RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
h i r d e t é s
Összes oldal:
710875753
Napi oldal:
321069
Jelenleg:
4067
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

MNASZ Közgyűlés 2015
2015-01-24
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
453. • 2011-04-14 03:02:45
Mélyvízi karcsapások
Interjú Botka Endrével a rallypass.hu oldalon
452. • 2011-04-13 22:35:45
az a tipus vagyok aki nem szokott véleményt kinyilatkozni. viszont rendszeresen olvasom a fórumokat és több embert ismerek mint amennyien engem ismernek. és nem értem miért történik az ami itt folyik. egészen egy pár nappal ezelőttig. véletlenül meghallottam egy telefonbeszélgetést. akkor nem gondoltam,hogy van jelentősége de a mai látogatásom és az itt elolvasott bejegyzések után másként gondolom.
"balázs, ne idegeskedj az elszámolás miatt mert keverünk egy kis vihart és amire feleszmélnek addigra már el is felejtik az elszámolást. hidd el nekem ehhez értek. ha pedig visszautasítanak ismét csapda mert azután már nehéz megmagyarázni, hogy tényleg hibás voltál. viszont arra oda kell figyelned, hogy többet ekkora hibát ne kövess el mert akkor elveszítjük azt a támogatásodat ami most még azért van meg mert ezek hibáztak mikor nem vontak felelősségre. csak hallgass rám ahogy eddig is............"
akkor nem értettem kivel beszél az általam ismert és elismert volt versenyző. de most már kiderült számomra. lehet nem korrekt a részemről de ismerve az illető kapcsolatait és stílusát nem szeretném ide írni a nevét. túlságosan ismert autósport körökben és eléggé fenn hordja az orrát ahhoz, hogy ne is legyen eléggé elővigyázatos.
azt gondolom, valami nagyon nagy sumákság van készülőben. és ennek semmi köze a sporthoz.
451. • 2011-04-12 09:17:13
Lehet adakozni vagy ha nincs jó szándék elveszik azt maguk. Kel, kellett ez nektek? Szerintetek év végén milyen pénzügyi eredménnyel zár az MNASZ?
http://www.vezess.hu/forma1/f1_kritikus_helyzetben_hungaroring/30092/
450. • 2011-04-11 18:14:32
Nem értem miért fáj , hogy eggyes versenyzők külföldön indulnak. Ha van rá pénze menjen ne csináljon az mnasz diktaturát. A következő lépés majd az lessz, hogy a Frakk uralom dönti el ki milyen autóval versenyezhet???
449. • 2011-04-11 13:23:00
Végre dolgozik az új Fegyelmi Bizottság is!

Kitartó munkával újrairták a fegyelmi szabályzatot, fontos most, hogy a Cselényi lesz a szakágvezető, valamit majd ki kell ellene találniuk.

Idézet a friss és végre sportunkra szabott szabályzatból, mely ma jelent meg az MNASZ honlapján:

"(2) A versenyen, mérkőzésen kiállított vagy kizárt sportoló ellen a Felügyelő Testület
vezetője is indítványozhat fegyelmi eljárást."

Köszönjük Emese.
448. • 2011-04-11 10:38:59
Olvasva és várva a hozzászólásokat más topicokban látom rajtam kívül senkinek nem jutott eszébe hogy jobbulást kívánjon Varga Cigány Zoltán-nak.....

Nem csak akkor kellene foglalkozni vele amikor,keresztbe megy....
447. • 2011-04-11 09:11:12
Nem szoktam itt fröcsögni, de most reagálni szeretnék néhány dologra.
95 és 2000 között a Károly Balázs-féle ATB-ben volt szerencsém dolgozni, gyakorlatilag együtt indultunk CsBalázzsal. Nem tisztem és szerintem nincs szüksége rá, hogy szót emeljek az érdekében, de azzal vádolni, hogy részrehajló, valakinek az embere vagy szándékosan ártó akarna lenni, az egyértelműen alaptalan vádaskodás.
Minden tiszteletem az övé, hogy azok után, amiért én inkább eljöttem és nem voltam hajlandó felvállalni, ő még erőlködik és a sportért tenni akar.

Jómagam 2000-ben felálltam, mert elegem lett az akkori (nem is nagyon más, mint a mostani) körülményekből, a folyamatos nyomásgyakorlásokból, a részrehajlásra való utasításokból. Átültem a másik oldalra. Mentem kezdetben horvát licensszel, majd magyarral. 10 év alatt kb 3x annyi külföldi futamon indultam, mint itthoni eseményen, közte egy VB futamon.
Hogy miért megyünk külföldön?
Jobb. A rendezvények és az éves bajnokságok tiszták, egyértelműek, a rendezők és a szövetségek tárt karokkal várnak mindenkit, függetlenül az útlevelük színétől. Valahogy a határainkon kívül mindig fontos eleme a versenyeknek a versenyző, nem szívatják folyamatosan mindenféle fizetnivalókkal, lehetetlen időpontokkal, dagonyában kijelölt szervízekkel. Sokkal inkább van pl. áram és víz minden szervízparkban (nem, nem csak ausztriában és nem csak az olaszoknál...), nincsennek 3 órás gyűjtők, vagy ha van nap közben egy kis szünet, akkor megvendégelik a versenyzőket egy ebéddel. A rajt előtti estéken általában szokott lenni egy kis bulizós összejövetel a versenyzőknek, rendezőnek, ottani szövetségnek, egy kis lazítás a futam előtt. Érdekes módon ott tudnak beszélni egymással a résztvevők.
Olcsóbb. Nem 200ehuf az átlagos nevezési díj, hanem fele/harmada. Egyedül az INA Deltán közel ilyen magas, de az ERC futam, ott talán érthető. Majd a nevezés után a rajtig nem vesznek le még 4-5 helyen különböző indokokkal további 2-300 euroval (ilyen-olyanbiztosítás, bérleti és/vagy kauciós díjak, stb.)... Azt meg, hogy megállapodást köt a rendező egy-egy helyi szállodával, hogy adja kedvezményesen a szállást, meg sem említem. A kiutazással, nevezéssel és a teljes költséggel számolva kb 2,5 külföldi futamot meg lehet csinálni egy hazai versenyből és ott várnak minket, örülnek nekünk, segítenek, elismerik az eredményünket.

Lehet azt mondani, hogy akkor ne mehessek külföldön, de akkor fogom magam és váltok szlovák vagy horvát licenszet és kész. Ez a cél? Hogy ne magyar zászló alatt? Jut eszembe éppen a napokban olvastam, hogy a szövetség valamelyik testülete megtiltotta egy versenyzőnek, hogy külföldi licenszet váltson. Akkor ez a megoldás! Itthon nem akar menni valamiért, akkor tiltsuk meg neki, hogy másutt menjen, eggyel kevesebb "ellenlábas" a szekértábor ellen.
446. • 2011-04-10 21:38:17
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
445. • 2011-04-10 20:34:57
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
444. • 2011-04-10 11:43:45
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
443. • 2011-04-09 22:10:43
Takibácsi!
A külföldi rajtengedélyek elbírálásánál, valoszínűleg nem játszanak szerepet, az itthoni etikai ill. morális tényezők. Sajnos vagy hál'Istennek? (szabadon választott) szontyoli
442. • 2011-04-09 21:47:09
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
441. • 2011-04-09 20:05:55
Voltak itthon jó kezű pilóták akik nem tudtak abban a kategóriában érvényesülni és most külföldön sikeresek. Majd ha a Balázs félreteszi úriember mivoltát és borítja a bilit akkor sokan tudni fognak a gazemberségekről. A Bútor Robit természetesen nem a viselkedése miatt mint ezidáig senkit nem a viselkedés miatt kezdtek ki, de ha sokszor lesz nagyon komoly ellenfél akkor akár azért is.
440. • 2011-04-09 17:36:16
Nem a Tomiról szól az eset, a T.I.-vel kapcsolatos aggály jogos, és ha nem érted miért, téged minősít. Az Asi nem emberem, vezetni tud ezt nem vitatja senki. Ha azt mondod csal, az több kérdést vett fel, miért nem bizonyítja be ezt a te általad magasztalt Cs.B. és az ő ATB-je, tökmindegy ki a stróman éppen. Vagy nem értenek hozzá, vagy nem akarják lebuktatni, vagy ASI zseniálisan csal el nem ítélhető módon, vagy tiszta, nem kívánt rész törlendő. Nem hiszem, hogy Bútor Robit bár ki kikezdené, mert viselkedésével egyszerűen nem ad támadási felületet. Hogy Budai Feri és Liszi nem rám szavazott érthető, mindketten ellenérdekelt felek voltak a szavazáskor, ezenkívül több szakmai vitánk volt az elmúlt évben. Meglepet volna ha saját érdekeik ellen szavaznak. De ettől még tudok aludni, jobban zavart volna ha a Dávid Sanyi mondott volna rólam negatív kritikát.

Üdv Roni
u.i.:
Add az arcod, nincs mitől félned
439. • 2011-04-09 12:28:52
Na az b*szna be, ha a Bútor Robit kikezdenék, már elnézést...
Jegyezzük már meg, hogy TURI, nem Túri!!!!!!!!
438. • 2011-04-09 11:08:35
Akkora ügy lett ebből a Turi féle kerékcseréből, hogy évek óta ezzel támadnak (tok). Az emberetek (szavazat szállító) eddig semmi szabállyal ellentétes dolgot nem csinált szerintetek, illetve csinált nem is keveset csak abból soha nem csináltatok ügyet inkább elhallgattattátok azokat akik tenni akartak ellene vagy csak az elkövetett szabálytalanságra a figyelmet felhívni. Most majd Bútor Robi lesz a következő áldozat mert nagy ellenfél, rajta a sor, hogy kikezdjétek. A vicc amit említesz pedig egy mondás. Az pedig, hogy a Budai Feri és Liszi Laci sem szavazott rád, nem szavazott bizalmat neked azon el kell gondolkodnod önértékelést kell végezned.
437. • 2011-04-09 10:31:01
Igazad van, csak megint a vicc jut az eszembe, nem osztogatnak hanem fosztogatnak, tehát nem kirúgtak hanem lemondtam lassan egy éve, pont Cs.B. és Dr. Tóth miatt, mivel hozzá nem értésükkel gátolták az új média szabályzat elfogadását. Gondoltam ha lelépek talán elfogadják nem elszabotálták.
Az idei IB szavazás amiről te fröcsögsz, a Média Bizottság vezetéséről szólt, nem szavaztak meg ennyi, megjegyzem az általad seggnyalónak titulált bizottságnak tagja volt Gyurma is, érthetően nem rám szavazott. A megbízott média munkabizottság tagja Budai Feri, valamint a másik tag mentora, Liszi László értelem szerűen nem rám szavazott, a többi úgy érezte van nálam alkalmasabb, ez nem a világ vége. Mivel ez nem IB, hanem elnökségi hatáskör nem is tudom mit keresett ott. Két hónappal ez előtt megkérdezték vállalom e, én igent mondtam, nem rám szavaztak ez van, ez a demokrácia. Ettől én még nem lettem hiteltelen, én mindig vállaltam a véleményem, adtam a hozzá a nevem, kedves sajókazi!!!! Ha ennyire a szíveden viseled a hitelességet, add az arcod a hozászolásaidhoz. Amit leírtam az sajnos egytől egyig igaz. A Winyó "megsérült", nem hiszem, hogy a szervízparkban 10perc alatt nem szerzek áramot (230V) ha akarok. Az F1 -es sztorit meg nem lehet megmagyarázni, ha kellet volna helyettesítő, akkor erre gondoltak volna az illetékesek, elég jól felépített szervezet. Gyurma az a mellény, melyet névre szólóan adnak ki, az addig érvényes ameddig a név tulajdonosa használja, ha más használja érvénytelen, példaként: mint egy fotós mellény vagy egy BKV bérlet. Igen a T. Imi, tudom nem ő cserélt kereket, hanem a Túri Tomi. Ha valaki szerez egy kereket a bokor mélyén, az a verseny hevében még érthető, de ha bedől, és utána is hazudik éveken keresztül, az már elgondolkodtató, és ha jogerőt vitat az már nagyon kínos.
Üdv
Herczeg Áron "Roni"
436. • 2011-04-08 22:01:53
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
435. • 2011-04-08 21:41:37
Ez aki itt írkál, ez az a kisp***özős Roni, akit még a fejráncz is kirúgott, és a s***mos féle seggnyaló IB is kidobott egy hónappal ezelött?
Roni!
Irj még ilyeneket!
Annyira hiteltelen vagy, hogy aki eddig nem Cselényire szavazott volna az is arra fog!

434. • 2011-04-08 15:10:26
Roni,

ami a gépkönyveket illeti, ez egyszerűen már vicces... Ahhoz, hogy a titkárság elfogadja az elszámolást (mert ugye az ATB ahogy helyesen írják csak egy igazolást ad, hogy átvette a pénzt, a számlát a titkárság küldi ki), ahhoz le kell adni tételesen alvázszámmal, rendszámmal a nyilvántartást. Ez bármikor visszakereshető, és összevethető a forgalomban lévő gépkönyvek sorszámával, vagy a rajtuk lévő cimke sorszámával, amivel szintén tételesen el kellett számolni.

Elképzelésem sincs, hogy szerintetek hogyan lehet "matekolni" egy dupla azonosítós dokumentummal. A gépkönyv-adatbázis tehát alvázszámmal, rendszámmal megtalálható a titkárságon, ellenőrizd!

Volt korábban zsebre gépkönyvezés, ezt pont Balázs idejében számolta fel az ATB, mivel volt, aki "kiszállási díjat" kért a gépkönyvezésért.

Ami a Forma1-et illeti, igazad van, tiltott helyen volt, ha szigorúan vesszük. Az más kérdés, hogy kinek a "parancsára" lett ez felfújva. Az, hogy valaki sportszeretetből (napi 4 ezer Ft-ért) dolgozik évekig a Forma1-en (asszem 4 napra kaptam 4 éve 17ezer Ft-ot, ha jól emlékszem), az nem is számít, csak az, hogy beállt valakinek a helyére, aki épp pihenőt tartott, és helyettesítette. Mert erősíts meg, hogy a mellény jó volt oda munkavégzésre (!), csak nem az viselte, akinek ki lett osztva. Ezen évekig lovagolni talán nem az a szint, amit erőltetni kellene.

Ami az Egri súlymérést illeti, egy pár hónapos akkumulátor lett váratlanul zárlatos, és mivel az előző évekig bírta, nem vittek magukkal tartalékot. Arra pedig nem kellett rájönni, hogy hálózatról is lehet üzemeltetni, csak a BOSCH-út végén viszonylag kevés volt a 230V-os aljzat, ami működött.

Szerintem jogerős büntetése neki sem volt (sem nekem, sem a MAFCnak, sem a főmumus Tóth Iminek), így amnesztiát sem kaphatott (kaphattunk)!

Ezek azért talán lényeges eltérések az írásodban a valósággal összevetve...
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k