RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
h i r d e t é s
Összes oldal:
710994061
Napi oldal:
82958
Jelenleg:
1302
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Versenyzők a rallyért
2012-03-23
egyéb
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1073. • 2012-11-13 21:44:31
Üvegesnek regisztrálták a versenyeit, pedig nem nagyon feleltek meg a minimális előírásoknak sem.

Eger Rallye Fodor és Füredi is kapott volna pénzt csak csinálja meg...persze egy gyors Üvegesnek is jutott volna.
Ebből persze semmi nem lett.

R2 és Historic bajnoki futam az előírt tisztségviselők nélkül.
Szabályok betartatása nélkül. pl. Más autójával indulok a prológon, ami ugye tényleg vicces csak nem egy bajnokságba való. Ugye B.Gy.?


Ugyanúgy mint az Elnökségi ígéretekből :)

Valaki mesélhetne az IRC futam elvesztéséről is.

Illetve a mentő és rescue szerződésekről...

mélyponton a rallye...és már szakágvezető sincs.

Kinevezni meg még ideiglenesen sem tudnak senkit.

Az idő meg rohan.
Jövő évi tervezett naptár?

Megszólalhatnának az illetékesek is, meg kzsolti, R007 és a többi szájkaratés!
1072. • 2012-11-13 18:23:16
"mert Botka tevékenysége egyedül a számukra volt eredményes."

Nem azt írta, hogy előnyöket élveztetek.
1071. • 2012-11-13 18:06:37
Mindent tudó Hulk01 barátunk!Megosztanád velünk is hogy az általad említett 3 kiváltságos rendező Üveges/Fodor/Füredi milyen előnyöket élveztek Botka vezénylése alatt?
Mert szerintem semmilyet.
1070. • 2012-11-13 10:09:55
"nem értett a szabályokhoz, mégis mintha jobban mentek volna a RALLYE ügyei." sok köze nem igazán volt hozzá, az elődei munkáját amortizálta.
1069. • 2012-11-13 09:06:33
A Lakatos familia számla beszállitója,
akivel szenben az apeh nyomozást folytat.
Bitu
1068. • 2012-11-13 08:38:26
Kedves Hulk01!

Senki köréhez nem tartozom,- csak ennyit elöljáróban. Ha úgy nézzük, az utolsó szabályokat is értő szakágvezető a Kovács Péter volt. Hozhatnám példának o Kokót, aki vállaltan nem értett a szabályokhoz, mégis mintha jobban mentek volna a RALLYE ügyei...
Igaz, akkor volt szakértőnek nevezhető (már a mostanihoz képest) Elnökség, és szakmailag is sokkal minőségibb volt az IB összetétele is. Endre sem mondta soha, hogy kívülről fújja az RVSZ-t, de nem is ez a dolga. Szegény felajánlotta a bizottsági tagságot többeknek mint tudjuk, de számosék megvétózták a dolgot. A rendezők sem bánthatják, képviselte az érdekeiket (pl. Markó-Baranya Kupa). Úgy hogy gondolkodj, nem hinném, hogy Endre az Üveges legjobb haverja...
1067. • 2012-11-12 14:49:21
Te vagy nagyon nem jól látod a dolgokat, vagy Üveges/Füredi/Fodor körből kerülsz ki, mert Botka tevékenysége egyedül a számukra volt eredményes.

Semmiféle szakmai munkát nem végzett, a rendezvények azért valósultak meg, mert a rendezők megcsinálták.

Nincs szerintem senki, aki visszasírná, és nem magától mondott le.

Tényleg az kellene, hogy a szakágvezető koordináljon, na ehhez nem ért Endre például.

Ha te valódi hozzáértő vagy (nem önjelölt), akkor beláthatod, hogy szakmai munka egyáltalán nem folyt másfél évig, és ha Endrének kellett volna megcsinálni a jövő évi szabályokat, akkor nem nagyon lett volna jövőre bajnokság. De persze lehet, hogy ti megcsináltátok volna neki, hogy ne csak 15 rendezvényt kapjatok "cserébe", hanem többet, csak ez valószínűleg senki másnak nem lenne jó rajtatok kívül!
1066. • 2012-11-11 20:01:11
Hát úgy tűnik, hogy ez a "cseppet" politikus és egyúttal cseppet sem hozzáértő Elnökség be kívánja darálni Endrét, aki ellen pedig nem nagyon lehet felhozni negatívumokat (pl. látványosan távol tartotta magát,-amennyire csak tudta- Dávid fia dolgaitól), mert nem tudták "kézivezérelni. Ha elegen szavazunk rá, újra ki kell nevezzék szakágvezetőnek, akkor is, ha nem pont ez számosék elképzelése. Ideje lenne már, hogy a valódi (nem önjelölt) hozzáértők intézzék a RALLYE ügyeit. Talán mindenkinek azt kellene csinálni, ami a dolga! A VERSENYZŐ versenyezzen, a szakágvezető koordináljon, a rendező rendezzen, a sportbíró bíráskodjon stb. Lehet, hogy csak ennyi kellene a RALLYE újbóli felvirágoztatásához! Gondolkodjunk el...
1065. • 2012-11-11 15:13:57
Vajon ki lesz az új rally szakágvezető?
1064. • 2012-11-01 15:08:32
Le áldozóbban van már az a csillag!!!
Ilyen férgeket mint kzsolt és Számos barátja nem szabad a rally közelében megtűrni! kacsintok
1063. • 2012-10-30 16:53:36
Sziasztok

Akit nem hívtak, és érdekli:

csepela t és kzsolt a rallye jövőjén eddig feleslegesen fáradozó emberek, ma konzultációt tartanak a rallye szakág és vezetőjének jövőjéről.
Mindenkit szeretettel várnak, egy bográcsozásra.

Pontos helyszín az ismert számokon telefonon egyeztetve.
1062. • 2012-10-28 18:17:41
Közgyűlés...

Igyekeztünk felkészülten érkezni, de sajnos az előzetes konzultáció elmaradt. A MAFC Cselényi Balázs és Büki Ernő segítségével összeállított egy javaslatot, amit olvashattatok is.

A száznegyvenvalahány tagból 53 gondolta úgy, hogy fontos annyira az alapszabály, hogy képviseltesse magát, tehát megismételt közgyűlésen vehettünk részt.

Hamar kiderült, hogy nincs meg egyik oldalon sem a kétharmad, így valamiféle konszenzus kell, hogy legyen végre elfogadható alapszabálya az MNASZ-nek.

Az első ütközéspont az egyik legfontosabb kérdés volt: miszerint a régi alapszabály nem tartalmazta az IB tagok felsorolásánál a rendezői és versenyzői képviselőket (szavazati joggal), viszont később utalt arra, hogy szavazhatnak bizonyos esetekben. Ehhez tehát vagy az IB tagok listáját, vagy a szavazási jogot kellett volna megváltoztatni. Hamar kiderült, hogy ha nem egyezünk meg, akkor továbbra is szabálytalanul fog működni az MNASZ, mivel mindkét szavazás eredménytelen lett, így maradt volna a régi rossz szabály ebben a kérdésben, hiszen egyik tábor sem tudta a másik nélkül módosítani az adott pontot. (Az erőviszonyok: 31 képviselő szerette volna a MAFC által beterjesztett verziót, de 36 lett volna a 2/3. A másik pontot talán 6-8 képviselő szavazta volna meg.)

Nagy örömünkre G***** Zsolt elnök úr kiállt amellett, hogy mindenképpen szülessen kompromisszum, és a hatályos jogszabályoknak megfelelő alapszabály. A szünetben rögtönzött megbeszélésen sikerült egy kompromisszumot meghatároznunk, amihez a későbbiekben mindkét fél tartotta magát.

Tulajdonképpen ez a kompromisszum azt jelentette, hogy 2-3 nekünk kevésbé fontos kivétellel szinte minden általunk javasolt pont megszavazásra került.

Meggyőződésem, hogy ma sikerült elmozdulnunk a holtpontról! (A teljesség igénye nélkül):
Azzal, hogy van elérhető és szavazóképes versenyzői, és rendezői képviseletre lehetőség.
Azzal, hogy a tagság elutasította az ügyvezető elnökség intézményét, így valamennyi elnökségi tagnak szavaznia kell majd mindenről.
Azzal, hogy a szakágvezető-kinevezés anomáliáit sikerült kiírni az alapszabályból.
Nem utolsó sorban megfeleltünk minden ügyészség által támasztott követelménynek.
Lehetőséget teremtettünk az elektronikus úton történő kézbesítésnek,
Lehetőséget teremtettünk a legitim e-mailes körszavazásnak,
Szabályoztuk az iratbetekintés határidejét,
Rendeztük azt a problémát, hogy az ATB eddig egyaránt jelentette magát az Autós Technikai Bizottságot, és a technikai ellenőrök összességét - ez utóbbit mától Autós Technikai Kollégiumnak hívják.
Maradt az általános alelnöki pozíció, és továbbra is közgyűlés választja az etikai bizottság vezetőjét.

A MAFC összes versneyzője nevében szeretném megköszönni mindenkinek, aki bármit is hozzá tett a mai naphoz, külön kiemelve G***** Zsoltot, aki a megfelelő pillanatban az asztalra csapott, és nem engedte, hogy 8 év után továbbra is szabálytalan alapszabálya maradjon a Magyar Nemzeti Autósport Szövetségnek a személyes nézeteltérések miatt!

Köszönjük.
1061. • 2012-10-27 21:57:43
Ha ennyire szalad a szekér Üvegesnek, akkor nem értem, miért gond neki elküldeni a befizetett nevezési díjról a számlát az egyesületnek. És miért mondja a verseny után két héttel kuncogva a telefonba, hogy már rég feladta postán. Aztán újabb két hét után miért ígéri meg telefonon, hogy küld másolatot (mert eredetit már nem tud, hiszen azt elküldte), amikor azt sem teszi meg.
Ha olyan régi és sikeres motoros a szakmában, akkor miért nem fogja fel, hogy a bankszámláról utalt nevezési díjról nem adni számlát nem jó dolog? Neki nem jó...
1060. • 2012-10-27 16:32:15
Had legyünk már annyira önzőek, hogy azt a témát boncolgatjuk, ami minket itt élő és még a mai napig is ralira(sprintre) járó szurkolókat a legjobban érdekel.

Ami nem a 30 autós tereprali, és még csak nem is feltétlenül a 35 autós ORB, és itt nem csak a számokkal van a baj.
Mert ha 30 kisBéres menne minden versenyen, de még csak ha 20 is, utolsó filléreinkből is mennénk nézni Pécsre - akár évi kétszer is (ha nekünk már nem jut futam, se Salgóban, se a Zemplénben, se Miskolcon, se Egerben)!


"Ha téged a sprint érdekel, akkor tegyél érte, hogy Üveges féle csalók ne tegyék tönkre. " Egyetlen egy dolgot ne felejtsünk el, ha ez a "csaló" nem lenne, ugyanannyi sprintünk lenne - mint ahány futamot kaptunk az "Országos Rally Bajnokságból".
Ez a megélhetési rendező minden futamot lemond, ha nem látja garantáltnak a biztos kasszasikert. Tette ezt a sorozat elején is, mikor 28 autónak megszerezte Szőlősardót, meg 30egynehánynak Kánót.

Most is biztosan lemondaná, ha nem lenne szerencsétlennek minden versenyén legalább 70-80 indulója. Az biztos mind hülye, hogy részt vesz ezeken a versenyeken. A nézők meg egyébként potenciális öngyilkosjelöltek, akik minden versenye után leszegett fejjel mennek haza, "hogy most sem jött össze"...

2009 óta szerintem érezhetően javult a sprint biztonsága, mondom ezt úgy, hogy nem kevés versenyre sikerül eljutnom nézőként.

Ha a Szövetség megfigyelőt küld a versenyekre (ezt sem értem egy ember, hogy tud egyszerre 3 versenyen is ott lenni), akkor miért nem hozza nyilvánosságra a jelentéseit. Már ha készülnek olyanok (gondolom azért készülnek) és akkor megtudhatnánk mi is, hogy mik azok az óriási rendezői mulasztások, amik a mi és a versenyzők biztonságát veszélyeztetik.

Az időpontegyezésről meg csak jusson eszünkbe a Bükfürdő-WTCC párosítás. Öröm volt belegondolni Bükfürdőről, hogy mekkora jó lehetett a Ringen Norbinak szurkolni. De hát ez már csupán egyéni hülyeség, hogy én még mindig a ralit szeretem és áldozok is érte, hogy láthassam.

A gyerekautóztatás-projektről. Nem tartom szerencsésnek, hogy ilyen eszközhöz kellett nyúlni azért, hogy a - remélhetőleg gyerekek boldogsága mellett - több ezer ember szórakozását biztosítani lehessen (ha egyáltalán lehet majd). Azt viszont végképp nem, hogy ilyen eszközhöz kellett nyúlni eme cél elérése érdekében.

Lassan kezdem én is úgy gondolni, mint Joci.
Mindegy ki az aktuális király a táblán, úgy is parasztok szívnak.
1059. • 2012-10-27 13:45:14
"Csak Botka megunta, hogy hívogatja ez a félkegyelmű, és kért Markótól egy nyilatkozatot" igazad van ez teljesen életszerű! Valamint, valóban te vagy minden titkok tudója, és tulajdonképpen meg sem érdemlünk téged!
1058. • 2012-10-27 13:40:24
Rághatjuk még a témát, ha ilyen nehéz a felfogásotok.

Tény, hogy Üveges hetekkel a verseny előtt határozott elutasító választ kapott szóban Botka Endrétől. Meg tudod cáfolni? Nem, mert pont így történt. Csak Botka megunta, hogy hívogatja ez a félkegyelmű, és kért Markótól egy nyilatkozatot, hogy a rendezők miért nem akarják ezt a rendezvényt (mert ő magától ugye nem nagyon tud semmire válaszolni). Erre kapta a levelet, amit bemásoltak. Mindez jóval a verseny elutasítása után történt. a levél tartalma védhető, helytálló, és jogos. Nem is tagadta le senki. Csak emellett a nyomós ok mellett még szól ezer Üveges ellen, ennyi.

Szerintem tegyük át ezt a vitát máshova, mert fogalmatok sincs a tényekről, és vannak fontosabb kérdések is az autósportban, mint ez.
1057. • 2012-10-27 13:08:34
"Már hetekkel a verseny előtt tudta, hogy nem fog engedélyt kapni, de bízott benne, hogy ki tudja játszani a zsarolásos kártyát, miszerint ha Markóra keni a tiltást, akkor Markónak nem lesz más választása, mint eljárni az engedélye ügyében."
Az ominózus levél bemásolása után nem kellene-e az arcodból visszavenni és elballagni csendben?
1056. • 2012-10-27 13:07:42
Az alapvető probléma, hogy nincs szakmai vezetése a szövetségnek, a szakágak önállóan nulla elképzelés nélkül ballagnak a megsemmisülés felé, több szakágban alkalmatlan egyének vannak vezető pozícióban. Az elnökség által készített alapszabály javaslattal, korlátozzák a versenyzői beleszólás lehetőségét a szövetség munkájába, ezt gyakorlatilag az évi egyszeri közgyűlésre akarják korlátozni. Igenis a sportolói érdekképviseletnek a legfelsőbb szinteken, szavazati joggal helye van az MNASZ szervezetén belül. További hiányosság és mondhatni felelőtlenség az alapszabály módosításban, a sportág létét elsődlegesen befolyásoló marketing és média kapcsolatok,
szakkollégiumok, bizottságok szükségességének elhagyása. Az MNASZ-nek nincs média szabályzata immáron két éve, a benyújtott tervezetet két éve nem véleményezte az elnökség. Ma anarchia van az autósporttal kapcsolatos médiában, meg is látszik a média megjelenéseken. A marketing kommunikáció esetleges főleg a Formula 1-re korlátozódik, se tervezete se szakembergárdája nincs a szövetségnek marketing vonalon.
A rendezői érdekképviselet az MNASZ-en belüli, szakági szintre visszavágása védhető, de akkor a rendezést sportszakmai alapok figyelembe vételével üzleti alapokra kell helyezni, maximálni kell a éves szinten és szakágakon belül a versenyek számát, osztály és helyszínek (régiók) alapján. A szerződéseket be kell tartatni, tartani. A jól produkálókat meg kell védeni, támogatni kell, a problémásakat el kell hajtani. A szakágak élére manager típusú vezetőket, pályázat útján kell kiválasztani. Ez a választósdi nagyon demokratikus de nem vezet sehova.

Üdv Herczeg Áron "Roni"

1055. • 2012-10-27 12:48:11
Markót nem kell védeni, megoldja magának.

Üvegest nem kell meghazudtolni, mert elég hosszú a lista, akiket becsapott, egy időben rendszeresen meg is verték emiatt... A szlovák példát sem azért hoztam, mert téged érdekel, hanem mert gátlástalanul hazudozik.

"Bár nem vagyok teljesen képben, de szerintem Üveges még egyetlen versenyt nem mondott le a kevés nevezői létszám miatt"
Tényleg nem vagy képben. Csak akkor minek írogatsz baromságokat???

Szerintem nézz az oldal tetejére, a topic címe nem sprint fórum. Ha téged a sprint érdekel, akkor tegyél érte, hogy Üveges féle csalók ne tegyék tönkre.

Inkább olvasgasd Büki úr írásait, már ha őt nem tartod LakatosMarkóStb bérencnek.

1054. • 2012-10-27 11:14:42
Hulk01 nem jött be a Markó kivédése Üveges meghazudtolása project, most a csavarodjunk rá más témára váltotta fel.

Biztonság: Az hogy az elmúlt években hány ORB, RTE vagy más sprinten történt baleset sehol nem publikus, süllyesztőbe vele. DE 2009. a városi prológ, az már valami. Meddig fogtok még ezzel példálózni. Uncsi. de sajna csak ebbe tudtok kapaszkodni. Az hogy évek óta nem történt a BAZon ilyen nem számít. Én általában minden futamon kinnt vagyok és nem tapasztaltam az általad leírtakat. Te hány versenyen voltál ott? Egyen sem? Nem lepődnék meg.
Az meg végképp letojom hogy mi volt, nem volt , vagy van szlovákiában. Magyarországon élek és a BAZ sprint érdekel.

Profit:Bár nem vagyok teljesen képben, de szerintem Üveges még egyetlen versenyt nem mondott le a kevés nevezői létszám miatt. Aki azt feltételezi hogy sprint rendezőként valaki is véresre keresi magát szerintem óriási tévedésben lehet.

Nekem inkább olyan érzésem van hogy te Kedves Hulk01 lesz@rod a sprinteket, az egész versenyrendszert mindent. Személyes ellenségednek tekintvén Üvegest viszont megragadod az alkalmat és valós, vagy valósnak hitt, dolgokat szórsz szét. Mondandód nem áll másból csak alaptalan fröcsögésből. De mindegy is úgysem tudják a T. fórum olvasók mi igaz és mi nem. A lényeg a lejárató hadjáraton van.
Ezek után végképp nem érdekel miket találsz még ki. Játszd ezt le Üvegessel és kímélj meg minket ettől.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k