h i r d e t é s
Összes oldal:
737458600
Napi oldal:
2153
Jelenleg:
2154
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

JAS Honda teszt
2011-09-05
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
438. • 2011-09-11 13:51:24
Nagyon gáz volt helyenként a rendezés .
Amikor több mint 30 percig nem jött versenyzõ akkor a rendezõket kérdezve a válasz : nincs pályarádió .
Jó , hogy ez nemzetközi futam . A sok nézõ meg kénytelen volt várni mint a birkák ( Én is ide tartoztam ).
A rendõrökrõl meg csak annyit , hogy a legnagyobb problémája az volt az egyiknek , hogy " a kék égõt szedje ki a robogó helyzetjelzõjébõl ".
Jellemzõ , hogy ahol kellenének ott nincsenek soha ( lehet félnek , hogy kell dolgozni ) , ahol meg nem kellenek ott megtalálhatók és feleslegesen okoskodnak .
Ennyit tudnak !
437. • 2011-09-11 13:40:41
A 4. szakasz után majdnem mindenki elhúzott onnan, nem hiszem, hogy estére is olyan sokan lettek volna ott. Egyébként én nem láttam renitenseket, egyszerûen valahol 3-4 sorba álltak egymás mögött, nem fértek el, nem volt hely.
436. • 2011-09-11 13:38:58
De azért is panaszkodtak, hogy túl gyorsak a pályák. Azon csak lassítóval lehet lassítani...
435. • 2011-09-11 13:33:55
Én csak azt nem értem, hogy (a szombati utolsó esti gyors etappá nyilvánításával kapcsolatban) hogy miért nem lehetett rendet tenni a "renitens" nézõk között délután 4-tõl este fél 10-ig? Az hogy lehet, hogy idõnként egy sz...ros RTE, vagy sprinten is olyan rendezõgárda tud lenni, hogy a nézõk moccanni sem tudnak az út mellett anélkül, hogy rendre ne utasítsák õket ( nem mintha ez lenne a nézõk álma). Hogy lehet, hogy pont egí IRC futamon nem voltak szigorú rendezõk? Biztos, meg lehetett volna oldani, hogy ne szaladgáljon a jónép az autók között estig. Csak ,ugye kényelmesebb volt már délután meghozni a döntést, hogy : etap és kész. Szánalmas! Hogy "sok volt a nézõ" , mondta a pályabíró a célnál, amikor lóhalálába robogtunk át a 2. gyorsról az utolsóra, hogy lássuk a villanyfényes, féktácsaizzós szakaszt. ??? Miért, mire számítottak? Hogy IRC futamon nem lesznek nézõk?? Idióták! Ebbõl is látszik, hogy fingjuk csincs az egészrõl. Nem kell ide nekünk IRC, nem érdemeljük meg, majd átmegyünk jövõre a Barumra! Meg ez a lassítóõrület ebben az országban! A külföldiek csak lestek, hogy gumik kerülgetése a verseny egy része. Nevetségesek vagyunk!
434. • 2011-09-11 13:31:57
Na ki nyeri a versenyt?? Jan nagyon bekezdett az uccsó körben... Én, mily véletlen neki szorítok...



Mi volt ez a csalós sztori már megint? Errõl le maradtam....
433. • 2011-09-11 13:20:39
Eurosporton néztem a tegnapi összefoglalót,tisztára én szégyeltem magam,nagyon gáz volt!Nem szólt másról mint kétsávos autópálya,meg lassító lassító hátán!SZÉGYEN!!!!!!Tisztelet a kivételnek!Az IRC pilóták nyilatkozatát meg rosz volt halgatni,de igazuk volt teljes mértékben!!Valaki most tanulta a lassítót bevenni,mert nincsennek hozzászokva,bár az idejükben nem látszik,gyorsan alkalmazkodtak!!!Kár Turánért õ talán bekerülhetett volna az elsõ 5-be!!Nem gondoltam volna hogy a többi magyar ennyire le van maradva az elejétõl!Gyorsonként 15-20 mp az igen sok!Ez van legalább tudjuk hol a helyünk!!!
432. • 2011-09-11 13:15:05
Mi volt pontosan az a verekedõs story? Mert pletykák voltak mindenfélérõl.
431. • 2011-09-11 13:13:04
Teljesen mindegy kinek áll a zászló kinek van esélye megnyerni a bajnokságot. ASI csalt!!! már megint notoriusan, ezt el kell fogadni. Azonnali licenc bevonást és legalább 1 év eltiltást érdemelne. A vb-n sem szórakoznak senkivel akit csaláson érnek azonnali hatállyal szankcionálják, lehet az Loeb, vagy Hirvonen vagy bárki.
430. • 2011-09-11 13:07:07
Szted ki miatt tettek be 20 méterenként lassítót? Külföldiek meg lesnek mik ezek a gumik a pályán.... vicc.hu

ez pár éve lett elb...a, amikor még 11 wrc harcolt az volt a tuti. remélem nem lesz jövõre itt irc csak lejáratjuk magunkat, amikor örfüi gyorson verekedtek az aszfalton 2 kocsi közt ott lettem kész... "magyarország én így szeretlek"
429. • 2011-09-11 13:03:01
Asinak áll a zászló közel van a gyõzelemhez és a bajnoki címhez!Majd utánna fog következni a fekete leves mikor mikoris hivatalosan is bejelentik a 16-18 hónapos eltiltást!Ez vicc!Jövõre mi lesz itt?
428. • 2011-09-11 12:58:49
ASI-t miért nem zárták ki már pénteken, miért engedték elrajtolni? Miért kell majd csak hétfõtõl megbüntetni? -hogy megint õ legyen a bajnok? Szánalmas az egész MNASZ! Miért félnek az MNASZ-be ASItól? Ki a f...z az az ASI õ az atyaúristen?
427. • 2011-09-11 12:53:10
Itt a videóm a 4. gyors végérõl, a cél elõtti utolsó egyenes! (külsõ mikrofonnal) Tiltásig :) Link helyeslek
426. • 2011-09-11 12:41:19
Na, bekõtt a Joci állásfoglalása az árakkal kapcsolatosan.
Szervízpark: Sió Grill nevû lakomázó. Furcsáltam, hogy a Skoda Team miért a LukOil kúton falatozik, miután én is ott kötöttem ki: 4 szelet kenyér, 3 kovászos uborka, 3 darab (nem egész!) csülök. Mikrózva, persze. Bruttó 7880,- Magar Forint. Most komolyan. Aki egy kicsit is ismer, nem vagyok s***rágó, de ennyit skandináv VB futamon nem kérnek el SEMMIÉRT sem. Finneknél egy virsli-szerû griller szósszal, kenyérrel 2-3 EUR. A Braum árait meg Joci lentebb ismertette... mérges
425. • 2011-09-11 12:12:39
Sibera. Igazad van, tényleg azt mondtad amit írtál. Na mindegy. Jan még nyerhetne, és akkor ez öröm ez boldottág lesz. Pár hete még tele reményekkel, a nagy fanok álmodoztak arról is, hogy a helyi király meglepit okozhat az irc elejének is, mivel ott él, lakik a gyorshoz közel. Hát ez nem jött össze. Bírom mikor teóriákat gyártanak, meg fantazmagóriálnak, és elhiszik azt amit egyesek állítanak, hogy nagyon erõs a mi bajnokságunk. Aha. Persze. Még a elejébõl nem indult pilótákat nem is említvén, sem tudunk kiemelkedõt elérni csak akkor ha kieseik valaki elõlünk. Nevetséges az állandóan az oldalakon szereplõ, folyamatosan tesztelõ kisebb kategóriában induló páros is, aki itt is megkapja a sok percet, de mindenhol nyilatkozik h tesztel meg most ilyen jó a kocsi meg olyan jó. Vetítés ez felénk nézõk felé, és a sponzorok felé is. Kell a sok kilométer, kell az autózás, de ahhoz az kell, hogy valaki versenyezni szeressen, és ne más miatt induljon.
424. • 2011-09-11 11:57:14
Joci

Ez olyan mint amikor valaki vesz egy Matizt ,aztán meg szidja,hogy gyenge meg kicsi.

Mi a f.aszt vártunk?

Norbi még szervizsátorban is egy szinten van az elejével.
423. • 2011-09-11 10:43:03
Azért az nem semmi, hogy a rallyinfo lehozza az Árpádtetõi gyorsot 7 perc alatt, még az IRC honlap eredménylistáján 11 perec kell nekik :D
És furcsa mód a magyar oldalon Bútor az elsõ az itthoniak közül, a másikon ASI - na most akkor mi is van :D
422. • 2011-09-11 10:32:00
Joci! az hogy Asi jelenleg nálunk a leggyorsabb, az vitathatatlan! Nem is errõl írtam, hanem a sok tréningrõl, hogy kell neki.
Elsõ körben azt gondoltam közelebb lesznek a Magyarok, amit Turán tudott tartani, de a második körre gondoltam hogy sokat fognak gyorsulni a TOP pilóták.
Csak azért örülök, hogy végre kiderülhetett, hiába a hazai pálya, hiába nagyon jó Asi, és hiába lobogósak a pályák, N-el nem lehet verni s2000-et, Ahogy megbukott az etanolos sztori is, mert Asi anélkül is veri a Magyar S2000-et.
421. • 2011-09-11 10:12:49
Száraz tények. Tudod gogy csípázlek Sibera, de ezek tények sajnos, vagy nem sajnos. ASi a legjobb Magyar. Lehet szerencse, lehet tudás, de inkább az utóbbi. Az összes s2000 es kocsi mögötte volt, kivétel a Fiesta. De a Fieste elbukott. Tehát Asi veri pécsen a hazai pilótákat. Asi elõtt vannak az IRC él pilótái. Õket nem veri el. Akkor miért veri el a hazai s2000 es pilótákat és márkatársait??? Mert gyorsabb. Azt ne mondjátok már, hogy egy irc technikai felügyelete mellet is tud csalni. Mellesleg, azt sajnálom a legjobban, hogy janinak nem jó a kocsija. Mert Õ az egyetlen ember, aki Asi ellen a versenyt fel tudja venni a hazai bajnokságban. Norbi barátunk technikai gond miatt kiáll. Megsúgom, sokan ezt tették volna. Nincs egy szinten a hasonló kocsit hajtó pilótákkal. max arcban..
Siber. Ha esetleg költöznél Csehbe, szólj, én is megyek. Csak az tudja hogy miért, aki már volt kint, de itthon él, és nem 20 percig tartózkodott ott.:-)
A rendezõk felkészülését meg sejthettük, mitõl lettek volna erre a versenyre okosabbak, felkészültebbek?? Nem egy profi gárda dolgozik sajna. Ezért ugattam már réges régen, hogy kellene kitaníttatni pár embert, akik felelõsséget vállalnak, de profik ebben a témában, és õk rendeznek minden versenyt, és nagyon jól meg vannak fizetve. Ja. Hogy akkor sok mûmájer kiesne a húsos fazékból? Lehet, de jobb lenne a rendezés.
420. • 2011-09-11 09:47:51
Persze hogy háttal ülök.
Ne csak olvasd, értsd is az írást. Olyan emberek nyilatkoznak, meg irkálnak a fórumba baromságokat, akik még tán külföldön versenyt sem láttak, de dobogóra Magyart vártak. Rosszindulatú vagyok...nem.. csak REALISTA !
419. • 2011-09-11 09:16:43
Rallyrádió:
-az út védelmére kell nehogy károsodjon az aszfalt...no comment de mégis Frici ill a pilóták védelme nem érdekes,inkább vágnák le a kanyart nem....

Ja amikor Willks kiesett a rádiós beszolt rádión,hogy idézem:
-Mit kell csinálnom ill elkérnem ha kiesett a pilóta???
Nah ez a komoly.......
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k