30 nap múlva lesz végeredmény
XIII. GARMIN Rallye fotóalbum
2013-07-21
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
735109894
Napi oldal:
31876
Jelenleg:
2037
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 11.futam, Chile Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
207
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
178
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
140
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvõ
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1969. • 2013-10-09 00:40:28
Joghoz értõ ember nem csak azt tudja, hogy egy adott jogszabály elején minden esetben tisztázni kell azt, hogy az adott jogszabálynak kik az alanyai ( ahogyan az a sport törvényben is az elsõ paragrafusban történik), hanem azt is tudja, hogy Magyarországon kivétel nélkül minden tárgyalás nyilvános, - hacsak a bíróság azt kivételes esetben zárttá nem nyilvánítja - így semmi akadálya annak, hogy hallgatóként részt vegyél egy ilyen tárgyaláson.

Annak, hogy ilyen tárgyalás egyáltalán legyen azonban elõfeltétele, hogy a 2014-ben sulytani kívánt, most arcul csapott versenyzõkben végre legyen annyi kurázsi, hogy pertársaságot alakítsanak.

A perköltség legrosszabb esetben kb 1.000.000 Ft, amit az MNASZ "rendelet"-tel érintett kb 1000 versenyzõnek kell összedobnia.

Ezzel szemben ha a PTK 6.§-a alá esõ bíztatási kár összegét ezen versenyzõk megépített versenyjármûveik értéke és csak egyetlen évi versenyköltségük alapján - nagyon szerényen - átlagosan 3millió Ft-ban határozzuk meg, akkor az MNASZ-nek egy minimálisan 3.000.000.000 Ft összértékû kártérítési perrel kell szembenéznie.

Én garantálom neked, hogy ennek a kárértéknek az utólagos 10%-ért ( 300.000.000Ft munkadíj!!!) az ország legjobb ügyvédjei fognak elõleg nélkül tolongani a megbízásért, mivel ez annyira tuti nyerõ per.

Nem hiszem, hogy a gyorsasági és többi szakág be fogja ezt a kockázatot vállalni néhány rally rendezõ miatt...

1968. • 2013-10-08 22:47:35
Szeretnék elmennni arra a tárgyalásra. Kérlek szólj mindenképpen ha lesz.

Kíváncsi vagyok melyik bíróság meri kijelenteni, hogy "a sport törvény minden rendelkezése V E R S E N Y Z ÕK -re vonatkozik".
1967. • 2013-10-08 22:12:29
Na már egy egyszerû szleng kifejezést sem lehet leírni?
Talán szóközökkel engedi:
F R A N K Ó T akartam írni.
1966. • 2013-10-08 22:09:11
highand2!
Vagy nem érted, vagy nem akarod érteni. Tök mindegy hogyan magyarázod, végeredmény ugyan az. Fogadd el, Brumi86 írta a F****ót.
1965. • 2013-10-08 22:00:13
Amit leírtál, az tökéletesen összefoglalja az MNASZ nézõpontját.

Ez fog ízekre robbanni a tárgyalóteremben, amikor a bíróság kioktatja majd az MNASZ képviselõjét arról, hogy a sport törvény minden rendelkezése V E R S E N Y Z ÕK -re vonatkozik.

Ha nem így lenne, akkor nem lehetne egyesületi lövészversenyt, görldeszka versenyt, emeló ernyõ versenyt, heggesztõ versenyt, kovács versenyt, stb rendezni.

Se szeri-se száma a veszélyes üzem alá tartozó olyan sportoknak, amelyek versenyeit nem fogja össze szövetség.


Még jó, hogy aki a bíróságon a pulpituson üldögél, az csak olyan ember lehet, aki mindig, minden iskolájában, mindenbõl 5-ös volt.
1963. • 2013-10-08 20:35:15
Egészen pontosan két fogalom van: sportoló és versenyszerûen sportoló (ezen belül van hivatásos és amatõr).

Autóversenyezni csak sportrendezvényen tudsz. Sportrendezvény szervezéséhez a szakszövetség, vagy az országos sportági szövetség elõzetes írásbeli hozzájárulása kell, ha az veszéllyel járó tevékenység folytatásának minõsül.

A rallye az mnasz alá tartozik. Innentõl kezdve nem lehet kikerülni a szövetséget...

(A futás nem jó példa, mert az nem minõsül veszéllyel járó tevékenység folytatásának).
1962. • 2013-10-08 20:30:45
Remélem nem lesz per, mert az már tényleg a legutolsó stáció lenne. (kb. olyan, mint a döglött kutyába belerúgni) szontyoli
1961. • 2013-10-08 20:26:10
Nem neked címeztem csak nem találtam "hozzászólok" linket így nem volt más választásom mint rákattintani valaki hsz.-e alatt a "Erre válaszolok..."-ra. Nem személyed ellen szántam!
Már jó 10 éve játsza az MNASZ a sportszakmaiságon keresztül a biztonságra hivatkozva azt a játékát, hogy ellehetetlenítsen mindent és mindenkit aki a rallyval kapcsolatba kerül és nem az õ hasznát gyarapítja. Ez régen is látszott de mégis mûködött és úgy ahogy mûködik most is még a romba döntött rally 1. osztály után is. Erre próbáltam célozni.
1960. • 2013-10-08 20:02:19
Meglátjuk, ha lesz ilyen per, hogy a bíróság az Mnasz felügyelete alatti versenyeknek fogja-e tekinteni az RTE-t és az amatõröket, kíváncsian várom az esetleges eredményt.
1959. • 2013-10-08 19:38:47
Én teljesen biztos vagyok egy ilyen perben. A sport törvény pont nem jó példa, ugyanis a sport törvény szerint csak az versenyzõ, aki sportszövetség által kiírt, vagy engedélyezett versenyen indul.

Innentõl kezdve az egész sport törvény alól kiesnek mindazok, akik nem ilyen versenyen indulnak. Ezek mind sportolónak számítanak ugyan, de mégsem számítanak sem amatõr, sem hivatásos versenyzõnek.

Ez így természetes, így normális. ha nem így lenne akkor egy "futapest" futóversenyen csak sportorvosi lehetne rajthoz állni. Ha nem így lenne, akkor az esti kocogásodhoz is sportorvosi és licenc kellene, szintúgy a vasárnapi kerti pinpongozáshoz.

Sajnos azt kell mondanom, hogy akik a sport törvényt írták, azok értik, hanem azok akik azt sportvezetõként olvassák, azok nem értik.

Tehát nem két kategória van - hivatásos és amatõr versenyzõ, hanem három:

- hivatásos versenyzõ
- amatõr versenyzõ
- amatõr sportoló.

Senkit sem lehet kényszeríteni arra, hogy sport tevékenységét sportszövetség keretén belül végezze. Nem létezik ilyen jogszabály.

Ezért tökéletesen biztos az MNASZ veresége egy perben.
1958. • 2013-10-08 19:25:43
Hát vérciki, de tényleg Molnár Ferenc. Mentségemre szolgáljon, hogy én nem használok googlit.

Ha csak ennyi hibát találtál a postomban, az nagyon jó.
1957. • 2013-10-08 18:37:02
...keke most jó nagy butaságot írtál!

Ha egy szervezetet nem tudsz megkerülni akkor a versenyzés lehetõségét más irányban folytatod.
Olvasd végig a kommenteket és látod majd az egységet ami a rallyról szól.
Hidd el ha lenne vagy lesz más megoldás nem fogja senki majd szidni az MNASZ-t.
1955. • 2013-10-08 18:16:46
Tolt a bánatos f.szom, én olyan mérhetetlenül utálom az Mnasz-t, hogy 12 éve nem versenyzek náluk, csak néha RTE-ben vagy amatörökön indulok, részben az aljas, undorító lehúzásaik, meg a pitiáner játszmáik miatt. Úgyhogy ezt címezd másnak, légszives, köszi.
1954. • 2013-10-08 18:08:28
Azt birom ebben az országban, hogy amikor páran látnak valamit, hogy rossz irányba megy és ezt szóvá teszik: akkor õk rohadt vészmadarak és bomlasztani akarnak a többség szerint.
Amikor lehúznak az emberekrõl újabb bõrt akkor mindenki siránkozik egy darabig aztán a többség alkalmazkodik és minden megy tovább.
Már réges régóta látszott, hogy ami ezzel a sportággal folyik az egy s*** de mégis toltátok tovább a szekeret hosszú éveken át...
1953. • 2013-10-08 17:38:06
Nem vagyok biztos annyira egy ilyen per kimenetelében, mint amit említesz, ott a sporttörvény, ami kizárólagos jogokat ad a sportági szövetségeknek.. Mondjuk én már láttam jópár meglepõ-mulataságos-felháborító-elképesztõ ítéletet, tehát emiatt is mondom ezt.
1952. • 2013-10-08 17:28:52
Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer még vissza sírom a KOKO korszakot, azt hittem hogy attól már nincs lejjebb, de mint kiderült van. nemértem
1951. • 2013-10-08 17:02:52
Sziasztok!

...highand2 véleménye mindenképp elgondolkodtató. Másoknak is el kellene gondolkodni, hogy benyelik-e azt aminek a másik végén szeretünk mi férfiak állni!
Pénzes Zsoltinkról csak annyit, hogy nem ezt az irányt ígérte, ahogy nagyon sokan az MNASZ-ben és az RSB-ben.
Abban minden hozzá szólónak igaza van, hogy a magyar autósport rally szagága mind a versenyzõk, mind a nézõk részérõl a hanyatlás útján robog ötödik teli gázzal lefelé!
Hogy hol vannak többen az ugye senkinek nem kérdés???
Az, hogy egy ORB versenyen limitálni keljen a nevezõk számát, az már csak történelem. Éppen ezért ne a múltba, hanem a jövõbe tekintsünk már elõre. A rendkívüli közgyûlés abszolút aktuális, bár a tisztelt vezetõség nem fog oda állni az érintettek elé, egy ilyen pattanásig feszült légkörben. Felháborító, hogy úgy döntünk érdekekrõl, pénzrõl, érték tárgyakról, hogy nem foglalkozunk a következményekkel!!!!
Ha az MNASZ állna a túl oldalon ugyebár felháborodna?!!

A legvitatottabb kérdés a baleset. Kár rajta vitatkozni! A és B pont között egy versenyzõ megpróbál a lehetõségekhez képest a leggyorsabban végig érni! Ezért nem lassúsági versenynek nevezik!
Egyébként egy 1.3-as gti Suzukival is agyon lehet ütni egy nézõ csoportot, ha nem a megfelelõ helyen állnak. Voltam nézõ, voltam navigátor, és pilóta is. Ha mindenki teszi a dolgát minimális a kockázat, de mivel az autósport veszélyes üzem mindenki sérülhet. Szigorodjanak a biztonsági szabályok, ne a lehetõséget szüntessük meg.
Engem nem érint még az 1.6-os szabályozás, de nem szándékozom a világ pénzét belelocsolni az MNASZ-es zsebekbe ha szeretné erõsebb autóval menni.

Szeretném ha lennének olyan versenyzõ társak akik hajlandóak oda állni és megoldást találni a jelenlegi helyzetre. Még akkor is ha ez a tisztelt vezetõségnek nem is tetszik.

Aki erõs autóval akar menni miért is ne tehetné?
Jaaaa, mert nagyon sok ORB versenyzõnek kéne kisebb kategóriákban menni.
Figyelem!! Nem zavar hogy milyen autóval mennek.
Az is nyílt titok hogy az anyagi kereteket számlagyárak biztosítják! Ha van pénz mindent lehet??
Minden véget ér egyszer, de a rally örök!!

NEM FOGOK FOCIT NÉZNI!
1950. • 2013-10-08 16:26:04
highand2!
Khmmmm!
/csak nem Molnár Ferencre gondoltál?/ kacsintok
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvõ
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
070809 10111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
28293031 010203
040506 07 08 0910
2024.10.17-20.

részletes infóink

2024.10.18-20.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k