h i r d e t é s
Összes oldal:
745723570
Napi oldal:
635
Jelenleg:
801
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Wales Rally GB 2010
2010-11-11
Rally of Great Britain • rally vb
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
50. • 2010-05-30 18:56:27
" mert tudom hogy ez így ebben a formában nem működik és itt nem a képességeit vonom kétségbe."


Kifejtenéd? Nem értem
49. • 2010-05-30 18:19:41
Szerintem ez a vita arról szól, hogy hogyan lehetne egyszer tényleg a legmegfelelőbb embert eljuttatni a VB-re, akinek még akár esélye is lenne és akkor végre mi magyarok is megmutathatnánk, úgy istenigazából...

Philnek ott tök igaza van, hogy például én sem tudok most Fricinek drukkolni, mert tudom hogy ez így ebben a formában nem működik és itt nem a képességeit vonom kétségbe.

1. Nekünk sajnos nincs autógyárunk, irígykedhetünk a csehekre, akiknek szívügye volt hogy honfitárs is üljön az autóban. (vagy a RedBull tehetségkutató programja Ausztriában - Aignerrel)
2. A szövetség alkalmatlan, hogy ebből a kérdésből kihozzon valamit.
3. A legtehetségesebb magyar + ütőképes autó + legalább 3 teljes szezon és akkor még nem biztos a siker.

Hát kezdetnek így ennyi, bár nekem például nem fáj, hogyha nincs magyar a Vb-n, egyébként is szimpibb az IRC sorozat.
48. • 2010-05-30 17:50:29
Teljes mértékben egyetértek veled, és írásoddal. Nem kell "táborhoz" tartozónak lenni ahhoz, hogy szurkoljunk egy srácnak aki közülünk való, rásadásúl még magyar is. Az autó kérdésében is teljesen egyetértek veled, sokan még annak is örülnének, ha egy kupás Swiftbe beűlhetnének, nem hogy egy Peugeot WRC - be.
Phil!
Nincs üldözési mániám, csak nyitott szemmel járok és olvasok, no meg persze fehér ember nem felejt. Nem vagyok fizetett cenzor sem csak nem bírom a rosszindulatú, rosszmájú embereket. Egyébként a sántítós foci példámra, ha tudod értelmezni saját írásodat, amit egy másik fórumon eszközöltél, átvitt értelemben ugyanarról írtál amiről én csak másként fogalmaztad meg - "a ralyongóknak ugyan olyan szép lehetne az élete, mint a foci szurkolóknak, ha ők is úgy állnának hozzá, mint a drukkerek. Ha ma, egy magyar drukker kimegy a meccsre, eszébe nem jut, hogy BL döntő színvonalát várja el. Ha elég alacsonyra teszi a mércét, még kellemesen is csalódhat a látványban. Lebegjen minden ralyongó szeme előtt ez a példa a jövőben, és nem fog csalódni" - akkor most tényleg olyan rossz volt a példám?
Az Asi szurkolók ellentevékenységét más versenyzőkkel kapcsolatban, pedig akinek emlékében él még a kis Érdi első ez évi VB-s szereplése és a hozzá kapcsolódó fórum és abban íródottak amit megszálltak a "fanok" akiktől szegény Tibi mindent kapott csak jó nem.
Hála az égnek vége van a Portugál rallynak talán ez a fórum is elcsendesedik egy rövid időre, míg Frici újra nem indul, lesz megint téma és listás szavazás bőven.
47. • 2010-05-30 16:28:10
Kedves hozzászólók beszólók és leszólók! Próbálom röviden summázni. Azt hiszem bármelyikünk maga alá piszkítana örömében, ha ilyen ...... versenyen, ilyen ..... autóval, ilyen.....csapattal, rajthoz állhatna.(a .....jelzőket megírtátok a korábbi hsz.-ekben/ Ugy hogy kérném tisztelettel: talán nézzük azt, hogy egy honfitársunk eljutott egy ilyen szintű rendezvényre.
46. • 2010-05-30 02:00:13
Most jöttem meg grillezésből. Erre mit látok: veszekedtek. Ajjajaj.
Tessék Fricinek szurkolni, honfitársunk. Az autó olyan, amilyen, a verseny eléggé nehéz, de bevállalta. Menjen végig, tényleg nem megy rossz időket, és sokkal nagyobb nevek is szoktak superrallizni.
A bulgár futam talán jobb lesz, nem annyira gáz a pálya.

Phil: alibisínauto111 majd ír, említettem a hiánylatodat vigyorgok
45. • 2010-05-30 01:16:56
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
44. • 2010-05-29 23:54:12
Érdekes dolog nyelvezetedben a tábor megfogalmazása.
Továbbá érdekes dolognak tartom, emlékezve régi fórumbeli hozzászólásaidra, hogy Te illetve ti Asi fanok, vagytok egyedűl azok, akik szemében Asin kívűl minden más versenyző szálka. Igazából nem lehet a magyar mentalításhoz hasonlítani még ha rossz is, akkor ha azt nézzük, hogy egy válogatott focimeccsen a Ferencváros és az Újpest szurkolói együtt szurkolnak a válogatottért. Összefoglalva ez nem az, ez egy aljas, kíméletlen lejáratást eszközlő beírogatás.
Amikor a Turán Fabia WRC - vel ment az volt a rossz technika, most pedig a Peugeot. Inkább tipikus ha sapka van rajta.............
43. • 2010-05-29 23:19:33
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
42. • 2010-05-29 22:52:25
na tessék:)

szerintem mindenhol történnek bakik, nincs kivétel
még időterv betartás? meg téglák az út közepén?
és a motoros szemben a VB-n?

láss WRC Portugália Seb.
41. • 2010-05-29 22:39:56
Nem is az a lényeg , hogy kedvelem,nem kedvelem... Szerintem az is közre játszik az eredményben , hogy nem ijed meg kicsit keresztben autózni. Ha megnézitek az arénás videót elég szépen csúszkál, itt is láttam képen , hogy ahol másik szép lassan ésszel elfordul tövön, Ő keresztben csúszva oldja meg, pl. 20-22 Km-en sok időt hagyhat bent. Na de ez persze nem perceket jelent kacsintok
40. • 2010-05-29 22:28:53
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
39. • 2010-05-29 22:10:13
Turánt nem kell összehasonlítani pl egy Janikával, aki itthon többszörös bajnok. Turánnak egyelőre egyetlen egy bajnoki címe sincs. Adódott egy ilyen lehetőség, élt vele. Megkövezni nem lehet, és ha azt mondtad cinikusan hogy "hát igen...merjünk kicsik lenni" akkor én azt mondom hogy tipikus magyar mentalitás. Nem azt nézzük hogy van egy magyar versenyző akiért lehet szorítani egy vb futamon, hanem azt nézzük hogy mi a francnak ment ki.
38. • 2010-05-29 21:49:45
Na most szépenvagyunk. Akkor most örülsz az ingyen reklámnak vagy nem, kötözködésnek veszed az én listámat vagy sem? Nagyotmondó "elvtársad" a "rally lelkiismerete" említette a görbe tükröt, az írásom gondolatmenete erre korlátozódik és nem a weboldalad látogatottságára. Látod, látod milyen érzés az amikor az emberrel foglalkoznak, persze természetesen úgy ahogy ezt Te tetted, teszed kostolgatva. A hszm - ről és rólam írod, hogy én vagyok rosszindulatú, kötekedő és irigy. Ennek ellenére a Fricivel kapcsolatos fórumokon (Duen EVO III- időközben rörölve lett) éppen a Te és hasonszőrű cimboráid általi hozzászólások miatt vont titeket kérdőre Duen és nektek ugyan ezeket a szavakat címezte rosszindulatú, kötekedő és irigy. Ha utáljátok a Turán Fricit és nem szurkoltok neki akkor lépjetek tovább, van számos hasznos fórum ahol okosabbak lehettek még magatoknál is.
37. • 2010-05-29 21:44:33
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
36. • 2010-05-29 21:12:26
Mivel magyar versenyzőről beszélünk, komoly eredményről nem is álmodhatunk. Úgyhogy marad a tisztes helytállás, illetve a bíztató részeredmények.

Továbbra is tartom azt, hogy magyar versenyző esetében nem jelent semmit a Super Rally. Egy Loeb simán mehet a Super Rally után minden mindegy alapon, mert neki kell az az 1-2 pont is, illetve ha összetöri a kocsit, akkor annyi dolga van hogy kiszálljon belőle, következő versenyen meg beüljön egy vadi újba. Viszont egy privát versenyzőnél, bérautó esetén azért röpködnek az euró jelek az ember szeme előtt egy 6.-os részen.


Autó kérdés: Szegény ember vízzel főz. Erre ezt tudom mondani. Amikor Turi Tomi vezette a versenyt az Eger Rally 1. napján, akkor szerintem senki sem mondta Tominak hogy hagyd már a p.csába ezt a vén sz.r technikát. Az ember azzal megy, ami van, amire van pénze. Szerintem ha valaki versenyezne, és meglenne a lehetősége arra, hogy a vb-n, vb-s pályákon versenyezzen, akkor az minden további nélkül elfogadná. Teljesen felesleges jönni itt az olyan dumákkal, hogy ha nekem lenne egy csomó pénzem akkor Turi Tomit versenyeztetném, meg hogy ha meg is lenne a pénzem egy vb-re, akkor se mennék ki mert mit gondolnának a magyar versenyzőkről...Akinek meglenne a lehetősége hogy menjen, az menne is.
35. • 2010-05-29 20:51:50
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
34. • 2010-05-29 20:28:14
Egy magyar versenyzőnél a super rally semmit nem jelent. Ha összetöri a kocsit, akkor arra rámehet a szezonja.

A kocsit meg úgy értsd, hogy nemhiába mondta Grönholm hogy elegem van ebből a kocsiból. Meg arra is illene emlékezni hogy ezzel a kocsival egy épkézláb rally-t nem tudtak menni Marcus-ék. Finn Rally kivételével, de ott csak azért nyert ez a kocsi, mert egy finn vezette. És azt se felejtsük el, hogy ez egy 4-5 éves fejlesztés. Nem mondható éppen fiatalnak.


Ha nem lett volna super rally, meg technikai gondok, akkor a szakaszonkénti 1:00-1:10-ek simán jöhettek volna. Az nem gondolom hogy rossz lenne egy ilyen öreg és világ életében versenyképtelen kocsival. Amikor Janika és Benik mentek vb-n, akkor mindketten 1-2 éves technikákkal mentek. És véleményem szerint akkoriban még nem is volt ekkora különbség a gyári élcsapatok autói és a privátoknak eladott kocsik között.
33. • 2010-05-29 20:25:15
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
32. • 2010-05-29 20:18:06
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
31. • 2010-05-29 20:00:12
Azért az az itt-ott az igencsak olyan szakaszokat jelent, ahol gondjuk volt. Ugye itt beszélünk a 9. és 10. gyorsról. Utána szervíz, és mióta kijöttek a szervízből, egy 14. 13. és egy 16. helyet mutattak fel. UGYAN AZOKON A SZAKASZOKON AMIKEN AZ ELSŐ KÖRBEN MENTEK. Ne mondja nekem senki, hogy egy versenyző az egyik gyorson 2:57-et, majd 1:50-et javít.


Ez nem görbe tükör, hanem vak ablak. Tudod általában az emberek úgy szoktak véleményt alkotni, hogy először tájékozódnak, aztán beszélnek. Ha ez fordítva történik, akkor nagyon ritkán szokott igazság kisülni belőle. Nagyot akartál fingani, de besz.rtál....
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
161718 19 20 21 22
23 24 25 26 272829
303101 02 030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 18 19
2024.12.27-31.

részletes infóink

2024.12.27-29.

részletes infóink

2024.12.27-28.

részletes infóink

2024.12.30.

részletes infóink

2025.01.03-05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k