h i r d e t é s
Összes oldal:
737366078
Napi oldal:
84328
Jelenleg:
1561
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Skoda Motorsport teszt
2011-09-05
IRC - Intercontinental Rally Challenge
oldalanként | növekvõ
összesen: 274 hozzászólás • 14 oldal
194. • 2011-10-11 07:57:07
Cipruson pedig dupla pontokat fognak osztani, ezért még bármi lehet. HAJRÁ!
193. • 2011-10-10 16:51:25
Egy versennyel az IRC vége elött Puskádi Jánosék a 4. helyen vannak összetettben !
192. • 2011-09-07 07:42:40
Sibera. Nem s*** ez, csak magyaros. Egyébként ha Endre nem csinálna ilyen felvételeket, akkor egy db videó sem jelenne meg errõl az elsõ irc versenyrõl, ami hazánkban zajlik. Semmi új hír, semmi új videó, képek. Tehát hálásak lehetünk Duennek, hogy ezt is feltette, felvette....Valahogy mindenki nagyon akarja ezt a versenyt, de tenni nagyon kevesen tezsnek érte. Nézzétek meg a Barum, vagy az Ypres oldalát, mennyi hír lát napvilágot, vagy vidijó a verseny elõtt pár nappal, órával...
191. • 2011-09-06 22:02:27
Szerintem jo a vidi helyeslek
Sajna nem nezhetem eloben A Viadalt (elvalaszt ropke 2000km szontyoli ) igy Nekem minden kepkocka egy hatalmas elmeny-ugyhogy varom a tovabbi videokat kacsintok THX
Es nagyon jo versenyt kivanok Nektek!!!!!!! helyeslek
190. • 2011-09-06 17:42:13
énkérekelnézést

úgy emléxem, már Te is mondtál hasonlót: akkor ne nézd...
még mondhatnám azt is: szegény ember vízzel fõz
és hasonló okosságokat, de igazad van: úgy s*** ahogy van
189. • 2011-09-06 15:44:42
Van aki élvezhetõnek találja ezt a szutyok kamerát, a hangjával, és a rossz kamerapozícióival együtt?! nézhetetlen az összes ilyen videó :(
188. • 2011-08-29 00:20:03
most már tudom mi lett Béresékkel ss belsõ felvétel itt
187. • 2011-08-28 20:44:30
Hatalmas csatában Kopecky megnyerte!
utólag sajnálom, hogy csak 1 napra volt lehetõség az ottlétre.
Pécsen szerintem Loix lesz esélyesebb a gyõzelemre, de Bufi se lesz gyenge.
Céldobó jó lehetett! Három Skoda.....gondolom nem volt ünnepség :)
186. • 2011-08-27 18:04:14
Nem baj, hogy leroziztad KGT-t, ha Õ nem vette zokon, én mindenhol ott vagyok! :)
185. • 2011-08-27 16:01:22
Nem volt nálunk kenyééér így megmaradt a kerítés :D
almát ettünk, szilvát meg hagytuk, tudjanak maguknak sok kofolát csinálni :D

Jari matti-s csávó mellettünk volt, kedvenceiknél rázták a kordont, meg kiemelték vagy egy métert úgy õrjöngtek, de nem balhéztak! rendõrök is odaszaladtak, de csak hogy a kordon kerüljön a helyére :) közben folyamatos pirotechnika.... és mint szokott, morajlott a tömeg... :D de szerintem most nem voltak annyian....mint szoktak
184. • 2011-08-27 15:41:38
ÁÁÁÁH ez a beszámoló semmit sem ér ember, majd ha a másikon a Fõnök azt mondja, hogy ez a verseny jó, na akkor elhiszem addig nem!!! He, he, he.
A kerítést megkóstoltátok?
A 4-db Barum gumit, amit a beszámolóért kaptál az öreg Regner-tõl, felraktad már? vigyorgok vigyorgok vigyorgok
183. • 2011-08-27 15:24:59
Köszi Sibera az élménybeszámolót. Ilyen kellene még akik nem tudnak ott lenni.
Olvasás közben azt éreztem én is ott vagyok!
182. • 2011-08-27 14:45:34
akkor egy kis élményosztás, annak a pár embernek :)
Érezhetõ legyen nem volt egyszerû a menet, egy kis elõzmény. Úgy alakult csütörtök délután 6 órakor 30óra fentlét után sikerült ledõlnöm. Fél nyolckor csörög a telefon Janó melózik, és nem ér haza semmi szín alatt a rallyra. Sikerült felébrednem, majd 10körül visszaaludnom, de már csörgött is a telefon, mert hajnal 3 volt, és szedelõcködni kellett, 4-re Komáromba legyek, felvéve Baktert, hogy ketten nekivágjunk a szokásos útvonalnak. Most elõször hozott gps-t , kíváncsiságból kipróbáltuk, és láss csodát, az eddig kitaposott ösvény nem a legrövidebb, és leggyorsabb volt...hmm.. Érsekújvárnál stop, itt még beszélik a nyelvünket is, így alkalmas hely az autópálya-matrica vásárlásra. Nyugodt tempóban picivel 7-után megérkeztünk a shakedown rajtjához. Hely is volt még, idõ is, felgyalogolni a domb tetejére, mert hát erõs emelkedõ több mint egy kilóméter, és hát megmondták, az S2000-ek gyengék, nem akartuk nézni, hogy kettesben szenvednek felfele :) :) :) eleje jó minõségû aszfalt, itt tényleg csak szép féktávakat meg gokartozást lehetett látni. Jöttek szépen ahogy álltak be a rajthoz...volt, hogy fél percenként, volt hogy 2-3 percig senki...tipikus shakedown...aztán jön Kresta meg Betti, és még valaki és szünet... Bevallom elsõ gondolatom az volt, Kresta eldobta. Bettire nem is gondoltam, mert aki képben van az irc-erc-ben meg látta is már Betti-t többször versenyezni, tudja, nem egy Latvala stílus :) Persze videót visszanézve, a kanyartól 200méterre voltunk :S
Idõ volt így hát lassacskán lecammogtunk a rajthoz, hogy tovább tudjunk menni a szervízbe. Rajtnál egy fan-nak szemet gyönyörködtetõ látvány, ott állt a két sávot teljesen elfoglalva vagy 50 rallyautó, Hanninentõl az N-es hondáig bezárulva vegyesen. Leragadtunk bámészkodni, Bakter fotózgatott, míg egy jó fél óra múlva sikerült kiállni az autóval, a rendezõk szó nélkül a teljes utat elfoglaló rallysokat összeterelték, hogy kb. hárman ki tudjunk menni a keresztezõdésig. Hanninen Loix, "Növill" stb. simán álltak félre, és még õk intettek, hogy sorry.....azt még hozzátenném, azzal beszélgethettél ott, akivel csak akartál, vagy tudtál :) nem az a beülök az autóba, és ne szóljon hozzám senki stílusúak voltak, bár lehet mikor már élesben mennek akkor nem mindig van kedvük vigyorogni, meg viccelõdni. Nagy autótömegben feltûntek Cigányék is, valszeg Õk is azért voltak-vannak kint mert rossz.
Beevickéltünk a szervizbe, szokásos dugó az utakon :S ...
Magyarok ahol szoktak lenni, Polo is csak ott állt Lacibácsiék csak ültek és nézelõdtek (marha jó érzés lehet) de megcéloztuk a gyáriakat, ha már Bakter nem volt még, hát lássa hogy a VB nagy csapataihoz képest fényûzés nélkül hogy szervizelnek. Egy-két csapatnál már-már kötelezõen ott vannak a szebbnél szebb lányok, hogy már ezzel is, de vannak akiknél csak ezzel tudjanak feltûnést kelteni :) Bútor a csapatát képviselve várja menyáékat, Turiék a tikkadt meleggel küzdve a sörsátorban :) Míg KGT is feltûnik, akit fogom a fáradtságra! simán le Roziztam :D Magyarok szép számban, szinte mindig lehetett hallani magyar foszlányokat :)
Volt egy érdekesség, ami a rajtceremóniánál ki is derült nem véletlenül, de szinte mindenhol csak alkohol mentes sört lehetett kapni. Persze volt alkoholos is, de a lényeg a mentesen volt, egy marha jó reklámot kapott, és nagyon fogyott, Én is megittam 4 korsóval. Nem volt rossz. Ami a rajtceremónia elõtt fel...ta az agyam, az a devizaárfolyam. Kellett valami nagyon hideg, így kapóra jött a meki jeges kólája. Kiülünk, nézek jobbra, utca másik oldalán Bank, jééé kint az árfolyam.. 1 korona 9 forint...mondom de jó, én itthon 11-ért váltottam...aztán a döbbenet.... 1 euró 24 korona...a ku............ és itt nálunk mi van???? elmennek a jó........rohadt egy ország a mienk.
Közben ment a historicnak a rajtceremónia, itt megjegyezném Joskó egy "örült" Még a rajt elõtt odakiáltok Neki, Józsi, lesz este parádé??? Józsi egybõl rávágta: " hogyne lenne, azért jöttünk!!! " de menni kellett, mert egyszerüen ha a SS elõtt egy órával mész a pálya szélére már nem tudod nézni, mert mindenhol annyi ember van. Hova mennyünk? hát a buszmegállóhoz, ott még nem néztem, és ott van mindig a tûzijátékos, görögtüzes fanatikus csapat. Sikerült is mellettük a kerítésen állva átlátva felettük nézni a versenyt. Hosszú percek, órák mire beindult, és jött a Historic! Lehetett látni két visszafordítót meg két lassító szerû 2 soros gumizást. Nem mondom volt pár csapat akik csak megmutatták magukat, de a többség nem kegyelmezett a technikának, hisz nem is kell, ezeket erre gyártották! 100-as skoda lapjával, jön a waresz mind3 körben olyan szépen elfordul kézifékkel a visszafordítókban, hogy nálunk a nagy R1-ben az elsõkerekesek háromnegyede nem tudná megismételni! és jönnek és jönnek egymás után folyamatosan szebbnél szebb fordulások...kõkemény lancia ahogy kell kilõ a kanyarból, és a végére jön Joskó! Mondom Bakternak, figyeld meg láttam itt vfts-el, az egyenesben is csúszkálni fog.....és jött, de már messzirõl lehetett látni a szúrók fényét, mindenhol fény van csak az egyenes út nincs megvilágítva! közel 100 méterrõl belóbálta a visszafordítóra, és pörgés nélkül kopp keresztben elfordult..és jött a következõ, u.úgy majd a lassítót u.úgy, nagyon érezte. Jött a fiatos srác, õ is hasonlóan, de neki nem jött össze, bepörgött, megforgatta, majd nem is láttuk még 2x jönni, Joskóék is 3 helyett csak 2x jöttek, hogy mi lett velük, majd valaki leírja biztos.
majd ismét vagy 1 óra szünet mire megindult az IRC mezõny. Jönnek a hondák, majd C2-ek, majd R3-ok majd a jobb C2-ek ds3-ok és közben jött a két Fabia R2-es nyomva az összes C2-est. Visszatérve a szervízparkba, beszélt Bakter pár szót az egyik R2-es mérnökkel, technikai megoldásokban, és marhára nem értjük miért van az, hogy míg C2 bõl annyi van mint a homok, addig itt az R2-es Fabia, simán tudja azt mint a C2, vagy mint a fiesta, mégsem veszik. Impromat motorsport csinálja, õk csinálták a Fabia Kit-Car-okat is S1600 licenc alapján, és azok sem voltak rossz gépek, Kopecky az N-es mitsukat nyomta vele. Lehet nincs eléggé reklámozva? azt nem gondolom, hogy drágább lehet újonnan mint egy fiesta vagy mint egy citroen.
Nah de ss. Õszintén szolva, nem tudom mikor ment Menya, vagy Lukács, akit felismertem a pénzesék voltak, meg Maticsékat az utolsó körükben. Már az elsõ kerekeseknél volt egy-két õrült..DS3-al olyanokat mentek...meg cliókal is... a Megane se volt rossz, nagyon komolyat gyorsul, de a mezõny egyre csak gyorsult, már a mitsuk körzõztek, és elkezdtek szivárogni a gyengébb S2000-ek......a Historic utáni leesett hangulat, kezdett felélénkülni, egyre több tûzijáték kezdett mûködésbe lépni, és egyre csak hangosabb lett a nép... és jött a finálé...mikor az utolsó 10 autó kezdett indulni......20-30másodpercenként és ahogy az egyik autó elment, már a fejed fordítod vissza, mert jön a következõ. Jöttek a helyiek, és megmozdult a föld! Valda Kresta, Pech.... mellettünk a fanok ködösítenek, görögtûz, örjöngés, és hiába volt mindenkinek egy-egy nagy kedvence, u. úgy szurkolt a másiknak is! Duda taps, futyulés kiabalás minden jó fordulásnál, (nem pedig egy kedvencem van a többi rohadjon meg, mint nálunk!) és amilyen nehezen kezdõdött, olyan gyorsan lefutották a három körüket a csapatok, és egyszercsak vége......még bufi ment egy kört, de ahogy elnéztem, ez már sokakat nem érdekelt, de megvárták, hisz utána egybõl nyitották a pályát, és már szedték is szét a kerítéseket. Még a végén a szokásos kicsi tûzijáték, és gyaloglás a beíróba. Nagy meglepetésre látjuk Hanninen megnyerte.......pedig pont azt beszéltük, lehetett látni, de fõleg hallani, neki volt talán a leghosszabb az áttétele.
ennyi volt....még bennünk egy kis adrenalin, Bakter megjegyezte, meg kell hagyni, ezek tényleg áttolják....ezt az élményt szerintem már jövõre újra át akarja élni.... ahogy én is.
Nincs sírás, nincs sumákolás, nincs csalás, tiszták az autók, és az gyõz, aki a leggyorsabb.

Még egy megjegyzés: sokan eger után írták, mondták, nah Pech jól el lett verve...akkor azt mondtam, amit most is, hogy ki kell menni, és ott is verjék meg...... Remélem Matics, meg Menya is nyilatkozik majd a pályákról ,hogy milyen részek vannak, hogy ki mennyit mert bevállalni......de az eredmények majd mutatják. Az meg sajnos a Magyar mentalitás, avagy a rally már nálunk nem nagyon él mert mindenki fejbõl megy...Misiék egy hónapja tréningeztek és mire elég?
181. • 2011-08-27 12:00:05
Biskupice forgatás vigyorgok
180. • 2011-08-27 11:56:02
Sibera!

A lípai gyorson történt? Mert én azt kezdem el most nézni, és nagyon olyan mintha etap lenne szontyoli
179. • 2011-08-27 10:50:34
és kezdõdik... Kresta vs. Valda.... Valda accident...
Garde hatalmasat bukhatott, mert megállították a gyorsot.......
178. • 2011-08-27 09:27:07
akit érdekel egy kis webkam Biskupicérõl. itt
176. • 2011-08-27 04:06:08
ez a Betti.....
Mit ment a Historic, mit ment a historiiiic!!! (egy-két kivétellel ) Kis béres leiskolázta a hõs Fiatos csávóóót! Kár, hogy egyikük sem teljesítette a három kört....
...és az eleje....azt az ívenmenõs fajtájukat :D utolsó tíz autónál nem volt õrjöngés, tûzijáték, nem szokott lenni :D
175. • 2011-08-26 23:28:35
Motorhiba- már állt volna ki a szervízbõl, hogy induljanak a shake downra, és akkor már nem indult be. bizonytalan
IRC - Intercontinental Rally Challenge
oldalanként | növekvõ
összesen: 274 hozzászólás • 14 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k