Sziasztok, idén is keressük az elmúlt év közönségkedvenc szlalomos sorozatát :) Szavazatokat február 22-ig várjuk! Szavazni a mellékelt linken jobb oldalt tudtok! SZAVAZÁS
A Veszprém Szlalom elõnevezése ezennel túllépte a maximális létszámot (120) így több nevezést nem áll módunkban elfogadni! Köszönjük hogy ennyien jelentkeztetek!
http://users.atw.hu/szlalomracing/aktualis/elonevezes_szept_21.jpg
Hölgyek Urak!
Frissítettük weboldalunkat és felkerültek az eddigi nevezések és a pályarajz is! Aki nem találja magát az elõnevezési listában mielõbb szóljon Csurinak mert már csak 24 hely kiadó!
Szeretettel várunkmindenkit szeptember 21-én a Veszprém Szlalomon!
http://szlalomracing.atw.hu/
Készültök már a Szeptember 21-i szlalomversenyre?
Elõnevezés szeptember 10-tõl: szlalomracing@atw.hu -n.
Küld el neved, autód típusát, ccm, és hajtását, valamint ha tudod milyen kategóriában szoktál nevezni.
Nevezési lapot töltsed le és hozd magaddal kitöltve!
Várunk szeretettel!
És még valami:
A szlalom egyszemélyes mûfaj, a "navigátor" csak
felesleges plusz súly, ha esetleg nem mondta volna
még valaki. Fõleg akkor, amikor navigátorral pályát
téveszt a pilóta! Nem egy példa volt rá!
Több tíz év után úgy hozta a sors, hogy ismét részt vettem egy szlalom versenyen, most nézõként.
Az idõjárás mondhatnánk, nem kedvezett az elején, mert esett...
Szerintem meg éppen ez volt a kedvezõ körülmény ahhoz, hogy valamilyen képet kapjak a mezõnyrõl. Úgy gondolom, hogy kb. tíz-tizenöt olyan pilóta volt, aki tudta, hogy hol van, tudta, hogy mit csinál. A sok BMW közül el kellene adni néhányat, leginkább a 90%-ukat, és bele kellene ülni egy kék, kereklámpás T betûs Zsiguliba, és ha azzal már megy a dolog, ahogy volt akinek ment is, akkor lehet kacsingatni a bajor márka felé. A gumimelegítõ paplanok használata pedig ezen a szinten barokkos túlzás, fõleg vizes pályán. Kb. 102 dolog lenne, amit a paplanosoknak meg kellene tanulniuk az autóversenyzésrõl. Kivéve: Citroen Saxo, de neki meg felesleges is a paplan, mert anélkül is jó lehetne.
Ami érdekes, de várható volt, hogy a csendes "szériások" szebben, eredményesebben mentek, mint a "hangoskodók".
A rendezés szempontjából örvendetes, hogy szinte mindennel lehetett indulni, aminek kereke volt, viszont az esõs szakaszban a rajtoltatás széthúzása miatt lassan mentek a dolgok.
A szlalommal kapcsolatban az a "több tízéves" tapasztalatom és tanácsom a versenyzõk többségének, hogy az a gyors, ami lassúnak látszik...