30 nap múlva lesz végeredmény
XIII. GARMIN Rallye fotóalbum
2013-07-21
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
731079117
Napi oldal:
211216
Jelenleg:
1823
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1289. • 2012-03-17 16:53:06
Kedves Ortodox!
Hivj fel es szivesen meselek amit tudok.
Akit valoban erdekelt es reszese a turànak màr megtette.:-)
1288. • 2012-03-17 16:49:48
Az Eger rallyval kialakult helyzet miatt. A versenynaptár időpontjaira vonatkozó véleményemet fenntartom! kacsintok
1287. • 2012-03-17 16:24:35
Ha eddig tényleg így működött egy verseny résztvevőinek az összeállítása, ahogy Roni leírta, akkor most mi ill. ki az oka, hogy nem működik? Ezért is jól jönne az "illetékes elvtárs" nyilatkozata. Nem lenne találgatás, sem vádaskodás.
Julia is csak hallgat neszóljszám........
1286. • 2012-03-17 15:29:52
Bükfürdővel és Veszprémmel kapcsolatban azt javaslom, hogy a túra rendezze meg a saját futamát! Aztán ha Botka Endre írásban, a megfelelő formátumban kifejezi részvételi szándékát - és belefér az időtervbe -, akkor jöhet az ORB is!
1285. • 2012-03-17 15:28:27
Hasonlóan vagyok én is a murvával, de nem nagyon mertem általánosságban véleményt formálni, talán vannak páran, akiknek kifejezetten tetszik. (ha nem is a sólyi erdő...) A lényeg: ebből a közösködésből jó lenne kiszállni. Kiemelt versenynek indulnak, aztán már a tavalyi Eger során is az volt a szemlélet, hogy érezzük magunkat megtisztelve, amiért egyáltalán felmehetünk a pályára, amikor a nagyokat nem zavarjuk... De össze ne koszoljuk ám!
Kinek hiányzik ez?
1284. • 2012-03-17 14:39:57
Kedves Zoli ( Juhi)!

Szerintem itt senki nem akarja bántani Ivánt, Andrist és Buna Zolit sem sőt mindenki nagyon sajnálja a helyzetet
Bár volt hozzászólásod neked is ahol nemtetszésedet nyilvánítottad ki "Most nézem a versenynaptárt,gratulálok!

Másfél hónap alatt 3verseny ?! ( ápr.1-ápr.21-máj.12.) Nem profik vagyunk uraim. A mai gazdasági helyzetben? "


Szerintem a felsorolt emberek inkább tenni szeretnének az autóssportért nem pedig azt a helyzetet kialakítani ami most van.És szerintem akik ide írnak Szívükön viselik ami itt folyik még ha nem is versenyzők vagy rendezők, mert ha kicsit jobban megnézzük miattuk, nekik is megyünk a pályán nem csak a pontokért és magunkért?
Szerinted nem így van?
1283. • 2012-03-17 13:53:42
Na figyelem ! Nembántani sem az Andrist,sem az Ivánt,sem a Buna Zolit! Arról nem beszélve hogy érintett versenyzők vagy rendezők nem nagyon irnak a fórumokra, csak a rallyt komálósok , vagy akik "rallyt szeretők"-nek vallják magukat.Ha ez így van akkor mindenkit kérek ehhez tartsa magát és nem bántani azokat az embereket akik tesznek a rallyért. Köszi!
1282. • 2012-03-17 13:43:56
A murvát szerintem nem kéne eröltetni, legalábbis a fele brigádnak nincsen hozzá "kedve":) az autó is megsinyli, külön gumit venni murvára pluszköltség...
egy fafa jó kis sólyi erdő és a sirógörcs kerülget....

szerintem a mai gazd. helyzetbe egy 5-6 versenyes Rte doszt elég lenne..
aki 2-3 versenyen indul még ösztönözve is lenne hogy végigcsinálja.. egy 7-8 versenyes bajnokság anyagilag 2012ben sok!
1281. • 2012-03-17 13:43:03
:D:D:D Ez mekkora...!!! :D:D:D
1280. • 2012-03-17 13:19:45
Bükfürdővel és Veszprémmel kapcsolatban azt javaslom, hogy a túra rendezze meg a saját futamát! Aztán ha Botka Endre írásban, a megfelelő formátumban kifejezi részvételi szándékát - és belefér az időtervbe -, akkor jöhet az ORB is!
1279. • 2012-03-17 12:55:45
Kedves mindenki a következő kérdésem lenne, ma reggel a gépkönyvezésen hallottuk, hogy Füredi bajtárs is visszamondta a rendezést ( van ennek igazság alapja??) volt akivel beszéltem telefonon és Ők is már halottak róla hogy lehet nem lesz első osztály verseny sem, mi igaz ebből, mikor fogják ezt közölni ??
Nekünk a kajapénz bánja ami nem kevés összeg de egy úgynevezett profi versenyző hogy számol el a szponzorok felé egy nem létrejövő megjelenéssel ???

Sajnos felesleges bárkit is szapulni vagy védeni a történtek miatt itt a fórumon csak szó esik a dolgokról és nem kapja meg senki a méltó büntetését nem változik semmi Magyarországon ezt meg lehet tenni következmények nélkül! szontyoli
Nem értem egy olyan Ember mint Iván aki az életét ennek a sportnak szentelte szívét lelkét beleteszi,miért kell ellehetetleníteni, miért kell egy olyan szövetségtől függeni aki nem segíti hanem amilyen akadályt lehet begörget elé és mivel Ők a mindenhatók nem tehetünk ellene semmit.
Vagy igen??

Ui:
Bárkire nézve is sértőnek vélt dolgok leírásáért elnézést, de csak a beszélgetéseket látni, és semmilyen mozgást a nem ma kezdődött probléma megoldására.
1278. • 2012-03-17 12:41:38
Lakatos Robi már a tavalyi díjkiosztón azt mondta hogy nem szervez többé rallyt Egerbe.
Az Mnasz kontra Rte viszonyáról meg csak annyit hogy már tavaly elkezdődött a gáncsoskodás azzal hogy rte gépkönyves autókat nem akartak műszakiztatni mert az mnasz küldött az nkh-nak körlevelet miszerint az rte gépkönyv nem elfogadott.
És ha jól emlékszem hogy talán Frank úr is tett valami olyasmi kijelentést hogy kineveltek maguknak egy ellenséget.
Nem baj majd lesz Asi,Kazár.... bajnokság.Bár teszem hozzá ezzel nem őket akarom bántani.
1277. • 2012-03-17 12:05:19
Miért nézel mindenkit hülyének? Ha én rendezem a versenyt én keresek ha te rendezed te keresel.Ha azok rendezik akik TALÁN most akkor teszem azt olyan pénzekhez nyúlhatnak "segítség" címszóval a kalapba amihez más esetben nem.Az RTE-vel kapcsolatban meg szánalmasak vagytok ezzel a kifogással!
1276. • 2012-03-17 11:57:22
Kedves Mindenki!

Én az alapoknál kezdeném
Elméletileg, ma Magyarországon ha valaki szeretne egy versenysorozatot (mint RTE) megrendezni, akkor ezzel az ötlettel el kell fáradnia az illetékes sport szövetséghez (jelen esetben MNASZ). Meg kell állapodnia, ha engedélyezik (miért ne, ha nem ellenkezik a Sporttörvénnyel, a szövetség szabályaival, esetleges utánpótlás nevelési koncepciókkal, ha van ilyen...) akkor be kell fizetni az ide vonatkozó illetékeket. Amint van hatályos engedély, meg kell állapodni a mindenkori rendezőkkel, azokkal szerződést kell kötni (itt az anyagiakkal kapcsolatban csak a Jóisten lát tisztán), ezek után be kell jelenteni a sorozat futamait, fel kell vetetni a versenynaptárba, és akkor beszélhetünk előkészített verseny sorozatról a sorozat rendezőjének szemszögéből. Nem tudom az RTE esetében megtörténtek e ezek a nem elhanyagolandó apróságok.
Egy bajnokság kiírásához egy külföldi induláshoz mellesleg kell a hazai ASN engedélye.
Szerintem így működik a story, bocsánat így kellene működnie.
Hogy most ki kinek tartott be nem tudom, a borzasztó az egészben, hogy fél megoldások, fél információk születnek. Egy korrekt, tájékoztatás élét venné a helyzetnek, és
kevesebb hülye hozzászólás születne, pl.:
Azért nem támogatták LR-t mert, az MNASZ akarja benyeli a lovét, ha jól emlékszem Robi pont az anyagiak hiánya miatt mondta le a versenyt, mit visz, ki és hova.

Üdv

Herczeg Áron "Roni"

1275. • 2012-03-17 11:53:10
A napokban olvastam, hogy a ringen szépszámú verseny kerül megrendezésre, sőt a Granta (Lada) kupa is itt lesz megrendezve amire még Putyint is várják. A naptár ugyan még tervezet, de nyakamra a rozsdás kutyaláncot a nem lesz megtartva 100% minden verseny. A "lapátos" meg nagyban lesz@rja a rallyt, végül is igaza van, a ringen nem kell a port nyelni, meg ViP sátorban kényelmetlenkedni, amikor a ringen extrákkal felszerelt körülmények között lehet fehér ingben puccoskodni.
1274. • 2012-03-17 11:11:58
Csak még azt nem ötlötték ki a lapátos haverjával, hogy rally verseny rendezése nélkül hogyan lehet ezt kivitelezni, mert a rally versenyeket a háta közepére nem kivánják csak a lé jöjjön!
1273. • 2012-03-17 10:34:55
Várjátok meg a versenykiírást, szerintem lesznek benne csodák. Valószínűsítem, hogy a versenyzőkkel és a nézőkkel fogják megfizettetni azt a hiányzó pár millát amiről folyamatosan beszélnek, mert a hiányzó összegről most néma csend van, a kiírás pedig "kicsit" csúszik. Az érdekes az, hogy a sajtótájékoztatóban "hivatalosan" közölt RTE mezőny indulást hogyan lehet úgy meg vagy kimagyarázni miszerint nem érkezett az Iván részéről hivatalos megkeresés. Az a furi, hogy lassan az egész 1 napos rendezésű verseny kezd már egy amtőr verseny szintjére "süllyedni" csak mind ez horroriszikus áron. Az RTE - t pedig, mint azt már régebben írtam a Frank elvtárs, bajtárs, úr, el akarja söpörni az útból, versenyzőit pedig be akarja szippantani az MNASZ kötelékébe, hogy legyen még több ember aki gyarapítsa a szövetség vagyonát.
1272. • 2012-03-17 10:05:16
julia!
Remélem, aludtál egyet a tegnap esti zavaros megnyilvánulásodra. Ahogy a hozzászólásokból látod, mások is kíváncsiak egy értelmes/érthető magyarázatra. Mint RTE szimpatizáns és mint Eger rallye versenyigazgató helyettes, úgy gondolom, jogosult vagy a válaszadásra.
1271. • 2012-03-17 08:41:13
Miért, lesz Bükfürdő és Veszprém?:-)
1270. • 2012-03-17 08:40:53
Kedves Julia!

NEM az volt a kérés, nem azt szeretnénk, hogy egy szájkaratéba beszálljon Gyulai Úr, hogy egy fórumon , hanem
ebben a kusza helyzetben NYILVÁNULJON MEG végre!!!
Ez a nemférbele duma....
Benne volt! Benne volt, és belefért!! (volna)
Köztudomású, hogy hónapok óta tartó szervezőmunka után,
(nem biztoshogy csak az anyagiak miatt) kész volt a verseny!!!
KÉSZEN VOLT!!!
Beleértve a helyközi buszok menetrend modosításait, a több száz rendező, segítő, bíró, szállásfoglalásait is!!!
Szeretnénk végre megtudni, hogy MIÉRT nem abban segített az... valaki, vagy bárki, hogy ez a sok munka beteljesedjen, és le menjen a verseny??
Julia Drága ebben is tudsz információt adni???
Köszönjük!
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
161718 19 202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
2024.09.26-29.

részletes infóink

2024.09.26-29.

részletes infóink

2024.09.27-10.01.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k