|
|||||
h i r d e t é s
|
#1889
A tetõtaposás a gyõztesek kiváltsága a rali-világbajnokságon. Ezt most az egész hétvégén bombaformában versenyzõ Jari-Matti Latvala élhette át, aki végiguralta a teljes mexikói futamot. Már a gyors végi interjúkban is kijelentette, hogy ez most egy kicsit neki olyan, mintha minden sikerülne. Szinte hiba nélkül ment végig. Volt egy jobbos, ahol sziklát talált, de most az égiek végig vele voltak és ott sem történt probléma. Szerencsétlen Ogier most szidhatta magát, hogy a jubileumi (100-ik világbajnoki rajt) futamán éppen az elsõ pozícióból kell rajtolni (ez pedig a világbajnokságon élen állók kiváltsága). Neki kellett takarítani kövektõl és állatoktól a pályát három napig.
Ez meg is bosszúlta magát, bár nem valószínû, hogy csak ezen múlt. A Power Stage-et - szokásához híven - behúzta, mondhatni könnyedén. De az vesse Latvalára az elsõ követ, aki végigtolta volna azt is a helyében. Elvégre tavaly szeptember óta nem nyert, idén pedig még pontot sem szerzett a finn.
"Csodálatos érzés! Két futam pont nélkül, hát nem voltam túl jó hangulatban. Korábban nem ez volt a legkedvesebb versenyem. Már tíz éve megyek itt, de ez volt az elsõ, ami problémamentesen zajlott." - mondta a futamgyõztes. Ogier pedig úgy érezte mindent megtett, ami tõle telt, de ez most ennyire volt elég. Elkeseredve nem volt, hiszen jól jöttek a pontok a végelszámoláshoz. Gyakorlatilag utcahosszal vezet azelõtt az Östberg elõtt, aki ezen a futamon negyedikként ért célba és szállította a pontokat a fordnak, amely zsinórban 200-ik futamán volt pontszerzõ. Megsüvegelendõ teljesítmény. A dobogó harmadik fokára Sordo ért fel a Hyundaijal, ami szezonbeli elsõ dobogója, a koreai márka viszont mindhárom alkalommal szerepelt ott, igaz különbözõ sofõrökkel. A mai nap békésen zajlott, gyakorlatilag semmi nem változott az összetettben. Az azért vicces volt, hogy a hosszú szakaszon Ogiert mindössze Latvala tudta "megközelíteni", õ csak 25.3-at kapott. Paddon, aki harmadiknak jött be, már 1 percet. Sommázva a látottakat. Rendkívül érdekes futamot zártak ezek a fiúk Mexikóban. Gyakorlatilag az elején eldõlt ugyan a futam elsõ két pozíciójának a sorsa, de a további helyezések eldöntésénél komoly gondok akadtak. Elég csak Neuville eséseire vagy éppen Mikkelsen búcsújára gondolni. De hát ez ilyen. Aki siet, az képes hibázni is, persze, ha nem Ogiernek hívják. De egy tökéletes futammal "könnyen" legyõzhetõ. Ezt most bizonyította Latvala. Bíztató jövõkép! Következõ futamig most hosszabb pihenõ következik, ugyanis április 21-24-ig rendezik meg az Argentín ralit, amely szintén murván, bár jóval rövidebb szakaszokon zajlik majd. A lényeg, hogy murva és hogy Latvala még mindig takarított szakaszokon fog menni. Hátha... Forrás: autosport.com, wrc.com Ez a blog most jelenik meg 1828. alkalommal
|
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
|
2024.11.22-26.
részletes infóink 2024.11.21-24.
részletes infóink 2024.11.30.
részletes infóink 2024.12.01.
részletes infóink 2024.12.06-08.
részletes infóink 2024.12.27-29.
részletes infóink 2025.01.03-05.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |