RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
h i r d e t é s
Összes oldal:
711083647
Napi oldal:
172544
Jelenleg:
2609
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

MNASz Évadnyitó sajtótájékoztató 2012
2012-03-26
egyéb
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
933. • 2012-05-14 19:34:28
blg rosszul informáltak, vagy rosszul láttad.

A szakágvezető ott volt, Számos két kis megszokott pincsijével és egy új számomra ismeretlen pincsivel épp Herczig bármilyen büntetését próbálták megszervezni, hogy a gyerek második lehessen.
932. • 2012-05-14 16:03:46
A hétvégén szezonnyitó rendezvénye volt a magyar ralibajnokságnak.
Tisztán látszódott mennyire érdekli a szövetséget a rali. Senki nem volt lent a rendezvényen a szövetség , az elnökség részéről.
A kinevezett szakágvezető sem érezte fontosnak, hogy megjelenjen a szezonnyitón.

Pedig még mindig a rali a szövetség legnagyobb szakága és a legtöbb bevétele a raliból van a szövetségnek.
931. • 2012-05-02 10:08:05
A vodkafon inkább megvett volna 2-3 rally futamot, mint hogy ezt a parasztvakítást csinálta. Készítettett volna egy BP rallyt, és sokkal nagyobb lett volna a hírértéke. Na de megint kiderült az, hogy hazánkban le lehet vasárnap záratni a belvárost, és lehetne egy jó kis prológot rendezni sok helyen, ahol ezerszer több ember lenne. De gondolom az mnasz ben ülők ezt nem vették észre, és csak a lóvét számolgatják...
930. • 2012-05-02 06:37:50
Sokat elmond a hazai állapotokról, hogy Botka meg Asi képviselte a ralit a belvárosban. Persze Kazár sem egy szent, de őt legalább még nem tiltották el jogerősen.

929. • 2012-04-22 10:07:28
Szépen együttt párban akkar az országbol hidjetek el sok embernek okoznatok boldog pillanatokat!!! helyeslek
928. • 2012-04-22 10:05:15
Kedves Számos Miklós mi lenne ha fognad magad és eltakarodnál a magyar rally világából hű fegyverhordozod és kutyadal Katona Pincsi Zsoltal???? nemértem király
927. • 2012-04-19 01:09:41
Azért ez a "versenyautóvizsgáztatás egységesítése", úgyis mint kötelező Mnasz gépkönyv, a gépkönyvezésen a volt Mnasz gépkönyves autók egy részének a rendes, ipari szívatása (vigyél csődokumentációt egy volt Mnasz gépkönyves autóhoz, hasonlók), olyan jól sikerült, hopgy csak elég megnézni a hétvégi nívósabb amatőr versenyekről a videókat, virágzanak, tele vannak műszaki vagy akár papír nélküli autókkal. Szegény Rte-ben meg elég soványnak tűnik a mezőny Tatabányán, persze ebben benne lehet a válság és a Rábaringi extra kiadás-logisztika is. De azért lényegében meleg gratula a nagyon okos, jót akaró, egységesítő, átlátható rendszert létrehozó jó pesti embereknek, nekik köszönhetően megint virágzanak az amatőr versenyek, lévén amibe beleteszik a mancsukat, az lényegében élhetetlenné, és sokaknak finanszírozhatatlanná válik azonnal. És még finom voltam és nőies.
926. • 2012-04-18 18:42:50
Akkor már értem miért nem ad pénzt, miért bojkottálja az eddig megszokott és megrendezett (2011-ig) rally versenyeket F**** bajtárs.
925. • 2012-04-18 08:04:14
Rallyzik az Adóhatóság!

A Nemzeti adó és Vámhivatal figyelő szemei elé kerültek a tavasztól – őszig megrendezésre kerülő autó- és motorsport rendezvényei, és azok adóbevallási kötelezettségeinek ellenőrzése, úgyhogy – FIGYELEM! – útra keltek, és ellenőrizni fognak.
Vizsgálják a rendezvények vonatkozó reklámszerződéseit és ilyen jellegű bevételeinek elkönyvelését, ezzel együtt adatgyűjtést is végeznek. Vizsgálni fogják a rendezvényeket szervező, rendező és lebonyolító vállalkozások tevékenységét is, kiemelt figyelmet fordítanak közben a helyszínen foglalkoztatott személyek munkaviszonyának ellenőrzésére.
A futamok helyszínein a vámosok fogják felkeresni a vendéglátó-, kereskedelmi- és szállásadó egységeket, átfogó ellenőrzés céljából. Figyelni fogják a nyugtaadást, az áru eredetét, és az alkalmazottak foglalkoztatásának körülményeit.

(NO COMMENT)
924. • 2012-04-17 23:04:07
Azért, mert gazdaságilag, pénzügyileg a padlón vagyunk, az MNASZ pedig a versenyzők befizetéseiből él a tisztelt el...társakat kéretik a nagy arcból no meg a havi fizetésekből visszavenni úgy 47000Ft/hó/fő. Lehet, hogy erre lenne jó péda az agyonbasztatott Bajnai aki 1Ft ért vállalta az ország vezetését bármi is volt mőgőtte(vállalkozások), Viktor királynak is vannak vállakozásai - bányái ebből adódóan a nagy hazafi a szabadságharcos mégis felveszi a búsás képviselői fizetését, lehet, hogy Ő zsoldos harcos?
923. • 2012-04-17 22:33:17
Hadd szálljak vitába egy kicsit.
1. A Forma 1 az egytelen versenytípus -tudomásom szerint- amelyik bejelenthető az FIA-nál ASN (jelen esteben MNASz) bejelentés nélkül. Ennek ellenére a magyar Forma 1 -szintén tudomásom szerint- mégis fizet bejelentési díjat.
2. Természetesen a jogtulajdonosnak fizetendő jogdíjat az FIA bejelnetési díjjal összekeverni, összehasonlítani butaság.
3. A Hungaroring Zrt. is, és a pécsi rendező is egy üzleti vállalkozás. Miért is várnánk el, hogy a MOL a saját hasznából az OMV-t finanszírozza. Az IRC elmaradása miatt a WTCC okolni szintén butaság. Az az állami pénz, ami a tavalyi igéret után is csak lassan folyt be a rendezőhőz, az idén már meg sem lett ígérve, mint ahogy a kórházak, iskolák, vasúti szárnyvonalak támogatása sem. Azért, mert gazdaságilag, pénzügyileg a padlón vagyunk nem az MNASZ-t kellene okolni (még ha egy-két elnökségi tagnak van is köze hozzá).
922. • 2012-04-17 12:05:56
De, szükséges szembeállítani. Ha igaz, amit nasanyika írt, akkor pl idén konkrétan a WTCC miatt nincs IRC, illetve amiatt, hogy néhány ember az egyiken tud pénzt keresni, a másikon nem. Mindkettő beleférhetett volna, és még maradt volna is pénz, csak ugye az étvágy...


A másik pedig, hogy minden versenynek van bejelentési díja az országos szövetség felé mindenhol. Ez az MNASZ díjtáblázatában úgy szerepel, hogy az FIA bejelentési díj 50%-a. Nem tudom, hogy a 6 milliárd jogdijból mennyi az FIA díj, de biztos lehetsz benne, hogy nem elhanyagolható. Ha ezt a pénzt befizetné a rendező, mint ahogy minden más rendező is, akkor nem lenne anyagi gond. Csak ők ezt inkább elköltik lótusokra.

És ez pont így müködik.
921. • 2012-04-17 11:58:19
Nem szükséges szembeállítani a gyorsasági és a rally szakágakat.

A Forma1 ideje alatt csak a csapatok, a kiegészítő személyzet, a média, a fanatikus rajongók több pénzt termelnek a költségvetésbe az itt tartózkodásukkal (szállás, utazás, promo-k, kaja...stb), ami önmagában több, mint az a 3,26%, amiből milyen tyűdef@sza IRC-t tudtál volna rendezni.
Én is nagyon sajnálom,h elúszott az IRC-Mecsek, de nem nem az F1 miatt.
Akkor ennyi erővel a kurv@anyját az FIA-nek is, mert az éves költségvetésének 0,3%-át nem ajándékozta oda a kedves szervezőknek, hogy versenyt tudjanak rendezni? Ennyire erővel a helyi- v. megyei önkormányzat is egy nagy szemét, mert ők is sokmilliárdból gazdálkodnak, az IRC-hez meg "csak" pár nokiésdoboz kellett volna?! Ez nem így működik...
920. • 2012-04-17 11:43:15
Az IRC történet nagyon egyszerű:

Tavaly megvolt rá az 50 millió állami támogatás. Közbejött hirtelen a WTCC lehetősége, azonnal kellett pénz. El is költötték az IRC pénzét rá.

G***** mindent megtett, hogy pótolja a pénzt az IRC-re, ez sikerült is, de már nem azokkal a feltételekkel, mint az első körben, valakinek ki kellett fizetni, és csak utólag kapta meg a pénzt a Mecsek Rally szervezője, amibe belerokkant.

A WTCC nem várt siker lett, kiment 70e ember (ingyen) rájöttek, hogy ott is be tud szedni az Ostermann/Hungaroring mondjuk 50.000x3000 Ftot (gyk: 150millió), és idén már ezt eröltették, és az állami támogatást nyilván nem az IRC-re vitték, amiből nem keresnek közvetlenül pénzt.

A történet üzleti szempontból rendben is lenne, ha közben "mellékesen" nem ők vezetnék az MNASz-t is, mert ugye ha meghagyták volna azt az 50 milliót az IRC-re, akkor nem kerestek volna a WTCC-n "csak" 100 milliót, de lenne verseny.
919. • 2012-04-17 11:15:56
"A jelenlegi szerződés szerint 2016-ig biztosított a Magyar Nagydíj helye a Formula–1-es versenynaptárban, az állam a jogdíj kifizetésével eddig is támogatta a futamot. A jogdíj 2008-ban 18,2 millió dollár (3,6 milliárd forint) volt, az akkor meghosszabbított szerződés szerint évente tíz százalékkal növekszik."

Tehát:
2008: 18,2
2009: 20,02
2010: 22,02
2011: 24,22
2012: 26,64 millió dollár = 6.121.528.012 Forint!!! Érted?

Az egész hazai ralisport évi 200 millió forintból szárnyalna, IRC-vel, utánpótlással, mindennel! Ez ennek az összegnek 3,26%-a! Ez nem a Forma1 költsége, ez csak a jogdíj!!!

Tehát ha lenne mondjuk egy kitétel, hogy csak a jogdíj 1% megilleti az MNASZt, az 61 millió forint lenne!!!

Értitek, hogy miért a Hungaroring fontos? Hatezer-millió-forint csak a jogdíj.
917. • 2012-04-16 17:03:20
Ma 18:20-kor a Hír tv-n a Stopper-ban Rally! vagyis, hogy nincs rally!
Nézzétek!
916. • 2012-04-15 11:29:05
Lassan csak leesik majd mindenkinek hogy SvájciF**** Tamás/büdös nagy tolvaj lízing cég tulajdonos/és társai pont les***ják a rally-t,az fontos nekik amiből pénz van,a többi csak nyűg max egy kis apró pénzt ki tudnak belőle venni.És hidd el hogy kínosan oda figyelnek arra nehogy olyan kerüljön a tűz közelébe aki kicsit is okos vagy meg akarja váltani a világot.Ha hülye szőke agyú vagy ,vagy okos pincsi max akkor............erről szól az egész nem másról.Tojnak ők nagy ívben a magyar autósportra.................max ha pénzt látnak benne,mint pld a wtttc ben vagy a zengő team-ben.........
915. • 2012-04-14 20:11:19
Kedves Olvasók és Hozzászólók!
Tisztelt Varga Imre!

Mivel mi nem ismerjük egymást, engedje meg, hogy bemutatkozzam nagyon röviden. Majd 20 éve rally néző vagyok, majd időközben tereprally is. Ez már sok idő, láttam nézőként pár dolgot, gyalogoltam rengeteg kilómétert - hála a nem "néző- és parkolóbarát" szervezésnek. És megtenném újra, sárban, szélben, esőben, hőségben. Megérte amit kaptam ettől a sporttól nézőként. Egy ideje nagyon megrövidültek a kocsisorok a parklóba menet a gyorsok mellett. Régen sokan voltunk és térkép se kellett, hogy odataláljunk mert csak beálltam egy tömegbe és mindenki arrafele ment, ma már egymagam vagyok. Aggódom, olvasgatom a fórumokat, híreket, és most elolvastam a "Három az egyben..." című cikket. Nagy a baj és ezt mint néző mondom. És ha a tapasztalatomra hagyatkozom szemben a szívemmel ez a baj elég rég kezdődött és nagyon sokáig fog tartani. Nem hogy az alján még a derekán sem vagyunk. Ezzel nekem nem is lenne bajom csak közben odavész amit szeretek, a rally.

Én nem tudom, hogy épül fel az MNASZ, hogy van ilyen benne például, hogy Drag, Drift Bizottság (semmi gondom velük, kérlek ne értsetek félre). Nem tudom mi az az RSB, IB, SBB, ATB, SFB, RTE, TR .... Nem is akarom tudni. Egy dolgot tudok viszont, hogy az a MNASZ egy szövetség. Mégegyszer: szövetség!! Vagyis legyen az bármi is, de nem magáncég. Egy adott feladatkör elvégzése céljából emberekből létrehozott társaság. Szerintem. Ez nem egy magáncég, ez egy "szövetség" melyben a vezetők választva vannak és ezáltal képviselnek egy mögöttük levő társaságot (kezdve a sportolótól a nézőig) akitől kapták a bizalmat a munka elvégzésére. És igen ez a társaság időnként elvárja a kérdésekre a választ. Ez egy ilyen szakma. Ezen a gondolatfonalon tovább menve - szerintem - a benne résztvevő képviselőknek erkölcsi és morális kötelessége minden feltett kérdésre választ adni a munkájukkal kapcsolatosan származzon az a sportolótól vagy egy egyszerű nézőtől (jelen esetben én).

Imre, Őn egy helyen ezt mondja: "...meg kéne kérdezni a véleményemet a miértektről is azt gondolom...". Nos a kérdés elhangzott több esetben is. Amennyire én kihámoztam, a válasz több formában érkezett:

1."Azt gondolom majd azon urakkal közlöm véleményemet akik megszólítottak és majd ha ők gondolják publikálják a dolgot."

2."Ha majd megkeresnek akik megszólítottak azoknak el fogom mondani a miértet"

3."Várom megtisztelő hívását 10 perc múlva el tud érni."

4."Miután névtelen fantomoknak nem fogok magyarázkodni mert nincs miert ezért kerdezzetek meg Nattant vagy Cselenyit urat velük ezt mar meg beszéltem. Ha a továbbiakban bárkinek problémája lenne azzal csak személyesen vagyok hajlandó kommunikálni."

Őszintén mondom nem értem. Először felajánlja, hogy válaszol, majd a számtalan kérdés feltétele (azt gondolom volt közöttük kúltúrált is, névvel vállalt) után sincs érdemi válasz.

Engedje meg, hogy én is megkérdezzem: miért hozta meg azt a döntést amit meghozott. Itt had álljak meg egy pillanatra, engem nem érdekel, hogy igen vagy nem a döntés. Csak egy tényszerü választ várnék (talán várnánk) például: azért szavaztam i/n-el mert én ugy látom, hogy ez ezért és ezért .... és ez igy van hasznára a rally-nak.

A kérdésem minden szavazó és nem szavaszóhoz is szól természetesen, de mivel Ön nyilvánitott némi hajlandóságot a nyilvánossg fele (nagyon helyesen) ezért most Önnek teszem fel, de ezen formában szól a többi tagnak is. Szivesen olvasnám a többi indokot is.

Azt tartom a legszégyenletesebbnek, hogy Önök ezekben a poziciókban "köz"feladatot látnak el, melyet önként vállaltak. Ezzel a vélemény- és válasznyilvánítás kötelezettsége is együtt jár! Én nem vagyok sportoló sem riporter kérem ne várja el tőlem, hogy más formában tegyem fel a kérdésem.

Bizom megértésében.

Tisztelettel: Németh Ferenc
914. • 2012-04-14 20:06:24
Izgalmas lehet, amikor egy nyilvánvalóan baloldali cégnek 20%-a van egy óriás magyar vállalatban akkor, amikor jobboldali kormány van... Már jobban érthető a jobboldali vonal, mint ellensúly az elnökségben.

Szép ez az 1.593.000.- +max50% (+80e/hó fizetés is az elnöknek. Egy jó honapban 2.469.800 Ft a fizetése! Az mnasz vezetés nem jár pénzzel... Komoly dilemma lehet neki, hogy melyik fontosabb...

MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k