A rendezéssel kapcsolatos hozzászólásokhoz csak csatlakozni tudok, pocsék volt!
A pályabírók rádiós kapcsolata iszonyú volt, nem lehetett őket elérni és nem igazán voltak a helyzet magaslatán! Az olajfolthoz csak annyit kiegészítés kép, hogy majdnem a verseny vége felé küldtek fel cementet, lapátot meg seprűt az eltüntetésére a 4és feles pályabírónak! (idejében :) )
A késésekhez meg csak annyit fűznék hozzá, hogy amíg a versenyt olyan dolgok miatt szakítják félbe 10-15percre,mint pl.-l ( rádióban adott utasítás) biztosítani kellett egy csoport mamit és papit ,hogy elérjék a misét, vagy felengednek egy civil autót és az 1-es és 2-es rádióspont közt eltűnik!?!?!?
Azt hiszem, nem igazán van mit értékelni ezek után a rendezői helytálláson!
A rendezéssel kapcsolatos hozzászólásokhoz csak csatlakozni tudok,pocsék vólt!
A pályabírók rádiós kapcsolata iszonyú vólt,nem lehetett őket elérni és nem igazán vóltak a helyzet magaslatán!Az olajfólthoz csak annyit kiegészítés képp,hogy majdnem a verseny vége felé kűldtek fel cementet,lapátot meg seprűt az eltüntetésére a 4és feles pályabírónak! (idelyében :) )
A késésekhez meg csak annyit fűznék hozzá, hogy amíg a versenyt olyan dolgok miatt szakítják félbe 10-15percre,mint pl.-úl ( rádióban adott utasítás) biztosítani kellett egy csoport mamit és papit ,hogy elérjék a misét,vagy felengednek egy civil autót és az 1-es és 2-es rádióspontközt eltünik!?!?!?
Azt hiszem nemigazán van mit értékelni ezek után a rendezői helytálláson!
Szeretném megköszönni a szurkolóknak, hogy kitettek minket a második gyorson, és azért is, hogy vigyáztak az autóra. Karcolás mentesen szedték ki onnan, ahonnan én nem is reméltem. Nagyok voltatok!!! Köszönöm Nektek, hogy folytatni tudtuk a versenyt!!
Lehet hogy neked ez probléma hogy két különböző témát nem tudok összekapcsolni. Nekem nem annyira.
Hétvégén nem keveset vonatoztam, hogy lássam az utóbbi évek legpocsékabb túra versenyét. Nekem inkább ez a gáz.
igazándiból a visszahűlt gumi és fék nem szerencsés ...
de azért még mi himi humi szintes bénák is tudjuk hogy mire számítsunk ilyen helyzetbe:)
volt pár versenyző aki szerint jo pár éve ez volt a legfosabb szervezésű túra .
igaz ami igaz Markó Tibi mondta egyszer:a név garancia!Esztergomot Braun Krisztián és Radyk Ricsi neve fémjelzi!természetesen nem azt mondom hogy nálluk nem lehet gebasz, de már az idei szendrőt is (versenyzői!!!!!! szemmel )szépen megoldották.
Szerintem a balesetek egy - jelentős - része ezért volt.
Az elfogadhatatlan, hogy a kifolyt olajat a 2. körre sem tudták semlegesíteni...Érdekes, a hosszú gyorson ez sikerült...
Jozy001!
Ebben igazad van, egyetértek. Még kevesebben vannak azok, akik jól mennek úgy, hogy az érkezési időhöz képest 1-1,5 órával később rajtolnak, majd a 2. gyors előtt várnak kb. fél órát, és végül etap lesz, közel 1 órás etap+gyűjtő, majd normál időben egy gyorsasági... 3 gyors 4,5 - 5 óra alatt... Ennyiből nem lehet tapasztalatot szerezni!
Összességében a rendezői oldalról szerintem voltak hiányosságok, túlvállalások, valószínűleg nem számoltak ennyi balesettel, és csúszással. Az olajjal való helyzet megoldása nem volt mindig megfelelő. A versenyzők informálása hiányos. Az 1. gyorson az olaj problémát megoldották, a 2. gyorson lévő olajtócsát a 4. gyorsra sem sikerült eltüntetni...
Robi:)
szerintem ez minden osztályra igaz r1-2 túra..3ból vagy 4-5ből kevesen irnak jó itinert az meg a másik ,hogy még kevesebben vállalják is el amit felirtak:)
Bárhol beszerezhető pl. a perlit. A saját térfogatának többszörösét képes folyadékból fölvenni, így egy vödörnyi ebből az anyagból, akár 3-4 autóra való olajat is eltüntet. Nagyker ára: 20-25 Ft/liter.
Tudod amikor valakinek elfolyik az olaj a kocsijából, a pálya birók nem jelzik, megérkezik a versenyautó, elesik rajta a versenyző, a kár jelentős,a verseny áll, a nézők mászkállnak.Hát ?????? Az viszont ciki hogy a mai világba nem tudják közömbösíteni az olajat .Mert van ilyen szer,igaz pénzbe kerül,de talán nem annyiba ,mint amekkora veszteséget tud okozni az olajfolyás.
Azt gondolom egyszer mindenki kezdő. A rendezőnek ha nincs rutinja,akkor az RTE vezetésének talán érezni kellett volna(mert azért Ők nem ma kezdték) hogy két gyorsra 150 páros nagyon erős.Én úgy láttam, kevés volt a rendező/sportbíró , a rendőrségi biztosítás meg szinte nem is volt. Persze állt vagy éppen álltak ott rendőrök ,de semmit nem jelentettek. A rajtot alig tudtuk megközelíteni mert mindenki mászkált össze-vissza.Nézőket beengedtek parkolni a beíróig, a lakosság pedig háborgott,kiabált elállták az utat,hihetetlen.Bent a pályán lévő egy-két pályabíró meg azt se tudta mi a feladata. Főleg a Gombás-Sejce gyorsra értem.