Sziasztok!
Jelentem én már itthon vagyok, ma engedtek ki a kórházból. Gabi sajnos még hetekig kórházi kezelésre szorul, sérülései súlyosak, de szerencsére már nem életveszélyesek. Részletek hamarosan sajtóanyagban lesznek. Ezúton is köszönöm mindenkinek aki szurkolt és izgult értünk, kérlek benneteket, hogy Gabiért továbbra is szorítsatok, hogy felépülése minél gyorsabb, fájdalommentesebb és teljesebb legyen.
Üdv,
Lévai Ferkó
1. Ha a megfelelő színvonalhoz pénzt kell szedni, akkor szedjen!!!
2. Szerintem mindenki, aki szereti ezt a sportot, befizet egy jelképes összeget, mondjuk legyen 500Ft. Az senkinek sem megterhelő, és ha számolunk, akkor nem kevés pénz az sem.
3. Az a baj viszont ezzel, hogy mint látható, egyböl 2000-3000Forintos jegyet árulnának, mint a s*** prológjukon is, ahol 3500 volt a jegy. Az botrány.
4. Szerintem mindenki, a rendezö is és a nézö is azon van, hogy itthon normális versenyt lásson, normális körülmények között. Senki sem akarja ingyen, szerintem tényleg azt az 500 Ft-ot rááldozza mindenki arra, hogy színvonalas, jó rendezvény legyen. Gondolok itt Pontosan betartott rajtidökre, és nem ETAPra kivett szakaszokra.
Ha csak ennyi kell hozzá, arra szerintem mindenki vevő!
5. Szerintem sajnos nem erröl van szó, mert máshol sem szednek belépöt, mégis normálisan van lebonyolítva minden, és minden adott egy jó versenyhez.
6. Sajnos a magyar mentalitás az, hogy ha fizetössé is tennék a szakaszokat, akkor azokból a pénzekböl nem biztonsági emberek lennének, hanem valakinek egy új autó vagy nyaraló.
A tényszerűség kedvéért:
A célceremónia egyik szpíkere volt Kőváry Barna. Az IRC élmezőnyt Mihályi Csabával vitték végig.
A himnusz bakihoz nekik nem volt semmi közük. A céldobogó hangosítását egy helyi társaság végezte.
Tessék lehet vitatkozni!
Szerintem a mai világban nem lehet 100.000 embernek
ingyen szórakozást ennél jobban megszervezni.
Csak gondoljunkbele , ha mindenki csak 1000-1500 ft
fizetett volna 1-1.5 milliárd a bevétel.
Ebből bőven jutott biztonsági , rendőri emberekre .
Arról már ne is beszéljünk ha 3 napos bérlet /rallypass/
lett volna és az minden szakaszra beenged.
Mecsekpölöskén még akkor is jöttek/özönlöttek/be
emberek mikor már az IRC mezőnye már rég lement.
Ha jegyet kellet volna vennie minden szakaszon 3-szor
meggondolta volna , hogy bejöjjön?
Én alig szedtem össze az utazásra a pénzt de hogy nyugodtan tudjam nézni azért még fizettem is volna:
VOLT OLYAN 4-5 FŐS 45-50 ÉVES EMBER AKIK MEGKÉRDEZTÉK TŐLEM , HOGY MI LESSZ ITT
MIÉRT VANNAK ITT ENNYIEN ? AZT SE TUDTÁK HOL VANNAK!KIS GYEREKÉT BELŰL SÉTÁLTATÓ APUKA,
KUTYÁT HOSSZÚ PÓRÁZON VEZETŐ NŐ,
STRAND LEPEDŐT KŰLSŐ IVRE TERITŐ SZŐKE
Minket nem azért fognak megdícsérni,hogy húúú mennyien voltak!
A jó és kulturált szórakozáshoz higgyétek el pénz KELL!
Értelmetlen ez az egész háborgás,a rendezés úgyis ugyanígy fogja csinálni jövőre is,mivel,hogy tavaly is háborgás volt az "ETAP RALLY" megrendezésének színvonaláért.Viszont van megoldás.Pl:külföldi rally-kat látogatni,vagy ideheza marad az RTE.Ezek se hibátlanok,viszont látványosabb.ÉS LEHET,HOGY A NÉZŐKNEK IS RENDEZIK!!!!!Az ob-ra meg járjon a Jelen Pista,mert az nem a nézők hanem a versenyzők kedvéért rendezik (akkor mink a kocsi oldalán a Canon matrica?).
Ráadásul 2 hét és Esztergom rally.
És még azt i mondom hogy :NI
Akár nevetséges akár nem, ez van. Én személy szerint látom mögötte a munkát, mert négy napig álltam a pálya mellett, és dolgoztam. Látom, hogy a vezetőbírók a Historic EB után azonnal már csak ezzel foglalkoztak szinte. Hogy mekkora erőfeszítés összeszedni egy-egy gyorsaságira a bírókat, és akkor X lemondja, helyette pillanatok alatt kell szinte újat keríteni, mert különben borul minden. Igazából nem is értem, hogy miért próbálom itt kifejteni azt, hogy mik voltak, és mi munka ez, mert mindenki csak a negatívumokat erőlteti, a rendezőt konkrétan hozzá nem értőnek titulálja, de persze azon az egy emberen kívül mindenki ért hozzá...
Már megbocsáss, de én azt mondtam, hogy X vállalja azt, hogy úgy bonyolítja a rendezvényt, ahogy kell. Nem azt, hogy nem tud semmiről. Egyértelmű, hogy folyik kommunikáció a két fél között. De szerintem erre a mélytengeri színvonalra a rendező sem számított... Minden vezető- és pályabírónak voltak gondjai a "zöldmellényesekkel".
-"rendezvény jó minősítést kapott a Nemzetközi Automobil Szövetség megfigyelőitől. Ami hibát találtak azon meg lehet javítani, de senki ne várja, hogy elsőre teljesen hibátlanul, flottul fog menni minden. "-
Hát ez enyhén szólva is több mint nevetséges!!!!
Meg lesz az év versenye cím!!
Valaki Gy4-ről nem tud belső videót belinkelni,érdekelne hogy nyílik szét a tömeg az autó előtt!Nem találok sehol szerintem ezt is vagy 80 évre titkosították!
Hogy a rendező leszerződik valkivel, valamiért, és semmiről nem tud... Ez oltári nagy badarság!! Ennek jobb lett volna utána járnod!!
Sajnos Mecsek rallyn ez évek óta így megy, hogy kollégiumokból, és innen-onnan verbuválják a személyzet egy részét, akik sokszor még innivalót sem visznek, mert gőzük sincsen hova is mennek dolgozni, és persze mit!!!
Lehet, hogy a másik fórumba írtam, nem ide, végül is mindegy is. Az biztos, hogy a biztonságiak 1-2 üdítő kivételtől eltekintve nem feleltek meg. (Finom voltam...) DE! A rendező leszerződik X céggel, aki vállalja, hogy biztosítja azt a szintű biztonságot a pályák mentén, amit a rendező elvár. Na ez az ami nem történt meg, kezdve azzal, hogy eleve nem annyi embert hoztak, amennyi meg lett beszélve, ráadásul akit találtak azt hozták 20 és 70 év, 160 és 200 cm valamint 45 és 15 kg között. Na ez így nem működik. Ezt a rendező is látta, elhiheted, hogy más megoldást keres ezek után.
Egy kis megjegyzes a büfe arakhoz: ennyit VB-n SEM kernek el ilyen etelekert. Sem Finnorszagban, sem Svedorszagban, sem Nemetorszagban, sem mashol. Tipikus kapzsi magyar a meggazdagodni akarok de azonnal fajtabol. Nyilvan szerepet jatszott a helyberlet is, ami szinten utalo jel, hogy miert nyomta meg az arakat a büfe. Mindegy, tanulsag, benzinkut. Követtük masok peldajat.
A verseny amugy (mar amennyit lattam) jo volt, az idö szuper, a szervezes meg olyan-amilyen (bunyo, emberek a palyan).
A zaro ceremoniat tenyleg belinkelhetne valaki
Abszolút nem gondolom, hogy én okosabb lennék nála, vagy többet tudok nála, mert nem.
Viszont aki ennyi éven keresztül rendez egy versenyt, annak tisztában kellene lennie azzal, hogy ide minden biztonsági intézkedést hatványozottan kell végrehajtani.
Ilyen bakit nem szabadott volna elkövetnie szerény véleményem szerint.
Más szurkoló is, és versenyzök is ezen a véleményen vannak, hogy itt nagyon nagyot hibáztak a szervezök, tudták mennyi emberre számíthatnak, és erre igen is fel kellett volna készülniük!!
Tudod... Egyszer úgy leültetnék embereket Istvánnal, hogy mondja el, hogy is működnek itt a dolgok, mi mibe kerül, és hasonlók. Félre ne érts, nem kívánlak szurkálni, csak sok "tévhit" kering a rendezéssel kapcsolatban a fejekben. Megjegyzem (tudomásom szerint) a biztonsági szolgálatot leszámítva a rendezvény jó minősítést kapott a Nemzetközi Automobil Szövetség megfigyelőitől. Ami hibát találtak azon meg lehet javítani, de senki ne várja, hogy elsőre teljesen hibátlanul, flottul fog menni minden. Hidd el, már most megy az agyalás, hogyan lehetne a biztonsági szolgálatot hozzáértő emberekkel létrehozni.
Hát bárcsak egyszer úgy lenne. De én a plusz pénzt nem a zsebembe tenném, hanem több biztonsági emberre és bíróra költeném. Elvégre is, a legföbb szempont a versenyzök és a nézök biztonságának a biztosítása.
Nem,
Kedves JJ, Te nem a véleményedet mondtad el, hanem cinkeled, elpoénkodod, bagatellizálod azt, amit én pusztán megjegyzésként leírtam! Általam elfogadható verseny, Hungaroring, hibás burkolat, hibás eső, stb (olvasd nyugalommal vissza) - ezt tettem szóvá, nem a véleményedet, a vélemény különbségünket kifogásoltam, hanem a marha vicces következtetéseidet, hogy akkor nekem mi is kellene...