h i r d e t é s
Összes oldal:
735079458
Napi oldal:
1440
Jelenleg:
1875
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

ADAC Rallye Deutschland 2010
2010-08-21
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvõ
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
70. • 2010-05-30 22:58:31
A zsoldos és a honvéd között azért van egy nem lebecsülendõ különbség is! Az eszme, és a hit! Ez néha többet ér mint az extra kiképzés és a legmodernebb felszereltség, és ûberel minden financiális tényezõt. Arról nem is beszélve, hogy aki tegnap XY. zsoldosa, holnap már lehet, hogy Z-nél szolgál. Nem belemagyarázás akart lenni, de lehet, hogy Phil barátom erre célzott?.... kacsintok
69. • 2010-05-30 22:40:17
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illõnek.
68. • 2010-05-30 22:26:36
A példa a a zsoldoshadsereg, és egy honvédõ nemzeti hadsereg közötti azért nem jó mert mindkettõ ûtõs, illetve hathatós, csak az egyik kevesebb létszámmal de profin felkészítetten, míg a másik nagy létszámban alig felkészítetten nagyobb számú veszteséggel éri el a várt hatásfokot. Végül is melyiket kire értetted?
Gondolkodtam azon, vajon nektek miért szúrja a szemeteket Turán Frici és Asin kívûl egyébként más pilóta. Rájöttem a gondolatmenetetekre, hogy a vidéki srác aki kúszik mászik az autó alatt foglalkozik a beállításokkal, szimpatikusabb mint a városi "ficsúr" aki versenynapon felkel a panzió pihe puha ágyából kiautókázik a verseny helyszinére és ott már várja a kész, felkészített autó.
Ebben a szemléletben Asin kívûl az egész rallys társadalomra lehetne haragudni. Ez már másvilág. ezen a szemléleten túl kell esni, a mai világban nem a sógor, koma és a haverok mennek szegelni autót, ma már komoly szerelõk vannak komoly fizetésért. Ezért nem szabad haragudni a pilótákra, szerintem.
67. • 2010-05-30 22:00:07
Így egyet értek veled. Teszt nem a legjobb szó rá.
66. • 2010-05-30 21:57:56
Urak!

Néztétek a Frici eredményeit az utolsó gyorsaságin?
A stadionban abszolute 10. idõt ment, Ostberg adott neki 6 másodpercet, így volt kb 10-re az elsõtõl, a többiek elõtte 3 másodpercen belül voltak.
Az utsó elõtti gyorson 12. idõt autózott. Raikkonen elõzte meg, meg a többi élmenõ - Loeb, Solbergék, Hirvonen stb.

Mirõl beszélünk?

Nagy gratuláció Neki!

Mellesleg, ahogy néztem pár fotót, nem sínautózott, ment keresztbe-hosszába, ahogyan kell(ene). vigyorgok
65. • 2010-05-30 21:53:15
victor007! A gondolatodat értem, csupán azt nem tudom elfogadni, hogy az elsõ versenyre nem kell célt kitûzni. Értelmetlen "csak úgy a vakvilágba" elindúlni. Természetesen, a VB nagy kihívás, és világos, hogy nincs esély a dobogóra. Ám ezek ellenére sem lehet cél/értsd: elvárások/ nélkül nekifutni. Mondja azt: értékelhetõen akarok célba érni. Vagy: a mezõny második fele reális. Vagy akármi..., de semmiképpen sem az, hogy "kiugrottam Portugáliába tesztelni" megdöbbent Mert ez már arcozásnak hívják. bizonytalan
64. • 2010-05-30 21:16:49
Hillman én nagyon szívesen beszélgetek veled, de ha esetleg nem vagyunk egy véleményen ne kezd el azt, amit egyszer már elkezdtél, mert az nekem nagyon rosszul esett. Ezt csak le akartam tisztázni a legelején. Amúgy részemrõl szent a béke.

Szóval csak részben értek egyet. A mai sportot már igenis managerek csinálják, akár tetszik, akár nem. És igenis fel kell építeni valakit, mert amit te említesz - tehetség, elhivatottság, alázat és sok-sok pénz - az tényleg jelentõs rész, de nem minden. Fõleg egy olyan tehetségkutató és gondozó program esetén amit itt felvázoltam. Az, hogy ilyet még sehol sem csináltak, nem jelenti azt, hogy nem is mûködne. Ezt valakinek kordinálni kellene, mert a pilótának csak az legyen a feladata, hogy vezet. Ha valakinek jobb elképzelése van arról, hogyan lesz ütõképes magyar ralipilóta a vb-n, szívesen veszem, ha leírja ide.

Tisztelettel: Bence Horvath
63. • 2010-05-30 21:08:51
A VB-s versenyzõ nevelésnél nem kell tervezgetni, csupán meg kell nézni a franciákat, hogy hogyan csinálják hiszen, Loeb után kineveltek egy újabb bajnokot Ogier-t, szintén alulról, ahogy annak idején Seb is kezdte és felért a csúcsra, bár gondolom nem ez volt az utolsó kiemelkedõ eredménye.Hiszen ó is Seb.
Minden adott a "másolásra" csak az a fránya magyar mentalitás ne volna mérges nemértem bizonytalan
62. • 2010-05-30 21:02:01

Hillman, ne szó szerint értsd. Úgy értettem hogy elsõ versenyre célt kitûzni kár, míg nem tudom mire képes a csapat+autó+ Frici
Teszt= Felmérem mire vagyok képes, és a következõ versenyen már célt tûzhetek ki. Látszik , hogy képes a 10-16 közti idõkre. Tehát a következõ versenyen már tûzheti ki célt, és hajthatok az eredményre, érted?
61. • 2010-05-30 21:01:53
Na ez az, amit nem lehet ilyen áltudományosan fölépíteni. Ez nem manager-képzõ és nem is bank alapítás. neszóljszám Ez SPORT, amihez tehetség, elhivatottság, alázat kell és sok-sok pénz. Tudomásom szerint, sehol a világon nem "csinálják a VB-s pilótát"
60. • 2010-05-30 20:27:14
Igen. Az Asival kapcsolatos meglátásod nagyon jó. Csak a 2 eset más, mert õ nem a csúcskategóriában indult az igazán nagymenõk ellen, valamint róla borítékolható volt innen a karosszékbõl is, hogy komolyabb dolgot fog kihozni ebbõl a szituációból. Tehetség, tudás és a ralihoz való hozzáállás tekintetében jóval elõrébb tart mint Turán. Tehát Asinak jóval kevesebb idõre lenne szükség ahhoz, hogy az élmenõket szorongassa, mint Fricinek. De hagyjuk ezt mert már rég közös nevezõn vagyunk.

Amit én nagy kihívásnak tartanék, az az, hogy hogyan csináljunk valakibõl VB-s pilótát, innen Magyarországról. Ehhez ki kellene dolgozni egy olyan programot, ami mûködik. Javaslati tervem a következõ:

1. Pénzügyi forrás elõteremtése: szponzorok, szövetség?, pályázatok, állami?
2. A tehetségkutató program kidolgozása - versenyek, tesztek, pszichológiai alkalmasság, minden
3. Csapatot keresni az emberünkhöz.
4. Tesztek, összeszokás, Magyar versenyek.
5. Vb-s versenyek.
6. Teljes vb szezon.

>>> Hogy mi mennyire profi, azt a bejött pénz mennyisége határozza meg. Az R3 szerintem tökéletesen alkalmas lenne erre a célra.

7. Aztán ha a végeredmény olyan egy teljes szezon után, hogy megéri vele foglalkozni, akkor lehet egy magasabb szintre lépni.
59. • 2010-05-30 20:16:10
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illõnek.
58. • 2010-05-30 20:12:40
Látom vetted a lényeget :D :D
57. • 2010-05-30 20:06:27
victor007! Mi ez hogy "elsõre eredményre menni hülyeség"? Megkéred a Tisztelt Rendezõséget, ha véletlenül jó eredmény érsz el, azt húzzák le? Hiszen Te csak örömautózni akartál? nemértem Vagy a másik jópofizás: beneveztem már egy VB. futamra, mert egy kicsit tesztelni akarok? Ugyan-ugyan vigyorgok Ez olyan, mint amikor 18 évesen kinézel egy bombázót a buliba, egész este itatod, táncolsz vele, és a végén a haverod viszi haza. Te pedig azt mondod: jaj hát nem is tetszett a csaj! helyeslek
56. • 2010-05-30 19:21:10
Idõközben elolvasva kifejtett válaszodat. Tudsz olyan autóversenyzõt mutatni akár amatõr szinten is aki nem a gyõzelemre hajt? Ez egy VB-s szintû versenyen a "haditechnikák" árnyékában tényleg csak autózgatásnak tünhet egyeseknek. Azonban ha megnézed a profik is hibáznak nem kicsit és Looeb is volt 7-ik valamelyik gyorson. De térjünk vissza kishazánkba. Asi - tárgyi (autó, infrastuktúrális, logisztika, stb. személyi (szerelõk, stb.) a versenyzõ személye (tapasztalat, hozzáállás, stb.) - mennyivel komolyabb egy tõkeerõs Bozian-nál? Asi indulásánál ilyen felvetések fel sem merûltek pedig nem is WRC vel indult.
55. • 2010-05-30 19:13:31
értem, és kösz a választ,
Ebben a formában egyet is értek veled, sztem nem eredményre ment. Elsõre eredményre menni hülyeség..
Örömautózás sztem , kis teszt jelleggel. Más a vezetési stílusa Fricinek, és az élmezõnynek
54. • 2010-05-30 19:08:42
Szia viktor007! Szivesen kifejtem, bár ha tovább olvasod a hsz-omat, abban már némileg benne van a válasz is.

Elõször is fel kell tennünk a kérdést, hogy mi is a cél valójában? Eredmény vs. csak egy kis autókázás. Amennyiben az utóbbi, akkor ez így jó, ahogy van.

De feltételezem, hogy nem. Tehát eredményesek akarunk lenni.

Második kérdés. Hogyan? Magyarán melyek azok a FAKTOROK melyek csökkenthetik a köztünk és az ellenfelek közti különbséget.

1. tárgyi (autó, infrastuktúrális, logisztika, stb.)
2. személyi (szerelõk, stb.)
3. a versenyzõ személye (tapasztalat, hozzáállás, stb.)
még biztos van sok, de most legyen elég ennyi

Namost konkretizáljuk a dolgot. Ezeket a FAKTOROKAT figyelembe véve akkora különbség egy VB-s élverenyzõ és Frici között, hogy nincs értelme arról beszélni, hogy esetleg velük csatázzon.

Megoldási javaslat az elõzõ hsz-omban.

Üdv: Ben Horvath
53. • 2010-05-30 19:05:56
és a tegnapi -2 henger ellenére:)
52. • 2010-05-30 19:04:48
Isten bizony, ha megírjátok, hogy mi az ami - így ebben a formában nem mûködik - kifejtitek bõvebben és nem a képességeirõl szól és nem kostolgatás, lehet igazatok van, akkor megkövetem magam. Egyébként jó a fotó, személy szerint azt várom, hogy Turi Tomi induljon egyszer VB- futamon. Vele kapcsolatosan egyébként elfogúlt vagyok, tudom honnan indult, régrõl ismerem, de mindemellet ha gipsz Jakab indul VB-n magyar szinekben én annak is örülök. Szerintem egy VB-n való szereplés és rossz eredmény annak szégyen aki több éve tagja a sorozatnak eredménytelenûl. Azzal is tisztában kellene lenni, hogy egy külföldi csapat (nem kelet Európai) még ha kis csapat is jobban el van eresztve anyagilag és az eredménytelen szereplés már ebben a szemléletben tényleg szégyen.
51. • 2010-05-30 18:59:39
Szívbõl gratulálok Turán Friciéknek!
Voltak szép részeredmények az elsõ napi pechsorozat után.
Ja, és nem vagyok Turán rajongó.
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvõ
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
070809 10111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
28293031 010203
040506 07 08 0910
2024.10.17-20.

részletes infóink

2024.10.18-20.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k