Én személy szerint pl csak csütörtök este hallottam a gyászhírt, gondolom a Titkárságnak is csak a rövid péntek állt erre rendelkezésére, biztosan pótolni fogják hétfõn.
Valóban, lehetett volna, illett volna elõbb, de valakinek jóvá is kell hagynia egy ilyen közleményt, lehet, hogy sokan voltak szabadságon pl., és ezért késnek, esetleg hivatalos megerõsítésre vártak, nem tudom. Ettõl még nem kevésbé fontos az ügy.
Viszont arra nagyon kérlek titeket, hogy abban a stílusban adjatok hangot a véleményeteknek, aminek Tyutyu is örülne, ezek nem olyanra sikerültek, õrizzük meg mosolyogósnak az emlékét, és ne kiabáljunk egymásra most, fõleg ne vele kapcsolatban..
SZÉGYEN!!!
Hónapok óta távol tartom magam a "brigádtól"! Többek között ez is bizonyítja milyen emberek!
Az imént beszéltem telefonon Móczár alelnök 'úrral', akinek kifejeztem felháborodásomat e tekintetben! (jó, tény nem túl szalonképesen)
Természetesen az elsõ dolga volt, hogy áttolta másra a felelõsséget.... (õ már csak ilyen!)
És, hogy miért pont õt hívtam?
Mert sajnos, neki pontosan kéne tudnia milyen dolog egy ilyen betegség ellen küzdeni.... Hál'istennek õ gyõzelemre áll ellene jelenleg...!
Bezzeg az elnökségtõl 'kierõszakolt' öndicsérete felkerült a honlapra....
Az egész MNASZ-ben senki sem volt képes írni egy pár sort Pethõ Tyutyuról. Az új megbízott rally szakágvezetõ, Szabados Úr pedig "nem tudja ki az a Pethõ István", ezért nem lép semmit sem.
Szégyellhetik magukat!
Megtudtuk a tájékoztatóból, hogy augusztusban színes és gazdag a programválaszték, hiszen lesz autócross EB.+ OB., drift OB és fesztivál, rally R2, Histo., gyorsasági OB.+ Zóna, gokartOB.
Továbbá megtudtuk, hogy az Elnök Úr ismeri az autócross nehézségeit és a drag problémáira is keresi a megoldást.
A rallyval -ezek szerint- minden rendben???
Az pedig ugye már csak puszta véletlen, hogy a két augusztusi MARB verseny említésre sem került.
/eközben -egy másik szakágban- aktuálos feladatként jegyzik a Young Driver Academy programját/
Olvasom az Elnöki öntömjénezést,de valamit nem értek,vagy nem értem,hogy mire akar kilyukadni vele: 'meggyõzõdhettem arról, hogy nagyon gazdag a magyar autósport, köszönhetõen versenyzõinknek, tagjainknak, szakembereinknek, önkéntes segítõinknek'
Tehát gazdag az autósport és lehet belõle pénzt kivenni?Vagy hogy gazdag?Színes?Eddig is színes volt,csak eddig az ElnökÚrnak kinevezett nem volt Hungaroringen,nem mutogathatta a fiát a TVben.
Ennek az Elnöki tájékoztatónak mi értelme van,különben?Vagy ez már a választási propaganda része??
Még hozzátenném ha meg is épülne 20 db ilyen 8 Km -es pálya (3 milliárd 120 millió Ft + ÁFA ideális esetben és ha megfelel a 4cm aszfaltréteg) valószínûleg nem unnák meg pár év alatt a versenyzõk és nem ismerné mindegyik navigátor nélkül is kívûlrõl a pályákat.
A nevezési díjból hamar befolyik majd az útépítések költsége :)
Egy útépítõ cég oldalán olvastam, hogy az alapozás 15-20cm vastagságban 3500 Ft + ÁFA (mértékegységet nem említi feltételezem négyzetméterben számolnak). Legyen 3 méter széles az út: 10 millió 500 ezer Ft + ÁFA az alap / Km.
Az aszfaltozás: 3000 Ft + ÁFA (4cm vastagságban) ez: 9 millió Ft +ÁFA / Km (ha megfelel rally célra a 4dm vastagság).
156 millió Ft + ÁFA összegbõl meg is épülne egy 8Km -es pálya (a legegyszerûbb esetben, gondolom az építési, talaj körülmények drágíthatják).
Ez a probléma ebben az országban, hogy felelõs pozíciókat töltenek be olyan emberek akik maguk sem tudják mit beszélnek...
A Benyó riport mindent visz, de Szabados Lajos RallyCafé-ban megjelent interjúja sem semmi. Nem szívesen csinálok ingyen reklámot az újságnak, de a muszáj egy részletet megosztanom veletek:
Szabados Lajos: „ …Ezen kívül a rendezéssel is szeretnék foglalkozni. Manapság nagyon nehéz versenyt rendezni, a természetvédelmi területeken, úgyhogy onnan el kell vinni a ralit és olyan helyekre terelni, ahol mondjuk két falut összekötõ úton tudunk versenyezni.
RallyCafé: BOCSÁNAT, HOGY KÖZBESZÓLOK, DE KÉT FALU KÖZÖTT, NÉMI TÚLZÁSSAL LEGINKÁBB EGYENES UTAK VANNAK MAGYARORSZÁGON, AZ MEG NEM ÉPPEN RALIZÁSRA ALKALMAS.
SZL: Akkor építeni kell ilyeneket.
RC: NA, EZ NEKEM KEZD SCIENCE FICTION KATEGÓRIÁBA TARTOZNI.
SZL: Pedig nem az, csak végig kell gondolni. Rengeteg olyan út van, amit a terepraliban használunk, és ha csak egy nyomsávban leaszfaltozzuk, már alkalmas lenne versenyek lebonyolítására. Jellemzõen mondjuk nyolc kilométeres szakaszokról beszélünk. Nyolc kilométert leaszfaltozni nem egy jelentõs összeg. …”
„ …Ha mondjuk húsz ilyen pályát tudnánk építeni az országban, akkor azzal megoldódna a ralipálya kérdése. …”
Bõ két hónapja Duen tette közzé hogy milyen pozitív irányba mennek a dolgok, milyen nagyszerû az új vezetés, persze akkor még Endre bizottsági tag volt. Csak azért kongatják a vészharangot, mert a Tibi nem tud több 95km/órás átlagsebességû szlalomversenyt rendezni a Mecsekben, és a serlegeket is máshonnan fogja venni a szakág.
Az elnökségnek Csé és Gyurma javasolta, hogy ne legyen kiírva szakágvezetõ választás, mert "az alapszabályban erre nincs határidõ megadva". (Ami elég furcsa értelmezése a szabálynak.) A Budai remek választás lett volna, az év felét Dubaiban tölti! De inkább azért nem vállalta a szakágvezetést, mert a felesége nem lehetett fõtitkár, így lett a Benyó haverja a szakágvezetõ. Szép jövõ.
Tegnapi hír, az is, hogy a Füzy nem tudta lenyelni, hogy a fõtitkári kinevezés bundázva volt, ezért lemondott az elnökségi tagságáról. (Van még aki követni akarja.)
A bíróság továbbra sem jegyezte be aláírónak Benyót és az új alapszabályt, mert valami nem kerek a februárban Gyurmáék által elkészített alapszabály körül. Az lesz az igazán izgalmas, ha vissza kell állítani az eredeti, februári állapotot, mert akkor többek között sporttanácsa sincs jelenleg az MNASZ-nek.
és még mindig ugyanazok az arcok bohóckodnak, szavazgatnak osztják a nem lévõ észt a Magyar rally házatáján... redõny lehúzva. Most jönnek majd a nyilt levelek, a kritikák, az ellenkritikák, és semi nem fog változni. Lehet ha szépen lemondana mindenki, jobban felnéznének rájuk az emberek, akik nem ismerik a munkásságukat.
Bölcs ember okuljon a múlt hibáiból, így van.
De ez szerintem nem változtat a jelenlegi helyzeten.
Sem emberi sem anyagi háttere nem nagyon lesz mostanában.
utopia megvan? erre kar szamitani, nem igy mukodik a vilag.
egyebkent meg a kerdesedre megprobalva valaszolni tenyleg a legjobb szandekkal, a magyar autosport allapota is pontosan tukrozi a gazdasagunk teljesitmenyet. eu hireket olvasol? meg bulgaria meg romania van mogottunk teljesitmenyben, szlovakokat, cseheket, lengyelek mar sosem erjuk utol.
politika off.