30 nap múlva lesz végeredmény
XIII. GARMIN Rallye fotóalbum
2013-07-21
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
735133465
Napi oldal:
55447
Jelenleg:
1274
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 11.futam, Chile Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
207
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
178
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
140
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvõ
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1709. • 2012-08-27 14:04:39
Ha így állna mindenki hozzá ahogy te, akkor már évekkel ezelõtt befejezõdött volna minden féle rallys tevékenység.. sõt 1 hetes rallyk lennének bükkszenten 2 gyorsaságival egy hétfõn meg egy pénteken, a többi idõt meg a park fermében töltenák az autók..

nekem a véleményem h egy nagyon sz@r rendezésû verseny volt.. igaz nem mindenben okolható üveges gabi sem.. úgy h vannak dolgok amikrõl nem õ tehet.. de az elmaradt prológról a belvárosi gyorsról buszokról õ tehet..
1708. • 2012-08-27 14:03:26
Valamit akkor is irtó jól csinál. A sorozatos elszámolási gondok, kis botrányok, hiányok ellenére, újra, és újra el tudja magát és a rendezvényét adni!!!
Ü.G.! Nem tudom hogy csinálod, de ebben nagy zseni vagy. helyeslek mérges
Ez az egész sztori mindannyiunk hibája különben. És ez a hiba a hiszékenység!!! Miért gondoljuk, gondoljátok azt, hogy aki egyszer már átpattintott, az nem fog újra? Persze lehet mindig mentegetõzni, meg ilyen-olyan külsõ eseményekre fogni, ... na de n+1 szer???
1707. • 2012-08-27 13:57:33
xxddxx!
Igazad van, ez a verseny minden tekintetben tökéletes volt. Az elõre beigért események, programok, mind idõben és korrektûl teljesültek. Nem volt semmi probléma a bejáráson, látványos volt a prológ, pontosan kezdõdött a verseny, és idõterv szerint, valamennyi gyorsaságik megtartották. Na és a végén, felejthetetlen volt a belvárosi szuperspeciál. Hál' Istennek semmi dolguk nem akadt a mentõsöknek, és a rendõrök is szabályosnak találtak mindent. A felemelõ hangulatú díjkiosztón, a rendezõk meghatódva fogadták a résztvevõk pozitív vélemény-nyilvánításait. Késõ este a versenyzõk elégedetten távoztak, egy kiváló rendezvény maradandó emlékével, melyet sokáig fognak õrizni szivük legrejtettebb csücskében.


Ezt akartad olvasni??? ...akkor olvasd...
1706. • 2012-08-27 13:42:19
Köszönjük a hozzászólást, Üveges Gabi :)
1705. • 2012-08-27 13:32:48
Mit rinyáltok. Olyanok vagytok mint a kislányok, most ez nem jó, most az nem jó. Örüljünk neki hogy volt egyáltalán verseny. Igazatok van, hogy nem volt minden a leggördülékenyebb, de a látvány kárpótolt mindenért. Nagyon jó verseny volt!!!!!!
1704. • 2012-08-27 12:18:45
Dehogynem tudsz.

Okt 14: Bratislava - Alghero (Sardigne) RyanAir
Okt 21: Alghero - Bratislava RyanAir

s***dinián remélhetöen nem járnak sem az MVK sem a Borsod Volán járatai kacsintok
Kb. 81 EUR oda-vissza.

Komolyra forditva a szót: semmivel sem tudod kárpótolni.
Egyébként meg mindegy. Csak kár....

1703. • 2012-08-27 12:10:45
Le akartam írni a véleményemet, az elmult hétvégi miskolci összejövetelrõl..................
Azért neveztem összejövetelnek, hogy próbáljam elkerülni a "verseny", a "rallye", esetleg a "rendezvény" szavakat, tekintettel arra, hogy ezek a kifejezések nem illenek ide.
Azután rájöttem, nem tudok semmi olyat írni, amivel kárpótolni tudnám az átvert versenyzõket, a csalódott nézõket, és a hitüket vesztett sportbírókat.


Nagyon szégyeltem magam tegnap, hogy miskolci vagyok sírok
1700. • 2012-08-27 10:55:58
Minden szava igaz!

De hogy már a BAZ fórumban a sprintesek kezdik a Túrát okolni... bizonytalan
1699. • 2012-08-27 10:32:58
Szabó Gergõ (RTE), remélem nem haragszol, ha idézek versenyélményeidbõl:

Ejj de kikívánkozik belõlem:

Igaz, én "Túrás" vagyok, mégis valamiféle furcsa késztetést éreztem arra hogy felnézzek a BAZ fórumába, hátha itt célba ér az üzenet a "Tisztelet" Üveges "Úrhoz"...

Történ ugyanis kb. 2 hete hogy olvasva a Miskolc Rally versenykiírását, amiben prológ, belvárosi gyors, bükkszenti és lyukóbányai gyors szerepelt, szinte gondolkodás nélkül feladtuk a nevezést hiszen azt gondoltuk egy ilyen versenyt nem szabad kihagyni. Voltak ugyan kételyeink a rendezõ "Úr" nevét olvasva, de azt gondoltuk most hátha...

Aztán kezdõdött minden a verseny elõtt pár nappal, amikor is kijött egy közlemény, hogy se prológ, se belvárosi gyors. Ezt még nagy nehezen lenyeli az ember hiszen másnap verseny és népes a mezõny.

Szombaton a rajtceremónia elõtt aztán teljes káosz. A parkolóban egymás hegyén-hátán az autók. Nem volt túl kellemes, Máshol ezt is megoldják egy 0. gyûjtõvel és a gördülékenyen mennek a dolgok. Ha már nagyot akar mutatni a nézõknek a "Tisztelt" Rendezõ "Úr".

Vasárnap reggel aztán a parc fermében szembesültünk vele, hogy az autót még be sem indítva már fél óra csúszás van, mert állítólag a pályát akkor kezdték el építeni amikor a Rescue elindult a pályán felfelé. Ilyen van??? Közben a várakozás alatt az a szóbeszéd járta, hogy a nézõk marokszámra hordják ki a köveket az útra, az amúgy sem egyszerû bükkszenti szakaszon... Ezt inkább nem kommentálnám...

Nagy nehezen elindultunk, majd az 1. gyors rajtjában újra 1 óra (!) várakozás. Mindez úgy hogy még egy métert sem mentünk gyorsan. Közben a gyorsaságiról buszok és személyautók jönnek-mennek, ami valljuk be, nem megszokott egy autóversenyen. Aztán jön a hír, hogy etap lett az 1. gyors. Keserû szájízzel, beültünk az autóba és végiggurultunk a szakaszon. Volt olyan versenyzõtársunk aki ezek után le is adta a menetlevelét, mondván neki erre nincs szüksége, nem erre készült (késõbb mint kiderült neki lett igaza)

A 2. gyors elõtt is jókora várakozás, de már annak a reményében, hogy végre autóversenyezni fogunk. Végigmentünk, majd irány a szervíz. Itt érdemes megjegyezni, hogy az etapidõ a gyors végétõl a gyûjtõbe beállásig volt megállapítva, úgy hogy közbe volt iktatva egy szervíz a város közepén. Mint tudni lehet a szervíz és a gyûjtõ nem igazán egymás mellett van, jópár rendõrlámpán át kell menni... Gyors matek, mindegy, megoldottuk.

Irány a 3. gyorsra a gyûjtõ ahol kapunk egy kis cetlit hogy a bükkszenti gyors rajtja feljebb került. Mondhatni a tiszta részt kivették. Gondoltuk mindegy, legalább mehetünk. Végigmentünk egy olyan szakaszon, amin a kihordástól már nyomot sem lehetett látni, és rendkívül szerencsésnek érezhette magát az aki defekt nélkül megúszta.

Ezután ismét Lyukóbánya, ahol újra majd' egy óra újabb várakozás. Kb 5 óra tájékán jártunk már és a mentünk addig 2 és fél gyorsot. A 4. gyorsról leérve irány a szervíz, ahol senki sem tudta pontosan, hogy mi is lesz ezután. Meg lesz-e tartva a még hátralévõ 2 gyors vagy nem. Irány a gyûjtõ nem kevés várakozásaal, ahol azt az infót kaptuk, hogy a bükkszenti gyorsot kivették így már csak a Lyukó-i szakaszon megyünk. Valahol meg is értem ezt a döntést, hiszen ha ezt nem teszik meg akkor a mezõny vége már sötétben megy végig az záró gyorson amit nem szabad engedni.

Így utólag kicsit zavartan nézek vissza a tegnapi napra. Szálka van bennem amiatt is, hogy mondhatni nem kevés költségen felírtuk 4. a bükkszenti gyorsot, hiszen a rendezõ kérésére csak körben, etapot is járva lehetett végigmenni rajta. Ez valljuk be Lillafüred felé nem kevés táv, és mindez min. 4x. Aztán ezen a szakaszon tudunk menni egy felet??? - a tiszta részt kivétele után - (ez elsõ ugye etap, a másodikon rövidített táv, a 3. törölve lett)

"Tisztelt" Üveges "Úr"!! Kérdem én, jól van ez így?? Azt kaptunk a pénzükért amit ígértek nekünk?

Én nem tudok fõzni, így nem fõzök. Anyám nem tud heggeszteni, így nem heggeszt. Ebbõl a párhuzamból kiindulva Ön miért rendez autóversenyt???
1698. • 2012-08-27 08:10:20
Várható volt, hogy ez lesz. Ami szomorú, hogy találkoztam egy rendör ismerösömmel fent. A városi gyorshoz hasonló rendezvényeket 2 hónappal elötte be kell jelenteni a rendörségnek, hogy biztositsák a területet, lezárások, stb.
Még szerdán, ismétlem e hét szerdán se volt semmilyen kérelem benyújtva feléjük. Itt ment a harsonázás a városi gyorsról, amit egyébként nem bánok, hogy nem volt, ismert dolgok miatt, DE: minek hazudozni folyamatosan, etetni az embereket? Ez annyira...magyar. Jobb szavam nincs (most) rá. Arról nem beszélve, hogy szerencsére nem keltem fel hajnalban mert még tizkor is az elsö kör vége ment (etapban). Tele részegekkel, intelligens arcokkal (ld,. a fényképalbumban a nyomjadnekki kuvvavaahaád feliratú transparenst tartó emberkékkel). Köszönöm azt is, hogy valamelyik neves "VB" csapat egyik lelkes rajongója akkorát böfögött a nyakamba, hogy azt vártam, mikor jön a leves is mellé ( :PPPP) szerencsére elmaradt. Az 500 Ft tök mindegy, VB-n szednek 5 EUR-t minden faluban, hiába a pass meg egyebek, a média pass sem mentesit sokszor, meg a VIP sem. Aprópénz, ennyit simán kiad az ember gyorsonként is. Ha lát valamit....
Este elmentem bringázni, még akkor is mentek a lyukói rajt felé az autók.
Na mindegy. Kár volt igy elb@szni. Minden adott volt. Rengeteg ember, csodálatos (igaz rekkenöen meleg) idö, stb.
1697. • 2012-08-27 08:01:37
Ott a megmondóóó :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD lol lol lol lol :DDDDDDDD
1696. • 2012-08-27 00:07:41
Hínnye...ez egy kiszexuált hosszú nap volt! És annyi vegyes élmény/érzelem kavarog bennem, hogy abból tán egy 20 oldalas novellát is lehetne írni. megdöbbent Kíváncsian várom majd a véleményeket itt a fórumon, én egyelõre megemésztem a tapasztalataimat (meg a paradicsomlevest), de elöljáróban annyit, hogy ilyen gyors-és gépkocsiversenyen még az életbe' sose is vótam e!

@ zsebemzsestye: a faluba tényleg "öccázé" lehetett bemenni.

@ t.gabee: valami ilyen, mint amit leírtál; egyébként végül nem Lillafüred felé mentek le a sprintesek, hanem visszamentek a rajtig a gyorson - volt is látvány akkor is, meg gebasz is...

@ zerge: "2012-08-26 13:26 Gy4 - Lyukóbánya - Parasznya Meg takaritjak a gyorsasagit, addig nem tudnak rajtolni" --> ahahahahaha takarítják! vigyorgok (személyes vélemény off)

Az RTE mezõnyéhez még annyi személyes véleményt mondanék, hogy pfff... Értem ezalatt azt, hogy túrában én másra emlékeztem látvány terén. Tisztelet a kivételnek természetesen.
1695. • 2012-08-26 21:45:22
Mindenem a rally de amit zerge irt a Miskolci verseny reszleteirol
Hat nem valami biztato a versenyzokre es a nezokre nezve sem bizonytalan
1694. • 2012-08-26 21:28:54
Nekem nagyon jó volt ez a rally !!!

De még a városi gyors tuti lett volna !!!

Köszönöm ezt a napot !!!
1693. • 2012-08-26 19:41:17
Részletek a versenyrõl!


2012-08-26 17:30 Gy6 - Lyukóbánya - Parasznya Tervezett rajtido 17:45

2012-08-26 17:30 Gy5 - Mexikóvölgy - Bükkszentkereszt A gyorsasagi torolve, alternativ utvonalon megy a mezony a GY6-ra

2012-08-26 16:25 Gy5 - Mexikóvölgy - Bükkszentkereszt A sprint mezony miatt all meg az RTE mezony, volt egy baleset is az etap utvonalon a sprinteseknel, ott van a mento is

2012-08-26 15:34 Gy4 - Lyukóbánya - Parasznya Volt egy busz es egy kis beeses, ezert alltunk megint

2012-08-26 13:56 Gy3 - Mexikóvölgy - Bükkszentkereszt Bement a mento, mert egy nezot megcsipett egy darazs

2012-08-26 13:56 Gy4 - Lyukóbánya - Parasznya Asi a rajtban

2012-08-26 13:36 Gy4 - Lyukóbánya - Parasznya Most rajtolnak az elofutok

2012-08-26 13:26 Gy4 - Lyukóbánya - Parasznya Meg takaritjak a gyorsasagit, addig nem tudnak rajtolni

2012-08-26 12:08 Gy2 - Lyukóbánya - Parasznya a 75os leadta a menetlevelet

2012-08-26 11:45 A 60as versenyzo leadta a menetlevelet, mert nem elegedett a verseny rendezesevel

2012-08-26 10:49 Gy1 - Mexikóvölgy - Bükkszentkereszt A H1 kategoria ideje kesobb kerul megallapitasra a tobbiek A3 kategoriatol megkapjak a 7:39,1-es idot, addig a H1-nek is felvittuk ezt az idot, hogy lehessen nagyjabol kovetni a versenyt

2012-08-26 10:26 Gy1 - Mexikóvölgy - Bükkszentkereszt Etap lett a gyorsasagi szakasz a sok csuszas miatt azoknak, akik eddig nem teljesitettek. Atlagido kesobb kerul megallapitasra!

2012-08-26 10:09 Gy1 - Mexikóvölgy - Bükkszentkereszt A 48as rajtszamu auto (akinek az egyik hatso kereke kiesett) mentese miatt allt a gyors tobb mint husz percet, nemsokara indul a kor, csak a menetrendszerinti buszok jonnek mennek, ezt varjak meg

2012-08-26 08:59 Gy1 - Mexikóvölgy - Bükkszentkereszt Nagy Matyi leadta a menetlevelét a stopban

2012-08-26 08:32 Gy1 - Mexikóvölgy - Bükkszentkereszt kb. 40 perc csúszással indul a verseny


NO KOMMENT!

1692. • 2012-08-26 17:59:42
Vajon miért nem lepõdtem meg?? Ózdi vagyok, a legutóbbi Üvegesféle Sáta-Sátára nem mentem ki pedig a szobámba behallatszanak az autók! Csak a Túrás versenyzõket sajnálom, de nagyon, szerintem nem ehhez a színvonalhoz vannak szokva!
1691. • 2012-08-26 17:54:46
Húúúú rég nem fórumoztam, hol is kezdjem....:-)
Eger, kelés ötkor. indulás kb 5:45-kor. Cél Bükkszentkereszt. Az "ötszázason" nár meg sem lepõdtem, kb amióta eszem tudom illetve versenyre járok oda (kb 15éve) azóta valamilyen formában mindig leakartak húzni...hol sikerült, hol nem. Kb háromnegyed hétre a mészégetõnél voltunk és (6:17 helyett) kb. háromnegyed nyolckor el is jött a safety...állítólag mert el kellett engedni a buszt...mi van? Ezt eddig nem tudták hogy jön? :-) Nevetséges... Majd elindult a mezõny majd megállt majd elindult majd megállt és így tovább mikor is kb. a H2 közepén egyszer csak mint ha megállt volna a verseny. Mindenki a pályán sétált stb...majd már kb. 1,5 óra !!! összes csúszás után etap...Majd újabb kb 30-40 perc szünet. Rádiós pontnak fogalma sem volt hogy mikor is megy tovább a játék, majd egyszer csak...már kb az órát nem láttam az idegtõl a kezemen de kb fél egy körül újból safety majd úgy tovább mint ahogyan az elõzõ körben hol jött autó hol nem. Kb. 14:00-kor vége is lett a gyorsnak úgy hogy ez volt a túrának a harmadik ekkor és a sprintesek még egy métert nem versenyeztek Mivel ott volt a szervízük Kereszten õk is egyre jobban szivárogtak a pálya mellé inkább versenyt nézni, majd elmondták, hogy Üveges úr kitalálta a tutit, hogy a sprintesek menjenek körbe Lilafüred felé aztán majd kitalálják a továbbiakat...mind ezt szinte kivétel nélkül rendszám nélküli autókkal, vagy trélerrel.Erre a hírre egy páran bedühödtek és otthagyták a versenyt a pi.cs.ába velem együtt! Gratulálok a rendezéshez!!! Ílyen s.z.a.r. versenyen szerintem még életemben nem voltam!

Bocs a hosszért! :-)
1690. • 2012-08-26 15:54:48
Egy palackos, ....õõõõ üveges versenyen ilyenen miért lepõdsz meg?
Ne aggódj, nem is lesz ott verseny jövõre, de legalábbis más fogja rendezni. Ez tuti fix. kacsintok
Parkolódíj RTE-n? - nem életszerû.
Pár megszivatott rendszám mizériába kevert versenyzõtõl azért majd várnánk objektív beszámolót, hogy mi is történt valójában!
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvõ
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
070809 10111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
28293031 010203
040506 07 08 0910
2024.10.17-20.

részletes infóink

2024.10.18-20.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k