h i r d e t é s
Összes oldal:
737384810
Napi oldal:
103060
Jelenleg:
1847
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

IX.CYEB Ózd Rali
2011-05-15
IX. CYEB Ózd Rali • rally túra
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvõ
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
2229. • 2014-05-25 23:28:34
Kari, ebben viszont neked van igazad. Szerintem a székhely címe és a levelezési címe azonos, de ez valóban nem derült ki egyértelmûen. Szerintem hamarosan javítják ezt a hibát.
2228. • 2014-05-25 23:24:41
Nos, ortodox, én fordítva nézem. Ez lehet a nézeteltérésünk oka.

A te nézõpontod szerint a sportoló szolgálja ki a szövetséget.
Az én nézõpontom szerint a sportegyesületekbõl szervezõdõ szövetség szolgálja ki a tagdíjat fizetõ sportegyesületeket, és így az egyesülethez tagdíjat fizetõ sportolókat is.

Egyetértek, a sportoló szolgálja ki a szövetséget, ha kap tõlük valamit. Munkabért, például, vagy megbízási díjat, vagy olyat, amit máshol nem kapnak meg, pl. értékes képzést - akkor a szövetség diktál.

Egyébként meg az diktál, aki fizet - jelen esetben pedig a sportolók és a sportegyesületek fizetnek az MNASZ-nek és nem fordítva.

Bennem mondjuk felmerült az a kérdés is, hogy ha egy szövetségnek ilyen fontos a kizárólagosság, miért nincsenek hivatásos versenyzõi? Akiknek aztán tényleg megszabhat szinte bármit?
2227. • 2014-05-25 22:47:33

Esetünkben nem olimpiai-, világ-, Európa-, vagy magyarbajnokokról van szó, hanem amatõr sportolókról.
Tessék már ezt megjegyezni!
A példád is rossz, mert nem az a probléma, hogy alacsonyabb osztályú versenyen vettek részt, hanem az, hogy olyan sportág versenyén, aminek EGYIK összetevõje a versenyszerû autózás.
Szerinted, ha egy öttusázó (bármilyen minõsítésû is legyen)
elindulna egy AMTOSZ versenyen, akkor az öttusa szövetség megbüntetné mert ott is van lövészet? Vagy egy biatlonistát a sí szövetség? Kizártnak tartom!
2226. • 2014-05-25 18:58:58
Igazad van. Nem voltam egyértelmû, mert én nem csak a mostani esetre gondoltam - amiben valóban felhívják a figyelmet a címre -, hanem minden esetleges jövõbeni levelezés esetére. Elõfordulhat, hogy valaki nem felhívásra, hanem magától írna levelet. De sajnos az AMTOSZ - levelezési - címe még a honlapján sincs feltüntetve.
2225. • 2014-05-25 18:02:01
pagerniki!
Bevallom, nem kerestem soha a "tiltott verseny" fogalmát a lövészeti szabályok között. Nem tartozik mindennapi elfoglatságaim közé, az élsportolókra vonatkozó jogi elõírások lapozgatása.
Talán hiába is keresném....
Elképzelhetõnek tartom, hogy ezen a szinten a sportolók, már rendelkeznek annyi tartással és önfegyelemmel, hogy nincs szükség az ilyen jellegû szabályozásra.
Értsd: az említett Olimpiai Bajnok vagy a Magyar Bajnok, bizonyára nem fog megyei vagy területi versenyeken rajthoz állni. Ha mégis ezt írja elõ a szerzõdése vagy a promóciós kötelezettsége, akkor a szövetségével egyeztet, és annak a döntése szerint viselkedik.
Vagyis eleve elkerüli azt az állapotot, hogy utólag szenvedje el a szankciókat.
Gondolom........
2224. • 2014-05-25 15:31:17
Bocs, kari, de nem kell tudni, fejbõl meg végképp nem. A levélben benne volt, hova kell küldeni. Te nem értetted, miért, kérdeztél, kaptál rá választ. Most nem tetszik a válasz. És ezért az AMTOSZ nem profi.
Huhhh.
Most nem azért, de a Sporttanács közleménye értelmében még a focimeccs is tilos, ha nem engedélyezte az MNASZ, ez vajon mennyire profi?
2223. • 2014-05-25 15:27:20
Kérlek, ortodox, keresd már ki nekem, hol van az MDLSZ vagy az MSSZ szabályzatában tiltott verseny...
Én biztos béna voltam, nem találtam.
2222. • 2014-05-25 15:13:52
Ez érthetõ és logikus. De nem gondolom, hogy a kívülállóknak kellene számon tartani egy szövetség felépítését. Szerintem az AMTOSZ-nak kellene címezni minden levelet és nekik házon belül kellene megfelelõen osztályozni a különféle beérkezõ leveleket. Így egyáltalán nem keltik profi szövetség látszatát... sem.
2221. • 2014-05-25 12:43:42
pagerniki!
Ha pl. Igaly Diána vagy Sidi Péter nevezne egy ilyen "fegyveres" rallyra, akkor bizonyára az MDLSZ és a MSSZ is ugyan úgy megkérdõjelezne néhány dolgot az AMTOSZ-szal kapcsolatban.
Valószínû õk is "szankcionálnák a versenyzõiket". kacsintok
2220. • 2014-05-25 08:43:16
Mert az AMTOSZ autós szakágát az RTE viszi, és itt nem a lövészeten való részvétel miatt akadt fenn az MNASZ.

Persze, ha az MDLSZ vagy az MSSZ akarna szankcionálni, akkor a lövész szakágnak kellene küldenetek levelet, de valamiért a lövészettel foglalkozó országos sportági szövetségeket nem zavarta, hogy lövészeti versenyszámot is rendez az AMTOSZ. Õk valamiért nem akarták tiltani a versenyt.
Pedig annyi joguk lett volna, mint az MNASZ-nek.
2219. • 2014-05-24 21:46:24
Mer az ugyanaz vazzze!!!!
2218. • 2014-05-24 21:13:29
Azt lehet tudni, hogy az adatlapot miért az RTE-nek kell elküldeni, és nem az AMTOSZ-nak?
2217. • 2014-05-24 19:36:07

A fõoldalról elérhetõ AMTOSZ közlemény megjelentetése miatt, emelem kalapom DuEn elõtt.

Ugyanakkor azt javaslom, minél többen juttassák el az AMTOSZ kérésének megfelelõen, a kitöltött, letölthetõ adatlapot, függetlenül attól, hogy aktív versenyzõrõl van szó, vagy csak "rallyongóról".

Egyébként pedig várom a más sorozatokkal kapcsolatos, hasonlóan baráti hangvételû MNASZ közleményeket.

2216. • 2014-05-23 09:34:20
Ez azért bõven kétélû fegyver. Lehet szankcionálni, de akkor simán át lehet költözni másik plattformra. Onnantól csökken a látogatottság, és csökken általa a rekláérték. forgatom a szemem Attól függetlenül én úgy érzem, Endre azért próbál az objektivitás mezején maradni. Aztán majd kiderül ez mennyire sikeres.
De értem amit mondasz kacsintok
2215. • 2014-05-23 09:08:05
Én azon sem csodálkoznék, hogy ha ez a RTE-AMTOSZ topik is egyszer csak nyom nélkül eltûnne. Végül is a kenyérféltés nagy úr.

Lehet, hogy csak én érzem így de nekem csak a Quimbi egyik dalának sora jut eszembe " mekkora métely, mekkora hatalom, annyira mar meg amennyire akarom"
2214. • 2014-05-22 23:35:46
A kialakult helyzetet, egy egyszerû összefogással (ami gyakorlatilag egy bojkottot jelentene) el lehetne sorvasztani a rallye szakágat. Az a pár csókos, és bokát még nem ütött szakág még próbálkozik majd biztosan, de aztán majd rájönnének õk is.
Egy biztos: ha engem akár csak fenyegetnének is hasonlóval, mint itt ezt a pár szakosztályt, és versenyzõket: SOHA, DE SOHA a b.dös életben többet egy percet nem vennék részt a rendezvényeiken!!! És egy r.hadt petákot sem bíznék rájuk onnantól!
Biztos maradi, és fafej a gondolkodásmódom, de engem egyenességre, és következetességre neveltek. kacsintok
Emberek ÉBRESZTÕ!!!!
Az ész megáll, hogy évrõl évre csak süllyed ez az egész a béka s.gge alá. Nem elég, hogy sokak által régóta tisztelt emberek képesek totálisan kifordulni önmagukból a hatalom szelétõl megcsapottan, még egyre inkább a dilettantizmus sötét bugyrai is elnyelnek lassan mindent.
bizonytalan
2213. • 2014-05-22 21:31:37
Ha csak ezt az oldalt nézi valaki,hiheti azt is,hogy elmaradt az ózdi verseny. Se képek,se eredmények,se beszámolók.
2212. • 2014-05-22 19:14:02

Idézet:

"93/8/2014/2014.05.21 sz. elnökségi határozat:

Az MNSZ Elnöksége felhívja a Média Bizottság tagját, Dudás Endrét, hogy mint a Média Bizottság tagja, tartózkodjon a MNASZ szabályai szerint tiltottnak minõsülõ rendezvények közzétételétõl és népszerûsítésétõl."

forrás: http://www.mnasz.hu/letoltes/Elnoksegi%20hatarozatok%2020140521.pdf

Eddig úgy tudtam, hogy a sajtószabadság az a demokrácia egyik alapvetése. Felül kell vizsgálnom eddigi tudásomat, és ki kell egészítenem a következõ félmondattal: -kivéve, ha az egyes személyes, vagy csoportérdekeket sért.
És ez nem csak az MNASZ-re jellemzõ, csak õk voltak olyan ormótlanok és buták, hogy le is írták!

Aztán:

idézet:

"95/8/2014/2014.05.21 sz. elnökségi határozat

A Sporttanács javaslata alapján az Elnökség felkéri az MNASZ Elnökét, hogy kezdeményezzen fegyelmi eljárást azon MNASZ licenccel rendelkezõ szervezetek és személyek ellen, akik a hétvégi, az MNASZ szabályai szerint tiltott versenyen részt vettek, vagy közremûködtek.
A rendelkezésre álló információk alapján az alábbiak érintettek:
Crash-Men Team Kft., Dynamic Rally Team Sportegyesület, Fõtaxi SC, GFS Racing Kft.,
HBRK ASE, MAFC, Rigó Motorsport, Speed Rally Team Sportegyesület, Zsomar-Ker Kft.,
Batári Laura, Bárdos Péter, Beliczky István, Ifj. Bihari Péter, Bütösi Zsolt, Csomós Miklós,
Faragó Richárd, Forgács László Máté, Jancsurák Gábor, Juhász Ivett, Juhász Zoltán,
Kerekes László Tamás, Kerekes Réka, „Kisubi”, Krehlik Nándor, Landherr Zoltán, Molnár
Ferenc, Nagy Attila, Oroszki Tamás, Péter Pál, Radványi József, Ruszkai Attila, Ruszkai
Máté, Ruszó Krisztián, Sarkadi Csaba, Szabó Krisztián, Számel Péter, Szalontai Attila,
Szebellédi László, Tóth Tibor, Tõzsér Áron, „Uborka”, Vadász Sándor, Vida Péter, Special
Rescue Team."

forrás: fentebb

Bennem felvetõdne a gondolat, hogyha ilyen sokan jönnek szembe, akkor vajon én jó irányba megyek e?

Akik ilyen határozatokat hoznak, azok vagy betegek, vagy
földönkívüliek...
2211. • 2014-05-22 17:25:13
Gyurma!
Ezek szerint a ceredi és a rudabányai MARB futamokon igazolvány nélkül dolgozott a versenyigazgató? Mindenkitõl elvárjátok, hogy legyen igazolványa (sportbíró, rendezõ, versenyzõ), de a versenyigazgatótól nem?? Szerinted mint a Sporttanács tagja, sportszakmailag ez így rendben van? Így akartok egy baleset esetén a bíróságra menni??
A MAFC ügyében a 27/2014-es RSB határozat szerint pénzbüntetés mérséklésére nem került sor. A szerinted "egyhangú" szavazásban 3 igen és 3 nem szavazat született. A részletfizetési kérelemnél viszont már egyhangú 6 igen szavazat döntött. Az ilyen esetekben az lenne az etikus gyakorlat, hogy az érintett személyek minimum tartózkodnak a szavazáson. A MAFC beadványait köztudott, hogy rendszerint Te vagy a Nagy Balázs szoktátok írni. Hogy ki papíron a MAFC vezetõje, az mellékes, mert mindenki tudja, hogy Te diszponálsz e fölött is. Az AMTOSZ elõzõ versenye is tiltott volt, azóta lett volna rá elég idõd, hogy a MAFC nevezõi licencét visszavond az AMTOSZ-nál. A Miklós idejében ennél sokkal érzékenyebb voltál az etikai és a sportszakmai normák betartására.
Az AMTOSZ jogszerû vagy jogszerûtlen mûködésérõl nem hinném, hogy Neked kell állást foglalni, ez az ügyészség feladata. Arról viszont nyilatkozhatnál, hogy az MNASZ 02.21.-i közgyûlésének anyagát befogadta-e az ügyészség, mert ugye ott határidõn túl lettek beadva a papírok.
Az egyenesen felháborító, hogy szerinted drasztikus megoldás lett volna, ha visszavonod a versenyzõid nevezését, azaz ha megtiltod nekik az indulást, mert "olyan sokat készültek a futamra". Hidd el a többi versenyzõ is sokat készült! Ki fog ebben az ügyben döntést hozni? Szabó Laci, aki csak aláíró, a barátod Cselényi Balázs, és Te??
Nem Nektek kellene fegyelmi eljárást indítani a fél mezõny ellen, hanem csupán egy etikait magad ellen!
2210. • 2014-05-22 17:09:57
Jaj a képzésekrõl még annyit: egy dologra mindenképpen meg akartak titeket tanítani: az autóvezetésre. Azt is, aki már versenyez évek óta.

De a sport elemi szabályaira, az etikájára, a jogaitokra, na arra nem.

Bocs. De ez nekem büdös.
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvõ
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k