Engem nagyon bosszant az, hogy emberek tönkretesznek sportágakat, büntetlenül. Szerettem a hegyi meccseket, több országban is voltunk, nagyon szinvonalasak voltak, jól nézhetők stb.. nálunk ez sem kellett a vezetőknek. Ortodox jól mondja, tanulni kellene már a hibákból, és aki hibázik, azt elengedni. jaj de nagyon lágy voltam most. Valójában akik a pénzt ellopták, seggbe kellene cseszni, hogy az anyjukig szaladjanak :-) Ugyanigy a rallynál is. nem hagyni a levlezgetést, a kifogások keresését, hanem elzavarni mindenkit. a szövertségből is, amédiából is, és olyan embereket odatenni, akik még szeretik eut a sportot..Az autósportot.
mtd 402!
A bölcs ember, próbál okúlni a korábbi baklövésekből.
Gondolom rallysjociCZ nem büntetőbírót akar játszani x év távlatából. Sokkal inkább abban reménykedik, hogy egyszer újraéled a hegyiversenyzés, és akkor majd tudni lehessen, kik azok, akiket NEM szabad odaengedni.
Hi. Kérdeznék valaki illetékest. A hazai hegyiversenyeket ki bazsta el? Miért nincsenek csak a fáradt ringen? Közbeszólt e a politika, jaj valaki szájába adom a könnyű választ. Mert ez is csak hazánkban haldoklik, máshol korlátozni kell a nevezéseket annyian indulnak, pedig sok verseny van egy évben.... Nos?
Kétségtelen, hogy az ember ott spórol, ahol tud. Egy alacsonyabb osztályban szereplő, vagy egy kisebb költségvetésű csapat, bizonyára nem engedheti meg magának, hogy még egy stylistot is eltartson. Ahhoz viszont nem szükséges szakember, hogy egy éves díjkiosztón, milyen öltözékben kell(ene) megjelenni.
A magyar RALLYE legnagyobb ünnepén, az éves díjkiosztón,- ami amúgy is vicces távolságban lett megtartva a versenyévadtól,- a díjazott versenyzők többségének (csakúgy, mint sajnálatos módon az Elnök Úrnak is) az öltözködési tanácsadója alighanem szabadságon volt!
Pedig a meghívóban még figyelmeztették is a résztvevőket az eseményhez illő öltözet viselésére!
Ha nem is "mi", de az RSB igen. És szerintem tettek is, nem nagyon volt olyan változás, ami ne lett volna indokolt.
Abban teljesen igazad van, hogy nagyon későn jött ki az új RVSz. és nem is igazán volt előkészítve, utána már csak a tényleg indokolt változások lettek elfogadva a ST részéről, pont azért, hogy ne év közben legyen ötletelés.
Szeptemberben kell összerakni a következő évet, nem márciusban, akkor ezek a problémák nem jelentkeznek. Az előző RSB vezető rengeteg pénzt, és rengeteg szakmai segíséget kapott.
Most sajnos nincs vezető, ami szeptemberig nem nagy probléma, mert szakmai munka folyik, csak a jövő évet kellene egy olyan ember vezetése alatt előkészíteni, aki meg tud birkózni ezzel a feladattal, méghozzá úgy, hogy közben nem tartja a markát, mert a tavalyi pazarlás, és a szponzorok totális hiánya (kivéve a gumis szerződést), pénz az nincs, és nem is várható sajnos...
Amellett, hogy teljesen igazatok van abban, hogy nem tudjátok elfogadni, hogy az év elején kiváltott licencek mostanra egy másik sportágra vonatkoznak, érdemes abba is belegondolni, hogy az MNASZ-nél év elején váltott licencek tulajdonosai mit éreznek az év közben négyszer-ötször módosított RVSZ (pláne versenynaptár) láttán. Szerintem kb ugyanazt, csak nem teszik szóvá. Ez ellen viszont pont ti tudtok tenni.
Szép ez a MAFC ügy. Én nem emlékszem, hogy valaha is lett volna ennyire arrogáns vezetése az MNASZ-nek!
A kupleráj egyre csak nő körülöttük. Jogtalanul működő szakágvezetés, szomszédoknak átcsúsztatott bizniszek, személyes bosszúvágyból kirúgott szakágvezető, versenyzők tucatjai ellen indított fegyelmi eljárás, az MNASZ elnökeként saját szponzoringben páváskodás a TV-ben.. stb
Most meg még Duen-t is cenzúráznák, pedig benyó nemrég még itt hirdette a cégét! Pitiáner alak.
86/7/2014/2014.05.05 sz. elnökségi határozat:
Az MNASZ Elnöksége áttekintette a Rallye Szakág vezetője tisztségre beérkezett jelöléseket és az Alapszabály előírásainak megfelelően felkéri a Titkárságot, hogy küldje ki a jelölés második fordulójára vonatkozó leveleket.
Állítólag a 34 beérkezett jelölésből 24-et a Pénzes, 10-et a Berényi Ákos kapott. 28 kellett volna ahhoz, hogy automatikusan kinevezzék. Indul a második forduló.
Egy ilyen eredmény után az Elnök Úr elgondolkodhatna, hogy meddig akar még a tagság akaratával szembe menni??
Hát meg úgy egyátalán, hogy néz ki?!
Egy MNASZ elnöknek adni kellene magára, hiszen az általa "vezetett" szövetség rajta keresztűl is megitélésre kerűl. És hogy a kicsi fiacskáját futtatja a közszolgálati TV-n?
Nekem ez nem szimpatikus, sőt azt az üzenetet hozza, hogy Ő sem jobb az előzőnél, aki szintén képernyőre kerűlt, és élő egyenes adásban kuncsorgott egy kis pár 10-100 millió forintocskáért, hogy a "saját" játszóterét ugyan újitsa már fel az állam! És rajta keresztűl mi is.
Szólhatna valaki a "holdudvarából" az Elnök Úrnak, hogy nem elegáns egyesületi ingben nyilatkozni a TV-ben Mnasz elnökként!
Ez már többedszer fordult elő a tegnapi autósport ünnepen!
"munkájával elégedetlen a szakág, ezért döntött az elnökség a visszahívása mellett - mondta Endrei Katalin (46), a szövetség kommunikációért felelős elnökségi tagja."
Köszönjük Katalin!
A 2 dolgot ne keverjük: A hatalmas ellenállásról a LE és ccm drasztikus általános korlátozása esetében beszéltem, ettől volt hangos a terem a Pénzes-féle meetingen. Minden versenyző, kocsitól függetlenül hallani sem akart róla.
A fokozatosságot egyáltalán nem így kellene csinálni! Jövőre mindenkivel leszereltetik a Webereket? 2016-ban meg rakd vissza a 296-os tengelyt? 2017-ben dobd ki belőle a áttételmódosított tolóst? Vagy ami majd akkor eszünkbe jut? Hogy?
Sokkal inkább kellene egy nyilvánosan meghirdetett koncepció, évekre előre, hogy TERVEZHESSÉL! Például csak az A-s homológlapnak megfelelő autók mehetnek 2016-tól! Ezzel persze kiszúrsz minden versenyzővel, csakhogy a csúcs Ladákat kitakarítsd... Nem jó ötlet...
Nyilván van olyan akinek nem tetszik, hogy erősebb autókkal teszik össze, de ilyen a rally, ezen kár keseregni.
Sőt! Nekem személy szerint kedvező is lenne a nagymotor tilalma, mert tavaly a Salgón Lada "H"-ban csak két ilyen verda vert meg (nagyon jókezű srácok által terelve) és meggyőződésem hogy nem az autón múlott, egyszerűen bátrabbak, gyorsabbak voltak. Most hátradőlhetnék és röhöghetnék a markomba, hogy ezek a srácok kiestek, szabad a pálya... De azért tépem itt a számat mert az elvvel nem értek egyet!
Azt meg különösen nem értem, hogy miért fáj bárkinek, hogy a normál kategóriákon kívül van egy kupa is Lada H-ban, és megmarad a versenyzés és eredményesség öröme Lada A-ban is... :(