h i r d e t é s
Összes oldal:
745726790
Napi oldal:
3855
Jelenleg:
756
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Wales Rally GB 2010
2010-11-11
Rally of Great Britain • rally vb
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
70. • 2010-05-30 22:58:31
A zsoldos és a honvéd között azért van egy nem lebecsülendő különbség is! Az eszme, és a hit! Ez néha többet ér mint az extra kiképzés és a legmodernebb felszereltség, és űberel minden financiális tényezőt. Arról nem is beszélve, hogy aki tegnap XY. zsoldosa, holnap már lehet, hogy Z-nél szolgál. Nem belemagyarázás akart lenni, de lehet, hogy Phil barátom erre célzott?.... kacsintok
69. • 2010-05-30 22:40:17
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
68. • 2010-05-30 22:26:36
A példa a a zsoldoshadsereg, és egy honvédő nemzeti hadsereg közötti azért nem jó mert mindkettő űtős, illetve hathatós, csak az egyik kevesebb létszámmal de profin felkészítetten, míg a másik nagy létszámban alig felkészítetten nagyobb számú veszteséggel éri el a várt hatásfokot. Végül is melyiket kire értetted?
Gondolkodtam azon, vajon nektek miért szúrja a szemeteket Turán Frici és Asin kívűl egyébként más pilóta. Rájöttem a gondolatmenetetekre, hogy a vidéki srác aki kúszik mászik az autó alatt foglalkozik a beállításokkal, szimpatikusabb mint a városi "ficsúr" aki versenynapon felkel a panzió pihe puha ágyából kiautókázik a verseny helyszinére és ott már várja a kész, felkészített autó.
Ebben a szemléletben Asin kívűl az egész rallys társadalomra lehetne haragudni. Ez már másvilág. ezen a szemléleten túl kell esni, a mai világban nem a sógor, koma és a haverok mennek szegelni autót, ma már komoly szerelők vannak komoly fizetésért. Ezért nem szabad haragudni a pilótákra, szerintem.
67. • 2010-05-30 22:00:07
Így egyet értek veled. Teszt nem a legjobb szó rá.
66. • 2010-05-30 21:57:56
Urak!

Néztétek a Frici eredményeit az utolsó gyorsaságin?
A stadionban abszolute 10. időt ment, Ostberg adott neki 6 másodpercet, így volt kb 10-re az elsőtől, a többiek előtte 3 másodpercen belül voltak.
Az utsó előtti gyorson 12. időt autózott. Raikkonen előzte meg, meg a többi élmenő - Loeb, Solbergék, Hirvonen stb.

Miről beszélünk?

Nagy gratuláció Neki!

Mellesleg, ahogy néztem pár fotót, nem sínautózott, ment keresztbe-hosszába, ahogyan kell(ene). vigyorgok
65. • 2010-05-30 21:53:15
victor007! A gondolatodat értem, csupán azt nem tudom elfogadni, hogy az első versenyre nem kell célt kitűzni. Értelmetlen "csak úgy a vakvilágba" elindúlni. Természetesen, a VB nagy kihívás, és világos, hogy nincs esély a dobogóra. Ám ezek ellenére sem lehet cél/értsd: elvárások/ nélkül nekifutni. Mondja azt: értékelhetően akarok célba érni. Vagy: a mezőny második fele reális. Vagy akármi..., de semmiképpen sem az, hogy "kiugrottam Portugáliába tesztelni" megdöbbent Mert ez már arcozásnak hívják. bizonytalan
64. • 2010-05-30 21:16:49
Hillman én nagyon szívesen beszélgetek veled, de ha esetleg nem vagyunk egy véleményen ne kezd el azt, amit egyszer már elkezdtél, mert az nekem nagyon rosszul esett. Ezt csak le akartam tisztázni a legelején. Amúgy részemről szent a béke.

Szóval csak részben értek egyet. A mai sportot már igenis managerek csinálják, akár tetszik, akár nem. És igenis fel kell építeni valakit, mert amit te említesz - tehetség, elhivatottság, alázat és sok-sok pénz - az tényleg jelentős rész, de nem minden. Főleg egy olyan tehetségkutató és gondozó program esetén amit itt felvázoltam. Az, hogy ilyet még sehol sem csináltak, nem jelenti azt, hogy nem is működne. Ezt valakinek kordinálni kellene, mert a pilótának csak az legyen a feladata, hogy vezet. Ha valakinek jobb elképzelése van arról, hogyan lesz ütőképes magyar ralipilóta a vb-n, szívesen veszem, ha leírja ide.

Tisztelettel: Bence Horvath
63. • 2010-05-30 21:08:51
A VB-s versenyző nevelésnél nem kell tervezgetni, csupán meg kell nézni a franciákat, hogy hogyan csinálják hiszen, Loeb után kineveltek egy újabb bajnokot Ogier-t, szintén alulról, ahogy annak idején Seb is kezdte és felért a csúcsra, bár gondolom nem ez volt az utolsó kiemelkedő eredménye.Hiszen ó is Seb.
Minden adott a "másolásra" csak az a fránya magyar mentalitás ne volna mérges nemértem bizonytalan
62. • 2010-05-30 21:02:01

Hillman, ne szó szerint értsd. Úgy értettem hogy első versenyre célt kitűzni kár, míg nem tudom mire képes a csapat+autó+ Frici
Teszt= Felmérem mire vagyok képes, és a következő versenyen már célt tűzhetek ki. Látszik , hogy képes a 10-16 közti időkre. Tehát a következő versenyen már tűzheti ki célt, és hajthatok az eredményre, érted?
61. • 2010-05-30 21:01:53
Na ez az, amit nem lehet ilyen áltudományosan fölépíteni. Ez nem manager-képző és nem is bank alapítás. neszóljszám Ez SPORT, amihez tehetség, elhivatottság, alázat kell és sok-sok pénz. Tudomásom szerint, sehol a világon nem "csinálják a VB-s pilótát"
60. • 2010-05-30 20:27:14
Igen. Az Asival kapcsolatos meglátásod nagyon jó. Csak a 2 eset más, mert ő nem a csúcskategóriában indult az igazán nagymenők ellen, valamint róla borítékolható volt innen a karosszékből is, hogy komolyabb dolgot fog kihozni ebből a szituációból. Tehetség, tudás és a ralihoz való hozzáállás tekintetében jóval előrébb tart mint Turán. Tehát Asinak jóval kevesebb időre lenne szükség ahhoz, hogy az élmenőket szorongassa, mint Fricinek. De hagyjuk ezt mert már rég közös nevezőn vagyunk.

Amit én nagy kihívásnak tartanék, az az, hogy hogyan csináljunk valakiből VB-s pilótát, innen Magyarországról. Ehhez ki kellene dolgozni egy olyan programot, ami működik. Javaslati tervem a következő:

1. Pénzügyi forrás előteremtése: szponzorok, szövetség?, pályázatok, állami?
2. A tehetségkutató program kidolgozása - versenyek, tesztek, pszichológiai alkalmasság, minden
3. Csapatot keresni az emberünkhöz.
4. Tesztek, összeszokás, Magyar versenyek.
5. Vb-s versenyek.
6. Teljes vb szezon.

>>> Hogy mi mennyire profi, azt a bejött pénz mennyisége határozza meg. Az R3 szerintem tökéletesen alkalmas lenne erre a célra.

7. Aztán ha a végeredmény olyan egy teljes szezon után, hogy megéri vele foglalkozni, akkor lehet egy magasabb szintre lépni.
59. • 2010-05-30 20:16:10
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
58. • 2010-05-30 20:12:40
Látom vetted a lényeget :D :D
57. • 2010-05-30 20:06:27
victor007! Mi ez hogy "elsőre eredményre menni hülyeség"? Megkéred a Tisztelt Rendezőséget, ha véletlenül jó eredmény érsz el, azt húzzák le? Hiszen Te csak örömautózni akartál? nemértem Vagy a másik jópofizás: beneveztem már egy VB. futamra, mert egy kicsit tesztelni akarok? Ugyan-ugyan vigyorgok Ez olyan, mint amikor 18 évesen kinézel egy bombázót a buliba, egész este itatod, táncolsz vele, és a végén a haverod viszi haza. Te pedig azt mondod: jaj hát nem is tetszett a csaj! helyeslek
56. • 2010-05-30 19:21:10
Időközben elolvasva kifejtett válaszodat. Tudsz olyan autóversenyzőt mutatni akár amatőr szinten is aki nem a győzelemre hajt? Ez egy VB-s szintű versenyen a "haditechnikák" árnyékában tényleg csak autózgatásnak tünhet egyeseknek. Azonban ha megnézed a profik is hibáznak nem kicsit és Looeb is volt 7-ik valamelyik gyorson. De térjünk vissza kishazánkba. Asi - tárgyi (autó, infrastuktúrális, logisztika, stb. személyi (szerelők, stb.) a versenyző személye (tapasztalat, hozzáállás, stb.) - mennyivel komolyabb egy tőkeerős Bozian-nál? Asi indulásánál ilyen felvetések fel sem merűltek pedig nem is WRC vel indult.
55. • 2010-05-30 19:13:31
értem, és kösz a választ,
Ebben a formában egyet is értek veled, sztem nem eredményre ment. Elsőre eredményre menni hülyeség..
Örömautózás sztem , kis teszt jelleggel. Más a vezetési stílusa Fricinek, és az élmezőnynek
54. • 2010-05-30 19:08:42
Szia viktor007! Szivesen kifejtem, bár ha tovább olvasod a hsz-omat, abban már némileg benne van a válasz is.

Először is fel kell tennünk a kérdést, hogy mi is a cél valójában? Eredmény vs. csak egy kis autókázás. Amennyiben az utóbbi, akkor ez így jó, ahogy van.

De feltételezem, hogy nem. Tehát eredményesek akarunk lenni.

Második kérdés. Hogyan? Magyarán melyek azok a FAKTOROK melyek csökkenthetik a köztünk és az ellenfelek közti különbséget.

1. tárgyi (autó, infrastuktúrális, logisztika, stb.)
2. személyi (szerelők, stb.)
3. a versenyző személye (tapasztalat, hozzáállás, stb.)
még biztos van sok, de most legyen elég ennyi

Namost konkretizáljuk a dolgot. Ezeket a FAKTOROKAT figyelembe véve akkora különbség egy VB-s élverenyző és Frici között, hogy nincs értelme arról beszélni, hogy esetleg velük csatázzon.

Megoldási javaslat az előző hsz-omban.

Üdv: Ben Horvath
53. • 2010-05-30 19:05:56
és a tegnapi -2 henger ellenére:)
52. • 2010-05-30 19:04:48
Isten bizony, ha megírjátok, hogy mi az ami - így ebben a formában nem működik - kifejtitek bővebben és nem a képességeiről szól és nem kostolgatás, lehet igazatok van, akkor megkövetem magam. Egyébként jó a fotó, személy szerint azt várom, hogy Turi Tomi induljon egyszer VB- futamon. Vele kapcsolatosan egyébként elfogúlt vagyok, tudom honnan indult, régről ismerem, de mindemellet ha gipsz Jakab indul VB-n magyar szinekben én annak is örülök. Szerintem egy VB-n való szereplés és rossz eredmény annak szégyen aki több éve tagja a sorozatnak eredménytelenűl. Azzal is tisztában kellene lenni, hogy egy külföldi csapat (nem kelet Európai) még ha kis csapat is jobban el van eresztve anyagilag és az eredménytelen szereplés már ebben a szemléletben tényleg szégyen.
51. • 2010-05-30 18:59:39
Szívből gratulálok Turán Friciéknek!
Voltak szép részeredmények az első napi pechsorozat után.
Ja, és nem vagyok Turán rajongó.
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
161718 19 20 21 22
23 24 25 26 272829
303101 02 030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 18 19
2024.12.27-31.

részletes infóink

2024.12.27-29.

részletes infóink

2024.12.27-28.

részletes infóink

2024.12.30.

részletes infóink

2025.01.03-05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k