az a tipus vagyok aki nem szokott véleményt kinyilatkozni. viszont rendszeresen olvasom a fórumokat és több embert ismerek mint amennyien engem ismernek. és nem értem miért történik az ami itt folyik. egészen egy pár nappal ezelõttig. véletlenül meghallottam egy telefonbeszélgetést. akkor nem gondoltam,hogy van jelentõsége de a mai látogatásom és az itt elolvasott bejegyzések után másként gondolom.
"balázs, ne idegeskedj az elszámolás miatt mert keverünk egy kis vihart és amire feleszmélnek addigra már el is felejtik az elszámolást. hidd el nekem ehhez értek. ha pedig visszautasítanak ismét csapda mert azután már nehéz megmagyarázni, hogy tényleg hibás voltál. viszont arra oda kell figyelned, hogy többet ekkora hibát ne kövess el mert akkor elveszítjük azt a támogatásodat ami most még azért van meg mert ezek hibáztak mikor nem vontak felelõsségre. csak hallgass rám ahogy eddig is............"
akkor nem értettem kivel beszél az általam ismert és elismert volt versenyzõ. de most már kiderült számomra. lehet nem korrekt a részemrõl de ismerve az illetõ kapcsolatait és stílusát nem szeretném ide írni a nevét. túlságosan ismert autósport körökben és eléggé fenn hordja az orrát ahhoz, hogy ne is legyen eléggé elõvigyázatos.
azt gondolom, valami nagyon nagy sumákság van készülõben. és ennek semmi köze a sporthoz.
Lehet adakozni vagy ha nincs jó szándék elveszik azt maguk. Kel, kellett ez nektek? Szerintetek év végén milyen pénzügyi eredménnyel zár az MNASZ?
http://www.vezess.hu/forma1/f1_kritikus_helyzetben_hungaroring/30092/
Nem értem miért fáj , hogy eggyes versenyzõk külföldön indulnak. Ha van rá pénze menjen ne csináljon az mnasz diktaturát. A következõ lépés majd az lessz, hogy a Frakk uralom dönti el ki milyen autóval versenyezhet???
Nem szoktam itt fröcsögni, de most reagálni szeretnék néhány dologra.
95 és 2000 között a Károly Balázs-féle ATB-ben volt szerencsém dolgozni, gyakorlatilag együtt indultunk CsBalázzsal. Nem tisztem és szerintem nincs szüksége rá, hogy szót emeljek az érdekében, de azzal vádolni, hogy részrehajló, valakinek az embere vagy szándékosan ártó akarna lenni, az egyértelmûen alaptalan vádaskodás.
Minden tiszteletem az övé, hogy azok után, amiért én inkább eljöttem és nem voltam hajlandó felvállalni, õ még erõlködik és a sportért tenni akar.
Jómagam 2000-ben felálltam, mert elegem lett az akkori (nem is nagyon más, mint a mostani) körülményekbõl, a folyamatos nyomásgyakorlásokból, a részrehajlásra való utasításokból. Átültem a másik oldalra. Mentem kezdetben horvát licensszel, majd magyarral. 10 év alatt kb 3x annyi külföldi futamon indultam, mint itthoni eseményen, közte egy VB futamon.
Hogy miért megyünk külföldön?
Jobb. A rendezvények és az éves bajnokságok tiszták, egyértelmûek, a rendezõk és a szövetségek tárt karokkal várnak mindenkit, függetlenül az útlevelük színétõl. Valahogy a határainkon kívül mindig fontos eleme a versenyeknek a versenyzõ, nem szívatják folyamatosan mindenféle fizetnivalókkal, lehetetlen idõpontokkal, dagonyában kijelölt szervízekkel. Sokkal inkább van pl. áram és víz minden szervízparkban (nem, nem csak ausztriában és nem csak az olaszoknál...), nincsennek 3 órás gyûjtõk, vagy ha van nap közben egy kis szünet, akkor megvendégelik a versenyzõket egy ebéddel. A rajt elõtti estéken általában szokott lenni egy kis bulizós összejövetel a versenyzõknek, rendezõnek, ottani szövetségnek, egy kis lazítás a futam elõtt. Érdekes módon ott tudnak beszélni egymással a résztvevõk.
Olcsóbb. Nem 200ehuf az átlagos nevezési díj, hanem fele/harmada. Egyedül az INA Deltán közel ilyen magas, de az ERC futam, ott talán érthetõ. Majd a nevezés után a rajtig nem vesznek le még 4-5 helyen különbözõ indokokkal további 2-300 euroval (ilyen-olyanbiztosítás, bérleti és/vagy kauciós díjak, stb.)... Azt meg, hogy megállapodást köt a rendezõ egy-egy helyi szállodával, hogy adja kedvezményesen a szállást, meg sem említem. A kiutazással, nevezéssel és a teljes költséggel számolva kb 2,5 külföldi futamot meg lehet csinálni egy hazai versenybõl és ott várnak minket, örülnek nekünk, segítenek, elismerik az eredményünket.
Lehet azt mondani, hogy akkor ne mehessek külföldön, de akkor fogom magam és váltok szlovák vagy horvát licenszet és kész. Ez a cél? Hogy ne magyar zászló alatt? Jut eszembe éppen a napokban olvastam, hogy a szövetség valamelyik testülete megtiltotta egy versenyzõnek, hogy külföldi licenszet váltson. Akkor ez a megoldás! Itthon nem akar menni valamiért, akkor tiltsuk meg neki, hogy másutt menjen, eggyel kevesebb "ellenlábas" a szekértábor ellen.
Takibácsi!
A külföldi rajtengedélyek elbírálásánál, valoszínûleg nem játszanak szerepet, az itthoni etikai ill. morális tényezõk. Sajnos vagy hál'Istennek? (szabadon választott)
Voltak itthon jó kezû pilóták akik nem tudtak abban a kategóriában érvényesülni és most külföldön sikeresek. Majd ha a Balázs félreteszi úriember mivoltát és borítja a bilit akkor sokan tudni fognak a gazemberségekrõl. A Bútor Robit természetesen nem a viselkedése miatt mint ezidáig senkit nem a viselkedés miatt kezdtek ki, de ha sokszor lesz nagyon komoly ellenfél akkor akár azért is.
Nem a Tomiról szól az eset, a T.I.-vel kapcsolatos aggály jogos, és ha nem érted miért, téged minõsít. Az Asi nem emberem, vezetni tud ezt nem vitatja senki. Ha azt mondod csal, az több kérdést vett fel, miért nem bizonyítja be ezt a te általad magasztalt Cs.B. és az õ ATB-je, tökmindegy ki a stróman éppen. Vagy nem értenek hozzá, vagy nem akarják lebuktatni, vagy ASI zseniálisan csal el nem ítélhetõ módon, vagy tiszta, nem kívánt rész törlendõ. Nem hiszem, hogy Bútor Robit bár ki kikezdené, mert viselkedésével egyszerûen nem ad támadási felületet. Hogy Budai Feri és Liszi nem rám szavazott érthetõ, mindketten ellenérdekelt felek voltak a szavazáskor, ezenkívül több szakmai vitánk volt az elmúlt évben. Meglepet volna ha saját érdekeik ellen szavaznak. De ettõl még tudok aludni, jobban zavart volna ha a Dávid Sanyi mondott volna rólam negatív kritikát.
Akkora ügy lett ebbõl a Turi féle kerékcserébõl, hogy évek óta ezzel támadnak (tok). Az emberetek (szavazat szállító) eddig semmi szabállyal ellentétes dolgot nem csinált szerintetek, illetve csinált nem is keveset csak abból soha nem csináltatok ügyet inkább elhallgattattátok azokat akik tenni akartak ellene vagy csak az elkövetett szabálytalanságra a figyelmet felhívni. Most majd Bútor Robi lesz a következõ áldozat mert nagy ellenfél, rajta a sor, hogy kikezdjétek. A vicc amit említesz pedig egy mondás. Az pedig, hogy a Budai Feri és Liszi Laci sem szavazott rád, nem szavazott bizalmat neked azon el kell gondolkodnod önértékelést kell végezned.
Igazad van, csak megint a vicc jut az eszembe, nem osztogatnak hanem fosztogatnak, tehát nem kirúgtak hanem lemondtam lassan egy éve, pont Cs.B. és Dr. Tóth miatt, mivel hozzá nem értésükkel gátolták az új média szabályzat elfogadását. Gondoltam ha lelépek talán elfogadják nem elszabotálták.
Az idei IB szavazás amirõl te fröcsögsz, a Média Bizottság vezetésérõl szólt, nem szavaztak meg ennyi, megjegyzem az általad seggnyalónak titulált bizottságnak tagja volt Gyurma is, érthetõen nem rám szavazott. A megbízott média munkabizottság tagja Budai Feri, valamint a másik tag mentora, Liszi László értelem szerûen nem rám szavazott, a többi úgy érezte van nálam alkalmasabb, ez nem a világ vége. Mivel ez nem IB, hanem elnökségi hatáskör nem is tudom mit keresett ott. Két hónappal ez elõtt megkérdezték vállalom e, én igent mondtam, nem rám szavaztak ez van, ez a demokrácia. Ettõl én még nem lettem hiteltelen, én mindig vállaltam a véleményem, adtam a hozzá a nevem, kedves sajókazi!!!! Ha ennyire a szíveden viseled a hitelességet, add az arcod a hozászolásaidhoz. Amit leírtam az sajnos egytõl egyig igaz. A Winyó "megsérült", nem hiszem, hogy a szervízparkban 10perc alatt nem szerzek áramot (230V) ha akarok. Az F1 -es sztorit meg nem lehet megmagyarázni, ha kellet volna helyettesítõ, akkor erre gondoltak volna az illetékesek, elég jól felépített szervezet. Gyurma az a mellény, melyet névre szólóan adnak ki, az addig érvényes ameddig a név tulajdonosa használja, ha más használja érvénytelen, példaként: mint egy fotós mellény vagy egy BKV bérlet. Igen a T. Imi, tudom nem õ cserélt kereket, hanem a Túri Tomi. Ha valaki szerez egy kereket a bokor mélyén, az a verseny hevében még érthetõ, de ha bedõl, és utána is hazudik éveken keresztül, az már elgondolkodtató, és ha jogerõt vitat az már nagyon kínos.
Üdv
Herczeg Áron "Roni"
Ez aki itt írkál, ez az a kisp***özõs Roni, akit még a fejráncz is kirúgott, és a s***mos féle seggnyaló IB is kidobott egy hónappal ezelött?
Roni!
Irj még ilyeneket!
Annyira hiteltelen vagy, hogy aki eddig nem Cselényire szavazott volna az is arra fog!
ami a gépkönyveket illeti, ez egyszerûen már vicces... Ahhoz, hogy a titkárság elfogadja az elszámolást (mert ugye az ATB ahogy helyesen írják csak egy igazolást ad, hogy átvette a pénzt, a számlát a titkárság küldi ki), ahhoz le kell adni tételesen alvázszámmal, rendszámmal a nyilvántartást. Ez bármikor visszakereshetõ, és összevethetõ a forgalomban lévõ gépkönyvek sorszámával, vagy a rajtuk lévõ cimke sorszámával, amivel szintén tételesen el kellett számolni.
Elképzelésem sincs, hogy szerintetek hogyan lehet "matekolni" egy dupla azonosítós dokumentummal. A gépkönyv-adatbázis tehát alvázszámmal, rendszámmal megtalálható a titkárságon, ellenõrizd!
Volt korábban zsebre gépkönyvezés, ezt pont Balázs idejében számolta fel az ATB, mivel volt, aki "kiszállási díjat" kért a gépkönyvezésért.
Ami a Forma1-et illeti, igazad van, tiltott helyen volt, ha szigorúan vesszük. Az más kérdés, hogy kinek a "parancsára" lett ez felfújva. Az, hogy valaki sportszeretetbõl (napi 4 ezer Ft-ért) dolgozik évekig a Forma1-en (asszem 4 napra kaptam 4 éve 17ezer Ft-ot, ha jól emlékszem), az nem is számít, csak az, hogy beállt valakinek a helyére, aki épp pihenõt tartott, és helyettesítette. Mert erõsíts meg, hogy a mellény jó volt oda munkavégzésre (!), csak nem az viselte, akinek ki lett osztva. Ezen évekig lovagolni talán nem az a szint, amit erõltetni kellene.
Ami az Egri súlymérést illeti, egy pár hónapos akkumulátor lett váratlanul zárlatos, és mivel az elõzõ évekig bírta, nem vittek magukkal tartalékot. Arra pedig nem kellett rájönni, hogy hálózatról is lehet üzemeltetni, csak a BOSCH-út végén viszonylag kevés volt a 230V-os aljzat, ami mûködött.
Szerintem jogerõs büntetése neki sem volt (sem nekem, sem a MAFCnak, sem a fõmumus Tóth Iminek), így amnesztiát sem kaphatott (kaphattunk)!
Ezek azért talán lényeges eltérések az írásodban a valósággal összevetve...