Nem azt írtam hogy "barátom", hanem azt, hogy "ismerõsöm"!
Lehet, hogy meg tudsz erõsíteni abban a korábbi tapasztalatomban, hogy anno(80-as évek) a trabantos több
jattot adott mint az 1500-as Zsigulis. Ergo: nem biztos, hogy a gazdag környék a jó...
"Kassán Mini?
A Rally Lubenik-en megállt, szétszedtük újra. Sajnos nagyon sok kilométer van már benne revízió nélkül. Szétszedtük, de a motor most sem lett felújítva. A Prodrive-val nehéz... Irtózatosan sok pénzt kérnek a motor revízióért. Összeraktuk, de nem tudtunk fejleszteni rajta, nem jutottunk elõrébb. Az autót 1600 versenykilométer után kellett volna revíziózni, a váltót és a motort egyaránt. A váltóhoz legyártottunk mindent, de a motorban sajnos 3200 kilométer van, bármikor bármi megállhat benne..."
Van egy ismerõsöm, van repülõje, és hobbiból repked...
Van egy reptere is...
Neki van egy barátja, akinek szintén van repülõje...
...és van egy kastélya, amit két milliárdért árul...
A repcsibe 100-as ólmos benya kell(ene) 750/L-ért...
...de elmegy a 420-as autó benzinnel is...
Azt mondja a repteres, a kastélyosnak, hogy tudok hozni belevaló olcsó rep. benzint 500-ért...
Nem kell, az drága! –mondja a kastélyos...
Nem is tudom, hogy ez miért jutott épp most eszembe...?
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Az alábbi fotón látható hölgyet keresem, fehér felsõ, fekete naci, napszemüveg, a felsõn egy kék színû hullám csík.
Köszönöm! kép
"Az egyik szemünk sír, a másik nevet, hiszen szép ez a harmadik hely, és a power stage-en plusz négy fontos pontot is begyûjtöttünk, de mi KITÛNÕEN GUMIZTUNK az utolsó szakaszra..."
Hát igen! Egy meg nem tartott gyorsasági gumiválasztását dicsérni... ez már profizmus a javából! (A kummunikációban lehet, de egyébként...?)
Mindig van lejjebb!
Gergõ.1!
Tõlem nem szükséges elnézést kérned, én igazából senki és semmi vagyok a rally-sportban.
Az pedig Téged minõsít, hogy a Vizin számodra csak "lacibá", vagy hogy a Herczigrõl és a Kazárról úgy beszélsz, hogy "akit ma top-pilótának csúfolnak".
Bizony nálatok a pont.Sasa ha kellett.Tehát megérdemelt a gyõzelem.Na de mezõny és az illetékesek tanulhatnának már valami.Nagy a baj.Keresik az indokokat hogy vajon miért is tartunk itt.Személyes véleményem a következõ.Sajnos már elmúlottak azok az idõk mikor 1 osztályú versenyzõi engedélyhez komoly feljutási rendszer párosult.Gyakorlatilag mindenféle versenyzõi múlt nélkül lehet indulni,sõt már lassan bármilyen komoly versenyautóval ami,több veszélyt is rejteget.Vagy gyengén és felkészületlenül mennek vagy ön és a nézõkre is veszélyes módon.(igaz ilyent nem láttam)Valahogy azért ezt rendezni kéne.A sokat emlegetett 90-s években nem véletlenül volt 100-150 autó a Rallye-2-n.Persze nem is kell messzire menni hogy lássuk hogy lépcsõfokokat kell meg mászni.Klausz Kristóf.Kezdet szlalom versenyeken,sprint rallyekon és most egy R-3-s Renaultban ül.Nem nagy kocsiban,mert tudják hogy rengetek verseny km többet ér mint hogy két havonta egyszer beüljenek egy 130 km gyorsot tartalmazó bajnoki futamon egy mitsuba.Így aztán mennek eb,és itthon gyûlnek a tapasztalatok.Tapasztalat nélkül nincsen eredmény,csak poroszkálunk a pályán és megmagyarázunk mindent.
Az r5-s2000 vs r4-n4 dologhoz azért annyit hozzáfûznék, az utóbbi kategóriák élmenõi sokkal többet ülnek autóban mint a drágább bérelt autókkal közlekedõk. Botkáék romániai meg itthoni egyéb futamai (még ha néha befejezetlenek is) sokat dobnak hozzá, míg a Herczig-Kazár meg akárki akit ma top pilótának csúfolnak, csak az orb futamokon tesztelnek a gépekkel (meg a teszt elõtti teszteken). Egy jó képességû pilóta aki ismeri az autóját, meg tudja verni a kevésbé tapasztalt szintén jobb kvalitásút.
Más téma, de szeretném megosztani a gondolataim. A Puskády-Vizin lacibá féle "magyarok hírének szállítása a világba" olyannyira lejáratásnak minõsül a szememben, hogy már fizikális fájdalmaim vannak, amikor olvasom, elõkelõ tizen-akárhányadik helyen érnek célba, perceket kapva a helyi menõ 2wd pilótáktól. Volt egy Asink akinek az egyetlen vb szereplésére büszkék lehetünk, megy egy Turán aki (még ha szerencsével is) mutatott fel egy kissebb eredményt. Lukácsot nem minõsíteném, nála általában a technika mond csütörtököt, de már benne sem látom azt, amit eleinte gondoltam, hogy fejlõdik.
Életem elsõ versenye volt a Veszprémi, amin kb 12-13 autó elhaladtával az elsõ gyorson, fogtam magam és inkább elmentem sörözni egyet a haverokkal.
Nézõ barát versenyek. Pályák 80%-a nézõk elöl elzárt terület.
Nézõ parkoló térképen pár száz méter, valóság 1,5km.
Erre van valami elõírás, hogy hány méterre lehet parkolót létesíteni?Rally 2 autót a verseny után szállítják el,akkor talán meglehetett volna tartani az utolsó futamot is a vihar elõtt.
Ez csak egy rally rajongó véleménye Veszprém/Hajmáskér gyorsról.
Rátapintottál a lényegre Sibera! Ott ahol egy Lillafüred-Mályinka szakaszt ahol nincs 10m egyenes, mitsubishivel nyernek ott már nagy a gond. Az Ypres rallyn ahol 20km egyenesbõl meg 10 db derékszögû kanyarból áll egy gyorsasági, és percekig mennek tiltáson, mitsubishi az elsõ 10-ben még hírbõl sincs. Akkor hogy van ez pontosan??!
Ez csak ilyen magyarbetegség.
Sasa aki saját bevallása szerint is hobbista, elporolja a mezõnyt. A Miskolc rallyn látottak alapján ezen cseppet sem lepõdök meg, mert egyedül õ autózott úgy ahogy azt kell, és többivel ellentétben becsülettel odatette a gépet.
Mennyi pénzt beleölnek, és a mai napig nem tudják azt a "szintet" elérni, amivel simán vernék a Micukat. (meg lehet magyarázni, itt mindent megmagyaráznak, nyomaték meg anyám tyúkja. Egy épkézláb bajnokságban a S2000, R5, RRC elejét Micuval lehetetlen megfogni. Nem a Puskádira gondolok. Gondolom ezek a pályák is lobogósak! azért az elsõnek 102km/h az átlaga.... mennyinek kellene lenni 50km/h-nak hogy végre kijelenthessék azok a gyorsok már nem a micuknak kedveznek? Ezeket kinek magyarázzák be? Bár a fórumokat olvasva vannak jócskán, kik elhiszik. Biztos voltatok már Finn VB-n.... biztos láttátok milyen lobogós gyorsok vannak... és azt is látnotok kellett a többszörös Finn Bajnok Salo mennyit kap azokon a lobogós pályákon a wrc2-es kategoriátol... (tudom, most ebbe is bele fogtok kötni, nem minden évben ment evoval, gondolom volt olyan gyors is ahol jó idõt ment stb. de a lényegen nem változtat! hülyére verik, ahogy most Lengyeleknél is elég komolyat mentek a wrc2-ek)
Most komolyan, Ollé mindig is egy második vonalas pilóta volt, erre az egy versenyre sem változott meg, u.úgy harcol Menyával ahogy eddig, de az eleje.... ez kész katasztrófa. Itt vannak az autócsodák, jobbnál jobb gépek, és ránézek az eredményközlõre nem tudom sírjak, vagy nevessek... meddig süllyed még a Rally1?
Most az egyszer Sasáéknak drukkolok, ez egy nagy fricska lenne az egész élmezõnynek nevezett társaságnak.. Sasáék, akik már 30másodpercet begyûjtöttek mert elbohóckodták az etapokat...és így is vezetnek.... talán ezért lesz számára a legnehezebb az utolsó gyors, mert 100%-ban oda kell figyelniük mint etapon, mint a gyorson.... egy ilyen csapat nyerhet, akiknek ez szó szerint egy hobby, szórakozás.... megverik a "nagy" szponzoros versenyzõket...
Hajrá SASA! :D
Azért gondolkodóba esem, hogy mekkora lehet a baj a honi rallyval már a legkisebb szinteken is, amikor emberek azon viccelõdnek, hogy S2000-sel Sasa abszolútot nyerhet...