RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
h i r d e t é s
Összes oldal:
710984452
Napi oldal:
73349
Jelenleg:
2771
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

MNASZ Közgyűlés 2015
2015-01-24
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
953. • 2012-08-02 09:17:04
Ez most tényleg 'jó" ötlet?! Újabb értelmetlen sarc kivetése. Most akkor majd + min 30000 Ft - ért meg lehet tudni, hogy az autó melyik KW teljesítmény utáni bizosítási és adónembe fog tartozni. A Gyurma általi csalás lehetőségéről nem is beszélve. Biztosan valakinek van valamilyen érdekeltsége ebben a dologban. Ezek a dolgok így mennek ebben az országban. Hányás az egész. Óvatosan kérdezem, csak nem a Kubatov és neje ruházott be motorteljestmény mérő padba?
952. • 2012-08-01 09:21:55
Szeretném megköszönni mindenkinek, aki a sportrendszám ügyében szakmai segítséget nyújtott a hatóságoknak egy átgondolt, élhető szabályozás kidolgozása kapcsán. Különösen Katona, és Csepela sporttársaknak!

7. § Az MR. a 112/A. §-át követően a következő alcímekkel, 112/B. és 112/C. §-sal egészül ki:
- Versenyjárműre vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
112/B. § (1) Az e rendeletben foglalt üzemeltetési műszaki feltételeket – az ER. megjelölt eljárásaiban a versenyjárművek esetében a következő eltérésekkel kell alkalmazni:
(...)
h) a versenyjármű legnagyobb teljesítményét 30 napnál nem régebbi, erre vonatkozó mérési jegyzőkönyv alapján kell megállapítani,

tehát mostantól a normál 3 betű 3 számos rendszámú, több százezer Ft-ért legalizált átalakítású, bejegyzett, érvényes gépkönyvvel rendelkező versenyautót sem lehet simán levizsgáztatni, csak friss fékpad-mérés igazolással.

Van esetleg fékpadotok, ami kihasználatlan???

Aki látott már fékpadot, és versenyautót, az tudja: pont annyit mérek, amennyit akarok, főleg, ha lefele érdemes csalni. Mi értelme volt ennek? Egy működő rendszert vertetek szét, és nincs semmi helyette, csak a bizonytalan ígérgetés.

Köszönjük!
951. • 2012-07-30 10:24:23
http://privatbankar.hu/makro/a-forma-1-rol-aradozik-a-fejlesztesi-miniszterium-249310
Elöljáróban, nem a formula 1 ellen szólva, de a mogyoródi futamnak mi köze van a magyar sportélethez, milyen rálátást biztosít a külföld részére még a hazai autósportra is csak érintőlegesen. Örvendetes, hogy felismerték országimázs és turisztikai jelentőségét, immáron évtizedek óta így van és nem csak nálunk! Valóban közel tíz százalékkal növekedett a vendégéjszakák száma a tavalyihoz képest, de azért túlozni nem kellene: "Jelezték, a futamnak köszönhetően jelentős mértékben emelkedik a GDP, nő a hazai foglalkoztatás, valamint az adó-és járulékbevétel."
A GDP-re és a hazai foglakoztatásra gyakorolt hatásának kimutatáshoz azért igyekezni kellene. Remélem a lékesedésből marad jövőre annyi, hogy az F1-jogdíjaihoz képest, morzsányi összeggel megtámogatják a hazai IRC futamot. Itt is biztosítható jelentős országimázs építés, turisztikai és egyéb szolgáltatásokból adódó bevétel milliárdos nagyságrendben. Az adó és járulékbevétel sem elhanyagolandó. A befektetett állami pénzhez képest arányaiban sokkal kedvezőbb mértékű.
Még egy apró megjegyzés:
Gyuzsó szégyenli az MNASZ elnöki titulusát? Lassan fél éve szinte minden nyilatkozatánál mint a Hungaroring Sport Zrt Elnök-vezérigazgatója nyilatkozik, add át díjat ! Példakén: Vodafone-Button show a Bazilikánál, az MNASZ és a MAMS szakágainak bemutatóját egyszerűen a Hungaroring bemutatójaként konferálták, G***** Zsolt bemutatásánál is kerülték az MNASZ elnöke titulust és azóta sem él vele. Azért nem ciki az MNASZ elnökének lenni, az elődje ugyan nem volt olimpiai bajnok de a Magyar Autósportban nyert, több mint két tucat magyar bajnoki címet, Örökös Magyar Bajnok és MNASZ elnök, kapott egy tucat állami plecsnit, a MOB tagja, nyert 23 EB futamot.
Ja és nem hívták meg a F**** Tamás emléktábla avatójára!!!!!!
950. • 2012-07-27 17:32:25
fotóspeti,

Ennek a cikknek az az esszenciája, hogy egy -valószínűleg sértett- bulvárbohóc próbálja növelni a weboldala látogatottságát. Én korábban kedveltem winklert. Eddig a piros hajtól a műszempilláig mindent bevetett, hogy figyeljenek rá, de volt mögötte tartalom, kis humor. Amit csinál az olyan igazi "magyaros". Lehet, hogy el-elsüllyeszt néhány embert (remélem nem így lesz), de a végén ő maga süllyed legmélyebbre.
Nem értem miért kell Zsoltit cseszegetni. Összekalapálnak egy szezont és mennek. Ennyi. Endrének,igaza van. Kár itt Ptk-val vesződni. A winklerhez hasonlók egy elmarasztaló ítéletből is tudnak hasznot húzni.
Úgy kell fellépni ellene mint a trollok ellen, hiszen ő is egyre inkább egy szánalmas médiatrollá válik. Majd csak egyszer abbahagyja...
949. • 2012-07-27 14:19:08
Nagy a csend a sportrendszám körül is...

Meg a vizsgabázis a Hungaroringen...
(bár lehet, hogy ott most a hétvégén is vizsgáztatnak a SZAKEMBEREK) :)
948. • 2012-07-27 12:37:39
egyetértek, de minden hiába; ezek politikusok, nem sportszerető SZAKemberek.

Ahhoz értenek, hogyan kell a s***t szétkenni és illatosítani, hogyan kell a semmiről beszélni, vagy a feltett kérdést nem megválaszolva mellédumálni.
Elkendőzni a sarkalatos pontokat lényegtelen baromságokkal és helyzetbe hozni a pajtásokat/rokonokat/haverokat.
Azért tart ott a rally, ahol.
A Winkler-féle cikkeknek sem az az esszenciája amit a jóember kiemelt (milyen nemzetiségű a rendszámtábla), hanem az, hogy ez a mérhetetlen mutyizás mérgezi meg a sportágat, ami a bűzlő fejű haltól indul....
947. • 2012-07-27 11:31:39
Érdekes interjú...

- És a hiányzó 2 RSB tag
- Arad Rallye versenykiírás
- Asi-Kazár kerékcsere veszprémben...

Lenne még miről beszélni!
945. • 2012-06-09 23:09:34
danika30!
Má' megint paraszt vagy? Vagy még mindíg? vigyorgok
944. • 2012-06-09 08:00:53
ez megint eltünés gyanús:-)
943. • 2012-06-09 05:10:50
Napraforgó Duen hogy van Cenzné meg az Ura?????????????
942. • 2012-06-08 15:56:00
Ha a nagy csend zavaró, akkor itt egy érdekes hír:
tereprali szakágvezető

Számomra érdekes:

"Jogosultak száma nem egyértelműen meghatározható" miért is? Faluszélén és Számos nem tudják a terepraliba kiadott licenceket összeszámolni?

Nem arról a Varga Imréről van szó aki az RSB tagság kapcsán döntött?

941. • 2012-06-08 11:23:13
Nekem is furcsa ez az eset. Rögtön leszögezem nem Tamás személye végett, távol álljon tőlem bármilyen személyes minősítés, bármi. De ahhoz szerintem elég nagy és befolyásos ember volt, hogy ilyen szűkszavúan tájékoztassák a közt. Bejelentették a halálhírt, leírták elmondták eddigi életútját és ha jól tudom már tegnapi nappal örök nyugalomra helyezték. Az is lehet hogy a család kérte a nyílvánosság kizárását teljes mértékben, de szerintem túl gyorsan és minden felhajtás nélkül zajlott minden. Ez a furcsa. Szerintem az egész történet többről szól/t mint egy szívleállásos haláleset. Remélem nem bántottam meg senkit, nem volt célom.

Nyugodjék Békében!
940. • 2012-06-07 07:46:27
Miért fura?

Holtakról jót, vagy semmit....
939. • 2012-06-06 21:28:28
Fura ez a nagy csend...
938. • 2012-06-06 10:47:54
A cenzúra még most is működik!
936. • 2012-06-05 17:35:20
Elhunyt F**** Tamás!

http://sportgeza.hu/forma1/2012/06/05/meghalt_F****_tamas_forma-1-menedzser/
935. • 2012-05-29 20:59:47
Uhh, ez betalált.
Harcos67! Mondták már, hogy hasonlítasz Alonsó-ra? :)
934. • 2012-05-29 14:41:50
Az tényleg technikai oknak minősül, ha az MNASZ Titkárság minden alkalmazottja ilyen - olyan versenyen "maszekol"?
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k