h i r d e t é s
Összes oldal:
737360179
Napi oldal:
78429
Jelenleg:
1413
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Veszprém elõtti tesztek
2011-07-08
Veszprém Rallye 2011 • rally ob
Veszprém Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 557 hozzászólás • 28 oldal
497. • 2013-07-27 22:03:25
Azt kell mondjam Roninak teljesen igazat kell adjunk.
496. • 2013-07-27 21:51:47
Mielõtt valaki megfogja a lényeget természetesen cm3-re godoltam.
495. • 2013-07-27 21:45:28
Valóban komoly problémát okoz az RTE jelen szerkezetében!!
Az eredeti szándék az volt annak idején, hogy az utánpótlás szervezett autósportoltatására létre kell hozni egy alacsony költségvetésû sorozatot, akkoriban a rendezõk el voltak kényeztetve az ORB I. II.-ben indult 150 autó
versenyenként, a rendezõk pezsegtek, volt szponzor, nem akartak foglalkozni a "harmadik" vonallal, így azt az RSB és az MNASZ szépen lepasszolta.
Jó ötlet volt, hogy bontó szökevényekbõl ügyes srácok, olcsó sportolásra alkalmas verdákat szögeljenek össze, de ez kontroll nélkül nem kívánt eredményt hozott, felügyelet nélkül elburjánzott, kis túlzással mindennel lehet menni aminek négy kereke van, WRC-tõl a több ezer köbcentis,
förmedvényekig. Jelenleg az a gyakorlat, ha nincs eredmény nincs mivel csajozni a discoban, akkor faragunk bé egy nagyobb motort vagy bérelünk akár egy WRC-t, hol itt a fokozatosság, hol a vezetõi tudás ismérve, minek alapján válaszuk ki a tehetségeket, tehát hol a sportszakma.

Tehát az RTE-ben maximálni kell a motor ûrtartalmát 2000cm-ben, turbóval 1600cm-ben, hajtás 2WD, ki kell írni egy junior kupát max. 1600cm szívó motoros autókra "kereklámpás" mûszaki változtatások lehetõségeivel. Az RTE-ben csak normál kereskedelemben (benzinkúton) kapható
üzemanyagot és széria utcai gumit lehessen használni. Akinek van pénze 4WD autóra vagy nagy motoros szörnyre az menjen az ORB-be.

Kérdem van e egyáltalán szerzõdés az MNASZ és az RTE együttmûködésérõl és az mit tartalmaz ?
A szerzõdésben rögzíteni kell a szabályzókat, melyeknek szervesen illeszkedi az MNASZ sportszakmai stratégiába és az utánpótlás nevelési tervezetébe, ha van ilyen. De ha nincs el kell készíteni amúgy is a szövetség feladatai közé tartozik.

Ha az RTE nem vállalja fel az annak idején vállalt, feladatok ellátást, akkor nem kell engedélyezni a sorozatot mert felborítja a sportszakmai rendszert, erre van jogi lehetõség, persze nem ez a cél, az RTE-nek hely e van a hazai autósportban, de ott kell kezelni.

Az ORB-ben vissza kell térni az FIA kompatibilis rendszerbe, a 2WD bajnokságban résztvevõket, bonusz pontrendszerrel helyzetbe kell hozni az abszolút bajnokságban. Ki Kell írni egy Junior kupát, felsõ korhatár 24-év, 1600cm3 szívó motor egyéb paramétereket lásd az RTE-nél. A WRC-k és az E-85
menjenek a P-be, ki kell írni egy Nemzeti Prototípus kupát (WRC-k, lejárt homológ autók és a „P” csoportba homológ autók ).

Minden szakágban van költséghatékony junior bajnokság vagy kupa, csak nálunk szabályozatlan!
Gondoljatok bele, lenne ma egy Michelisz Norbink ha nincsenek márka kupák (Suzuki,Renault, Seat).
A mai piaci helyzetben nehéz létrehozni egy márkakupát, de limitált LE/cm2 határokkal létre lehetne hozni egy Junior Kupát és talán az importõröket is megmozgatná a lehetõség.

Visszatérve a külföldi kis-srácok eredményére, az eredményük azt bizonyítja, hogy az ORB mezõnyének 50 százaléka tudást meghaladó autóban ül, mert ez a rajos.
494. • 2013-07-27 15:36:51
Érzékeny ponthoz ért "figyelo" kolléga.
Olyan szabályszegésért, amiért az Orb-ben súlyos pénzeket kell fizetni, vagy nagyon lassan ketyegõ büntetõ-másodperceket kell ledolgozni, az pl. az rte-ben némi csokoládéval megoldható, vagy megvásárolható.

493. • 2013-07-26 22:03:04
Az R007 által felvázolt verzió súlyos gyenge pontja, hogy van egy RTE, ahol tulajdonképpen mindent lehet. Tehát, ha a kezdõ szabályok közé lenne szorítva az MNASZ bajnokságban, a kezdõ Mitsuval menni akaró odamenne, mint ahogy most is, mert még így is lazábbak a szabályok.
492. • 2013-07-26 19:48:55
R007!
Mesterien elvitorláztál a "külföldi fiatal tehetség" méltatásának irányába, amit megspékeltél a "kereklámpás pilóták" legendájával. Ebben az a jó, hogy az ilyenre mindig van vevõ, ebbe nem lehet -vagy legalábbis nem illik- belekötni, továbbá az eredeti témától jó messzire el lehet távolodni.
Rendben, ezt a békát is lenyeltük. forgatom a szemem
491. • 2013-07-26 13:58:54
Alapjaiban kellene újra építeni itthon a rallyt...igaz ez csak egy álom és szinte biztos,hogy lehetetlen de az ember még reménykedik...

Hol jó az,hogy valaki elkezd versenyezni,mert tök jó móka és egybõl beül egy EVO-ba...az oké,hogy meg van rá a büdzsé,de miért nem áll mögé valaki,hogy nem biztos,hogy így kellene elkezdeni...járjuk ki az iskolát, menjünk gyengébb, "butább" autóval tanuljuk meg tekerni a kormányt, a fizikát és utána üljünk 300+ LE-be...De nem,most nem ez megy itthon, sokan 200LE alatt úgy gondolják,hogy nincsen versenyautó.

Tök jól átalakít mindent a vezetõség,hogy a tehetõsebbek, kiélhessék a vágyaikat...miért nincs tényleg tehetségkutatás? Miért nem találunk ki valami olyasmit,mint a Swift kupa, a régi Astra kupa a rallyba is? Így ki fog halni itthon a rally. Senkit nem akarok megsérteni és az is biztos,hogy ez nem egy olcsó sport,de egyre inkább az a képlet,hogy vannak ilyen pénzes emberkék akik versenyeznek,de egyáltalán nem nevezném õket autóversenyzõnek....

Már olyan professzionális szinten "szidja" mindenki a technikát,a gumikat minden más egyebet,hogy az már hihetetlen....

Nincs fiatal a mezõnyben szinte...Lukács Csucsu amit csinál az nagyon szép,de több kellene...

Én úgy látom,hogy nincs koncepció, sz.rjunk bele mindenbe majd lesz valahogy, de ezzel tényleg olyan semmilyen lesz a honi rally, pedig régen nem így volt ez. Ha valaki jobb akkor mindjárt megy az ujjal mutogatás vagy éppen vajon hol csalhatott...nem jó ez semmire.

Az orrfújásról amit Büki Ernõ írt,egyet kell értsek....

Leépülés van,nem fejlõdés....
490. • 2013-07-26 13:47:31
Teljesen mindegy ki vert meg kit; az emberekkel van a baj(om).

Az egyik odadörgöli sokak orra alá, hogy na tessék itt egy kisgyerek és megvert benneteket.

A másik meg magyarázkodni kezd, hogy az nem is úgy vót' és akkor is én vagyok itt a leggyorsabb, ha a fene fenét eszik.

Mi szükség erre a negatív nyálazásra?


Miért nem lehet ezt úgy kezelni, hogy:

1, a kisgyerek nagyon tehetséges és minden összeállt neki azon a gyorsaságin. Építkezzen ebbõl tovább, mert sokra viheti.

2, jött valaki aki 1 picit magasabbra tette a lécet, így most azon törpölünk, miként tudnánk mi is olyan gyorsan menni ott a fotocellától-fotocelláig, és akkor mi is sokra vihetjük.
489. • 2013-07-26 12:22:02
R007,

Olyan szinten a szívembõl szóltál,hogy az hihetetlen...

Ez így ennyi és nem több!

Ezt kellene látni! Nincsennek itt már lépcsõfokok,csak egybõl bele a technikába és alapok nincsennek.

Divat lett már a rally itthon és nyugodtan lehet szidni engem mint a bokrot:)
488. • 2013-07-26 12:16:25
Végre kezd pezsegni a fórum:D juhéjjjj:D
487. • 2013-07-26 11:32:51
Ortodx & 530d Nem Fogalmaztam pontosan kis-hazánkon kívül nem találkoztam hasonló esettel. Ez a Henk gyerek nem egyet villant, hanem konstans ott volt az elejében, olyan pályákon ahol ahol a hazai mezõny becsukot szemmel eltalál (absz.: 10, 9, 4, 1, 9, 4, 2). A Chriss Brugger élete elsõ vagy második versenyén friss jogsival (15, 13, 15, 13, 14, 12, 7, 14, 7, 5) idõt ment! Írtam, hogy vannak hál-istennek szabályt erõsítõ kivételek de el kell fogadni, hogy a hazai élmezõny belterjes és lemaradt a nemzetközi szinttõl. Minek mankó (WRC) egy hazai bajnokságba, miért nincs olcsó 1600 junior kupa ahol nem a lóerõ, nem a technika dominál, hanem a tudás. Nézzétek meg a kerek lámpás Zsiguli idõszakból nevelõdõt ki a hazai rallysport meghatározó generációja - Ranga Laci, Hideg Jani, Kis Koko, Gál Baba, Szuhanyik Laci, Simor Gyuszi - elnézést ha kihagytam valakit. A nézõk megnézték az elejét- Ferdi, Tóth Jani, Gál Baba, Antalffy Gyuri, Borka aztán várták az örülteket a Zsigulikkal. A nézõk imádták mert volt mit összehasonlítani, az autók között volt max. 5-10LE különbség, utcai gumikkal hatoltak agyament módon és legjobb és legbátrabb nyert. Ma ha nem ér el eredményt akkor farag egy nagyobb motort az autóba (RTE) v. feljebb megy egy kategóriát, ha az is kevés bérel egy S 2000-t vagy egy WRC-t, minek? És ehhez az idei szabály módosítások teret adnak, ettõl nem lesz új nemzetközileg ütõképes generáció! Nézzétek meg honnan jött egy Loeb vagy egy Ogier, a Citroen kupából. Még egyszer vannak üdítõ kivételek de, ma ott tartunk, hogy ha valaki rallystának áll minimum egy N-es Mitsuban gondolkodik. Közben gondjai vannak az alapokkal is.
486. • 2013-07-26 09:13:54
Kedves Maximmun Racing Team!!

Hát azt ne felejtsük el hogy ti egy Xsara WRC - vel mentek ,õ S2000 Skoda,
Ne felejtsük el hogy õ 1ször megy itt , ti nem!!
Ne felejtsük el hogy a Powers Stagen- is Megvert titeket és az egész mezõnyt (Kivéve Herczig)!!
Hát azért Ernõnek Igaza van az orrfúlyással kapcsolatban!!
485. • 2013-07-26 07:47:17
Azért ez szerintem ez durva. Nem lehet ennyire elitélni az egész magyar rallimezõnyt. Ez egy technikai sport, ahol minden megeshet és meg is esik. A dél afrikai srác villant eggyet és kész. Ügyes volt. A mezõny egyik legjobb autójával, valószinüleg nagyon sok tesztkilóméterrel a háta mögött csinálta ezt és nincs kizárva hogy éppen a következõ Loebet láthattuk éppen vagyis tehetségben sincs hiány. De nem mondhatjuk azt, hogy az összes magyar versenyzõ kutyaütõ. Mert egyrészt ez nem igaz(voltak és vannak sikerek nemzetközi porondon is) másrészt nem illik sértegetni azt(az egész magyar mezõnyt), aki a mostani helyzetben pénzt és idõt öl kedvenc sportágunkba. Persze vannak itt is mindenféle emberek de nem mindenki "olyan". Szerintem ez már népbetegség nálunk, hogy mindent fikázunk. Félreértés ne essék ha valaki hibázik azt nem szabad elhallgatni de nem lehet mindig és mindenkit elítélni.
Épp most néztem a Sibiu-i IRC-n romániában Botka az EVO 9-el negyedik az idõmérõn. Elõtte Kopecky, Bouffyer és a jó öreg Delecour. Ez persze nem végeredmény, de jelent ez is valamit talán és az elsõ 10 bõl három magyar. Puska persze sehol. Talán ez is jelent valamit.
484. • 2013-07-25 19:13:00
R007!
Nem kell 35 évet visszanézni, elég csak négyet. 2009 Miskolc rally elsõ nap, Encs. Ugyan ez a versenyzõ, hasonló nagyságrendû -ha nem nagyobb- tévedéssel hívta föl magára a figyelmet.
A különbség annyi, hogy ott nem a rendezõt marasztalták el, hanem az itiner készítõjét. megdöbbent
483. • 2013-07-25 17:08:28
Kedves Mindenki!

Az idõellenõrzõvel kapcsolatban már mindenki elmondta amit akart, az lenne király ha mindenkire egyformán, ugyanazon szabályok vonatkoznának. Azonban 35-éves autósportos múltamban nem nagyon emlékszem, hogy a rendezõt meszelték volna el hasonló esetben.
De nem ez a fõ gond, hanem:
Jelen állás szerint nálunk az nyer akinek a legtöbb pénze van, jó ez nem kirívó eset a technikai sportokban de ez inkább a F1, WRC, WTCC szinten gyakori. A nemzeti autósportolásban ezt próbálják elkerülni normális országokban. Tényleg el kellene gondolkodni, hogy minek kell nekünk WRC, miért nem találjuk meg a kis kategóriák helyzetbe hozásának a megoldását, szerintem lenne rá mód.

Tényleg elgondolkodtató, hogy idejön a világ másik felérõl egy 19 éves "kölyök" élete második versenyén megy itinerbõl, tök idegen pályákon, valamint ide jön a sógoréktól egy friss jogosítvánnyal rendelkezõ talán élete elsõ versenyét teljesítõ kinder ( jó ment ezer teszt kilométert), és benne vannak a tízben!!! A "Dél-afrikai srác" pediglen konstans ott van az elejében, gyorsaságit nyer!!!!!!!!!!!!!! Lehet ezt jó gumiválasztással magyarázni, de ez csak önámítás, elment a Magyar élmezõny mellet a világ, szerencsére vannak szabályt erõsítõ kivételek mint ez a Lukács Csúcsú "gyerek", mert amit Korzikán csinált az párját ritkítja, én megnéztem volna a titánjainkat egyenlõ körülmények (tréning, teszt lehetõségek és technika) közepette lett volna egy két érdekes meglepi! Urak nem attól gyors és gépkocsi versenyzõ valaki, hogy õ ül a legdrágább technikában.
482. • 2013-07-24 21:52:45
óóóóó hát persze......,
481. • 2013-07-24 18:09:26
Pár kép a versenyrõl ITT
480. • 2013-07-20 21:44:32
Szerintem csak egyszerûen élvezzük a versenyeket, és ne azzal foglalkozzunk, hogy mik mennek a háttérben! Azokon a dolgokon úgy sem tud senki sem változtatni, akármennyire is akar vagy nem akar, nincs mérvadó beleszólásunk például a vezetõség ügyeibe! Akkor meg minek idegesítsük magunkat rajta?! Szerintem nem rossz a bajnokságunk, jobban meg kellene becsülni a versenyzõinket, örülhetünk, hogy vannak még, akik itthon mennek! Nem kell a vezetõség és a versenyzõk egyéb dolgaival törõdni, és stresszelni rajta, csak nézzük, ahogy mennek, és töltsük nyugodtan, kellemesen az idõnket ezzel a sporttal! :)
479. • 2013-07-19 14:29:00
Szombathely rally. Kopezki vereség. Igen, a végén megverték, na nem agyon, de kapott. Nem magyarázkodás, csak a száraz tények. Gumit jött tesztelni, le volt ragasztva a gumin a márkajelzés,. Az elsõ nap kuka idéket ment, majd másnap feltették a GUMIKAT, és azonnal ütött mindenkit. Régen, mikor ez téma volt, utánanéztem, most nem keresem meg az eredmény listát. Akinek van ideje, megkeresheti. Mellesleg, soha nem láttam még élõben senkit sem annyira szépen autózni, mint jan-t, akkor, és ott, murván. na jó, egyszer a Nagy Matyit az esztergomi murvás túrán :-)
Ez a miénk, ez nem bajnokság, ez egy nagy trágyadomb. Kizárás helyett mehetsz tovább? Mit várnak el a vezetõk? Ez majd segiti a bajnokság megerõsitését?
Sibera barátom azért emlegett az "európa legerõsebb bajnokságát", mert a Másik fórumban, ezzel hülyitik az embereket. helyeslek
478. • 2013-07-15 19:59:15
Pár képem a szombati napról....
Képek
Veszprém Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 557 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k