h i r d e t é s
Összes oldal:
737428026
Napi oldal:
146276
Jelenleg:
1694
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Asi - murva teszt
2010-06-11
Kérlek jelentkezz be, ha hozzá akarsz szólni!
Salgó - Gemer Rally
oldalanként | növekvõ
összesen: 182 hozzászólás • 10 oldal
182. • 2010-06-06 20:28:53
Egy pár gondolat a salgó rallyhoz:
A régi versenyek minden egyes napja Salgótarjánban zajlott, itt szálltak meg a versenyzõk, szerelõk, szurkolók.
Ráadásul a legújabb Salgókat nem a Salgótarjániak rendezik, ez azért is érdekes, mert 1993-ban a város PRO-URBE díjjal jutalmazta a rendezõket.
Ez most olyan dolog, minha a te lakásodba a szomszéd rendezne házibulit.
A város ebben a lepukkant állapotában nem is tudja magáévá tenni a versenyt. A rendezõknek van képük belépõt szedni a körversenyre, ha hiszitek ha nem a helybelieknek összesen ennyi pénzük jut egy hétvégére.
Én tökéletesen belátom, hogy nagyon sok pénzt kell belefektetni egy versenybe , a régi idõk hangulata véglegesen elveszni látszik. Ahogy a nóta is mondja, ami elmult nem jön vissza soha már.
Sajnos el lehet mondani, hogy az rte. nagyobb népszerûségnek örvend, mint a rallye I. ill. II-osztály.
Évekkel elõtte az akkori versenyzõk, már elmondták probléma lesz abból, ha csak homológ autókkal lehet majd versenyezni, pld. a másod osztályban.
Nem is lehet csodálkozni, hogy ilyen kevés az induló.
Azon is el lehet gondolkodni, amit egy versenyzõ barátom mondott évekkel ezelõtt: " az olcsó bajnokok ideje lejárt " .
Valamikor annyi ember járt ki egy Salgóra , hogy a körversenyen lévõ Sulyom-hegy nem látszott az emberektõl.
Egy rallye versenyen azért magasak a nevezési díjak, mert ennek elvileg fedeznie kellene a versenyköltségét, plusz még ehhez jön a szponzorok által befizetett pénz.
Kérdém én, ha nincs elég pénz megrendezni a versenyt, akkor minek kell erõltetni.
181. • 2010-06-05 20:24:09
Gratula Mikiéknek. Kár hogy ez az A6 már nem a tavalyi amikor a kategóriában 4 vagy 5 (már nem emlékszem pontosan) magyar bajnok ment. Biztos Õk is jobban élveznék a küzdelmet, mert idén már unalomba fulladt a kategória. Hozzáteszem ez nem von le semmit Mikiék tudásából.
180. • 2010-06-04 23:11:26
Jajj, ne.
Már megint?!
bizonytalan

Ez valahol nagyon az elején lehetett, mert én azt az autót Szlovákiában sem láttam menni. Gondolom GY1 vagy 2 lehet...

Szegény WRC. szontyoli
179. • 2010-06-04 18:45:35
...
178. • 2010-06-04 18:42:23
Carkiller
177. • 2010-06-04 13:47:01
Egy szóval sem írtam, hogy szüksége van rá!

A hangnemem nem Robiéknak szólt hanem a fórumokon Robit anyázó és lejáratni akaró személyeknek!
176. • 2010-06-04 13:03:10

blackjoe!
Nem tudom, hogy Bútor Robit ismered-e személyesen? Esetleg, ha nem ismered, akkor nem érdekes! Abban az esetben, hogy ha ismered, akkor tudnod kellene, hogy neki nincs szüksége az ilyen stílusban gondolkodó és írogató szurkoló véleményére! Akár a hazai bajnokságban, akár a nemzetközi versenyeken nem csak a sporteredményeivel emelkedik ki, hanem a magatartásával is. Ez vonatkozik a navigátoraira és a csapatát alkotó tagokra is. Miután ebben a stílusban megírtad a hozzászólásod és a visszaolvasás után még mindig nem gondolkoztál el azon, hogy mégsem küldöd el, ezt Te így jónak találtad. Ez rendben is van a Te oldaladról tekintve, de a Bútor Rallye Teamnek nincs szüksége rá.
175. • 2010-06-04 12:08:34
Légyszíves fejezzétek be ezt a "számlázgatós megélhetési k*****" beszólásokat. Nem kell ez ide. Nem lehet mindenki olyan jó versenyzõ, mint a TOP 3. Az is igaz, hogy sok tehetséges embernek nincs megfelelõ háttere úgy versenyezni ahogy járna neki de ez ilyen.

Robit meg pláne nem lehet ilyenért bántani. Megnézném ki milyen fejet vág amikor tönkre megy valami az utcai autóján egy kátyú miatt. Fel lenne háborodva, pedig ott semmi elvárás nincs a tempóra.

Hajrá! mosolygok
174. • 2010-06-04 10:53:22
Bocsánat Bútor Robitól de az evo4 miatt nem mûködött normálisan a bejelentkezés a duenen.

Leírtam volna hogy Bútor Robi milyen fas...a gyerek, úgy megy mint egy megszállott, nagyon jó precíz versenyzõ! Leírtam volna, hogy õ nem kívánja összetörni a kocsiját egy szégyenül megépített pályán. Lehet azért mert õneki számít az autó nem csak a számlák, hogy mennyit lehet majd ezért felvenni. És most elmegyek személyeskedésbe és nem is kérek bocsánatot.

Az hogy Robi lejön egy olyan aszfalt gyorsról ahol a murvás rész szétverte az autóját és a célban elkezd anyázni, az nekem rendben van! Ha a sok suttyó kapna egy baszon nagy fülest õ sem azt mondaná, hogy ezt nem igazán kellett volna hanem hogy a kur... anyád. Nem?

Robi meg hogy elkényeztetett lenne ilyen alapon irhatnám hogy a tesco meg egy segélyszervezet. Merthogy hülyeség meg fogalmam sincs róla.

A sok kis k***** meg megbaszhatja magát a fotelben mert kevés olyan tehetséges pilóta van ma Magyarországon mint õ.
szidják a sok ezer f***kezû sofõrt a garmada micukkal akik hárommal fordulnak be egy buzi kis kanyarban is, de egy Bútor egri drift után meg Isteneznek.Aztán ugyanaz az ember meg már nyavalyog, hogy nem tud vezetni! Mi van veletek baszom? Vegyétek már észre magatokat!
Ki megy IRC-zni és az elejében megy? Hányan csinálták már ezt meg? Az akkori teljesítmény már nem számít? Buták, hülyék kis buzik vagytok. Akik az iróasztalnál írják ki magukból a bánatukat pont Robit megtalálva. Öcsém pont õ az a pilóta aki figyel a nézõkre is.
És azért megkövezni mert õszínte. Olyan mintha a saját anyádat szúrnád szíven majom!

Jobban örülnék ha menne 40 Bútor Robi a mezõnyben mint az a sok állítólag ralipilóta aki 1millióért 10 millás számlát visz!

Sorvadt f***ok vagytok gondolkodjatok rajta. Szégyeljétek magatokat! persze csak akiknek szól!

személyszerint én köszönöm neked Robi hogy mentél szépen mentél örömöt okoztál nekem! ne hagyd abba, ne változz! Nagyobb érték vagy így ! Õszinteség !
173. • 2010-06-04 10:22:43
Sziasztok!
Nem szoktam beirkálni fórumokba csak olvasgatom a sok "okos" hozzászólást, de valahogy most nem bírtam megállni, hogy írjak.

Elõször is a rendezésrõl.
Ti próbáltatok már versenyt rendezni?
Vagy láttatok már bele egy verseny rendezésének folyamatába?
Szerintem nem a hozzászólásokból ítélve.
Manapság mikor olyan egyszerû versenyt rendezni, hiszen könnyen meg lehet szerezni pályákat, területeket. Mikor a környezetvédõk állandóan próbálnak ellenállni a szemetelés miatt, vagy az erdész társaságok vagy az önkormányzat vagy a közútkezelõ vagy a rendõrség és még sorolhatnám és nem utolsó sorban azok az emberek, akik a magánterületüket nem adják oda.
Pedig nyugodtan odaadhatnák, mert a sok "igazi" rally szurkoló vigyáz a területre úgy hogy megiszik egy zsugor sört meg ami még hozzá kell és szétdobálja az egészet, majd ordítva még szétver valamit ami az útjába akad. Vagy rosszabb esetben elészédeleg egy kocsinak és elütik...sajnos ilyet is láttam már és meg is halt. Természetesen, ha rá szól a rendezõ akkor õ a bunkó,mert miért szól rá szegény nézõre, hiszen õ a rally fan és õ érte van a rally. Ha elütik akkor meg megint csak a rendezõ, mert hogy milyen rendezés...
Ez biztosítja azt, hogy legközelebb is szívesen oda adják a területet. Pénz is van bõven, mert nincs már olyan cég aki szponzor legyen, mert csõdbe megy vagy ha van pénze nem akar belefolyni az egészbe, mert az ilyen "igazi" rallysoknak úgy sem jó semmi.

Én gyerekkorom óta járok versenyekre és szoktam is versenyezni, örülök ha eljutok egy-egy rally versenyre. És láttam már rossz rendezést, de ez a verseny nem tartozott a rosszak közé.
Valóban vannak jobb és rosszabb verseny rendezések, de annak is örülni kell ami van. Gondolom direkt a rendezõ kérte hogy legyen rossz a kör gyors minõsége és azt is, hogy legyen olyan idõ, hogy a katasztrófavédelem riasztást adjon ki. Erre is van egy szabály, mikor ilyen van akkor a szabadtéri rendezvényeket be kell szüntetni.

A körversenynél abban valóban hibáztak a rendezõk, hogy egyszerre túl sok autót engedtek fel és utol érték egymást.
Engem is idegesítene ha egy esetlegesen gyengébb versenyzõ miatt tudnék rosszabb idõt menni. Arra ott a rallycross, ezért hagytam abba.

Azokkal meg fõleg nem értek egyet aki köpködi az olyan versenyzõket aki elveszi, mert s*** a pálya és esetleg ennek hangot is ad. Legközelebb menjetek oda a versenyzõhöz és mondjátok meg neki hogy a kedvetekért tolja át padlón az ilyen helyeken is, mert ti majd szponzoráljátok és adtok sok-sok milliót.
És még van aki a VB-hez hasonlítja ezeket a csapatokat... ott áttolják mindenhol...kicsit más a költségvetés egy gyári csapatnál...

Fõleg Bútor Robit nem kellene köpködni, már felmutatott ezt-azt....
Jelen pillanatban ilyen Magyarországon a rally, ezt így van aki szereti van aki nem. Örüljünk, hogy van ez is.

Tulajdonképpen nem is tudom mit vártok ezektõl a versenyektõl... legyen mindenhol egy fotel, hogy abból nézzétek a versenyt? Mindenki menjen lapjával és borítsa be az autót az árokba, hogy lássunk nagy bukásokat?? Az látványos valóban, de TE aki reklamálsz megtennéd ezt?? Vagy meg teheted anyagilag??

Mert akkor hajrá, mutasd meg hogy kell ezt csinálni!!!!

Ennyi...

172. • 2010-06-01 09:10:27
Ez is jó videó bz tõl és a pajtásaitól...

Jöhetne már esztergom videója...
171. • 2010-06-01 06:41:19
Nem kicsit meleg a videó, Bútor nagyon közel volt a korláthoz, majdnem mint Hercig, legalább ezt is láttuk. Most már jöjjön a Egom vidi :D
170. • 2010-05-29 06:43:16
Grat Martinnak !!
169. • 2010-05-27 18:20:41
szemem a pályán mosolygok
168. • 2010-05-27 13:20:36
És "skorpio" is gmail-es címrõl volt regelve. Hát nem érdekes?
De biztos csak véletlen. vigyorgok
167. • 2010-05-27 10:37:57
A versenyrõl meg annyit, nekem tetszett és ez a lényeg! vigyorgok
voltak hiányosságok meg negatívumok, de olyan nincs hogy mindenkinek tetszen!
166. • 2010-05-27 10:35:12
Érdekes a rally.hu fórumon is találtál véletlenül egy videót!
vigyorgok
kezd "skorpio" szaga lenni.
165. • 2010-05-27 10:28:24
Szia rallysjoCZ-i !
Nos igazam lett a pénz lenyúlásával kapcsoltaban ! A kisterenyei körgyorsra mentem el haverokkal, és lám csak a verseny felét láttuk mert etap, kitaláltak valami vihart meg riasztást !!!! Áteresz ne mvolt építve !!!!!!!!!! És a parkolásért szedtek 1000 forintot??!!??!! Barnát idézve : Rinyált az eleje nemértem.
164. • 2010-05-26 20:38:09
Nem igazán értem, mi volt a terenyei gyors célja. Pénzszerzés? Több elment az útépítésre és a rendõri biztosításra, mint a bevétel lehetett. Egy régi legendás szakasz felélesztése? Én emlékszem, hogy köpködtek a versenyzõk 20 éve, mert utólérték egymást, mert gyorsulási verseny volt egy 5km-es szakaszon kb 5 kanyarral. Azt is ideje lenne tudomásul venni, hogy változtak az idõk, nem trabantok és ladák adják a mezõny nagy részét, hatalmasakat változtak az igyények és nem véletlenül szüntették meg a vegyes talajú versenyeket, mert aki azt állítja, hogy mély talajú salakra és új aszfaltra is jó egy beállítás, az valamit jobban tud, mint a gyári mérnökök.
A "pálya" minõségéról annyit, hogy az elsõ kör végén az S csoportos mitsuk már túrták maguk elõtt a salakot. 3 kör után!
És ezen menjél még hatot! Nevetséges. Leglább annyira, mint pénzt szedni egy gyakorlatilag nézõk elõl elzárt szakaszért. Aki ott volt Ózdon, láthatta, hogy már azt a salakot is szétásta még a másodosztály. Mibõl gondolták, hogy a két napja, sárba szétszórt salak majd háromszor annyit kibír?
163. • 2010-05-26 17:57:46
Találtam egy jó kis videót a Salgó rally prológjáról Ha valaki tud még az léci irja be! nemértem
Salgó - Gemer Rally
oldalanként | növekvõ
összesen: 182 hozzászólás • 10 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k