h i r d e t é s
Összes oldal:
735068393
Napi oldal:
136524
Jelenleg:
3307
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

II. Leveller - Tatabánya Rallye
2011-10-23
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvõ
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
2109. • 2014-03-14 19:57:25

Azért neked sem ártana lassítani!
megdöbbent

2108. • 2014-03-14 18:33:24
Minden további szó helyett:



MNASZ nélkül kapott engedélyek
2107. • 2014-03-14 16:11:50
Tisztelt Butkai Csaba úr,

kedves Highand,

ismételten sajnálattal veszem tudomásul, hogy csakis kitérõ, lekezelõ reakciót kaptam Öntõl, amit válaszként semmiképp sem értékelhetek.
Ebbõl számomra mindössze annyi jön le, hogy a 2-es és 3-as kérdéskörben felvetett állításaimat NEM TUDJA CÁFOLNI, a saját igazát NEM TUDJA ALÁTÁMASZTANI. Tehát az AMTOSZ jelen helyzetben megítélésem szerint nem felel meg a szakszövetség vagy az országos sportági szövetségi státusznak. Ebbõl adódóan az 1-es kérdésben felvetett kérdéskörben az AMTOSZ JELENLEG NEM JOGOSULT elõzetes írásbeli hozzájárulást adni a versenyzés során fokozott veszéllyel járó tevékenységek folytatására (veszélyes üzem), és a versenyeik lebonyolítása esetén azok autóval végzendõ sporttevékenységéhez SZÜKSÉGES az MNASZ engedélye és hathatós segítsége a különbözõ hivataloknál az engedélyeztetések ügyében.

A többi kérdésemet ezek után már nem is boncolgatnám igazán. Akár a régóta vesszõparipájaként emlegetett AMTOSZ gépkönyvezésrõl vagy másról. Se technikai szabályaik nincsenek mind a mai napig, se a bajnoki rendszer kiírása nincs meg, nincs technikai bizottságuk, nincs mûködési kódexuk, nincs semmijük. Persze ezért kell bérbe venni az MNASZ technikai bizottságának személyzetét, szaktudását, infrastruktúráját. Pedig milyen hangzatos mondatok voltak 1-2 hónapja ebben a témában is. Mi pedig naivan ettük szavát, mint disznó a darát…

És ez csak a jéghegy csúcsa… Beszélhet itt mindenféle bíróságról, tárgyalásról, meg jogerõs határozatról… A tények attól még tények maradnak a jelenlegi helyzetben, hogy semmire nem tudott érdemi cáfolatokkal szolgálni a pórnépnek. Az utóbbi idõben Öntõl volt zajos minden fórum, hintette a port az emberek szemébe, húzgálta a mézesmadzagot elõttünk, a túrás társadalom elõtt, hogy minden milyen szép lesz, mehetünk külön utakon az MNASZ-tõl versenyezni. De számomra mostanra kiderült, hogy Ön vaktölténnyel puffogtat. Semmilyen eddigi állítását, ködösítését nem tudta eddig sem és nem tudja jelenleg sem száraz tényekkel, dokumentumokkal alátámasztani. Ergo minden mondata ezek után hiteltelen, és csak ismételni tudom magam: megpróbált a ralitúrás világ elõtt a megmentõ képében tetszelegni (persze közben Ön az MNASZ-t is okosítja naponta), de mindez csak egy öncélú és exhibicionista ember próbálkozása volt az önmegvalósításra és egy kis megbecsülésért és éljenzésért…
Becsapva érzem magam (mint gondolom így egyre többen), mert elhitette velünk és Ivánnal is, hogy majd Ön megoldja a gondokat… De nem baj, ebbõl is okulunk. Mi, rajongók és versenyzõk azt – ami egyébként is köztudott, de jó lenne hinni benne -, hogy megváltó nem létezik. Remélem, Mészáros Iván is leszûri azt, hogy nem kell arra hallgatni, aki magát megváltónak hirdeti. Egyben megtalálja a megoldást arra (remélhetõleg már Ön nélkül), hogy mi versenyezhessünk nyugodtan. Ha kell, akkor az MNASZ-szel együttmûködve és annak támogatása és felügyelete mellett, csak legyenek már végre biztosan versenyek és rend hosszú távon!!!
Azért remélem, hogy amikor Mészáros Iván egyszer kiáll majd elénk, és elmondja az igazat, akkor is oda mer majd állni Iván mellé, és a szemünkbe néz…

Üdvözlettel: egy Csalódott
2106. • 2014-03-14 15:47:51
Sziasztok! Mészáros Iván vagy Lódoki vagy valami illetékes. Dobjatok már valami infót az RTE gépkönyvezésekkel kapcsolatban. Lesz vagy nem lesz? Mikor lesz? Hol lesz? Tájékoztassatok már minket, a versenyzõket Velem együtt még szerintem jó páran bedtuk a licenc igényeket 2014-re az RTE-AMTOSZ-hoz. De hát most akkor minek licenc ha gépkönyvezés meg nincs, vagy nem lesz. Mindig csak a közlemények jönnek itt a duenon is meg az rte.hu-n is hogy majd lesz, most elmarad, egyhetet tolódik stb. De mikor lesz már konkrét fix idõpont és helyszín? Március közepe van elméletileg egy hónap mulva kezd a bajnokság a Tatabánya rallye-val, tehát az elsõ verseny idõpontja mindjárt itt van, ideje lenne már gépkönyv a versenyautókra. Mielõbbi tájékoztatásotokat elõre is köszönöm. Üdv! Zsolti
2105. • 2014-03-14 15:29:33
Ez a minden bíró mindenbõl ötös volt csak egy szöveg. Ma már inkább kapcsolati tõkén keresztül lehet bírónak bekerülni, és nagyon sokféle bíró van karakterre, képességre, habitusra és látásmódra nézve. Nem kell ezt (sem) fetisizálni.
2104. • 2014-03-14 12:03:35
Csúsztatsz.

Egy új céget bejegyeznek repülõgépgyártás tevékenységgel. Ettõl még nem lesz engedélye, csak lehetõsége megszerezni.

Az AMTOSzt bejegyeztékk,
2103. • 2014-03-14 11:52:10
Egy vágyam van...

Végre ebben a sz.ros világban foglalkozzon már mindenki a saját dolgával! Ne az legyen az elsõdleges,hogy azt nézzük,hogy lehet a másiknak keresztbetenni!

Csinálja Iván az AMTOSZ-t,az MNASZ meg próbáljon ettõl jobbat csinálni, versenyzõközpontúbbat, hozza vissza a 2000-es évek elõtti miliõt és akkor nem lesz mirõl vitázni!

Gyerekek itt van március közepe és sz.rt sem tudni még.

Lehet itt mindent mondani,hogy így bíróság meg úgy bíróság,de annyi kérdõjel van meg veszekedés,hogy ez pont nem tesz jót a sportnak mindegy,hogy fog-e mûködni az AMTOSZ vagy MNASZ vagy mittumén már micsoda.

Mindenki kezdjen el söprögetni a saját háza táján, ott legyen a legjobb, csináljon a másikétól jobbat,legyen biztonság,legyen tervezhetõség,legyen színvonal és a versenyzõi társadalom majd el fogja dönteni,hogy ki lesz a nyerõ.

Hagyjuk már ezt az Õ azt mondta,hogy,de Õ azt mondta ez itt egy paragrafus az ott egy bekezdés...ez FIA az meg lánya....

Ennyi energiát fordítanának arra,hogy a sz.rból kihozzák ezt a sportot nem kellene itt bíróságra sem menni...

Tiszta vicc ami már itthon megy!

Remélem ezzel senkit nem bántottam meg,de egyszerûen hihetetlen,hogy ilyen megvilágosultak vagyunk...hihetetlen!
2102. • 2014-03-14 11:41:05
brumi!

Az isten szerelmére, nemár velem vitázd le, hanem a két-három bírósággal, akiknél már erre jogerõs határozat van.
2101. • 2014-03-14 11:32:57
Highand

Megint nincs teljesen igazad :)
2100. • 2014-03-14 11:14:09
Te Brumi, még jó, hogy aki a bíróságon a pulpituson ül, az csak úgy kerülhetett oda, hogy mindig mindenbõl 5-ös volt.

Igazán gratulálok.


2099. • 2014-03-14 11:03:59
Bocsi benéztem. Látom, hogy ott van ez is....
2098. • 2014-03-14 10:58:46
Próféta!

Rosszak a törvényi hivatkozásaid. Nem országos sportági szakszövetség, hanem sportági szövetség, ami országos jelleggel mûködik.

A sporttörvény 28. §-a vonatkozik rá és az alábbi feltételeknek kell megfelelni:
a) sportágában szakszövetség nem mûködik, továbbá
b) sportágában legalább három földrészrõl, tizenöt tagországgal sportági nemzetközi szakszövetség és legalább öt éve világ- vagy Európa-bajnoki versenyrendszer mûködik,
c) a b) pont szerinti sportági szakszövetség tagja,
d) legalább a sportágában tevékenykedõ tíz sportszervezet taggal rendelkezik, és versenyrendszerében rendszeresen legalább száz - versenyengedéllyel rendelkezõ - versenyzõ vesz részt,
e) legalább három éve folyamatosan országos jellegû versenyrendszert mûködtet,
f) szerepel az illetékes bíróság egyesületi nyilvántartásában, és alapszabályán kívül rendelkezik az e törvényben és a külön jogszabályokban megállapított, a szakszövetségek részére kötelezõvé tett szabályzatokkal.
2097. • 2014-03-14 08:53:49
highand!
Nem voltak a Próféta kérdései annyira bonyolultak, igazán válaszolhatnál azokra.
Nyugodtan elõvezetheted a jogi érveidet itt is, hiszen -a Te jóvoltodból- már szinte a tárgyalóteremnek érzem ezt a fórumot.
2096. • 2014-03-14 07:13:45
Tisztelt Próféta!

Mint azt már sokszor leírtam, a jogi érveknek a tárgyalóteremben van a helye.

Ott Önnek is lehetõsége van jogi véleményét kifejteni.

Legjobbakat.
2095. • 2014-03-14 01:00:07
Tisztelt Butkai Csaba úr,

kedves Highand,

sajnálattal olvastam kérdéseimre adott nyúlfarknyi válaszát, hiszen azt érdemi válasznak erõs jóindulattal sem lehet minõsíteni. A feltett 5 kérdés egyikére sem válaszolt, mindössze egy pökhendi élcelõdést sikerült kicsikarnia magából, miszerint felvetésem mindvégig téves és támadjam meg. Kit, mit támadjak meg?! Nem ez volt a célja kérdéseimnek, tudjon olvasni a sorok között…

Reménykedtem, hogy érdemi választ és cáfolatot kapok a lenti triviális kérdésekre. Sajnos beigazolódtak gondolataim, hogy hirtelen felindulásból ennyire fogja futni Öntõl... Hónapok óta osztja az észt a rally-s társadalom körében a fórumokon, hivatkozik mindenre, frázisokat puffogtat és csak ködösít. Beállítja magát a magyar rallysport megmentõjeként és a világ észosztójának hirdeti magát elõttünk, „sötét” halandók elõtt.
Azt gondolom, hogy itt van a lehetõsége arra, hogy bebizonyítsa mindannyiunk elõtt, hogy az általam felvetett kérdésekre TÉNYSZERÛEN, TÖRVÉNYI ÉS JOGSZABÁLYI RENDELKEZÉSEKET, RENDELETEKET ÉS TÖRVÉNYEKET pontosan megjelölve vagy pontosan IDÉZVE is megcáfolja az állításaimat. Ön illetve Önök hivatkoznak hónapok óta a létjogosultságukra és jogaikra az általam már idézett törvényi bekezdésekre, melyeket én mindössze felsoroltam, és azok alapján e percben ÉN nem látom igazoltnak az Ön eddigi állításait.

Kérem, vegyen erõt magán, és támassza alá vélt vagy valós igazát, miszerint az általam felvetett dolgok hibás ténymegállapításon alapulnak, és semmilyen módon nem állják meg a helyüket.
Azt gondolom, hogy a rally-t szeretõ emberek az Ön ilyen mértékû „közszereplése” után igazán megérdemlik, hogy valós tényekkel igazolja eddigi állításait és egyben cáfolja meg az enyémeket. Ha ez sikerül Önnek, akkor teljes mértékben megkövetem Önt és természetesen elnézését kérem.
De mindaddig, amíg ezt nem teszi meg vagy ez mégsem sikerül Önnek, akkor azt gondolom, hogy teljes joggal tekinthetek-tekinthetünk Önre ezután egy hiteltelen, öncélú és exhibicionista emberként. Sajnos szavai annyit sem fognak érni, mint egy lyukas 2 forintos… Látta a 15 perc hírnév címû filmet ? Nézze meg, és tanuljon belõle!

Egyben remélem, el tud majd számolni a lelkiismeretével akkor is, ha ne adj Isten kiderül, hogy az Ön által megálmodott és állítólagosan létrehozott AMTOSZ mégiscsak egy lufi, és szerencsétlen Mészáros Ivánt bevitte a málnásba. Aminek persze nem csak Õ, hanem a teljes túrás társadalom fogja meginni a levét… Nézzen majd tükörbe…
2094. • 2014-03-13 23:44:45
Tisztelt Próféta!

Az Ön jogi eszmefuttatása elejérõl a végéig téves.

Amennyiben véleményét igazolva szeretné látni, hát fellebbezzen, ha tud.

Tisztelettel.
2093. • 2014-03-13 23:07:44
Elõttem lévõhöz szolnék , Azért próbál egyezkedni Iván az MNASZ- el, mivel sokfelõl hallottuk , hogy az MNASZ kapcsolatai révén kiadta"parancsba" a Nemzeti Közlekedési Hatóságnak,hogy csak is kizárólag MNASZ Gépkönyvel, Vo kiterjesztéssel és teljesítménymérési jegyzõkönyvvel lehessen mûszakiztatni versenyautókat..és mivel tavaly ezt már eljátszotta az MNASZ , így hatalmával visszaélve lépett egy ilyet az NKH felé... Iván pedig csak próbál dûlõre jutni velük korrekt módon ,(jut-is, marad is módon) és mint ahogy a levélbõl kitûnik tökre nem kapott választ rá ismét...
Õszintén megmondva szerintem az MNASZ sz@rik attól hogy ha az Amtosz megkapja a gépkönyvezési és mûszakiztatási jogokat, amik gyakorlatilag már megvannak, akkor nem lesz ember fia aki majd az MNASZ nél fog gépkönyveztetni mindenféle lehetetlen dolgok követelésével, meg elõírásával !
( Vo kiterjeztés, meg sok tízezrekért kiváltott homológlap, meg teljesítménymérés meg viddéventemûszakira mert azt muszály, meg köss biztosításokat a semmiért meg sorolhatnám.. )
2092. • 2014-03-13 22:58:40
Tisztelt Mészáros Iván elnök úr, és tisztelt Butkai Csaba tanácsadó úr!
Szeretném Önök felé az alábbi kérdéseket feltenni:
1. Önök azt állítják, hogy a 2004. évi I. törvény a sportról (továbbiakban: Sporttörvény) X. Fejezet, A SPORTRENDEZVÉNYEK SZERVEZÉSE, A szervezés feltételei rész - 65. § (4.) bek. alapján Önök jogosultak elõzetes írásbeli hozzájárulást adni a versenyzés során fokozott veszéllyel járó tevékenységek folytatására (veszélyes üzem), és a versenyeik lebonyolítása esetén azok autóval végzendõ sporttevékenységéhez nem szükséges MNASZ engedély, elég az Önöké. (Ugye ezt hangoztatják mindenhol. Lásd II. Mafi Emlékverseny - Lódoki)
Idézem a törvényi szöveget:
„Kizárólag a szakszövetség, vagy az országos sportági szövetség elõzetes írásbeli hozzájárulásával tartható olyan sportrendezvény, amelynek résztvevõi a versenyzés során fokozott veszéllyel járó tevékenységet folytatnak (veszélyes üzem). A szakszövetség, vagy az országos sportági szövetség a hozzájárulását nem tagadhatja meg, ha a sportrendezvény lebonyolítása a sportág hazai és nemzetközi versenyszabályzatában, valamint egyéb szabályzataiban meghatározott biztonsági elõírásoknak megfelel, és megtartása a sportág versenyrendszerének (bajnokság) mûködtetését nem veszélyezteti.”

Fentiek alapján feltételezhetõ, hogy akkor az AMTOSZ szakszövetség vagy országos sportági szövetség státusznak felel meg.

2. Ezek alapján fentiekben említett törvény III. Fejezet, AZ ORSZÁGOS SPORTÁGI SZAKSZÖVETSÉGEK ÉS MÁS SPORTSZÖVETSÉGEK; A sportszövetségek típusai rész - 20. § (4.) bek. szerint országos sportági szakszövetség csak olyan sportágban hozható létre:
„a) amely a Nemzetközi Olimpiai Bizottság által elismert sportág, vagy
b)59 amelyben a sportág nemzetközi szövetségét felvették a Nemzetközi Sportszövetségek Szövetségébe (Sportaccord).”
vagy (5.) bek. szerint „Szakszövetségnek a (4) bekezdésben foglaltakon túlmenõen csak olyan sportszövetség minõsülhet, amelynek:
a) legalább tíz, az adott sportágban tevékenykedõ sportszervezet a tagja,
b) legalább három éve folyamatosan országos versenyrendszert (bajnokságot) mûködtet,
c) versenyrendszerében rendszeresen legalább száz fõ, sportági versenyengedéllyel rendelkezõ sportoló vesz részt.”
Ugye az AMTOSZ:
4a, nem NOB által elismert sportágat képvisel
4b, nincs nemzetközi szövetsége az autós-motoros biatlon tájékozódási sportágnak, így a Sportaccord tagja sem lehet
5a, van 10 tagja jelenleg az AMTOSZ-nak ? (Ugye itt figyeljünk, hogy ki lehet tagja a Sporttörvény szerint egy országos sportági szakszövetségnek…)
5b, nincs minimum 3 éve folyamatosan országos versenyrendszere az AMTOSZ-nak, hiszen 2013-ban került mindössze bejegyzésre a szövetség, semmilyen bajnoki rendszere nem volt még ennek az újonnan született sportágnak.
5c, ez a pont OK, mindig van minimum 50 páros egy RTE futamon. Ami persze ugye nem biatlon futam volt. Tehát igazából ez a pont sem teljesül.
„21. § (1)60 A szakszövetséget a Fõvárosi Törvényszék hatáskörrel és kizárólagos illetékességgel külön jogi személy típusként veszi nyilvántartásba.
(2)61 A szakszövetség jogosult elnevezésében a „magyar” megjelölés, továbbá Magyarország címerének és zászlajának használatára. A szakszövetség a Civil tv. szabályai alapján közhasznú szervezetnek minõsíthetõ.”
Az AMTOSZ-t a Szolnoki Törvényszék jegyezte be Pk. 60040/2013/7/I. határozati számon, nem pedig a Fõvárosi Törvényszék, ahogyan azt egy szakszövetségnek elõírja a Sporttörvény fenti paragrafusa.

Fentiekbõl egyesével is tisztán adódik (de összességében hatványozottan), hogy az AMTOSZ biztosan nem lehet országos sportági szakszövetség.
3. A Sporttörvény 65. § (4.) bek. (fent már idézve) szerint még országos sportági szövetségként adhatna az AMTOSZ írásbeli engedélyt veszélyes üzemre. Az országos sportági szövetség meghatározása fent említett Sporttörvény 28. § (2) bek. határozza meg, miszerint:
„A szakszövetségnek az e törvényben és a külön jogszabályokban meghatározott feladatait az országos sportági szövetség akkor láthatja el, ha nem felel meg a 20. § (4)-(5) bekezdésében meghatározott feltételeknek és:
a) sportágában szakszövetség nem mûködik, továbbá
b) sportágában legalább három földrészrõl, tizenöt tagországgal sportági nemzetközi szakszövetség és legalább öt éve világ- vagy Európa-bajnoki versenyrendszer mûködik,
c) a b) pont szerinti sportági szakszövetség tagja,
d) legalább a sportágában tevékenykedõ tíz sportszervezet taggal rendelkezik, és versenyrendszerében rendszeresen legalább száz - versenyengedéllyel rendelkezõ - versenyzõ vesz részt,
e) legalább három éve folyamatosan országos jellegû versenyrendszert mûködtet,
f)90 szerepel az illetékes bíróság egyesületi nyilvántartásában, és alapszabályán kívül rendelkezik az e törvényben és a külön jogszabályokban megállapított, a szakszövetségek részére kötelezõvé tett szabályzatokkal.”
Akkor nézzük:
a, ez rendben, az autós-motoros biatlon sportágnak nincs szakszövetsége, ezt fent kitárgyaltuk.
b, nincs minimum 3 földrészen 15 országban tagországa ennek a sportnak nemzetközi szakszövetséggel, hiszen ezt a sportágat most sikerült feltalálni Magyaroszágon. Tehát ez nincs meg. Természetesen minimum 5 éve megrendezett VB- vagy EB sorozat sincs autós-motoros biatlon tájékozódási sportágban. Ez a pont nem teljesült.
c, nem teljesül, nem tagja az AMTOSZ nemzetközi autós-motoros biatlon tájékozódási szakszövetségnek
d, jelenleg van 10 tagja jelenleg az AMTOSZ-nak ? (Ugye itt figyeljünk, hogy ki lehet tagja a Sporttörvény szerint egy országos sportági szakszövetségnek…)
e, nincs minimum 3 éve folyamatosan országos versenyrendszere az AMTOSZ-nak, hiszen 2013-ban került mindössze bejegyzésre a szövetség, semmilyen bajnoki rendszere nem volt még ennek az újonnan született sportágnak.

Fentiekbõl egyesével is tisztán adódik (de összességében hatványozottan), hogy az AMTOSZ biztosan nem lehet országos sportági szövetség sem.
Így a 2-es és 3-as pontok kitárgyalása után ismételten szeretném megkérdezni Önöket, hogy mi alapján gondolják, hogy az AMTOSZ jogosult elõzetes írásbeli hozzájárulást adni a versenyzés során fokozott veszéllyel járó tevékenységek folytatására (veszélyes üzem), és a versenyeik lebonyolítása esetén azok autóval végzendõ sporttevékenységéhez?
Fentiek szerint Önök autóval történõ sporttevékenységükhöz mindenképp a fenti pontok egyikének megfelelõ MNASZ-tõl kénytelenek elõzetes írásbeli hozzájárulást kérni, hiszen erre Magyarországon továbbra is csak az MNASZ jogosult.
4. Értem, hogy a vonatkozó jogszabályok szerint (az Önök véleménye alapján) az AMTOSZ által kiállított gépkönyvvel mehet a versenyautó az NKH-hoz vizsgázni. Ez eddig rendben is lenne. De szeretném megtudni, hogy milyen technikai szabályok alapján állítanak ki gépkönyvet, milyen technikai bizottság állítja azt ki, milyen mûködési kódexszel, milyen átalakítási mûbizonylatok mellékelésével? Ugye a homológlap megfelelõ lenne, csak ugye az FIA standard, aminek az AMTOSZ nem tagja, így nem is adhat ki FIA standard dokumentumot sem. Csak az MNASZ, hiszen Õ az egyedüli FIA tag Magyarországon. Akkor ezek szerint ebben a kérdésben is az MNASZ segítségére szorulnak?

5. Ki jelenleg az AMTOSZ valós elnöke? Az Ön által a duen.hu-n is közzétett 140224_AMTOSZ_kivonat.pdf dokumentum szerint az AMTOSZ elnöke Mészáros István, míg a duen.hu megjelentetett 140306_AMTOSZ_level_az_MNASZ_Elnokenek.pdf dokumentumban Ön nevezi magát az AMTOSZ elnökének, és azt úgyis látta el kézjegyével. Akkor ki jogosult jelen pillanatban az AMTOSZ Elnökeként bármilyen szervvel megállapodni, tárgyalni?
Amennyiben bárhol nem tisztán vagy érthetõen fogalmaztam, úgy elõzetesen is elnézésüket kérem, nem állt módomban senkit becsapni vagy félrevezetni, csak a tisztánlátás elve vezérelt. Egyben kérem, hogy amennyiben a csatolt szövegek (törvény) általam való értelmezése hibázik, úgy javítsanak ki.

Segítõ közremûködésüket és mihamarabbi válaszukat a fenti kérdések tisztázásában elõre is köszönöm mások (akiket érdekel mindez) nevében is!
2091. • 2014-03-13 21:09:41

Mészáros Iván levelének olvasása után továbbra sem
értem, hogy ha az AMTOSZ gépkönyvei minden törvényi
feltételnek megfelelnek a mûszaki vizsgához, akkor mi a
fittyfenének kell egyezkedni az MNASZ-szel?

Azt sem akaródzik értenem, hogy ha az AMTOSZ mint önálló
sportszövetség minden törvényi feltételnek megfelel, akkor
miért kérdés, hogy az MNASZ tervez e lépéseket az
AMTOSZ rendezvényei ellen? Nem tök mindegy?
Az MLSZ sem akadályozhatja a kézilabda szövetség
rendezvényeit csak azért, mert a kézilabdát is labdával
játszák! Nemde?
Itt valami számomra sántít.
bizonytalan
2090. • 2014-03-13 20:46:29
Bízom benne hogy ez csak az MNASZ részérõl egy nyilatkozat, és az AMTOSZ kiáll eddigi tervei mellett és meg is valósítja, ezáltal semmilyen kötõdése nem lesz az MNASZ-hez.
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvõ
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
070809 10111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
28293031 010203
040506 07 08 0910
2024.10.17-20.

részletes infóink

2024.10.18-20.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k