RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
h i r d e t é s
Összes oldal:
710908450
Napi oldal:
353766
Jelenleg:
2728
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

RSB-ATB megbeszélés
2013-02-25
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2133. • 2014-01-20 14:22:58
Tisztelt Herceg Áron!

Hosszú éveken keresztül hagytam szó nélkül azokat a megalapozatlan, sértő és általam ismeretlen személyes indulattól vezérelt hozzászólásaidat, amelyben nem kritikával illettél és nem a tények alapján, hanem személyemben támadtál anélkül, hogy valaha az életben egy beszélgetést folytattam volna Veled.

Mint akkor regnáló elnökségi tagnak erkölcsi kötelezettségem volt ezeket, mint tagi kritikáknak is felfogható vádakat anélkül viselnem, hogy a közösség érdekeit szem előtt tartva személyes vitába keveredjek Veled.

Elnökségi tagságom és immár valamennyi tisztségem megszűnt évek óta, így a következőkről szeretnélek tájékoztatni.

A jövőben nem vagyok hajlandó elviselni azon megalapozatlan állításaidat, mint pl. a két hozzászólással ez előtti megjegyzésed, hiszen annak a valósághoz semmi köze nincs. Természetesen egy fórumon és erre irányuló konkrét kérdések esetén ismételten hajlandó vagyok annak a tényeit közölni, hogy miért javasoltam az akkori elnöknek az általad hivatkozott szerződés megkötését, amely a mai napig fájó pontom, hogy nem került megkötésre, hiszen azon eladható reklámfelületek, amelyek ebben a szerződésben szerepeltek, a mai napig kihasználatlanok. A legjobb szándék vezérelt és ezt a szerződést ma is megkötésre javasolnám.

Mindazonáltal a mostani bejegyzésemnek nem az a célja, hogy ezen szerződésről vitatkozzak Veled, hanem egyértelműen és határozottan visszautasítom azt, hogy nyilvánosság előtt olyan vádakkal illetsz, amelyek nem felelnek meg a valóságnak, alkalmasak arra, hogy becsülettel és munkával szerzett jó hírnevemet negatívan befolyásolják és ezért a következő döntésemről is tájékoztatlak.

Lévén, hogy már magánemberként kísérem csak figyelemmel az MNASZ sorsának alakulását, a jövőben valamennyi olyan nagy nyilvánosság előtt tett nyilatkozatodra, amely számomra sértő, valótlan nem fogok válaszolni, azonban jogaim megóvása érdekében minden további értesítés nélkül a szükséges jogi eljárásokat ellened megindítani kívánom.

Mindezeken felül végtelenül sajnálatosnak tekintem, hogy sportember létedre és ismételten hangsúlyozom, hogy számomra ismeretlen okból fennálló ellenszenvednek nem a jogos kritika, hanem a hangulatkeltés útján szerzel érvényt.

dr. Tóth István
Doky
2132. • 2014-01-20 12:12:30
Kedves Roni,

Az a baj veled, hogy sokat beszélsz, de keveset mondasz. "Utánatok következő"? mi ez, ha nem csúsztatás, ki után, mi után? ki az a Mi?

Számoljuk ki, hogy te mennyi pénzt vettél ki az autósportból, aztán azt is, hogy én, és utána kezdjünk személyeskedni szerintem.

Nem tudom honnan az új lendület (illetve dehogynem), de jó lenne, ha próbálnál a földön állni, mert szinte semmi valóságalapja nincs annak, amit írsz.

Beszélhetünk az alapszabályról is, szerinted mennyiben csökkenti a szakágak függetlenségét? Ezt valaki kitalálta, ti meg visszaböfögitek, szó sincs ilyesmiről, sőt, sokkal közvetlenebb az érdekérvényesítés a tervezetben. Nem folytatom, mert nem vagy érintett semmilyen formában szerintem.

Azt mondod, hogy ne savazzak, persze, hagyjuk hogy tök szabálytalanul közlekedjenek külföldön az SP rendszámok, végül is nagy baj nem lehet belőle, max néhány tízmilliós kártérítési per.

Had kérdezzek én is: X éve benne vagy a szövetség média bizottságában, mindenféle tevékenység nélkül. Miért nem ott csinálsz rendet, vagy legalább valamit!? Nem nekem fontos a tisztség, ebből is látszik, nekem ha volt tisztségem, akkor azt tisztességesen csináltam!

Persze, elherdálták volna 7 millióért az adott év média jogait. Mennyi is folyt be, miután megfúrtad? Nulla Ft, tényleg igazad volt, jobb így.

Az a baj, hogy nem tudod, hogy miről beszélsz.

Jelenleg semmilyen tisztségem nincs az MNASZ-en belül, tehát ami történik most, azt kérlek válaszd el tőlem! Nem vagyok még hatással sem nagyon senkire a tisztségviselők közül. Az, hogy páran engem szeretnének valamilyen tisztségben látni, az nem jelenti azt, hogy én is ezt szeretném. Tóth Doki neve egyébként nem merült fel sportszakmai bizottságban még sosem, bár tudom, hogy ő is vörös posztó a szemedben, nyilván ezért keverted ide. Tóth Imi sem barátod, ő is pont annyira jött szóba, mint Dr. Tóth István.

Jó lenne, ha nem tennél senkivel egy csoportba, főleg, ha közvetett információid vannak. Az MNASZ oldalán megtalálod az ATB, RSB és más bizottságok névsorát, őket lehet ilyenekkel bombázni, mint a WRC kérdés, nem hiszem, hogy releváns a probléma 2014-ben.

Az egyedüli dolog, ami az én hatásköröm és felelősségem, az a MAFC beadvány, ami egyébként még tavaly széles körben egyeztetve lett (én személy szerint sokmindent másképp szerettem volna, de elfogadtam a kéréseket, javaslatokat), minden tagszervezet megkapta még tavaly, magyarázattal együtt, tehát ezt a dolgot is nyugodtan elengedheted, nem veled kell egyeztetni, hanem az érintettekkel (versenyzők, tagok).

Február 21-én majd dönt a tagság, kérlek vállalj sporttanácsi tisztséget, megígérem, hogy én támogatni foglak benne, és akkor dolgozhatsz önzetlenül az autósportért, csak az informátoraidat cseréld majd le!

2131. • 2014-01-20 11:11:53
Te Gyurma!

Te a csúsztatás többszörös világbajnoka vagy!
Ha már káoszról beszélsz, hova lett az ATB nyilvántartása a Cselényi érából, mert úgy tudom a Balázs a mai napig nem adta le a szövetségnek bár kötelessége lett volna. Tehát az utánatok érkező csapatnak kellet a káoszt felszámolni.
Miért ekézed a sportrendszámot, most van, esetleg van mit javítani rajta, de működik, sok versenyzőnek, megkönnyítve az életét, hosszútávon csökkenti költségeit.
Ha van valami építő javaslatod írd le, de ne savazzál, becsüld már a másik segítőszándékát és
a projectbe beletet munkáját, szabadidejét. Ti miért nem áltatok neki, még CS.B. volt a sportszakmai alelnök, kértük, hogy adjon engedélyt, hogy megtegyük a kellő lépéseket a sportrendszám ügyben, nem adott, vállalta majd ő elintézi, nem tett semmit sem akkor sem most.
Éveken keresztül voltál a Rally 2 vezetője, CS.Balázs az ATB vezető majd sportszakmai alelnök és IB vezető egyben (hagyjuk a stróman RSB vezetőt), emlékszem bármi újítás szóba került Cs.B. azt mondta most nem aktuális majd jövőre, perszere jövőre sem történt semmi.
Regnálásotok alatt készült legalább egy átfogó tanulmány az utánpótlás bajnokság és a tehetséggondozásról, vagy egy a szakágat átfogó új bajnoki struktúra kialakítására.
Napi aktualitású döntéseket hoztatok, pillanatnyi (a kis csoportotok) érdekei alapján.
Nyoma sem lelhető a koszú távú koncepciónak.
Bábáskodtatok az RTE létrehozásakor, hozzájárultatok a szabályalkotás (sportszakmai, technikai) licenc és gépkönyvkiadás kiszervezéshez (jogtalanul), nem kis bevételkiesést okozva az MNASZ-nek.
Természetesen fusiban dolgoztatok az RTE-ben is, sőt a febr.01.-ig regnáló RSB vezetőjét
P.Zs.-t anyagi érdekek kötötték (-tik) az RTE-hez.
Az RTE egy utánpótlás sorozat lett volna, mely alacsony költségvetés mellet a tehetségek kiválasztását és felsőbb osztályba jutás lehetőségét szolgálta volna, ahol a vezetői tudás és nem a technika dominál. Ehelyett teljesen más irányt vett a sorozat, a sportszakmai felügyelet nélkül ( pedig fusiban ott voltatok) szinte korlátlan technikai lehetőségeket biztosítva (V8 block, több ezer cm3), a pénz a technika dominál. Kihaltak a kis kategóriák mindenki űrhajóval akart versenyezni. A biztonsági előírások minimálisak az RTE-ben, a technika határ a csillagos ég, vezetői tudás még kívánni valókat hagy maga után, tehát borítékolható a baleset és csak az égieknek köszönhető, hogy még nem történt óriási botrány. Még ellenzékből is ti lobbiztátok ki a cm3 határ emelését a „P” csoportban két éve.
Az alacsony nevezési díj és rendezési költség a nemzetközi és az MNASZ előírások megkövetelésének hiányának köszönhetően elszívták a Rally 2 indulóit majd a már az ORB indulóit is. Mindehhez ti asszisztáltatok testközelből akkor nem beszéltetek szakmaiságról, szabályokról jogszabályokról!!
Ellenzékből, Pénzes Zsolt kinevezésével visszahoztátok a WRC-t, beengedtétek az űrhajókat
a Rally2-be, de nem történt semmi, sőt a WRC érkezésével, még tovább csökkent a mezőny.
Most, hogy már aki tehetné sem akar WRC-vel menni ti még ragaszkodtok hozzá, mutatva
a sportszakmai affinitásotokat.
Most, hogy az ORB lassan kihal, persze nekimentek az RTE.-nek, csökkentettétek a sprintek számát, mert érdekeitek úgy kívánja, (megjegyzem az RTE-t már rég regulázni kellett volna).

Alapszabály javaslatotokkal kapcsolatban, pár észrevétel, eddig te hangoztattad a szakágak autonómiájának fontosságát, most te illetve, ti akarjátok, visszavágni a kompetenciájukat, további jogokat elvonva az elnökségtől és a titkárságtól(főtitkártól), létrehozva egy háromfős sportok tanácsát, mint egy über hatalmú testületet.
Másik eddig nem tudtátok átverni, hogy a rendezők képviselője közületek legyen, a versenyzői liga nem él, simán beleírtátok az új alapszabályba, hogy a sporttanács munkájában részt vehet mind két képviselet, ha bizonyítja, hogy a tagság 30%-a támogatja őket, miért nem 50% + egy, mert annyi nem lenne meg. Persze bizottsági tagnak csak saját magatokat
tudjátok elképzelni ( Cselényi Balázs, Nattán György, Dr. Tóth István) tartalék (Tóth Imre, Büki Ernő) tehát hol van a többi szakág képviselete. Tóth doki is elnökségi tagként ráerőltetett volna egy szerződést anno a szövire a Fabinyi úrral, egy a szövetség és a rendezők részéről valamint az ajánlat tevő szakmai háttere alapján is vállalhatatlan szerződést.
A szerződés alapja évi pár mill. forintért, ha jól emlékszem 7mill/év a teljes média és marketing jogok eladása lett volna versenyenként.
Tehát minden hatalmat meg akartatok szerezni, mindezt úgy, hogy naponta tanúbizonyságot teszel, arról, hogy úgy érzitek nálatok a bölcsek köve, senki más véleményére nem adtok, érdekeiket nem képviselitek. Az elmúlt évtizedekben végzett szakmai munka hiányosságai pedig nem adnak erre a nagy önhittségre alapot.

Most lesz egy közgyűlés, meg kell választani a képviselőket, az alapszabályt pedig tényleg
széleskörű egyeztetés után közzétenni elektronikusan megszavaztatni , amint 2/3 közeli a támogatottság kiírni egy rendkívüli közgyűlést, megszavazni egy korrekt tartható átállási határidővel így a következő szezonnak már elfogadott új alapszabállyal és struktúrával indulhatnánk.

Üdv Herczeg Áron „Roni”


2130. • 2014-01-19 23:38:06
Nem áll már a cerka, és inkább itt irogatsz?
(képfeltöltésnél jobban kéne figyelni)
2129. • 2014-01-19 23:25:18
Még egy kis infó, Kedves Álnév!

Ha engem kérdezel, a díjkiosztó 2015 vagy 2016 januárra tervezve ha minden jól megy, licenc díj pedig nem lesz,tehát ingyen versenyezhetsz.
2128. • 2014-01-19 23:14:33
El kell szomorítsalak, nem a Moci vagyok.Szerintem ő nem írogatna ide. Nem futtatom, de nem szeretem a valótlanságot.Nekem csak az nem tetszik,ha igaztalanul vádol bárki bárkit.
2127. • 2014-01-19 23:05:26
Mócikám!
Miért futtatod magad itt álnév alatt?
Nem vagy te versenyló!

Inkább arról beszélj, hogy:
1. mikor lesz rali díjkiosztó?
2. mennyivel lesz olcsóbb a licenc díj?
2126. • 2014-01-19 22:25:48
Matek mkinek, alias Csep…

Fura ezt most tőled itt hallani,mert a nem tetszésedet szemtől szembe kinyilváníthattad volna a közgyűlésen. Ott egyedül a K.Zs.-ben volt annyi becsület,hogy felálljon és megpróbáljon valamilyen szánalmas kifogásokat felhozni a Moci „bűnlajstromán”. Ő legalább megadta a lehetőségét,hogy válaszolhasson rá. Benned még ennyi sincs? Szerintem te a csapkodós lepkét húztad magad után,amikor a Móci megnyerte az első hegyi bajnokságát 1975-ben. A 80-as és a 90-es évek egyik legeredményesebb és népszerűségnek örvendő ( na nem az irigy versenyzők körében ) autóversenyzője volt. Mellékesen a Posta Bank lízing cégét vezette, az AMG Mercedes kelet-európai képviselője volt, 18 évvel ezelőtt létrehozta és azóta is elnöke a legnagyobb rendőrséget támogató közalapítványnak. Széleskörű kapcsolati tőkével rendelkezik és ezt bármikor hasznosította a lobbyzásai érdekében. Az ajtók mindig neki nyíltak ki és a mai napig sem csukják be előtte. Te, mint a marcipán kutyája,nem is értem hogyan ugathatsz, hiszen a gazdád megígérte az elnöknek,hogy a békesség kedvéért vissza teszi rád a szájkosarat. Semmiféle erkölcsi alapod nincs az eddigi teljesítményeid alapján,hogy fikázd a mocit,aki az alelnöksége óta, többet tett az autó sportért,mint bárki más az elmúlt években. Az FIA-val kapcsolatosan csak annyit,hogy a Móci bizalmasa, a jelenlegi elnöknek, Jean Todt-nak. Jó lenne,ha nem a hazug sárdobálást folytatnád, hanem ezt az energiádat a vállalt kötelezettségeid teljesítésére fordítanád.
2125. • 2014-01-19 18:22:53
Na azért valami alapja van a dolognak csak az a szépséghiba,hogy matekosunk nem rég került közel a fazékhoz ami lehet hogy nem tart sokáig.Innen ez a tényfeltáró őszinteség.
2124. • 2014-01-19 18:18:10
Hello Csepela Tamás!

Legközelebb nem kell emiatt álnéven regisztrálnod, vagy ha mégis, akkor legalább a részletekre figyelj jobban. és ne leplezd le saját magad! :)

Nem megyek bele részletekbe, mert nem hiszem, hogy veled kellene ezeket megvitatni, csak pár kiugróan durva dologra reagálnék..

A tököli balesetet kérlek ne vedd a szádra, meghalt egy kedves ismerősöm aznap ott, nem hiszem, hogy erről kellene hamis dolgokat kitalálnod.

"lett ídőközben más lehetőség a P-rendszámra"??? Az SP-re gondolsz? Ez mennyiben hasonlít rá? A bajainkat sokszor elmondtuk, egy része kapkodva ki lett javítva, de pl. a Dakaron (ha volt ilyen), akkor sajnos szabálytalanul ment/megy ilyen rendszámmal autó, és ha ne adj' Isten balesete lenne, akkor gondolom te majd vállalod a felelősséget, hiszen feltételezem, hogy nem született kétoldali megállapodás minden Dakart-érintő országgal (tudtommal egyetlen országgal sincs ilyen megállapodás a mai napig, tehát csak belföldön használható jelenleg).
Persze ezeket is meg lehet oldani, és nem ördögtől való a sportrendszám, csak még nincs kész.

Szintén nem emlegetném a helyedben azokat az egyedi nemzeti homologizációkat, amikre beszeditek a pénzt, megcsináltatjátok a versenyzővel a papírmunkát, majd ellenőrzés nélkül ráütitek a pecsétet (hiszen nehéz lenne 6-8 ilyen anyagot pár perc alatt komolyan átnézni, ennyi időt szakított rá az ATB vezetője). Tehát szerintem ne beszéljünk arról, hogy mi van rendben, és mi nincs, óriási munka vár arra, aki ezt mind rendbe szeretné tenni. Én úgy gondolom, hogy az ATB megfelelő munkát legalább 3 éve nem végzett.

Ami miatt végül írtam választ, az az, hogy felháborítónak tartom, hogy egy ATB vezető aláírást gyűjt veled, ATB taggal együtt a tagok között a saját felettes alelnöke ellen. Ugyanígy elfogadhatatlannak tartom, hogy van képed álnéven a saját bizottsági társadat sarazni egy internetes fórumon! Nem szégyelled magad?!

Én a helyedben azon gondolkoznék, hogy milyen feladatai vannak az ATB-nek, szólnék az ATB vezetőnek, hogy olvassa el a hatályos alapszabályt, és ne temesse magát ATB vezetőként, hiszen február 21ig vélhetően ő marad az ATB feje, csak a leveléből ítélve nem tud róla.

"Az MNASZ díjtáblázatából (ami persze NGy segítségével szintén nem élő)"

Ez is hasonlóan megalapozott, mint a többi írásod, mennyi közöm van ahhoz, hogy az IB nem végezte megfelelően a munkáját? Vagy nem lett volna idő ezt előkészíteni január 11-ig?

Sajnáljuk, hogy lemondott az elnökség, de az élet nem állt meg, lesz IB ülés kedden, lesz díjtáblázat, versenynaptár, lesznek bajnoskágok, és persze versenyek is!

Lehet nem egyet érteni, lehet érvelni, csak közben ne felejtsd el, hogy te vagy az ATB egyik tagja, és mennek a napok munka nélkül!

Le vannak fordítva a függelékek? Kint vannak a honlapon? Az a baj, hogy mindennel foglalkoztok, csak azzal nem, ami a dolgotok lenne!

További jó 'munkát',

gyurma
2123. • 2014-01-19 13:13:51
Ennek semmi köze a matekoz.
Sárdobálás és okádás.
Álneveken egymásnak írogatva próbáljátok besározni és elszigetelni azokat akiktől nem fértek oda a zsírosbõdönhöz.
Ezen kívül semmi érvetek nincs magától mellett.

Csóró Moczárt odarakta Miki bábnak, addig jó volt. Amikor kihúzták a széket alóla kipakolt az öreg, azóta ő a krampusz.
2122. • 2014-01-19 12:18:28
Kedves Sporttársak!
Kicsit unom már a lenti eszmefuttatásokat, ezért úgy döntöttem, hogy a tisztán látás érdekében egy kis matekkal mutatom be a valóságot.
A számokat mindenki helyettesítse be maga a képletekbe.

Távolabbról kezdem, hogy mindenki értse a teljes folyamatot.
Történt korábban, hogy az ATB vezető, Sportszakmai alelnök és ki tudja még milyen más tisztségek betöltésére is pályázó CsB a baráti társaságával együtt elindította lefelé a lejtőn az egész Szövetséget.
Tette mindezt úgy, hogy ATB vezetőként egyazon személyében Ő maga volt a versenyautók feletti technikai döntéshozó és ennek megfelelően a szakági technikai szabályalkotó is. Az IB sem volt gond, hiszen oda azt terjesztett be, amit akart.
Ebben az időben mindenre az volt a mondás, hogy „a Balázzsal meg van beszélve”. Így alakult ki pl. a Rallye2 F csoportjában található járműállomány. De sajnos a homológ illetve lejárt homológ kategóriák is kezdtek nagyon hasonló színvonalra kerülni.
Így lett pl. abszolút Magyar Bajnok is a nem homológ alvázszámú járművel homológ kategóriát nyerő versenyzőpáros.
Nem volt számukra fontos sem a biztonság (pl. Rallye 2-ben a benzin nem ugyanúgy ég mint máshol?), sem az, hogy sportszakmailag hogyan lehet együtt értékelni ezt a színes mezőnyt. Hiszen nincs 2 egyforma BMW vagy Lada.

Mi volt ennek a lényege?

Kiszolgálni a rendezőket, azaz itt az első matek:
olcsó versenyzés = sok induló
minél több induló = annál több bevétel a rendező számára

A rendezők üzleti titokra való hivatkozással nem hajlandóak elárulni, hogy mennyibe is kerülnek valójában a versenyrendezéshez szükséges engedélyek és egyéb költségek! Azaz a befizetett nevezési díjjal nem akarnak a tagság felé elszámolni! Tudjuk, nem nyereséges üzlet! (mondja ezt NGy ) Aki, mint tudjuk Tökölön gyorsan is tud futni ha baj van!
A fenti elvek a legfontosabbak számukra most is?! Természetesen igen!

Ezért akarja CsB mindenáron visszaszerezni az ATB vezetését. Vagy legalább is megszerezni felette az irányítást úgy, hogy a szakágak delegáljanak „szakmailag hozzáértő” személyt a Bizottságokba.
2013-ban az RSB delegált is egy személyt az ATB-be, akinek szakmai hozzáértésével szemben senkinek nem is volt kérdése, de lojalitásával időnként igen.
Történt pl. egy eset a Budapest Rallye-n amikor is a Szakágvezető úrtól (ja tudjuk nem tőle ) bérelt Suzuki S1600-asról kiderült, hogy nincs érvényes Magyar illetve FIA Gépkönyve (csak Szlovák), pedig ezt az RVSZ pontosan előírja milyen gépkönyv kell! Mindez úgy derült ki, hogy a szakág által delegált személy helyett - aki az előző 4 versenyen Felügyelő volt, de akkor épp nem ért rá - valaki más volt a Technikai Felügyelő az adott versenyen.

Ennyit a Szakágak által delegált személyek függetlenségéről.

De térjünk vissza a matekhoz.

Gépkönyvek: CsB korábban kiszervezte a Túrás gépkönyvek kiadását PZs kezébe.
Megváltoztak időközben a jogszabályok és jelenleg csak az MNASZ gépkönyvvel lehet műszaki vizsgára vinni versenyautót
Mennyi pénz is ez autónként illetve évente? Mennyi pénz nem folyt be PZs-hez?
És akkor nem is említem meg az RSB nevű gépkönyvnek nevezett papírt!
Ezek a pénzek mind valahol a rendezők körül maradtak korábban!

Lett más lehetőség időközben a P rendszám helyett is. A sportrendszámra is azt mondta CsB, NGy és társai, hogy nem jó semmire!
Hány autónak van ma sportrendszáma? Hány autó ment pl. a Dakaron is azzal?

Most jön az igazi matek:
Hány versenyautó van összesen, amire kell műszaki vizsga (Rallye és Tereprallye)?
Hánynak van már, a jogszabályváltozás óta, új gépkönyve? (2012, 2013-ban kiállítottaknak rendben vannak a papírjaik) Ez kb 300 autó.
Hánynak kell még rendbe rakni a papírjait, hogy lehessen műszaki vizsgája?
Na ezt is elárulom! kb 1.000 db versenyautónak kell még a papírjait rendbe rakni.
Az MNASZ díjtáblázatából (ami persze NGy segítségével szintén nem élő) mindenki ki tudja számolni, hogy ez mennyi pénzt jelent.
Na erre a pénzre pályázik a díszes társaság!

Ha kiderülne mennyibe is kerül valójában egy verseny rendezése, akkor lenne valós indok pl. a fenti összegből támogatni a rendezvényeket (nevezési díj kedvezmény stb.), vagy akár a versenyfelszerelés forgalmazókkal közösen kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosítani megfelelő minőségű védőfelszerelésekhez.

Vagy mivel ez mégis csak egy technikai sport, lehet, hogy nem ártana a Technikai Bizottság mérőműszereit korszerűsíteni a fenti összegekből. Pl. a mérlegek is CsB egyik szerzeményei, amikkel minden évben csak a baj van. Ugyanis azok Európában nem ismert típusok és a hitelesítése horror pénzbe kerülne. Szóval azok helyett is lehetne újakat vásárolni és akkor nem lenne több vita a járművek súlyát illetően!

Persze ehhez az kell, hogy a befizetett díjak ne magánkézbe landoljanak! Gondoljatok bele, ki az aki úgy adna pénzt bármire is, hogy nem tudnak vele elszámolni a másik oldalon? Lenne aki adna pénzt (támogatást a versenyekre) de nem ilyen körülmények között! Lásd gumi ügy is!
Szóval a Szövetség nagy megmentői CsB és NGy kit és mitől is akar megmenteni? Szerintem a Rendező barátaikat a további bevétel kieséstől!

Az Ő szemszögükből a versenyző is csak a szükséges rossz, hiszen ha sokáig versenyzik, nem megy haza hamar, akkor sokáig kellene! fizetni a Sportbírókat illetve a többi szükségesen rossz kiszolgáló személyt.

Nem akarok az Elnökség döntése mellett állást foglalni, de aki nem látja, hogy jelenleg politikailag ez a legmegfelelőbb irány, az vak! Nehogy azt gondoljátok, hogy MP maga lobbyzta ki a környezetvédelmi engedélyeket pl. a Budapest Rallye-ra! Egy nagy frászt, csak Ő ment el aláíratni azokat. Kész csoda, hogy a lobby tevékenysége miatt még nincs baj az FIA-nál! Pl. úgy autóztatta az FIA éppen hazánkba látogató vezető tisztségviselőit, hogy közben azokra a frász jött!

Végül ha sikerült kiszámolni a nagy matekot akkor mindenki döntse el maga, hogy egy tisztességesen működő, átlátható Szövetséget szeretne vagy térjen vissza ismét a káosz!
2121. • 2014-01-17 23:03:12
Félreérted, a link azért került fel, mert a törvény előírja az átvétel estén a forrás pontos megjelölését.

Ezen a fórumon is megtalálod a 2094. beírásnál a riport linkjét.
2120. • 2014-01-17 19:49:16

Köszönöm neked, hogy a linkedről megtudhattam, hogy:

A Radio6.hu a Promotion Service Nonprofit Kft. tulajdona!
Az oldal készült 2013-ban.
A Rádió 6 honlapján megjelenő minden hang- és képanyag a Promotion Service Nonprofit Kft. kizárólagos tulajdona.
Az anyagok bármilyen felhasználása (ideértve a saját célú, illetve ingyenes felhasználásokat is) sérti a jogtulajdonos szerzői jogait.
A jogsértések jogkövetkezményeiért a jogsértést elkövető szervezet vagy személy teljes körű felelősséggel tartozik.

Ügyvezető: Kovács Attila

Elérhetőségek: Rádió 6 iroda
Levélcím: 2441 Százhalombatta, Pf.:101.
E-mail cím: iroda@radio6.hu
Telefon: 23/524-240
Fax: 23/524-239

Rádió 6 stúdió
E-mail cím: studio@radio6.hu
Telefon/Sms: 30/620-101-3

Internet, Web és Facebook
Fejlesztés: UltimateDesign / BalatonWeb
E-mail: info@ultimatedesign.hu
Web: http://www.ultimatedesign.hu
Telefon: +36-70/636-1386

Főszerkesztő: Rádió 6
Szerkesztő: Rádió 6
Programajánlat: Rádió 6
Értékesítés: marketing@radio6.hu

Felügyeleti szerv:
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.
Levelezési cím: 1525 Budapest, Pf. 25.
Telefon: (+36 1) 457 7100
Fax: (+36 1) 356 5520
E-mail: info@nmhh.hu
Web: www.nmhh.hu


Esetleg azt is megtudhatnánk végre, hogy mi volt a
riportban?
nemértem nemértem nemértem
2119. • 2014-01-17 10:03:45
Pótlólag közlöm, hogy:

A velem készült riportot a Rádi6 rádiócsatorna készítette. Rádió6
2118. • 2014-01-16 19:14:30
még egy nagyon fontos záró gondolatot szeretnék tenni, visszaolvasva sok hozzászólást és gondolatot.

mélységesen tisztelem azokat akik tesznek és tenni akarnak, és azokat is akik ugyan nincsenek döntés helyzetben de biztatnak és bíznak.

szeretnék arra rávilágítani, hogy egy bizottság vagy csoport bizony nagy sok esetben, kényszerűen ha úgy tetszik a nézők, a sportolók, a csapatok ellen hoz döntéseket.

ilyen volt régen amikor a nézőket hátra küldték a körpályás futamokon, és bevezették a szalagkorlátot. vagy amikor a ralikon szinte a leglátványosabb helyeket lezárják.
ilyen volt amikor a versenyzőkre teljesen zárt sisakokat adtak, az autójukat súlyosan korlátozták teljesítményben, visszavettek a sebességből, látványból is.
amikor költségekbe verték őket, hogy homológ biztonsági felszereléseket kell beépíteniük, viselniük.

és még folytatni lehet hosszú sorokon át, ezek csak nagyon egyszerű példák.

minden ilyen döntést megvívtak a maguk fórumán. és nem minden döntés volt jól előkészítve. világszinten és hazai szinten egyaránt.

de ebből még következik hogy ezek az emberek nem ugyanazt gondolják a sportról.
2117. • 2014-01-16 19:06:32
valótlanságokat állít nattán györgy, nem pedig tényeket ahogyan ő ezt tálalja.

"Még egyszer néhány tény:

1.
Az elnökség a saját maga által előkészített alapszabály-változtatását vetette el, mi csak befejeztük az együtt elkezdett munkát, amiből a végén kihátráltak, találd ki kiknek a hatására."

én magam is szeretném utoljára leírni, hogy NEM IGAZ, hogy az elnökség készítette az alapszabály változatatás tervezetet. maga móczár péter írta le korábban ugyanezen az oldalon, hogy:

"Erre jelentene megoldást az általam készített és széles körben egyeztetett új alapszabály tervezet"

ÁLTALAM, írja.

akkor most hogy is van ez? nem úgy, hogy amit móczár úr támogat azt mindenki támogatja azonnal és feltétel nélkül. nézzék csak meg, hogyan zajlott le a hankook ügy! móczár úr földet rengető erővel támogatja, lobbizik, tárgyal, ezt minden létező fórumon leírja, majd kihátrál hipp-hopp, és már kezdi magát feltüntetni olyan színben mint aki pont az ellenkezőjét tette.

örvendetes, hogy móczár úr dolgozik aktívan, de azért ez nem jelenti azt hogy korlátlan felhatalmazással bír. már csak azért sem mert móczár péter nem az elnökség. móczár péter egészen egyszerűen önjáró lett, mi sem bizonyítja ezt jobban minthogy ő volt az egyetlen aki nem mondott le. hát nesze neked, korábban 95 százalékos egyetértés, és korábban tett csak veled akarunk dolgozni, drága péter elnökségi kijelentés...

az elnökség, átgondolva a történetet, és biztos vagyok én is benne hogy más szereplők, akár S***** úr javaslatára hallgatva azt szerette volna, ha az alapszabály tervezet akkor lesz aktuális amikor amúgy is teljes tisztújítás történik, és amikor arra felkészült minden tisztségviselő, bizottság és tag, nem pedig durr bele módon.

de már mindegy is ez.

más.

nekem meg az a meggyőződésem, hogy nem mondanak le. vagy akár le is mondhatnak. és talán ez itt a lényeg?

nem éppen, hiszen nem ott és akkor fenyegetőzött lemondással az elnökség maradék létszáma. a lényeg az, hogy a tagok nem jelöltek még ellenőrző bizottsági tagot sem, pedig az aztán marhára mindegy lett volna nekik. nemhogy sportszakmai alelnököt nem jelöltek, senkit sem!
ez most vagy hatalmas és szándékos kicseszés vagy hatalmas ostobaság, én nem is tudom melyik a jobb.

nem maguk vezetnek félre, hát persze, sosem maguk, minden mögött a csúf kopasz hókuszpók áll, ez nyilvánvaló. csak miközben ilyen nagyokat mondanak, még azt is elfelejtik, amikor állandó lopással meg pénzlenyúlással vádolják meg a szövetséget hogy a főtitkár ott helyben sorolta fel azokat a tételeket amik NEM a titkárság költségei vagy bérek hanem csak ott számolják el azokat. például a sportbírók biztosításai (azoknak a sportbíróknak, akik egyes rétegét hónapokig nem fizetik ki, és akik IGEN, emiatt képesek bizony ib-vétóval fenyegetőzni. mert ami jár, az jár. ami a szabályban van az benne van. és egy ilyen kontrollt akarnak most tőlük elvenni, többek között.)

de hiába, mint ha meg sem halloták volna, nattár úr csak folytatja, hogy a költségcsökkentés meg botrányos beszámoló. de hát értelmezni sem tudják a beszámolót...

de ugyanez a technikaiaknál is jelentkezik hatványozottan, nem igaz, hogy nem látják. hogyan fog egy technikai bizottság vagy technikai ellenőr csapat érdemlegesen a vonatkozó szabályoknak megfelelően dolgozni, ha kihúzzák a lábuk alól a bizottságot érdemben? lesz egy látszat kollégium, amiben majd tanulmányozhatják azokat a nyilvánvaló TÉVEDHETETLEN rendelkezéseket amiket a sporttanács kifundál?

ez az ellenérdekeltség a javából.
2116. • 2014-01-16 11:24:13
Még lenne egy kérdésem, az, hogy most lemondott az elnökség 90% ( persze azt se értem, hogy Moczi miért maradt, hiszen minden tisztséget újra kell majd választani, sokkal elegánsabb lett volna ha lemond és újra választatja magát ) mit gondolsz, hogyan lesznek idén a rally versenyek engedélyezési folyamatai. Azt, hogy a Mocinak vannak kapcsolatai, nem vitatja senki, de nem fognak azok az ajtók bezáródni mindenki előtt, hiszen egy kormánypárti elnökség mondott le és hát én hívő ember vagyok, de vannak aggályaim. A másik, hogy az eddig Gyuzsó által behozott aprópénzek is hiányozni fognak. Tudom majd ennyi meg ennyi pénzt hoz ez meg az, de valójában ez az egész helyzet az egész autósportnak és ezen belül a rallynak igen nagy hátrányt okoz. Mik az elképzeléseid ezekkel kapcsolatban ?
2115. • 2014-01-16 11:17:12
Köszi a válaszokat, de én úgy tudom, hogy a versenyeket a szakágvezető engedélyezi és vagy tiltja azokat a beérkező versenybejelentések alapján. Tehát egyértelmű az a helyzet, ha a szakágvezető tilt valamit, mert van rá oka, akkor azt alá kell támasztani, vagy nem lehet megtiltani a sporttörvény ide vonatkozó szabályozása szerint. A bírósági pert azért vesztette el az MNASZ, mert a rally szakágvezető a verseny elutasítását, úgy tette, hogy nem volt kellő indoka és bizonyítéka, hogy miért tiltotta meg a versenyt, tehát rosszul végezte ebben a tekintetben a munkáját. A pontosság véget én nem vagyok az üveges pártján csak szeretnék tisztán látni.
2114. • 2014-01-16 09:57:02
Ok, pontosítsunk.

Én is sok mindennel kapcsolatosan nem értettem egyet amatőr ügyben, de egy szakágvezető a jelenlegi rendszerben nem sokat tehet, legalább két felettes szerve van.

A fellebbezés pedig szerintem elemi érdek lett volna, nem ismerjük a részleteket, de önmagában nagyon durva, hogy pl egy szakágvezetővel nincs egyeztetve az, hogy mi legyen a következő lépés egy ilyen ügyben, nem is tudott róla.

A 3 éves észrevételed teljesen jogos, valóban, csak azt állíthatom bizosan, hogy 3 éven belül nem nagyon volt nyereséges verseny, és autósport-közeli tevékenység. Előtte talán lehetett többféleképpen pénzt keresni, ötleteim is vannak, de szerencsére ilyen ügyeket messzire elkerültem.

Ha ez megnyugtat, vagy érdekes, akkor jelzem, hogy az autósporttal kapcsolatos pénzügyi egyenlegem összeségében, és elemenként sem volt soha pozitív, vagyis soha nem vettem ki ebből pénzt sem MNASZ, sem egyesület, sem rendezés szinten, volt, hogy kaptam munkadíjat, de azt is inkább jelképesnek nevezném a ráfordított energiával szembeállítva.

Itt sem ez a kérdés, csak ha olyan emberekkel vitatkozunk, akik nem képesek elképzelni egy olyan esetet, amikor valaki önös érdek nélkül harcol, akkor egyszerűen nem értünk szót, mindenki hátsó szándékot keres ilyen esetekben.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k