Érdekes lesz hogy a meccsnek vége 16 órakkor,elindul az 5-10 ezer nézõ ki haza ki a rallyra,lesz olyan dugó a környéken a versenyautóknak ki kell parkolniuk egy gyors szervíz és rajt 17 óra után!! Nehogy csúszással induljon a nap,hiába csak egy pár km a rajt!!
Számomra - nézõként - egyáltalán nem apróság az, hogy 3(!) nap alatt, legjobb esetben is mindössze csupán kétszer láthatom világosban versenykörülmények között a versenyautókat.
Na ja, még kétszer-háromszor vak sötétben meg két órán keresztül a Diósgyõr meccsen.
Örülök Kánónak, még a meccs sem egy rossz ötlet (már ha nem lesz valami elõre nem tervezett baj belõle...), örülök ha lesz verseny, leszenk R5-ök meg WRC-k, csak látni alig láthatom õket :(
Minek kellenek a szombati esti gyorsok is,sötétbe nem ér semmit nézõi szempontból,csak megvakulunk a reflektortól!!Szerintem ha lehetne választani,hogy foci meccs,vagy nappali gyorsok,inkább az utóbbi!!!Múlt évbe is egy kalap s*** volt este,az utcsó kör meg etap!!Csak reménykedek hogy vasárnap nem kezdenek kora reggel!!
Mondjatok jobb idõbeosztást!
Pénteken délelõtt vannak az átvételek, szombaton 1/2 11-re pedig már a P.F.-ben kell állni az autóknak. Így nem marad más idõpont a prológra, mint a péntek délután.
Miért kell minden apróságon nyammogni?
A szombat délelõtt tökéletes lett volna erre az alkalomra. Péntek este pedig sötétben járhatták volna be a szombati esti szakaszokat.
A fotósok panaszkodnak, a nézõk panaszkodnak, van akinek jó egyáltalán az esti prológ?
Arról nem is beszélve, hogy mivel most még csak április lesz (azaz egy hónappal a szokásos idõpont elõtt lesz a verseny), még annyit se láthatunk majd világosban, mint eddig :(
Szia!
Köszi szépen a tippeket hasznosak , mint mindig.
Már voltam szinte mindegyik gyorson , de ugye lehet 2-300 méterrel arrébb még"érdekesebb " (bár kinek mi az? ) rész van
amirõl jó tudni.
Mivel messzirõl érkezem szeretem elõre betájolni a "cél állomásokat" ebben segítettél is, még egyszer köszi!!
Amit linkeltem lejjebb, az Ózd után van, a sátai szerpentin elõtt, része lesz a pályának, ha ebbe az irányba jönnek elég látványos hely, még1x csak ajánlani tudom! :)
2011-es Ózd rally volt az utolsó, amikor ebbe az irányba jöttek, látványban nem volt hiány, linken a képek.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.173957712662959.45294.100001461944360&type=1&l=2b2e0f49f9
A Miskolchoz közel esõ gyorsokon: A bükkszentin klasszikus pont a "boksás" kanyar, ez Bükkszentkereszten, a falu szélén van, sok nézõ szokott ott táborozni, büfé mindig van, általában látványos, pont László-->Kereszt irányban, ettõl fentebb pedig van egy nyújtott J4 (aminek a külsõ ívére ne álljatok, mert az út szintje alatt van a partoldal). Ugyanezen a pályán van a "katlan", az lentebb van Bükkszentlászló felé. A Lillafüred-Mályinka igazi bükki pálya lenne, de a rendezõi szigor ugye... A vasárnapi Lyukó-Parasznyán érdekes lehet a pálinkafõzdés, lassítós kanyar, vagy attól függõen, hogy mennyire lesz lent a rajt, a bánya bejárata elõtti (buszmegállós) rész is hangulatos. Ezeknek a gyorsoknak az elõnye a jó "logisztika", közel esnek a városhoz, ahol sok szálláslehetõség van ugye.
A Miskolctól távolabb esõ gyorsokhoz: a Kánó-Ragály klasszikus pálya sok látványos résszel, két nagy dobbantóval, ill. a gyors végén egy jól belátható, domboldalon heverészõs visszafordítós résszel. (Szép környék kiránduláshoz is.) A Sajómercse-Sátán a "tökszög" népszerû és általában látványos hely. A hunlfs által linkelt kanyar önmagáért beszél, de hirtelen nem tudom fejbõl, hogy az része lesz-e a gyorsnak.
Ezek jutottak eszembe hirtelen, de szerintem mindegyik gyorsról találsz videókat is tube-on. Remélem tudtam segíteni. (Ha pedig már tisztában voltál ezekkel az infokkal, akkor bocsánat, hogy az idõdet raboltam. )
Kánó-Imola-Ragály szakasz tiszta kátyú,fakitermelés zajlik,vagy 10 cm sár áll az úton helyenként,elég érdekes az biztos!!Már a múlthéten Tábori féle Sárga Ignis,meg egy sötétített Mitsu páályát járt oda-vissza vagy 10-szer!!!Bár még az önkormányzatnál nem nagyon tudnak róla hogy rally lesz!!
Szia!
Már semmi sem a régi....
Viszont örülök , nagyon , hogy már egy hónappal a rajt elõtt van támpont a pélyákat illetõen , és nem kell találgatni , hogy hova is foglaljak szállást(innét több mint 300 km messzirõl nem egyszerû!! :( )
Szia accord! - és bárki aki tudja-
Kérdezném, hogy Bútor hol esett el?
Kb. két ilyen balos szalagkorlátos van a gyorson ahol 120-szal "kell" elfordulni. A katlanhoz közelebbi vagy távolabbi balos volt ez?
(a közelebbit arra értem amit egybõl egy jobbos követ a bal oldalon két kocsis kiállóval)
Köszi elõre is!
Egyébként érdekes téma ez a teljes lezárás. Ez ugye azt jelenti, hogy 0 nézõ mehet be a gyorsra. Viszont nem jelenti azt, hogy x helyett 5x rendezõ, pályabírót helyeznek el. Na most ez pl egy ilyen gyorson, mint a mályinkai, nemhogy baleset, de életveszélyes is. Mert azért bõven volt olyan része a szakasznak, amin pl egy WRC-t csak feltettek 6.-ba, és utaztak 180-200al. Most ha ott mondjuk valaki elszáll, és akkorát esik (6. telirõl beszélünk továbbra is...), hogy a versenyzõk nem tudnak kiszállni a kocsiból, és keresztben áll a versenyautó az úton, akkor ott ki fog majd integetni az utánuk jövõnek? Megmondom: senki. És 180al egyszercsak kijön egy kanyarból, és szépen telibe fogja verni a másik autót, és a benne ülõ versenyzõket. Nézõk vannak minden 50 méteren. Rendezõ viszont nincs.
Ja és ha már a rendezõknél, sportbíróknál tartunk. Én Bükkszentkereszten voltam a faluban, meg lejjebb 2-3 kanyarral a cél felé. Ezen az 5-600 méteren rengeteg ember volt, sportbíróval viszont 1 darabbal találkoztam, Õ is a dupla balos végén volt, ott, ahova az elsõ balostól éjszaka a verseny közben le se engedték sétálni az embereket. Rajta kívül csak polgárõrök, sárga mellényes illetékesek voltak (akik hagy ne mondjam milyen hangnemben beszéltek megint az emberrel...az egyik kopasz el is rontotta a napomat azzal, hogy úgy szólt hozzám, mintha a kutyájával beszélne). Senki akitõl meg lehetne kérdezni, hogy miért áll a verseny, mikor jön a mezõny, vagy ilyesmi.
Eddig az volt a tapasztalatom, hogy rengeteg a fehér mellényes. Egerben pl egy kanyarba kettõt is állítottak Terpesen. Most meg odaküldtek 1000 emberre 1 fickót. Kopasz, kigyúrt fõnökbõl viszont volt vagy 30.