h i r d e t é s
Összes oldal:
732045090
Napi oldal:
29012
Jelenleg:
1904
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Ugye sokan emlékszünk még erre a névre: WIESZT JÁNOS?! VFTS-el ment, ahogy kell... 1995-ben II.osztályban nyert, utána pedig sokat harcolt Balatonyival, Koch-al a H csoport első helyéért. Találtunk egy 1999-es képet, ahol Wieszt Jani egy internetes rallys gokart bulin az ölében fogja a kisembert... Aztán mára már hír lett belőle... :) Amit az idősebbik Janiról sikerült megtudnunk: Dolgozik, gyűjti a pénzt... Talán még kocsizás is lesz... valamikor...
Wieszt Jankó rutinos gokartbajnok. Nincs ebben semmi különös. De, ha hozzáteszem, hogy Jankó 13 éves, akkor már felkapjuk a fejünket… Idán három bajnokságban versenyez: Magyarországon kívül, az osztrák-, valamint az Európa Bajnokságban méreti meg magát.
- Ma elutaztok: hová mentek? - Először Ampfing-ba, a második osztrák bajnoki futamra, aztán Wackelsdorfba, idén a második EB futamra. Ezeken a versenyeken, pályákon nem voltam még. Ha kint leszünk, éppen ezért a péntek az edzéssel telik. De Magyarországon is volt már két versenyünk.
- Melyik bajnokságban hogy állsz eddig? - Itthon ötödik, az EB-n a huszadik hely körül vagyok a negyvennégy indulóból, az osztrák bajnokságba nem számolnak bele, mert nincs ottani licenszem.
- Hány verseny lesz még idén? - Magyarországon például megyünk még Kecskemétre, Máriapócsra, Dunaszerdahelyre, és Kakucsra, de az EB futamok közül például nemrég jöttünk haza Franciaországból, és ezután majd Csehország és Belgium jön.
- Hányan vagytok egyszerre a pályán? - Körülbelül húszan, úgyhogy előfordulnak ütközések, bár a szabályok nem engedik. De az EB-n például 32-en vagyunk egyszerre a pályán. Repülőrajttal indulunk, úgyhogy annyira nem zavaró, hogy ilyen sokan vagyunk.
- Nézők sokan vannak? - Nem, annyira nem, sajnos.
- Mióta gokartozol? - Ez az ötödik évem a Szép Gokart SE színeiben. Először a családdal mentünk el, időtöltésképpen, de azt mondták, hogy van tehetségem, nekem volt kedvem hozzá, így belevágtunk. Első évben rögtön második lettem K80-ban, a másodikban megnyertem a bajnokságot. Majd egy évet még ebben a kategóriában töltöttem, és tavaly váltottam 125 köbcentisre.
- Gondolom a gokart csak a kezdet… Mit tervezel a következőkben? - Forma autóval szeretnék versenyezni, és szépen lassan majd eljutni a Forma-1-be talán.
- Meddig gokartozol még? - Még két évig. Csak itthon elég kevesen versenyeznek formaautókkal, úgyhogy nagyon valószínű, hogy külföldre megyek majd. Nem az van, hogy nem népszerű, csak nem a legolcsóbb sport… Ha nem lenne a szüleim és a szponzoraim, a Makita és a IRONCLAD, akkor én sem tudnék versenyezni.
- Mitől ennyire drága sport ez? Én azt gondolnám, hogy kis gokart, kis pénz… - Minden. Az utazás, a szállás, a felkészítés… Egy hétvégén például elhasználok vagy 4 garnitúra gumit. De nem olcsók a vázak sem, márpedig minden versenyre szinte más-más váz jó: más a súlyuk, a keménységük, és a különböző pályákra különböző vázak fekszenek. Nekem négy vázam van, de ebből is lehetne még jobbat venni. De ez mind-mind pénz kérdése.
- Mesélj egy kicsit a gokartodról! - Ez egy 125 ccm-es, 25 lóerős gép, ami jóval erősebb, mint a bérgokartok, amikbe mondjuk te is beülhetsz. Ez a második erősségű gokartom, az előzővel három évet mentem, azzal lettem bajnok. Most Ausztriában tesztelek majd egy motort, egy osztrák ember felajánlotta, hogy próbáljam ki, milyen azzal menni. Itthon minden motor egyforma, mindenki ugyanolyannal versenyez. Amit kint kipróbálhatok, az nem erősebb, de azt mondják jobb, mint ami most az én gokartomban van.
- Hogy készülsz az ismeretlen pályákra? Lehet gokartban készülni egyáltalán? - Amikor elmegyünk egy versenyre, az azt megelőző napon mindig van egy edzésnap, amikor egész nap mehetünk. Ez elég szokott lenni. Annyi a nehéz a dologban, hogy nagyon oda kell figyelni, hogy edzünk, mert ugyanazokkal a gumikkal kell versenyeznünk, amit az időmérőn használtunk.
- Mik a terveid idén? Van eredmény-elvárásod magaddal szemben? - Igen, a Rotax Max Junior itthon egy nagyon erős mezőny, de az első háromban mindenképpen benne szeretnék lenni.
Ez a hír most jelenik meg 10920. alkalommal
|