TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
h i r d e t é s
Összes oldal:
702687591
Napi oldal:
123536
Jelenleg:
1798
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

II. Leveller - Tatabánya Rallye
2011-10-23
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1449. • 2012-04-29 21:16:55
Kedves Mindenki!

Sajnálatos módon a versenyt nem tudtuk befejezni technikai probléma miatt, ezért a verseny végi kis értékelő lapot nem tudtuk kitölteni, ezért csak itt tudok reagálni arra a mélységesen bosszantó problémára ami a Rábaringen történt.
Sajnos csak a pályabejáráson volt alkalma a pályákon (tatabánya is) végigmenni nagyon örültem mindhárom gyorsnak, még ha a Rábaring autógyilkos is. kiesésünk után szerintem példamutató gyorsasággal tudtuk jelezni a következő autónak,(ami gyorsa érkezett a ráindítások miatt) hogy minden OK és vigyázzon mert íven volt és beláthatatlan kanyarban van az autó.
Amint lehetett félretettük, és megértettük a verseny végéig nem lehet levinni a kocsit, ez a szabály és ez így rendben is van mert a pálya igen veszélyes, de amúgy is.
Viszont miután vége volt a versenynek az utolsó kocsik is letolták egymást a célba (a szó legszorosabb értelmében) és a pályabíró aki odajött a kieséskor ígértet tett megszervezik a kocsi mentését (mivel nem volt első kereke) ebből nem lett semmi!! szontyoli
A két legutolsó kocsi még világosban tolták le egymást mi mindenféle segítség nélkül korom sötétben fenn a Rábaring tetején szenvedtük ki a kocsit és tettük utánfutóra.
Kérdem Én, már minden rendező otthon aludt és készült a másnapra mi fél órákat járkáltunk hogy segítsen valaki, de sajna itt mindenki csak a nagy nevekkel volt elfoglalva és magasról tett arra mi van még a pályán.
Már a személyautók mentek végig, mentek el mellettünk de a rajtnál a segítséget (hangsúlyozom a verseny vége után sem akarták felengedni )!! mérges
Szerintem az a rengeteg pénz amit a nevezésér kifizettünk ( nem a szponzorok révén hanem kajapénzből) ennyit megérdemel a versenyző amíg a pályán van kap némi odafigyelést vagy nem!!??
Utólag halottam nem csak a mi segítségünk állt a rajtban mikor már nem volt senki a pályán.
Tudtommal van egy rendezői pont a kérdőíven amit lehet pontozni?! Na az egy nagy 1-es
Lehet ezt csak Én,vagy mi látjuk rosszul, és ez a menete a dolgoknak akkor elnézést kérek a rosszindulatú megjegyzésért, de ha erről nincs tudomása esetleg a felsőbb rendezői rétegnek és lehetett volna jobb megoldás, és még olvasni is szokták a fórumot akkor későbbi problémák elkerülése végett lehet belőle okulni.

Köszi,

Smidi
1448. • 2012-04-29 19:55:39
Kicsit megkésve de elkészült kacsintok

III. Tatabánya Rally összefoglaló
1447. • 2012-04-29 18:32:19
Kedves mayflower!
Az RTE-ben elfogadott OK táblát minimum vizsga után kapja a Versenyző (akinek még nem volt). Ezeket a táblákat, amit felíró táblaként is tudsz használni az RTE Elnök Úr gyártatja! Abban az esetben ha nem jár neked ilyen tábla, és van elegendő egy-egy versenyen az adminisztratív átvétel helyszínén vásárolhatod meg!

Üdv: Melinda
1446. • 2012-04-29 14:50:25
mayflower!
Mi a kérdés??? nemértem
1445. • 2012-04-28 23:25:40
Hey Srácok!

Tudna valaki abban segíteni, hogy RTE versenyen elfogadott és kért OK-táblát (azt a kapcsos fajtát) hol tudnék beszerezni??

Köszi!!
1444. • 2012-04-26 21:58:14
Köszönöm! :)
Ugyan ezt tudom mondani a trabikról is, amit írtál az utolsó kommentedben..a mi kategóriánk is azért halt ki, mert az alkatrész utánpótlás hiányzik..anno mindenki ledobálta a méh telepekre meg mindenhova, most meg már minden hozzá kincs..drága kincs sírok de reméljük Egomon minimum ketten lehetünk majd a kategóriában és hajthatjuk a sereget mosolygok
1443. • 2012-04-26 20:35:41
A kereklámpás ladák eltűnésében talán benne van az is, hogy ezek a karosszériák már kiöregedtek és nehezebb jó alapot találni versenyautó építéshez mint kockát.
1442. • 2012-04-26 19:20:54
Bocsi köszi a helyre igazítást.
1441. • 2012-04-26 18:56:35
Klausz Kristófnak hívják a fiatalurat kacsintok
1440. • 2012-04-26 18:13:51
Itt van egy kép az NDK csodáról:
Galéria
1439. • 2012-04-26 17:40:55
Amit mi már Sibera kollégával ével óta mondunk hogy bizony lépcsőfokokat be kéne tartani.Az itt említett fiuk ezt meg is járták.A képen egy 14 éves fiu láttható Klausz Krisztián,aki nem egy fakezű srác,és junior Rallyecrossban is indul ott egy elő hajtós Suzukival.Valahogy így kéne kezdeni,remélem meg is lesz a kitartás és a kellő anyagi hátér is.
1438. • 2012-04-26 15:30:30
Szerintem aki ismeri Ádit és valamelyest tisztában van az "amatőr" pályafutásával, az nem lepődött meg ezen az eredményen, köztük én sem. Ha a tavalyi évben nincsenek problémái az autóval, talán hamarabb felállhatott volna a dobogó legfelső fokára rte versenyen... csak hát az autósportban nincsen ha.
1437. • 2012-04-26 14:53:02
Hozzá teszem, a lada az egyik legszebb versenyautó, de amit művelnek vele a mostani tinik, az valami szörnyű. Mindenki ladát épít, de csak kevesen uralják normálisan. Csikó Peti azért odavert pár nagy kocsinak is a túrába, na de ő a határon ment, és nem azért ment kerezstbe a faluba mert a kanyarból kifelé rárúgott, hanem a tempó miatt, ami szól a rallyról. De sajnos már a fele versenyzőnek le sem kellene zárni az utata, mert nem lépik át a saját sávjukat, kanyarban. A micsukról már ne is beszéljünk. Szét kell nézni, hogy akik kisebb kocsival királyok voltak, azok most hol vannak.... Hevesi Pisti meg Velenczei Ádi leosztja a nagyfiúkat. Előbbi utcai technikával, 15 éves kocsival, utóbbi pedig szemtelenül fiatal kora ellenére ...
1436. • 2012-04-26 12:02:24
Kerdem en hova lettek a kerek lampas ladak par eve volt meg 5-6 most csak egy volt.
Jo volt nezni a parkfermebe mikor mebeszeltek hogy egymas melett lesz az osszes nagyon jol mutatott.
Hol vannak es persze a tarsasag sem volt utolso elmeny volt koztok lenni!! nemértem
1435. • 2012-04-26 11:01:20
Igazi párbajokat nézőként utoljára a 2000es évek első felében láttam (tehát 2005 előtt). 2006-07 ben még átéltem én is ilyen párbajokat A2 ben ahol 5-6 autó nagyon szoros eredményekkel kűzdött akkor (Bíró Gergő, Schuck János, Ezer Balázs, Szabó Erik és néha Berényi is jött még akkor A2 ben) ez elég komoly kis kategória volt élmény volt itt menni. Akkoriban még az N1 esek is elég komolyan kűzdöttek.
Az igazi bomlása a rally feelingnek is olyan 2005 környékén kezdődött amikor halomszám jöttek az EVO-k már túrába is meg akkoriban kezdődött az a "S1600" lada divat amit te is említettél... 160LE A6 os ladák, vicc az egész! Ugyanolyan minőségű alkatrészekkel épülnek mint az EVO-k aztán 5 milla. Írta itt a fórumon is valaki, hogy a magyar ember mindenből a legnagyobbat akarja és ez így is van. Soha nem értettem az olyan embereket akik 5 milióért ladát építenek aztán vigyáznak rá mint a hímes tojásra... tudom sokszor hallom neki ez az öröm, nekem nézőnek meg az ha az 5millás VFTS helyett vesz 1 millióért Suzukit megy vele a határon aztán ha eldobja vesz 1 milláért megint egy suzukit és még mindig marad 3 a versenyköltségekre.
1434. • 2012-04-26 10:32:34
"Menjen egy kisebb kategóriás kocsival" persze és akkor mit mondanak a szomszédok!:-)
1433. • 2012-04-26 09:55:42
KEKE. Régen ez nem volt kérdés, nyomni kellett, mert kinevettek. Emlékszel a Podina, Bene, Aradi, Hidvégi satöbbi nagy párbalyokra? Mertr a sok néző emlékszik ezekre, mert az rally volt. Most mindneki sokkal nagyobbat szeretne szakítani, ezért vesz vagy bérel drágább kocsit, holott egy suzukival elverik őt. De a pénz nagy úr. Menjen egy kisebb kategóriás kocsival, amit ha törik nem lezs akkora baj, és akkor nem szidják. A fő gond még az, hogy egyesek még védik is őket, és elhietetik velük, hogy ez a jó csak így tovább. Mikor egy Martin, és egy Velencei Ádi hullára verik őket bakker. Na régen nem volt ilyen. Nem volt 6 millás lada, hanem lendület lada :-)
1432. • 2012-04-26 09:26:25
Tudom, hogy nem ide való a téma, de a sprintnek már nincsen fóruma, képeket meg alig találni..:) Valaki nem maradt kint a fotósok közül az utolsó 2 oroszlányi sprint gyorsra és lőtt 1 pár képet erről az NDK csodáról?! forgatom a szemem
1431. • 2012-04-25 19:37:56
"A túrás nagy autók eleje, közel olyan időket ment mint a kb. 50 lóerővel erősebb márkatársú licenszesek......no comment." Korábban írtátok, hogy az S2000 Skoda csak 50% on muzsikált.
Ez az a szituáció ahol nem tudom eldönteni, hogy mit tennék abban a helyzetben ha egy nagy értékű autóval tesztelni, örömautózni mennék.
A presztizs miatt koptatnám a technikát és harcbaszállnék a túra mezőnnyel vagy mennék egy olyan tempót amivel nem kockáztatok?
1430. • 2012-04-25 19:27:57
Amit a sajtóanyagotokban leírtál hatalmas sportszerűségről tanuskodik! Az is, hogy figyelmezteted a versenytársad, hogy esetleg valami nem stimmel és nézzen utána. Sokan kis kategóriákban sem tették volna ezt meg (amikor még voltak kis kategóriák). A 0,1 másodperc különbség 76,8 km-en pedig tényleg nagy dolog, ennek van igazán sportértéke. Gratulálok az eredményhez!
A cikkhez visszatérve írod, hogy "Így aki pusztán a végeredmény alapján von le következtetéseket, könnyen tévedhet, illetve kihagyhat olyan fontos részleteket, hogy Pistiék fantasztikusan autóztak, csak egy késés miatt estek vissza a 3. helyre."
Aki egy sporteseményről tudósít nem csupán az online végeredményt kell figyelembe venni, hanem mélyebben sportszakmailag bele kell látnia a dolgokba. Mint ahogy pl: a H1 ben sem az első helyezettet emeljük ki, pont ott ahol a népes kategóriáról beszél. A licencesek kiemelése természetes dolog, a laikusok nyílván ilyen nagy nevekre odafigyelnek az eseményre.
Összefoglalva:
- A cikkre írt jelzőt visszavonom de a fent leírtak tükrözik a véleményem.
- Szurkolóként sokkal többet jelent számomra, hogy egy versenyző megszólalt itt a fórumon és leírta amit leírt mint a versenyről szóló cikk olvasása.
- Külső szemlélőként nagyon hiányoznak a kis kategóriák mert azt is izgalmas nézni ha N es Suzukik harcolnak másodperceken belül.
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k