Engem nagyon bosszant az, hogy emberek tönkretesznek sportágakat, büntetlenül. Szerettem a hegyi meccseket, több országban is voltunk, nagyon szinvonalasak voltak, jól nézhetõk stb.. nálunk ez sem kellett a vezetõknek. Ortodox jól mondja, tanulni kellene már a hibákból, és aki hibázik, azt elengedni. jaj de nagyon lágy voltam most. Valójában akik a pénzt ellopták, seggbe kellene cseszni, hogy az anyjukig szaladjanak :-) Ugyanigy a rallynál is. nem hagyni a levlezgetést, a kifogások keresését, hanem elzavarni mindenkit. a szövertségbõl is, amédiából is, és olyan embereket odatenni, akik még szeretik eut a sportot..Az autósportot.
mtd 402!
A bölcs ember, próbál okúlni a korábbi baklövésekbõl.
Gondolom rallysjociCZ nem büntetõbírót akar játszani x év távlatából. Sokkal inkább abban reménykedik, hogy egyszer újraéled a hegyiversenyzés, és akkor majd tudni lehessen, kik azok, akiket NEM szabad odaengedni.
Hi. Kérdeznék valaki illetékest. A hazai hegyiversenyeket ki bazsta el? Miért nincsenek csak a fáradt ringen? Közbeszólt e a politika, jaj valaki szájába adom a könnyû választ. Mert ez is csak hazánkban haldoklik, máshol korlátozni kell a nevezéseket annyian indulnak, pedig sok verseny van egy évben.... Nos?
Kétségtelen, hogy az ember ott spórol, ahol tud. Egy alacsonyabb osztályban szereplõ, vagy egy kisebb költségvetésû csapat, bizonyára nem engedheti meg magának, hogy még egy stylistot is eltartson. Ahhoz viszont nem szükséges szakember, hogy egy éves díjkiosztón, milyen öltözékben kell(ene) megjelenni.
A magyar RALLYE legnagyobb ünnepén, az éves díjkiosztón,- ami amúgy is vicces távolságban lett megtartva a versenyévadtól,- a díjazott versenyzõk többségének (csakúgy, mint sajnálatos módon az Elnök Úrnak is) az öltözködési tanácsadója alighanem szabadságon volt!
Pedig a meghívóban még figyelmeztették is a résztvevõket az eseményhez illõ öltözet viselésére!
Ha nem is "mi", de az RSB igen. És szerintem tettek is, nem nagyon volt olyan változás, ami ne lett volna indokolt.
Abban teljesen igazad van, hogy nagyon késõn jött ki az új RVSz. és nem is igazán volt elõkészítve, utána már csak a tényleg indokolt változások lettek elfogadva a ST részérõl, pont azért, hogy ne év közben legyen ötletelés.
Szeptemberben kell összerakni a következõ évet, nem márciusban, akkor ezek a problémák nem jelentkeznek. Az elõzõ RSB vezetõ rengeteg pénzt, és rengeteg szakmai segíséget kapott.
Most sajnos nincs vezetõ, ami szeptemberig nem nagy probléma, mert szakmai munka folyik, csak a jövõ évet kellene egy olyan ember vezetése alatt elõkészíteni, aki meg tud birkózni ezzel a feladattal, méghozzá úgy, hogy közben nem tartja a markát, mert a tavalyi pazarlás, és a szponzorok totális hiánya (kivéve a gumis szerzõdést), pénz az nincs, és nem is várható sajnos...
Amellett, hogy teljesen igazatok van abban, hogy nem tudjátok elfogadni, hogy az év elején kiváltott licencek mostanra egy másik sportágra vonatkoznak, érdemes abba is belegondolni, hogy az MNASZ-nél év elején váltott licencek tulajdonosai mit éreznek az év közben négyszer-ötször módosított RVSZ (pláne versenynaptár) láttán. Szerintem kb ugyanazt, csak nem teszik szóvá. Ez ellen viszont pont ti tudtok tenni.
Szép ez a MAFC ügy. Én nem emlékszem, hogy valaha is lett volna ennyire arrogáns vezetése az MNASZ-nek!
A kupleráj egyre csak nõ körülöttük. Jogtalanul mûködõ szakágvezetés, szomszédoknak átcsúsztatott bizniszek, személyes bosszúvágyból kirúgott szakágvezetõ, versenyzõk tucatjai ellen indított fegyelmi eljárás, az MNASZ elnökeként saját szponzoringben páváskodás a TV-ben.. stb
Most meg még Duen-t is cenzúráznák, pedig benyó nemrég még itt hirdette a cégét! Pitiáner alak.
86/7/2014/2014.05.05 sz. elnökségi határozat:
Az MNASZ Elnöksége áttekintette a Rallye Szakág vezetõje tisztségre beérkezett jelöléseket és az Alapszabály elõírásainak megfelelõen felkéri a Titkárságot, hogy küldje ki a jelölés második fordulójára vonatkozó leveleket.
Állítólag a 34 beérkezett jelölésbõl 24-et a Pénzes, 10-et a Berényi Ákos kapott. 28 kellett volna ahhoz, hogy automatikusan kinevezzék. Indul a második forduló.
Egy ilyen eredmény után az Elnök Úr elgondolkodhatna, hogy meddig akar még a tagság akaratával szembe menni??
Hát meg úgy egyátalán, hogy néz ki?!
Egy MNASZ elnöknek adni kellene magára, hiszen az általa "vezetett" szövetség rajta keresztûl is megitélésre kerûl. És hogy a kicsi fiacskáját futtatja a közszolgálati TV-n?
Nekem ez nem szimpatikus, sõt azt az üzenetet hozza, hogy Õ sem jobb az elõzõnél, aki szintén képernyõre kerûlt, és élõ egyenes adásban kuncsorgott egy kis pár 10-100 millió forintocskáért, hogy a "saját" játszóterét ugyan újitsa már fel az állam! És rajta keresztûl mi is.
Szólhatna valaki a "holdudvarából" az Elnök Úrnak, hogy nem elegáns egyesületi ingben nyilatkozni a TV-ben Mnasz elnökként!
Ez már többedszer fordult elõ a tegnapi autósport ünnepen!
"munkájával elégedetlen a szakág, ezért döntött az elnökség a visszahívása mellett - mondta Endrei Katalin (46), a szövetség kommunikációért felelõs elnökségi tagja."
Köszönjük Katalin!
A 2 dolgot ne keverjük: A hatalmas ellenállásról a LE és ccm drasztikus általános korlátozása esetében beszéltem, ettõl volt hangos a terem a Pénzes-féle meetingen. Minden versenyzõ, kocsitól függetlenül hallani sem akart róla.
A fokozatosságot egyáltalán nem így kellene csinálni! Jövõre mindenkivel leszereltetik a Webereket? 2016-ban meg rakd vissza a 296-os tengelyt? 2017-ben dobd ki belõle a áttételmódosított tolóst? Vagy ami majd akkor eszünkbe jut? Hogy?
Sokkal inkább kellene egy nyilvánosan meghirdetett koncepció, évekre elõre, hogy TERVEZHESSÉL! Például csak az A-s homológlapnak megfelelõ autók mehetnek 2016-tól! Ezzel persze kiszúrsz minden versenyzõvel, csakhogy a csúcs Ladákat kitakarítsd... Nem jó ötlet...
Nyilván van olyan akinek nem tetszik, hogy erõsebb autókkal teszik össze, de ilyen a rally, ezen kár keseregni.
Sõt! Nekem személy szerint kedvezõ is lenne a nagymotor tilalma, mert tavaly a Salgón Lada "H"-ban csak két ilyen verda vert meg (nagyon jókezû srácok által terelve) és meggyõzõdésem hogy nem az autón múlott, egyszerûen bátrabbak, gyorsabbak voltak. Most hátradõlhetnék és röhöghetnék a markomba, hogy ezek a srácok kiestek, szabad a pálya... De azért tépem itt a számat mert az elvvel nem értek egyet!
Azt meg különösen nem értem, hogy miért fáj bárkinek, hogy a normál kategóriákon kívül van egy kupa is Lada H-ban, és megmarad a versenyzés és eredményesség öröme Lada A-ban is... :(