h i r d e t é s
Összes oldal:
735069033
Napi oldal:
137164
Jelenleg:
3316
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

MNASZ Közgyûlés 2013
2013-01-20
MNASZ fórum
oldalanként | növekvõ
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2653. • 2015-05-06 23:23:01

Mindenek elõtt köszönet DuEn-nek, hogy helyet és lehetõséget biztosított az ellenérdekeltek álláspontjának közléséhez. Respect!
(Ugyan, az MNASZ-t is ide számolva három érdekelt fél van, és a harmadik egyszer már kinyilatkoztatta, hogy nem tartja autentikus forrásoknak az internetes oldalakat, de ebben az ügyben ugyancsak illene itt megnyilatkoznia. Lenne mit védeni a mundéron.)

A normális ember azt gondolná, hogy a történelemtudomány egy egzakt valami. Vagy volt, vagy nem volt! Ehhez képest 50 évente átírják a történelemkönyveket. Ma már az egri verseny is történelem, még nem telt el 50 év, mégis van (legalább) három verzió. Ki érti ezt!?

Sok mindent nem értek.
Elõször is azt, hogy az óvással kapcsolatban miért beszél Botka D. a motor lökettérfogatáról,

"Szerettük volna, hogy még ott a verseny helyszínén feltárják, hogy hány köbcentis a motor."

vagy a versenyen készült határozat miért mondja azt, hogy az óvás a lökethossz mérésre vonatkozott.
http://www.duen.hu/info/File2708.jpg

Tudom, hogy nem független a kettõ egymástól, de nem is ugyanaz. Egy ilyen súlyú ügyben illene pontosan fogalmazni, fõleg, hogy mindhárom oldalon elvileg szakértõk állnak.

Elnézve a Fiesta motorterének képét, nem gondolom, hogy a lökethossz mérést csak kiszerelt motornál lehetne megmérni.
http://www.duen.hu/userfiles/image/150430_Nem_megfelelo_emberek_ulnek_az_asztalnal/Nem_megfelelo_emberek_ulnek_az_asztalnal_1.jpg

Ha rá is van döntve a motor a tûzfalra, a gyertyákat is ki kell venni valahogy, no meg a trafókat is, ami a pipa miatt hosszú is, bár nem annyira, mint a mérés során késõbb használt „mérõpálca”, ami lehet, hogy egy e célra gyártott antenna?
http://www.duen.hu/info/SAM_0123.JPG

Hogy lehet, hogy az autó versenyhelyszínrõl történõ elszállításának körülményeire a Technikai Bizottság képviselõje és Ollé Csaba másként emlékezik? Pedig a történelem, mint tudjuk egzakt tudomány. Vagy volt, vagy nem volt!

TB:
http://duen.hu/info/150430_TB_jegyzokony_1.jpg

OCs:
"Kb 23.00h-kor telefonon azt közölte velünk a Technikai Bizottság, hogy nem várják meg az autót, kedden úgyis megnézik."

Nem értem, hogy a TB hogy írhatta le egy határozatban, hogy rozsdás a lendkerék, mikor a másik fél szerint a váltó nem volt leszerelve. A TB e kijelentésével kapcsolatban képekre hivatkozik. Tessék mondani! Láthatnánk ezeket a képeket?
http://duen.hu/info/150430_TB_jegyzokony_2.jpg

Zárójeles megjegyzés, hogy ezen a képen
http://www.duen.hu/info/SAM_0110.JPG

a váltó kuplungharangján van egy többfuratos rész, amely kémlelõ nyílásként is funkcionálhat, és rajta keresztül vizsgálható a lendkerék korróziós szempontból. Mert ugye az elõfordulhat, hogy a váltót nem veszik le a motorról, meg az is, hogy felteszik rá, ha a helyzet úgy kívánja.

Ollé Cs. szerint, a fémtiszta felület néhány óra alatt is megrozsdásodhat (ékszíjtárcsa). Ez igaz, de rozsda és rozsda között óriási különbségek vannak, és szakértõ szemmel megállapítható a rozsdáról, hogy az néhány órás, vagy több hetes.

A vizsgálat idõpontjával kapcsolatban akár igaz is lehet, hogy az ATB nem volt jelen,
http://www.duen.hu/info/IMG_0001.jpg

de ebben a tájékoztatóban meg az szerepel, hogy a pontos idõpontot külön kell(ett volna) egyeztetni, ami ezek szerint elmaradt? Ha igen, melyik fél mulasztott ez ügyben?
http://www.duen.hu/info/File2708.jpg

Ollé Cs. Azt mondja:
"Kérésükre kiszereltük a motort, mert a szerelési folyamat 6 óra. Nem szerették volna ott megvárni… Az óvás egyébként is a motorról szólt, illetve pont ezért nem lehetett Egerben megnézni, mert a kaszniban nem hozzáférhetõ, mindenféleképpen ki kell venni!"

Ezt úgy kell érteni, hogy a TB kifejezett kérésére lett a jelenlétüket nélkülözõ módon kiszerelve a motor? Erre akkor a TB nem emlékezik? Megint egy fekete, meg egy fehér állítás van egymással szemben, néhány nappal a történtek után. Valakinek nagyon rövid a memóriája!

De ne vesszünk el a részletekben, nézzük a mérést.
A mérést, amelyet e kép szerint
http://www.duen.hu/info/SAM_0130.JPG

antennára ragasztott papírszalagok segítségével végeztek, és így voltak képesek kihozni azt a mérési pontosságot, amit ebbe a jegyzõkönyvbe le is írtak:
http://www.duen.hu/info/IMG_0002.jpg

Nem tévedés, a papírszalagok távolságát 1/100 mm pontossággal mérték, úgy, hogy azokat egy ferde felületen feltámasztott tolómérõhöz képest ragaszthattak az antennára?
Ha már volt tolómérõ, akkor miért nem azzal mérték a löketet? Ha mégis azzal mérték, akkor nyilván digitális volt, mert a sima nem mér 0,12, ill. 0,09 századot, illetve miért nem azt a képet kaptuk a papírcsíkos antenna helyett??

Nem értem, hogy a méréshez miért kellett leszerelni a szívócsövet?
Nem értem, hogy mi kerül egy magyar szerelõn 100.000.-Ft-ba /nap? -mikor épp ma olvastam ezt:

"14/2015 Rallye Szakági Bizottság határozat 2015.03.10. A Rallye Szakági Bizottság, 12.000.- forint napidíjat állapít meg, a rendezvényekre hivatalosan delegált, RSB megfigyelõ részére."
forrás:
http://www.duen.hu/dl.php?d=mnasz&i=272

A 100,000,- bõl levonjuk az áfát és a közterheket, az kb. nettó 40,000,-Ft /nap/fõ, ami, ha fizetés, igen jó kereset.

És ami a legérdekesebb, hogy mindenki háborog, az is akinek nem adtak igazat, meg az is akinek igazat adtak.
Ezt sem értem…

Bocs, ha unalmas voltam.

2652. • 2015-05-04 16:33:04
Húúúú ! Gyerekek , megint ott tartunk , hogy az asztalnál dõl el egy verseny , egy helyezés sorsa ?? Külföldön ( a Bécsi út másik végén ) azonnal tudtak köbölni is , az FIA Felügyelõtestület , és a Technikai Bizottságnál azonnali vizsgálat , és döntés született . Magyarország , így NEM szeretlek ! nemértem nemértem nemértem
2651. • 2015-05-03 18:32:57

Tökéletes a gondolatmeneted!
Egyetértünk abban, hogy Sasa nem lehet ártatlan áldozat, de (háborús) áldozat igen.

"Tóth Imi fondorlatos ármánykodása, elég furcsa, mert ez azt jelentené, hogy a felügyelõk, és az ATB is elõre tudhatóan hibák sorozatát véti."

Ha a profik amatõr hibákat vétenek, ahogy ez esetben az MNASZ illetékesei, és Sasa is, mert ahogy Õ állt ehhez az ellenõrzéshez az sem vall profizmusra (csalni csak profi módon lehet, és Sasa nagy zsivány), akkor könnyen eszébe jut a szemlélõnek, hogy ekkora hibákat csak direkt lehet elkövetni. Innen meg gondold tovább magad…
király

2650. • 2015-05-03 12:41:30
Nézd,

1. nem tudom kit értesz "ti" alatt, szerintem az a kör, amire te gondolsz, az kb másfél éve nem létezik. Legalábbis pl Imivel én legalább másfél éve nem beszéltem autósportról.

2. Valóban részese vagyok hatalmi harcnak, de nem azért, mert hatalmat szeretnék magamnak, hanem azért, mert azt szeretném, ha a hatalmon lévõk elvégeznék tisztességesen a munkájukat. Ezért valóban harcolok.

3. Fogalmam sincs, hogy mekkora motor volt vagy van Sasa kocsijában. Õ azért nem lehet ártatlan áldozat, mert -ha igaz -szabálytalanul elvitte az autót. Ettõl függetlenül a felügyelõk, és az ATB is mulasztott.

A tény az, hogy egy csapat minden szabályt betartva kért egy egyszerû löketmérést, amit nem kapott meg a szabályok adta keretek között. Ebbõl azt levezetni, hogy ez az egész csak Tóth Imi fondorlatos ármánykodása, elég furcsa, mert ez azt jelentené, hogy a felügyelõk, és az ATB is elõre tudhatóan hibák sorozatát véti. Ha pedig ezt tudni lehet, akkor nagy baj, ha õk dolgoznak, nem?

Ha pedig a másik igaz, hogy tudható, hogy valaki 25%-al nagyobb motorral megy a szabályosnál, az is elég problémás... Ehhez képest az általad vázolt elmélet jelentõsége eltörpül.

2649. • 2015-05-03 12:00:54

Gyurma!
És mit szólsz ahhoz az (összeesküvés) elméleti verzióhoz, hogy Sasa csak áldozat? Áldozata a jelenleg is folyó hatalmi harcotoknak. Persze a látszat alapján bûnös, és a bûnös nyerje el méltó büntetését, még akkor is ha csak eszköz volt a harcotokhoz.
Ki is volt az Eger rallyen Botka navigátora? Bizony, a Tóth I. Hát nem érdekes ebbõl a szempontból? Mit veszthettetek? Ha simán lemegy az ügy annak rendje és módja szerint, kibukik egy csalós ellenfél. Ha ügy lesz belõle, ahogy lett is, megint állhat a bál, fejek hullnak az MNASZ-nél, azaz, pozíciótok erõsödik. És mindezt rizikó nélkül, mert TI TUDTÁTOK, hogy 2,5-ös a motor.
Ha így volt: Ügyes! – mondta aki mondta. Bár az MNASZ bölcs emberei is kellettek hozzá.

Esetleges hasonlóság a valósággal, csak a véletlen mûve lehet.

2648. • 2015-05-03 10:32:25
Ráadásul felesleges kört futottunk!

Az óvás a hírek szerint kizárólag a motor lökethosszára vonatkozott.



2647. • 2015-05-03 10:25:36
Bocsánat az elütésekért!
2646. • 2015-05-03 10:20:59
Azért azt is vegyük számításba, hogy van kommunikáció felek között, tudott volt, hogy az óvás annak megállapítására irányul, hogy 2, vagy 2.5. Ennek fényében, és megerõsítve, hogy igaz amit írsz, nem gondolom, hogy ne lett volna megnyugtató az óvást benyújtó ez a két pontatlan elõzetes vizsgálat.

Hogy "mi" jobban csináltuk volna-e, azt nem tudom, de ha az ATB nem ad engedélyt szabályosan a versenyautónaka helyszín elagyására, akkor ha az én feladatomba vizsgálat, akkor egy íróasztalnál otthon leírom, hogy az autó szabályosan nm volt vizagálható, így az óvó fél javára KELL dönteni.

Ha alami oknál fogva lemegyek, akkor pedig biztosan nem mérek meg egy kiszerelt motort.

Egyébként nagyon furcsa az ügy, elfelejtjük, hogy hetekkel korábban megjelent egy dokumentum a gépátvétrl vezetõjének aláírásával, aki a mérést végezte, amibõl em volt kiolvasható az, amit dátum szerint kettõ nappal a mérés után az ATB vezetõ leír.

Miért volt nyilvános az elsõ dokumentum, és miért csk hetek múlva került elõ a másik?

És legfõképpen: miért nem volt valós tervezett technikai ellenõrzés az idei bajnoki futamokon? Hogy mehetett át a végellenõrzésen olyan autó, ami nem felelt meg az épp hatályos RVSznek?

Szóval azért van kérdés ATB oldalon is, nem csak a felügyelõknél, akik szintén érthetetlen dolgokat tettek...
2645. • 2015-05-03 09:40:59

Elviekben egyetértünk abban, hogy a korrekt ellenõrzésre még a verseny helyszínén sort kellene keríteni, mert mi lett volna a akkor, ha az óvás nem Sasa, hanem Herczig autója ellen érkezik? Annak a vizsgálata is egy szegedi márka szervizben történt volna napokkal az esemény után, miközben a csapatnak a következõ hétvégén ismét fellépése lett volna? Õk megtehették volna, hogy csak egy motort hagynak itt?

A verseny elõtti löket mérés egyetlen egy dologra jó, arra, hogy az autóban lévõ motor lökete megfelel vagy sem a homologizáció szerinti löketnek. Semmi másra! Ha az óvás a lökettérfogat megállapítására irányul, akkor a vizsgálatnak is erre kell irányulnia. Ha nem erre irányul, akkor az felesleges látszattevékenység. A pontos térfogat meghatározása csak a h.fej leszerelése utáni furat-löket méréssel határozható meg. A köbölési eljárások csak mérésügyi szempontból hitelesítetlen eszközökkel végzett saccolások, melyek ugyan megerõsíthetnek kétségeket, de jogi következményekkel nem járhatnak. Ebbõl következõen számomra, feleslegesen elvégzett idõ és ideg rabló tevékenységnek számítanak.

A kérdés igazából az, hogy a versenyhelyszínrõl gyakorlatilag kilopott autóból, engedélyt, és hivatalos tanú jelenlétét mellõzõ motorkiszerelés után, a technikai ellenõrök egyáltalán hogy végezhettek bármiféle vizsgálatot is a tárgyban?
Tudom! Tudom! TI ezt biztos nem így csináltátok volna. Na persze, persze…

Egyébként pedig valószínûleg az történt, hogy valamikor korábban betették a csalós motort, az eredetit kitették az udvarra egy ponyva alá, ahol megrozsdásodtak rajta a vasak. Most elõhúzták a ponyva alól, csak nem volt annyi eszük, hogy leszereljék (kicseréljék) róla a lendkereket és az ékszíjtárcsát. Ezek a térfogat szempontjából nem játszanak, és ha már önhatalmúlag kivették a motort, ezt az ellenõrök benyelték, akkor a rozsdás vasakat már senki sem kereste volna.

Elk.rtad Sasa! Nem kicsit, nagyon… Nem az eredményt, hanem a komálósok szimpátiáját, ami igencsak megvolt az utóbbi idõben. Kár.

2644. • 2015-05-03 04:34:16
1. verzió: elvégzek egy 30 percen belüli vizsgálatot, löketmérést. Ezzel kizárom a forgalomban kapható nagyobb löketû 2500as motort, és a pontos hengerûrtartalom meghatározást a verseny vévégére (nem késõbbre) halasztom, hogy ne érhesse hátrány a versenyzõt.

2. Vagy: köböléssel meghatározom szintén hozzávetõlegesen a hengerûrtartalmat, és a pontos mérést a verseny végére halasztom.

A cikk szinte védi az ATBt, de az igazi baj õket sem kerüli el, gyakorlatilag nem volt még idén valós technikai ellenõrzés, hiba viszont rengeteg. Sajnos hiába adna ki ez a mostani rally dolgozó ATB egy jegyzõkönyvet technikai szabálytalanságról, azt is erõs kétségek kísérnék...
2643. • 2015-05-02 22:10:45

Gyurma!
Mibõl gondolod, hogy a motor 2,5L-es volt? Az óvás arról szólt, hogy állapítsák meg a motor térfogatát.

"Szerettük volna, hogy még ott a verseny helyszínén feltárják, hogy hány köbcentis a motor." (BD)

Ez azt jelenti (szerintem), hogy ha a motor térfogata akár 0,5 ccm-rel (ez hengerenként 0,125 ccm!!) is meghaladja a homológ térfogatot, akkor megáll az óvás. Ezt a pontosságot is tudtad volna produkálni fél óra alatt a verseny elõtt? Ha igen, hogyan?
forgatom a szemem
2642. • 2015-05-02 22:00:04
.... azért a Szaturnusz rallyhoz hogy ragaszkodik.... (ingyen kaja-pia-szállás-stb.)
2641. • 2015-05-02 21:04:42
Errõl van szó,már csak egy ember nem jelentette be a jo hír!
2640. • 2015-05-02 14:08:25
Szerintem még elõbb mehetünk.

A 2000-es, és a 2500-as motor egy löket méréssel megkülönböztethetõ. Ehhez 1 gyertyát kell kiszerelni (jó, van aki kettõt vesz ki, hátha a másik hengernek más a lökete :))) )

Ez egy fél órás feladat, az óvás benyújtása és a rajt között sok-sok óra volt. Semmi nem indokolta, hogy ne a verseny elõtt mérjék meg.

Tehát itt hibáztak legnagyobbat a felügyelõk, erre nem találok indokot.

Az meg nem is kérdés, hogy a történtek után nem lehet elutasítani az óvást, ha (!) engedély nélkül elvisznek egy autót, akkor automatikusan megalapozott az óvás - szerintem.
2639. • 2015-05-02 07:59:01

A Sasa üggyel kapcsolatos Technikai Bizottsági jegyzõkönyv megállapításaihoz.

Értem én, hogy a mai világban senki nem mer (vajon miért is?) határozott, karakán véleményt alkotni, de ez azért csücskös!
1, Engedély nélkül kiszerelt motor.
Helyes döntés (lett volna): A vizsgálat elutasítása a
Tech.Biz. részérõl, az Óvás elfogadása a Felügyelõ
Testület által.

Ha ez a döntés született volna, akkor a következõk már nem lennének fontosak:

2, Mi az, hogy nem állapítható meg minden kétséget
kizáróan egy rozsdás ékszíjtárcsáról, hogy üzemelt e az
elmúlt 72 óra távlatában?
Helyes döntés (lett volna):
Az ékszíjtárcsa korróziós állapota miatt, minden
kétséget kizáróan megállapítható (szakértõi
ismeretek alapján), hogy a motor az elmúlt 72 órában
nem üzemelt.
Óvás elfogadva!

3, Mint a 2. pontban, csak a lendkerékre, kuplungra
vonatkozóan.

Életszerû az, hogy a mezõny egyik legdrágább versenyautójában, egy eredményre törekvõ páros esetén, rozsdás a kuplung meg a lendkerék? Pont azok az alkatrészek amelyek az üzembiztonságra, nyomatékátadásra döntõ hatással lehetnek?

Ui:
A motorszám lényegtelen. Ha a plomba és zsinórja nem jelentett akadályt (ugyan kérem! Volt ott még bõven, ahonnan az eredeti is származott), akkor majd pont a motorszám lesz az akadály, ha volt egyáltalán?
Hol vannak már azok az idõk, amikor a Cameles Quatro-kat azért kellett elégetni, hogy az alváz, motorszámra rá lehessen fogni, hogy azonosíthatatlan!

2638. • 2015-05-01 20:28:21
Motorszám nincs?
2637. • 2015-04-29 01:25:55
Tisztelt RSB!

Sportszakmai kéréssel fordulok hozzátok:

Amennyiben szorgos munkátok engedi, a huszonegynéhány.... (talán már 30 is van) határozat utólagos megírása, majd megjelentetése, a bajnokságállások (ORB, Rallye2, MARB) aktualizálása, na meg a MARB szabályzat elkészítése közben, RSB ülés keretében picit szakmázzatok az alábbiakról:

Bónusz pontokért folytatott küzdelem:

Egy verseny során kapott idõbüntetés/sek külön kerül/nek vezetésre és a végén az összidõhöz adódnak hozzá.

Az un. "bónusz gyorsaságin" az esetlegesen elkövetett szabálytalanságokért kiszabásra kerülõ idõbüntetés szintén az összeredményhez kerül hozzáadásra!
Megfontolandó lenne, hogy a bónusz gyorsaságin elkövetett "malõrökért" kapott büntetõidõ a gyorsasági idejéhez adódjon hozzá, így elkerülhetõ lenne a simlizéssel megszerzett bónusz pont.

példa: valaki 4. helyen áll, egy perccel vannak elõtte, egy perccel vannak utána. Szabálytalanul teljesít egy lassítót, nyer vele cca. 3 mp-et, ezzel megnyeri a bónusz gyorsot, bezsebel 3 pontot. A Felügyelõk kiszabnak 30 mp (na ennyit nem fog kapni) idõbüntetést, ez adódik az összidejéhez, marad a 4. helyen.
Ha a gyorsidejéhez adódna a büntetés, szintén maradna a 4. helyen, de nem kapna bonusz pontot, mert a 30mp büntetéssel valszinû nem nyerné a gyorsot.

példa kettõ: bónusz gyorson géza csinál egy korai rajtot, elindul 56-ra, megnyeri a gyorsot,kap 3 bónusz pontot. Az összidejéhez kap 10 mp-et korai rajtért (feltételezve, hogy ez volt a versenyen az elsõ korai rajtja). Ebben az esetben is valszinû nem nyerné a bónusz gyorsaságit, ha a gyorsidõhöz adódna a büntetés.

Valami hasonló szöveg kéne: bónusz pontokért zajló gyorsasági szakaszon elkövetett szabálytalanságért kiszabott idõbüntetés a teljesített gyorsasági idõhöz adódik, az így kapott idõ alapján kerül megállapításra a gyorsasági sorrend.

Ha bónusz gyorsasági akkor szerintem az azonos idõ esetén kiosztásra kerülõ pontokat is vitassátok meg.

A jelenleg érvényben lévõ szabály:

Bónusz pontok:
Legjobb idõeredmény 3 pont
2. idõeredmény 2 pont
3. idõeredmény 1 pont

Azonos idõ esetén a kapható pontokon a versenyzõk megosztoznak. (pl. 1-2. azonos idõt teljesít 1,5-1,5 pontot kapnak. A 3. helyezett pedig 1 pontot).
EZ ÍGY, NEM JÓ!

1. érv:
Azonos idõ estén "büntetve" vannak a versenyzõk. Ha valamelyikük egy tizeddel lassabb, több pontot kapna! Ha ketten azonos idõt mennek, õk végeznek az elsõ és második helyen. Az elsõ idõ 3 pont a második 2 pont, mivel azonos az idejük a megszerezhetõ pontokon ketten osztoznak, 3+2=5 pont összesen, SZERINTEM 2,5-2,5 PONTOT KELLENE KAPNIUK, a harmadiknak 1 pontot.

2. érv:
Ketten mennek azonos idõt. Mivel egyikük sem volt gyorsabb a másiknál ezért nem jár a 3 pont, mivel gyorsabbak voltak, mint a 2. hely, ezért több pont járna. Így is az jön ki, hogy 2,5 – 2,5 pontot illene kapniuk.

Miért lett 1,5-1,5-re változtatva? Ketten qrva gyorsak pl. a 3.-kal szemben, kockáztatnak, azonos idõt érnek el, mégis kevesebb pontot kapnak, mint ami járna, a második helyezettnek!



A közelmúltban hozott határozatok, szabályok betartása, avagy hogyan sz a r j u n k rá:

"107/2015 Sporttanácsi határozat, 2015.04.15.
A Sporttanács a Magyarország Amatõr Rallye Bajnokságának Szabályait (ARVSZ) a Rally Szakági Bizottságnak a szövegezésben további pontosítások, egyértelmûsítések igénylése végett visszaküldi. A módosított ARVSZ elõterjesztésének határidejét 2015. április 20. nappal jelöli meg."

A MAI NAPIG SEMMI! HÜLYE VAGY, MINEK, MÁR ÖT VERSENY LEMENT!


A legfrissebb a legszebb!
Ez volt kifüggesztve a miskolci hirdetõtáblán:

"RSB Határozat
2015. április 23

A jelen lévõ RSB tagok, aláírásukkal egyöntetûen úgy határoznak, hogy a 21. STEELVENT Miskolc Rallye-ra nevezett,
Kolencsik Balázs-Bagó László páros, Peugeot 106 S16, R2-P12-es kategóriában, a 31. STEELVENT Miskolc Rallye-n, engedélyezi és értékeli a nevezett kategóriában a versenyzését.

Miskolc, 2015 április 23"

EGY SZÁM NÉLKÜLI HATÁROZAT!
ALÁÍRÁSUKKAL ÚGY HATÁROZNAK? EZ MI? Aláírással lehet határozni? Hol az akarat? :)
HOZTAK EGY s*** SZABÁLYT, BEÍRTÁK AZ RVSZBE, AZT ELFOGADTATTÁK A SPORTTANÁCCSAL, SOKADSZORRA, MAJD A VERSENY HELYSZÍNÉN RÁJÖTTEK, HOGY TOVÁBBRA IS s***, GYORSAN RVSZ-T MÓDOSÍTOTTAK!!
PERSZE, EZT CSAK A SPORTTANÁCS TEHETTE VOLNA!

Ki "sérül"? Igen, a versenyzõ. A nevezett autó egyértelmûen a P12-be való, nem a P14-be, mivel a géniuszok P14-be valónak minõsítették, így írták a szabályt, azt fogadtatták el......



és hol volt, hol nem volt
volt egy RSB közlemény az MNASZ oldalán, kábé 1-2 órát, mert qrva gyorsan eltûntették. Ebben szerepelt:

"RSB közlemény
2015.április 13.
Ezúton hívjuk fel a versenyzõink figyelmét arra is, hogy rendezvényeinkkel kapcsolatos, hiteles információ csak az MNASZ honlapján jelenik meg. Más, egyéb portálokon megjelent, hamis információk és félretájékoztatások miatt felelõsséget az RSB nem vállal."

KAPASZKODJ, MERT BESÍRSZ!
Az MNASZ honlapján idén a MARB rendezvényekkel kapcsolatos HITELES INFORMÁCIÓ, mint például a Versenykiírás EGY SEM JELENT MEG! ÖT VERSENY VOLT MÁR, SEMMI SEM JELENT MEG! MÉG EGY VERSENYSZABÁLYZAT SINCS!
A SAJÁT BAJNOKSÁG, NEM EGY SIMA REGISZTRÁLT DZSEMBORI! SEMMI.

"Más, egyéb portálokon megjelent hamis információk".... mint például a DUEN.HU: AHOL MEGJELENT AZ ÖSSZES KIÍRÁS, INNEN TUDTAK TÁJÉKOZÓDNI A VERSENYZÕ, EZÉRT TUDTAK NEVEZNI......
AZ RSB FIZESSEN A DUEN.HUNAK, MINT HITELES INFORMÁCIÓS FORRÁSNAK!

Eddigi MARB futamok: Orfû, Parasznya 03.22. 37 napja, Rábaring 04.12. 16 napja, Magyarbóly, Egerbakta 04.19 9 napja volt. VÉGE. BAJNOKSÁGÁLLÁSA HOL VAN?


És tényleg az én q.......

ernõ
2636. • 2015-04-21 21:40:47
Igen ezt mi is eszre vettük de mar nemlepodok meg semmin.
2635. • 2015-04-21 08:08:31
Ha ma letöltitek a 04.16.-án megjelent RVSZ-t, a dokumentum tulajdonságaiban az utolsó módosítás dátuma 2014.04.17. 20:50.
Nem árt ha résen vagytok, mert úgy tûnik, hogy suttyomban folyamatosan változik a szabályzat...
2634. • 2015-04-17 09:13:53
kb erre jutottam én is, ezért gondoltam, hogy megkérdezem.

De a versenyzõk tartsák be a szabályokat, ugye? vagy fizessenek büntetést... csak lassan nem tudni azt se, melyik szabály van érvényben.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvõ
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
070809 10111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
28293031 010203
040506 07 08 0910
2024.10.17-20.

részletes infóink

2024.10.18-20.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k