:
Nem felelt meg a a rendezvény rangjához a mûsora. Több emberrel beszéltem telefonon, személyesen, és volt aki a Rally Rádiót kapcsolta le, van aki a célceremóniát hagyta ott miatta.

Biztonságiak:
A rendezõ leszerzõdik egy céggel, aki a komplett biztonsági szolgálatot intézi. A biztonságiakat nem a rendezõ állítja a pálya szélére! Természetesen a hétvégi történéseket a rendezõ is látta, és meg fogja tenni a szükséges lépéseket.

Rönkök, lassítók:
Az FIA konkrétan festett vascölöpöket akart padkavédelemnek, kerítéssel elszeparált nézõsereget, és traktorgumikat vagy vízzel teli hordókat lassítónak. Ezzel szemben a versenyzõ totálisan mást szeretne. E között a kettõ között kell lavírozni a rendezõnek úgy, hogy az FIA elfogadja, a versenyzõ meg elrajtoljon.

Azt hiszem ennyi. nevetek
562. • 2011-09-13 00:57:24
Akkor ordibáld neki! Acropolis rallyn sem veszik ki a nagyobb koveket meg sziklákat, fel kell írni be kell mondani és oda kell figyelni!!! Nem akarnám az anyagi kárt sem finanszírozni, de ott a Frici hibázott..
561. • 2011-09-13 00:33:35
Ha az Asi nem lett volna, akkor bizony égtünk volna! Büszkének kéne lennünk arra, h egy ilyen autóval ilyen eredményt ért el! Õstehetség! Lehet mondani itt bármit...
560. • 2011-09-12 22:45:26
Érdekes hogy WRC-vel nem lehet megverni az S2000 eseket??

Ismét egy "városi" legenda.
Ha jól tudom megint miszlikre szedték ASI kocsiját, és itt valóban pártatlan IRC-s szakmai stáb volt, õk miért nem találtak hibát ASI autójában. N és WRC között nagy a különbség, hogy hogy nem találták meg a tutit?
559. • 2011-09-12 22:38:18
Ezt olvastam: "..... És amikor Arai azt mondja kényszeredett mosollyal az arcán, hogy a szervizesei mértek gyorsulást a rajtban, és asi autójához csak annyit fûztek hozzá, hogy world rally car... És ugye ezt egy aránylag pártatlan szemlélõ mondta, nem közülünk valaki, aki ismeri a teljes hátteret. "
Na vajon kirõl lehet szó???
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
070809 10111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
28293031 010203
040506 07 08 0910
2024.10.17-20.

részletes infóink

2024.10.18-20.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k