Ezen a Via Dolorosa-n elgondolkodtam.
M.I. a saját keresztjét cipelte, mégis nehézzé vált, letette, keresett egy könnyebbet(?). B.E. Nem a sajátját cipeli... előbb lesz nehéz, előbb fog lekívánkozni a válláról..., hosszú az a Via Dolorosa és sok a stáció (14).
Ezt olvastad (idézet a levélváltásból):
MNASZ:
"Álláspontunk szerint, hosszú idő után végre sikerült egy olyan szabályozás alapjait letenni, amely minden bizonnyal egységes keretet biztosít, a hazai rallye sport utánpótlásának, kulturált és biztonságos körülmények között való versenyzéséhez."
Büki E:
"Sokkal fontosabb az ömlengésnél, hogy az alapokat letisztázzátok. Első lépésként tudatosuljon a fejekben, hogy a MARB nem a hazai rallye sport utánpótlása! A MARB= MAGYAR AMATŐR RALLYE BAJNOKSÁG, sprint
jellegű rendezvények kel. Ez nem egyenlő az utánpótlással! Ennek lehet része egy utánpótlás program. Az utánpótlás a Rallye2. A MARB-ban mindenki versenyezhet, szabályozottan, biztonságosan, aki rallye típ. versenyen szeretne részt venni."
Nehéz lesz úgy dűlőre jutni, ha még az alapok sincsenek tisztázva. Így B.E-nek annyi esélye van, mint színvaknak a Rubik-kocka ellen...
De van egy huszárvágás szerű megoldás, főleg, ha szereted a sci fi-t:
Ernő egy lövészetes ötlettel leválasztja az amatőrt a profitól, és magáévá teszi a keresztet…
Sanko!
Kössz, ne is próbálj meg rávezetni.
Maradjunk annyiban, hogy "ha megértettem volna" ;) akkor sem érdekelne ez a vurstlis dolog.
(számodra tényleg ez a fő csapásirány, hogy mindhárom kérdésed csak a lövészetről szól?)
nem volt elég, hogy mindent szétbasztál Sz.amossal amikor az volt hogy a nagy autók miatt van sok baleset? emiatt lett a lövészet is, és most a Bükit próbálod sározni, aki a s***t lapátolja utánatok!!!!
A Lakatossal meg a Pénzessel már nem tudtok mit kitalálni hogy újra hatalomra kerüljetek
nem, nem lesznek kitiltva az egyhat feletti kocsik és te danika nem leszel alelnök bármennyit irogatsz álnéven
Nekem is véleményem volt és csak megpróbáltalak rávezetni, hogy megértsd benne a logikát. Ha megértetted volna mint ahogy példáúl dictus magister akkor most a kérdéseimre válaszoltál volna:
- miért pont 2014 ben jött a lövészet?
- milyen előzmények után jött a lövészet?
- miért nem korábbi években jött a lövészet?
Lehet, hogy a valóban többszörös bajnok navigátor lesz az, aki átveszit az RTE megálmodójától a keresztet. Viszont meggyőződésem, hogy végig is viszi a via dolorosa összes stációján.
Tévedsz. Már jogszolgáltatás sincs!
Valamiféle shop van, ahol lehet „igazat” vásárolni.
Kispénzért kis igazságot, nagypénzért nagy gazemberséget.
Más:
Lentebb ezt írtam:
"...ezzel okafogyottá vált az amatőr (rallye típusú) autósport jogilag is kivitelezett elválasztása az "élsport"-tól...
...Mert ugyanis olvasatomban is a lövészetes ötlet erre lett volna jó, és a mai napig is szükséges lenne."
Sanko!
Sem az említett levelet nem én írtam, sem az általad hozzáfűzött "a tisztánlátás végett" kezdetű szövegértelmezést.
Egyszerűen nem tartottam járható útnakk a rally és a lövészet összekapcsolását.
Mint kiderült, ezt mások is így érezték. /értsd: a többség/
Erre jöttél Te, és kifejtetted, hogy mi az ami miatt csak "az emberek nagyon kis százaléka ért..."
Vagyis kettönk közül Te vagy az aki "megmagyaráz", vagy legalább is próbál. Nekem mindössze véleményem volt az esetről, és leírtam.
Mondom, vélemény........
Dictus magister! Amit leírtál az nagyon korrekt és mind helyénvaló, egy hozzáfűznivalóm van, hogy Magyarországon nincs igazságszolgáltatás hanem itt jogszolgáltatás van.
Ortodox!
Én pont azt gondolom rólad amit te rólam: szerintem te akarod a véleményed megmagyarázni éppen a nagy számok törvényére hivatkozva...
Csak ez sem nekem sem bárki másnak aki logikusan gondolkodik nem magyarázat ezért lenne pár kérdésem:
- Az RTE egyesületét kb. 1996 körül alapították és 17 éven keresztül lehetett ott versenyezni és versenyeztek is sokan mert kevesebb pénzből és kevesebb időráfordítással elég jó verseny élményt yújtott.
Aztán a 18. évében jött a szabály, hogy 1.6 feletti autók nem indulhatnak. Ez tulajdonképpen a fele mezőnyt elvette a sorozattól így hát valamit tenni kellett ami jogilag lehetővé tette volna a mezőny és a sorozat megtartását. Véleményem szerint ez lett volna az újfajta sportág bevezetése. Miért nem korábban állt elő ez az ötlet? Miért nem 2000ben vagy 2005 ben lett AMTOSZ? Miért pont akkor amikor veszélybe került a sorozat?
Dictus magisternek lehet igaza abban, hogy a többség nem bízott ennek az ötletnek a kivitelezésében és nem az történt amit írtam, hogy nem értették a dolgot.
Ezért gondolom, hogy utólag azok magyarázzák "valaki egy jól működő sorozatot a földig eltiport a lövész ötleteivel" akik maguk tiporták el a jól működő sorozatot az "1.6 kétkerékhajtás felett csak elsőosztályban" ötletükkel.
Annak tudatában, hogy Te MNASZ párti vagy, megértem véleményed, de nem értek vele egyet. Legfőképpen azért nem, mert a lövészetes ötlet megjelenése óta sok víz lefolyt a Dunán, vagyis utólag értékelni egy döntést nem ugyan az, mintha az adott pillanatban értékelnénk. Sőt a most, esetleg negatívként értékelt folyamat a maga idejében még akkor is lehetett pozitív, ha a többség ezt, ott és akkor nem így gondolta. Szerintem a többség támogató hozzáállásának hiánya elsősorban nem az ötletet minősítette, hanem annak végig viteléhez nem volt bizodalma. Ha azt kérdezzük, hogy miért nem, akkor a mai magyar jog- és igazságszolgáltatási rendszerrel kapcsolatos anomáliákat kellene górcső alá vennünk, aminek elemzése után logikusnak találnánk a többség reakcióját.
Ami bennem ezzel kapcsolatban hiányérzetet kelt a mai napig, az az, hogy kurtán-furcsán lett vége ennek a csűrcsavaros ügynek ha egyáltalán vége lett! Senkitől nem hallottam, olvastam, hogy az RTE részéről indított jogi ügyek véget értek, visszavonásra kerültek, vagy bármilyen ítélettel is végződtek volna. Nekem, információim alapján az a benyomásom, hogy M.I. hátrált ki B.Cs. mögül, ezzel okafogyottá vált az amatőr (rallye típusú) autósport jogilag is kivitelezett elválasztása az "élsport"-tól. (Ugye itt az idézőjeleket nem kell indokolnom...)
Mert ugyanis olvasatomban is a lövészetes ötlet erre lett volna jó, és a mai napig is szükséges lenne. Az, hogy ebben B.Cs. magára maradt, az a legkevésbé sem az Ő hibája. Az Ő legnagyobb hibája szememben, hogy M.I. "békenyilatkozata után" nem állt ki a nagy nyilvánosság elé, és nem számolt be az ügyek tényleges állásáról. De ez a magatartás is védhető M.I. melletti lojalitásával, ami számomra ugyan nehezen érthető a történések után, de lehetséges.
Összegezve, B.Cs. egykori ötlete, ott és akkor, az egyetlen megoldásnak látszott az amatőr rallye megmentésére, még akkor is, ha ez az ügy messze túlmutatott saját jelentőségén, és a jogállamiságot tette, tette-volna próbára.
A fórumos ötlettel kapcsolatban fehéren-feketén én sem értem, hogy mit keres B.Cs. az MNASZ oldalán? De, ha az összeesküvés elméletek alapvetéseiből indulok ki, akkor azt mondhatom, hogy "semmi sem az, aminek látszik". Ez esetben legalább is a definiált célokat illetően...
Sanko!
Nagyon szép és dicséretes dolog, hogy meg akarsz magyarázni valamit, mert -ahogy írod- csak az "emberek nagyon kis százaléka érti" Viszont ha abból indulunk ki, hogy egyformán szeretjük és -talán- értjük is az autósportot, vajon miért a sokaság véleményét akarod megváltoztatni? Biztos, hogy az említett kis százalék tudja csak a tutit?.
Hol van a sokat emlegetett:
"a nagy számok törvénye......"
Nem tudom mi ez a levél csak egy gondolathoz lenne hozzáfűznivalóm:
"- Ha valaki egy jól működő sorozatot a földig eltiport a lövész ötleteivel, akkor biztos, h Ő a megmentője a Magyar Nemzeti Autósport Szövetségnek?"
Csak a tisztán látás végett mert úgy értelmezem az emberek nagyon kis százaléka érti miről szólt ez a történet.
Valaki nem eltiport egy jól működő versenysorozatot a lövész ötletével hanem éppen a jól működő versenysorozatot tiporta el a nagy diktátor. A lövész ötlet gondolom azzal a céllal jött létre, hogy egy független új sportágként fennmaradhasson, olyan mentő lépés lett volna.
Mindenben szakértő majd megmondja a tutit.egy olyan ember aki azt mondja egy autóra amit hónapokig építtettem éjszakákon át,utcai autóból amit frissen hoztak svajcbol,hogy ez az ő kocsijavolt o építette mert megismeri a felnijerol⁉ ki a Tesco parkolóba akar technikai ellenőrzést tartani ,mindenki hozzon szelepdekni tömítést.a verd meg a bajnokot nagyveseny kitalálója.csábító ajánlat volt 1gyors 2 turaverseny áráért.na az ilyen emberre tudom azt mondani ,hogy hiteltelen.hany perben áll az mnasz ellenében?addig volt jo a túra is amig felnem bukkant.
- Ha valaki szakértő az autóversenyek és a versenyautók biztonsága területén (és akkor ezt meg sem kérdőjelezem), az ebből adódóan ugyanolyan hozzáértő az MNASZ biztonságos működése kapcsán is?
- Ha valaki egy jól működő sorozatot a földig eltiport a lövész ötleteivel, akkor biztos, h Ő a megmentője a Magyar Nemzeti Autósport Szövetségnek?
- Két mondat a Megbízásban nekem kicsit ellentmondó: a megbízottat számlaadás kötelezettsége terhel, miközben társadalmi munkában dolgozik...
- Engem ha valaki elküld a fenébe, akkor azzal később nem akarok egy hivatalos papíromat sem tanúként aláíratni... ( TANU1 korábbi hozzászólásai )
figyelo!
Egy kalap alá veszed a másodosztályt, a Rally 2-vel?
Az utóbbira csak nem mondanám, hogy "..bárki, bármilyen autóval, bármilyen gyakorlat nélkül..".
Egyenlőre úgy tűnik áthozzuk az RTE-t ide. Bárki, bármilyen autóval indulhat, bármilyen gyakorlat nélkül, és mindezt a 2. osztályban. Biztos, hogy ez a jó irány? Nem biztos, hogy mindenkinek meg kell felelni. Aki szabályozatlanul akar versenyezni, kezdőként bármilyen autóval az menjen lőni is az Aramiszba. Biztos, hogy jó az, ha turbós 4 kerekes autóval lehet kezdeni?